wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 17 okt 2007, 09:58

oei mieke vandaag naar het bos :( jammer van het weer hé
ja hoor heb er deugd van gehad van de wandeling zenne
maandag ging ik ook geweest zijn mo er waren veel kleuters ziek en t'is niet doorgegaan


denk dat ik vandaag eens haar eerste fruitpapje zal geven want denk dat ze nietmeer toekomt met haar melk s'nachts word ze geregeld wakker vanaf 5u met haar tutje helpt het wel maar moet er soms ieder30min uit
zal eens uittesten hé
ben benieuwd of ze het zal lusten
zal foto's trekken en hier dan ne keer posten hé

groetjes


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 18 okt 2007, 13:55

hallo
gisteren dus eens ne fruitpakke gemaakt voor madise en ze luste het wé
hier een paar foto's ervan
heeft de helft opgegeten van een halve koek een halve banaan en een halve appel maar oppeens ging het niet snel genoeg meer :lol: dan nog een fles van 170cc uitgedronken
ben eens benieuwd wat het straks zal geven :wink:
anders alles goed hier en deze nacht heeft ze niet wakker geworden pas om 6u15 dan haar tutje en nog geslapen tot 7u30 :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 18 okt 2007, 19:49

Ze ziet er wel gelukkig uit vind ik :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 18 okt 2007, 20:36

jaja sandy ze ziet er gelukkig uit hé

vandaag terug de helft van haar fruitpapje opgegeten :lol:

morgen moet ik op nacontrole van de ingreep aan mijn tandvlees
de draadje zitten er nog in dus zal mijn tandarts ze moeten verwijderen
het raarste vanal is dat ik nog totaal geen gevoel heb in dat tandvlees hé
zal allesinds ne keer zeggen en vragen of dat normaal is

hier is onze avond begonnen de kids zitten in hun bed en eerlijk gezegt ben blij
milan en maité die stonden erg wild vandaag niet tedoen

groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 19 okt 2007, 19:03

hallo
kan het niet geloven mo de laatste 3dagen is madise veel verandert
ze grijpt al goed steekt alles in de mond soms zelfs haar hele vuistje
en van buik naar lig in nog geen sec
jaja wat gaat de tijd snel

t'is hier echt stil in huis milan en maité zijn mee met de meter van milan
heb al genoten van mijn kleinste meisje en doet echt wel deugd
daarstraks een lekker rustig badje gegeven anders moet het vlug gaan en nu heb ik wa gespeeld ermee en ze vond het heel plezant zenne

hier nog wa foto's van vandaag :wink: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

aan allen ne prettig weekend hé


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 19 okt 2007, 19:04

oei 2maal dezelfde :lol:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

G & f & s

Bericht door Aicha » 24 okt 2007, 11:03

g&f&s heeft mij zopas een sms'ke gestuurd om te zeggen hare pc gecrasht is. Ze hoopt tegen het weekend hier terug te kunnen posten!!!!!!

mama24,

Dat gaat dus redelijk vlotjes met de fruitpap! Goed é :D

Je hebt weer mooie foto's wi en zuk een schoon tenuetje :wink: :lol:

Ons kindjes staan ook nogal aan de geweldige kant de laatste dagen en kmoe ook eerlijk toegeven dak soms blij ben dat het bedtijd is!
Zo nu en dan eens alleen met ons kleine poppemie (zonder da er een of ander huishoudelijk klusje ligt te wachten, dat is dus niet dikwijls :wink: ) is echt zalig é!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 24 okt 2007, 11:24

oei g&f&s wat jammer zeg hopelijk ben je vlug terug vd partij
want t'is hier maar stillekes zonder u zenne :lol:

ja aicha tegen wie zeg je het ben ook soms blij dat ze in hun bedde zitten hoor
want t'is yoch druk hé met 3
zaterdagavond hebben we ne keer gaan eten en he er echt van genoten zenne
zou dit graag 1maal per maand doen want het deed echt deugd
er waren 2 nichten van diego die kwamen oppassen maar milan en maité zaten al oinder de wol
dus hebben ze juist madise haar flesje moeten geven en anders was ze heel braaf zoals altijd


gisteren is de vv langs geweest en ze weegt 6.670 is dus terug 450gr bij en is nu 60cm dus 2cm gegroeit seder 14dagen
komt ne echt kloekske hoor en ze kan al stevig zitten wanneer je ze op je schoot zet zonder al teveel wiebelen

hier allemaal wat met het snot en wat hoesten maar daar blijft het bij

groetjes

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 24 okt 2007, 11:35

Amai jou dochters lijken sterk op elkaar...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

druk

Bericht door Aicha » 24 okt 2007, 12:12

Mama24,
Ja, is toch een heel stuk drukker é met 3; in het begin merkte ik haast geen verschil maar de laatste maanden wel wi, Amaai!
En kvind dat het helemaal veel scheelt in mijn huishouden. Allée ja ,oe moek da uitleggen?... Bij momenten heb ik echt het gevoel dak hier nooit meer gedaan heb :? Ben lik nooit meer helemaal ronde met mijn menage! Voor hélena geboren was kan ik zeggen da ik nog redelijk veel vrije tijd had maar nu?.....

Mijn ventje en ik hebben dat ook al dikwijls tegen mekaar gezegd dat we meer ne keer iets moeten inplannen met ons 2 of met vrienden.
Nu is het meestal zo dat de vrienden (met kindjes) hier thuis komen (of wij naar daar) maar echt ontspannend en rustiger is dat toch niet é.
Daarmee, nu en dan ne keer gaan eten doet deugd. En als dat is als de kindjes al slapen dan hebben ze daar zeker gene last van é :wink:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 30 okt 2007, 13:45

hallo
g&f&s pc nog niet hersteld?jammer want t'is best kalm en stil hier :(

hier gaat alles prima juist dat we allemaal weten van het snot
ze staan wel wat aan de wilde kant mo dat zal aan het weer liggen zeker

hier nog enkele foto's van onze meid :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
groetjes

Gebruikersavatar
cindy d
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jul 2007, 10:44
Locatie:vleteren

avatar madise

Bericht door cindy d » 31 okt 2007, 21:52

Hey,


Ist è koddige ,amai wi altijd zo fotogeniek :lol: :lol:


groetjes,


cindy
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 01 nov 2007, 23:47

IK BEN TERUG :lol: :D :D

Had pc van dinsdag terug, maar werkte nog niet hoe het moest, vreesde voor AL m'n foto's... maar vandaag is die vriend nog eens langsgeweest en er was uets met instellingen waardoor ik niet aan m'n foto's aankon en das dus in orde.

M'n outlook lag ook nog plat enz maar nu werk alles teurg goed.

Morgen maak ik backups (na de bijna alles kwijt ervaring) en dan zal ik nog eens wat recente foto's posten.

Doei
G&F&S

Mama24, amai Madise is alweer groot geworden. Sitske woog de 23ste 5.400kg en mag 61.5cm. Haar gewicht kreeg commetnaar, maar ik heb 2 fijne lichtgewichtjes, dus had die afbuiging op curve (flessen curve dus) wel verwacht en m'n zegje gedaan, maar meer daarover morgen, want ben doodop en morgen dus werken :?
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 02 nov 2007, 10:37

aa leuk dat ge terug bent

heb je nogal gemist wé :wink:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 02 nov 2007, 17:32

Je kan je niet inbeelden hoe gefrustreerd ik geraakte om zonder pc te zitten... Ben super blij dat ik terug ben, en idd dat mis je op den duur wel hé.

Dus om verder te gaan waar ik gisteren begon. Sitske dus 5.400kg en ze boog (zoals ik wel verwacht had, af op haar curve) dus ad dat terwijl ik moest wachten om bij dotker of verpleegster te gaan al in boekje gezien en ik moest bij verpleegster eerst en zei dat dus dat ze afboog en dan vroeg ze of ik al bij dokter was geweest (omdat ik dat al wist) ik zei nee ik heb dat zelf nagekeken. Maar omdat Femke ook zo was, verwachtte ik dat dus gewoon. Maar omdat ze al omrolde van buik op rug, speelgoed in mond stak, en enorm veel brabbeld en frazeld kon het niet zo'n kwaad. Ik zei nog van " ze kan niet alles tegelijk hé" (ben echt niet op m'n mondje gevallen zenne :lol: ) Maar de verpleegster gaf me wel gelijk.

Daarna bij de dokter (ook nog maar eens moeten melden dat ik enkel de polio spuit wil laten zetten en dan pas als ze 10 maand is (is het uiterste om op 18 mnd in orde te zijn. ) En die begon ook te zeuren dat ze niet genoeg was bijgekomen, maar had er geen zin meer in en heb gezegd dat dat kwam doordat ze ziek was geweest (was niet gelogen met de bronchit die ze had ) en dan zweeg ze ook wel. MAar heb het er ook bijgezegd dat Femke ook zo afboog en "klein" is gebleven tot afgelopen zomer en dat nu dus inhaalt. En ikzelfs was dus ook zo "compact" op die leeftijd en haalde dat ook in rond m"n 6 jaar en sindsdien was ik steeds de grootste van de klas :? Dus K&G moet me deze keer niet te veel lastig vallen met feit dat Sitske de curve niet zou volgen (anders moeten ze maar eens beginnen om ook een bv curve te gebruiken.) Ik heb nu eenmaal kinderen die langer klein blijven en niet meegroeien met de opgelegde maten :wink:

Ik heb vorige week Femke haar kast uitgeladen en al wat te klein was eruit gehaald, wel ik kan zeggen dat er nog amper iets inlag. Enkel nog wat t shirts met korte mouwen, al de rest véél te klein en dus ook op korte tijd hé, zo is ze begin septemer in éénweek tijd uit AL :shock: haar schoenen gegroeid en daarna volgede dus de rest van haar lijfje met groeien.

Met m'n werk is het nog steeds stressen, want vorige week vrijdag had ik normaal geen post om naartoe te gaan, dus had gezegd dat ik opvoorhand wou weten of ik al dan niet moest werken (want meestal werd ik dan na half uur naar huis gestuurd met economisch werkloos als reden. MAar omdat Sitske op vrijdag naar creche gaat wou ik dat dus op voorhand weten om ze niet voor niks te moeten wegbrengen. Dus donderdag morgen kreeg ik tel op werk en heb dan opgenomen odmat ik dacht van dan weet ik toch iets hé...
1ste keer: kan je morgen om 9.30u naar nieuwe klant om daar dan maandag te beginnen (ikke ja ok)
2de keer: (van andere buro) Kan je morgen om 8.30u een vervanging gaan doen? (ikke nee want heb afspraak) cummunicatie kennen zedaar duidelijk niet
3de keer: (terug die eerste) hoe lang loopt jouw kolfpauze nog (ikke: ik ga dat nemen tot Sitske 7 maand is)
4de keer: kan je ook werken van 10u tot 14u ipv 9u-13u (ikke ja ok)
5de keer: de klant is toch niet akkoord, dus morgen ben je economisch werkloos (ikke super blij en creche afgebeld)

Om 16.40u telefoon maar ik nam dus op omdat ik dacht dat het m'n moeer was, dus terug werk... Morgen moet je vervanging doen van 9u tot 13u. Mijn dag was opslag om zeep, teurg creche moeten bellen en de rest van dag en nacht slecht gezind rondgelopen. Zo met m'n voeten spelen zeg... En heb me voorgenomen om na m'n uren de tel niet meer op te nemen, ben daar niet toe verplicht dacht ik hé...
Dan moeten ze maar nen brief sturen.

Dus de dag erna DIK tegen m'n zin en met enorm ochtend humeur eerst Femke naar school gebracht en dan Sitske naar creche en dan opzettelijk te laat gekomen op werk. Was dan een kasteel waar ik moest werken (stinkend rijke mensen dus) en vond het verschrikkelijk, was dan ook nog mini stukje van kolf vergeten en moest dus met de hand kolven (ik hou dat anders gewoon niet uit) maar dat ging wonderwel vrij vlot, maar da mens waar ik werkte moest me wel persee storen omdat haar droogkast klaar was :roll:

Vorige woensdag moest ik ook werken en gingen Femke en Sitske naar m'n vv in de voormiddag. Moest gelukkig maar 3u werken. Maar heb op 3u werken geen recht op kolfpauze. In de namiddag heb ik dan ff op kindjes van vv gepast en omdat ik echt op ontploffen stond (Sitske drinkt maar ene kant per keer) heb ik uit pure noodzaak ook daar met de hand gekolfd, had er niet aan gedacht dat ik kolf zou nodig hebben, maar kreeg echt pijn (te vergelijken met de stuwing van eerste dagen na bevalling)

Woensdag avond ging Femke met buurmeisje rond voor halloween snoepjes. Maar omdat het donker was en ik vond dat ze nogal lang wegbleven ging ik rond 19.15u eens aan de deur kijken. Toeval wou dat er 3 gasten bij m'n buren (2 huizen verder) voor de deur rondhingen, maar toen ik buiten kwam gingen er 2 al door en den derde bleef nog even aan de deur staan en keek daarna nog eens bij hen binnen en ging toen ook verder. Na kwartiertje waren de meisjes dan teurg thuis.

Donderdag morgen (ik lag nog op zetel te slapn door zeer onderbroken nahct lees middernacht; 2u, 4u, 6u, 7u, dan opgestaan en om 8u Sitske nog eens gegeten) kwal de politie aan de deur met de vraag of ik iets had gemerkt omdat ze bij de buren poging tot inbraak hadden gehad... waren dus die 3. Heb dan gezegd dat ze met 3 waren, hoe ze eruit zagen (geen specifieke beschrijving, omdat ik er niet echt op lette) Maar ik had die in de namiddag ook al zien lopen hier in straat, en bij ons keken ze ook binnen (heb enkel verduisterende gordijnen) maar onze hond blafte dus liepen ze gewoon verder (ik liep op dat moment achter hen want kwam terug van winkel) Maar omdat we hier op hoek van straat een marrokaans café hebben waar ze ook drugs verhandelen (zijn hier regelmmatig razzia's) dacht ik dat ze van daar waren en er lopen in deze buurt al wel eens meer rare mensen rond. Maar eigelijk zagen ze er vrij netjes uit, dus dan verwacht je dat er nog minder van hé.

Vandaag dan weer gaan werken en al een geluk dat m'n moeder niet moest werken,want creche was gesloten, geen school en geen opvang... Ik zag mezelf al 2 kinderen meenemen om te gaan werken :D

Dan hier thuis zolder gepoetst, badkamer ook en morgen doe ik de slaapkamers en beneden. Was wel doodop (nog steeds trouwens) maar aj af en toe moet je op tanden bijten zeker. En sinds ik terug werk slaapt Sitske niet meer door, eerst dacht ik dat het kwam door dat ziekzijn, maar sindsdien heeft ze nog ene keer doorgeslapen omdat ze zo moe was van eerste keer creche dat ze om 21u in slaap viel en sliep tot 8u de volgende morgen en met dat winteruur is ze ook uit ritme, maar dat komt dus slecht uit met haar voedinge om mijn werktijden te overbruggen enz.

Nu is Femke even gaan spelen bij overbuurmeisje. Sitske is boos want heeft honger dus zal dan ff afronden.

Foto's volgen nog als ik ze van toestel haal.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 05 nov 2007, 15:17

heel schoon foto van je meisjes hoor

en anders alles ok?
hier gaat alles zo zijn gangetje :wink:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 06 nov 2007, 12:09

Hier gaat ook alles z'n gangetje... maar moe en zo gedemotiveerd om te werken hé... Ben vandaag vroeger gestopt met werken en heb m'n kolfpauze dan achteraf gepakt, want vind het nogal stom om naar huis te gaan als Sitske nog geen honger heeft en ligt te slapen, dus snel al m'n werk gedaan en naar huis, ze werd net wakker toen ik binnen kwam, dus een betere timing kon het niet zijn.

Vrijdag nacht heeft ze hele nacht geweend, had gevoel dat ze pijn had... heb haar dan om 6u een suppo gegeven, ze had toen ook koorts en ze heeft heel zaterdag geslapen. Ik 's nachts een uurtje en om 7.30u ook nog een uurtje. En ik moest naar osteopaat om 10u dus moest wel opstaan. Dan ondanks het verbod van de osteo toch nog heel m'n beneden gepoetst en 's avonds naar cirque du soleil geweest. Twas heel leuk en ik denk dat Sitske haar lievelingsknuffel heeft gevonden, had van daar een knuffel mee en ze eet die bijna op als ze die vast krijgt en speelt er bijna hele dag mee.

Voor Femke had ik een clowntje bij en ze is er ook tevreden mee. Zij heeft sinds gisteren weer kuren na school, tis wel de ontlading van heel de dag flink te zijn, maar dat is voor mij zo vermoeiend hé... Ik geraak niet bijgeslapen. gisteren wou ik ff bijslapen omdat Sitske sliep als ik thuiskwam. Had dan snel iets getegen en me op de zetel gelegd, maar kwariertje later was ze dus al wakker :? en zo geraakt ne mens echtniet bijgeslapen hé. Nu is ze ook klaar wakker dus komt er van slapen ook niks voor mij en tegen dat ze moe wordt, moet ik naar winkel met m'n moeder, want die moest nu naar dokter voor griepspuit. En na de winkel is school weer uit en heeft Femke weer aandacht nodig.

Vroeger gaan slapen lukt ook niet echt, want dan wordt Sitke in verhouding weer ne keer meer wakker 's nachts. Maar sinds ik werk doet ze 's nachts een inhaalmaneuver en vraagt ze terug 1 à 2 voedingen. En aan m'n melk ligt niet neit, want toen ik zatedag van circque du soleil terug kwam (Sitske had toen uit een flesje gedronken) heb ik 190ml afgekolft en dan ben ik gestopt, anders had ik nog meer gehad.

Nu ga ik iets eten en wat in zetel hangen, kwestie van m'n lijf dan maar wat te doen rusten.

En dan verschiet ne mens ervan dat je geen fut meer hebt om te koken of huishouden te doen :?

Hierbij nog ff foto's van m'n meisjes :

Afbeelding

en een super mooie van Sitske alleen:

Afbeelding

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 07 nov 2007, 19:38

Hier druk druk en druk. Futloos is ook iets dat ik constant ben en vooral gedemotiveerd om te werken. Heb eigenlijk zowat constant spierpijn, vooral nek en schouders. En met te werken beterd dat er niet op en dat stijgt dan met als gevolg dat ik heel vaak hoofdpijn heb...

Met Sitske alles ok, met femke ook. Sitske wordt nog steeds 's nachts wakker, maar das pas sinds ik werk, daarvoor sliep ze door. En dat begin ik ook te voelen, zo 2 keer per nacht gemiddeld voeden en dan elke dag werken :no: ga dat niet lang volhouden zo... Hoop dat ik me morgen wat beter voel, anders stop ik vroeger met werken en ben ik geen dag kwijt door ziek te zijn, want bij arbeiders verlies je eerste ziekte dag en kan me dat niet permitteren.

Nu ga ik verder in zeteltje plakken.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 08 nov 2007, 21:08

hey hey

oei wat jamer van sitske dat ze terug meer wakker word in de nacht mss zit ze in e spronggetje hé

voila hier is ons plafond eraan met gyproc
nog met pleister en kan beginnen schilderen mo zal nog niet voor direkt zijn wé
ben al blij dat hij dicht is t'is direkt wat anders hoor

met de kids alles goed
maandag komt de vv nog eens langs ben benieuwd
meestal ziet haar scheme er zo uit:
7à8u fles 120cc
11à12 fles 210cc
15à16 fruitpap +80à120cc melk
18u fles 120cc na haar badje
22u fles 200cc
zou har flesje van na haar bed willen wegvallen en haar rond 20u de laatste te geven mo denk niet dat ze het dan zal rekken tot 7à8u in de morgen
enfin zal dat ne keer moeten uittesten hé

hoe ist met derest?

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 09 nov 2007, 16:29

Hallo,
Wij zijn gisteren met onze 2 spruiten naar kind en gezin gegaan !!!
Klaas weegt nu 7.780 kg !
Dat is al een hele brok hé !
Hij slaapt nog altijd niet door en gemiddeld 2 maal per nacht eten geven begint wel door te wegen.
Hij krijgt wel nog uitsluitend borstvoeding, maar dat was bij Tijl ook en die sliep wel meteen door!
Maar ja, ik moet gelukkig nog niet gaan werken en heb ook veel hulp van de papa !!!

Afbeelding

Met de grote broer is ook alles prima en is volgens hen helemaal klaar om naar school te gaan !!!
Afbeelding

Mama24 bij ons zijn ze ook met gyproc bezig op de zolder !!!
Heel de zolder moet bij ons gedaan worden.
Daarna moet er er nog chape gegoten worden en moet de badkamer boven er nog in !!!!

Wij laten wel alles doen door profs want wij zijn geen van beiden goed in klussen :D

Vele groetjes
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 09 nov 2007, 21:32

a leuk om je nog eens te lezen
en amai hij doet goed zijn best met de bv zeg

hier doen we alles zelf met de hulp van de stielmannen in de familie
en daar zijn we natuurlijk heel blij om
vandaag nog wat kasten gekocht om in hun speelhoekje te plaatsten en is mooi uitgevallen als uk eens tijd heb dan plaats ik eens de foto's

maandag komt de vv langs ben eens benieuwd
ik begin haar nu en dan te laten zitten in het park met het slangenkussen erna en je ziet ze echt genieten :lol:
ze worden toch snel groot hé amai

vandaag is de sint langs geweest op school en hij vond het heel plezant :wink: en had geen bang zei hij :lol:

groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 10 nov 2007, 09:34

ZOALS beloofd hier enkele foto's van onze werken
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 12 nov 2007, 16:19

Jullie wonen echt knap zenne, amai.

Hier ff m'n post van vanmorgen, toen het hier nog niet terug werkte :? :

Hier ligt Sitske net te slapen (dit is nu wer van tel), dus ff tijd nemen om wat te typen, komt er precies echt niet meer van.
Gisteren hebben we een luie dag gehad, enkel wat opgeruimd en gestofzuigd (enkel living en eetkamer) keuken tijdens koken beetje opgelapt, maar moet daar vandaag echt wel poetsen.

Femke naar school gebracht, ff langs vv geweest om taske thee te drinken. Sitske daar ook ff laten drinken, want was van 5.30u geleden en ze doet het echt beter en beter om er langer tussen te laten.

Gisteren was ik ff slecht gezind omdat m'n moeder belde met de boodschap dat ze héél de week moet werken (wat de eerste keer is dat het voorkomt) en dus heel de week geen opvang. Gelukkig vandaag thuis, morgen gaat Sitske mee, woensdag naar creche (nu ff bellen )... ... ... ... ... ... en gelukt, er was nog één plekje vrij. Donderdag mag ze naar vv en vrijdag gaat ze zowieso naar creche.

Sebiet ga ik ff snel wat was plooien, de volgende opzetten. Had gisterne in planning staan om hele dag te wassen, maar het was al 21.30u voor ik eerste machine opzette dus ja al die andere was ligt er nog en met Femke in school is dat toch iets handiger.

Dan ook nog sollicitatie brief schrijven, voor vacature in creche aan de stad (wie weet heb ik eens ne keer wat gelukt) ( ondertussen is die ook doorgemaild) en dan na het huishoudelijke (of tussenin ) wat breien aan Sitske haar wintermuts, tis verslavend met die rondbreinaalden, want er is geen eind aan en je kan ni zeggen, ik doe nog ene priem :lol:

Daar ben ik ondertussen ook al voor naar breiwinkeltje geweest, want er zat een fout in en had gisteren avond 4 rijtjjed in de verkeerde richting gebreid met als gevolg dat het dus gedraaid was. En heb die allemaal één voor één afgestoken om terug te kunnen beginnen, maar daarbijwas er dus een fout gekomen die nu opgelost is.

Voor de rest wel alles ok, nog heel moe en spierpijn, dus daarvoor ook nog naar osteo bellen, maar langsgaan zal ni lukken want m'n geld is al op voor deze maand moet nog wel wat krijgen, maar dat lukt mar als die dommerikken op m'n werk de nodige papieren eindelijk eens hebben en ik die dan op vakbond kan binnen doen. Dat is soms echt een soep zenne, ben zelf een sloddervos maar papieren voor vakbond zijns teeds netjes op tijd binnen gebracht.

Rekeningen moet ik ook sorteren om te zien welke wel en niet betaald geraken. Wat is het leven soms ne strijd zenne amai...

Nu dus weer wat breien, eten staat klaar om op te zetten, Femke is gaanspelen, Sitske slaapt dus en hier is het terug aant regenen...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 12 nov 2007, 16:37

we zijn er eindelijk terug opgeraakt hé g&f&s
ge zou er zot van komn hé

wij wonen wat telande en is best wel leuk al zeg ik het zelf en zover van het centrum wonen we nu ook niet

vandaag is vv langsgeweest en ze woog nu 7.220 en 61cm
vv zei van haat gewicht gaat tevlug omhoog en haar lengte jah die blijft hangen hé
nu enfin wat kunt ge daaraan doen hé
de laatste week na een ganse nacht drinkt die dus maar 100cc en dan nog met hoofd draaien enz
krijgt nu nogaltijd haar laatste fles rond 22u maar die drinkt ze uit terwijl ze slaapt
nu vraag ik me af of ik eens zal uitproberen om haar laatste fles rond 21u tegeven en eens kijken hoelang ze het rekt
nu doet ze van 22u tot 7u30 8u en dan drinkt ze maar 100cc
maar kan dan gerust voort tot 11u30 12u
zal eens proberen en kijken hoe ze reageert hé

anders gaat alles hier prima net gedaan met mijn strijk want had gisteren en vandaag in totaal 4wasten gedaan
maité heeft diaree enzo heb je veel was hé
ik hoop dat het nu allicht betert
maar ze is er niet ziek van eet goed en drinkt goed maar heeft al ne wee half diaree
dokter zaterdag laten komen en die zei me om enterol te geven
vandaag nogmaar 2 pampers en hopelijk blijft het nu zo
want haar gezichtje en billekes zijn toch al wat vermindert in dikte wé

allé groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 15 nov 2007, 13:56

hallo hier ben ik nog eens terug
hier gaat alles goed heb geen klagen :lol:

deze morgen eens naar de om geweest want vanaf mandag dec moeten madise en maité er 1 dag per week naartoe :(
zal mijn handen afzijn wé helemaal alleen thuis
mo tegen dat ik dan in maart terug ga werken zullen ze het er toch al gewoon zijn hé
en die dag dat ik alleen ben zal ik allesinds eens genieten van de rust in huis en mijn huis eens op gemak in orde stellen hé
anders nu is het altijd vlug vlug vlug

hoe gaat het met derest van de juli mama's hiere :wink:

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 19 nov 2007, 21:27

voila hier ben ik dan terug
hebben 2daagjes naar ardennen geweest en heeft ons deugt gedaan zé
en deze morgen was het er gesneeuwd milan en maité hadden het natuurlijk naar hun zin hé
in de auto heeft het ook goed mee gevallen
ze waren allen flink :lol: en de hond loopt eindelijk mooi aan de leiband :lol: want dat was echt een probleem

onze keuken is ook bijna helemaal af nog juist alles opspuiten en dan kom ik hier ne foto posten hoor

met madise alles prima die slaapt nu van 21u tot 8u 8u30
ze begint heel veel te kirren en tieren maar is nog altijd een rustig kindje
sabbelt graag op haar hand en stopt alles in de mond

hoe gaat het met de andere juli baby's?
T'IS HIER ZO KALM EN STIL :(
groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 20 nov 2007, 10:39

Ik geraak er ook nog eens sé...

Hier alles ok, Sitske slechte nacht gehad, had gisteren koe melk gedronken en heb het echt wel geweten hoor, ze heeft bijna 2u geweend. Ben deze week thuis geschreven door dokter, zit er wel beetje door door vermoeidheid en heb constant spierpijnen aan nek en schouders... stress van werk zit er ook voor veel tussen zenne. Ben nog steeds op papieren van in oktober aant wachten om nog deeltje geld te moeten krijgen :? snap echt niet waarom dat allemaal zo lang moet duren.

Maar om me ziek te melden heb ik me op antwoordaparaat gezet (had geen zin in persoonlijk contact) en ben doktersbriefje in bus gaan steken toen ze er nog niet waren :lol: ik wil deze week echt wel eens ontstressen.

Straks naar osteo voor Sitske, de laatste keer (geld is toch op) en dan morgen gaan terug trekken, is echt wel nodig.

Voor de rest niet veel nieuws, alles gaat gewoon z'n gangetje.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 22 nov 2007, 12:36

hallo

heb deze morgen naar k&g geweest en ze weegt nu 7.420 en is 62cm
ze zeiden dat ze een vlotte is zo brabbelen dat die daar deed niet tedoen
toen ze bij de dokter moest zij die amai die draaitzich al gelijk dat het niks is
was natuurlijk wel fier hé :lol:
van haar 2 prikken terug geen kik gegeven

anders gaat alles heel goed met madise eet en slaapt goed
alleen begint ze onrustig te drinken aan haar fles om er soms eens zot van tekomn :lol: maar dat nemen we erbij hé

straks komen ze hier eens om alles te bekijken voor de brandverzekering met dat we bijgebouwd hebben ben eens benieuwd hoeveel de betaling zal verhogen zé
enfin we zien wel hé

gisteren de eletriciteitsfactuur ontvangen moeten 77euro opbetalen
en ipv 50euro per maand moeten we nu 62euro betalen
alles komt toch duur hé
mijn ventje ging dan kijken naar de coteur en we hebben al terug 1400kilowats verbruikt in 3maand en als we dat uitrekenen zouden we ipv 3560kilowatts nu 7000kilowatss verbruiken
zal zien tot volgend jaar de afrekening komt maar anders laat ik eens iemand komen om te kijken of we soms met verlies zitten van toestellen ofzo

alle ga nu nog wat voortdoen zé

groetjes en zal dan nog eens ne foto posten als ik ze op de pc heb gezet

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 22 nov 2007, 15:14

Hoi,

Amai mama24 Madise doet het wel goed zo te horen !!

Hier gaat alles zijn gewone gangetje!
Klaas is nog altijd gene grote slaper en heeft nog altijd nachtvoedingen nodig!

De werken op onze zolder vorderen nu ook al!
De gyproc is gedaan nu, alleen vandaag en morgen nog plakken !!!
Dan zal volgende week waarschijnlijk de cape worden gegoten.
Dan de verwarming en de badkamer nog instaleren!
Dan zijn de grote werken gedaan!

Ben dat werkvolk in mijn huis wel beu, vooral met 2 kinderen in huis, je kunt niets anders doen he.

groetjes van ons allemaal
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 27 nov 2007, 22:38

Ff nog snel bercihtje voor ik m"'n bed in kruip...

Vandaag bij K&G geweest en weer veel gezeur van de dokteres over gewicht van Sitske... Ze weegt nu 5.780kg en zakt dus nog een lijntje lager. Ik maak me er geen zorgen over, want ik zie een herhaling van wat Femke ook deed. Op middenste rij geboren worden (gemiddelde dus) en afzakken naar voorlaatste lijn en dan die beginnen volgen.

Sitske doet net hetzelfde. Van lengte is ze 62.5cm en dus 2 cm gegroeid op 3 weken.

Voorbije nacht bijna 3u wakker gelegen met huilende baby, had kaassaus gegeten en het word héél duidelij kdat ze niet tegen koemelk kan. Vanmiddag had ik yochurt gegeten en deze avond weer van dat, dus niet enkel van pure koemelk zoals ik eerst edacht.

Ik ga ze er waarschijnlijk wel op laten testen en dan ben ik tenminste zeker.

Voor de rest alles ok, zelf wle een wrak met dat weinig slapen en dan altijd moeten werken, kijk daar elke dag zo tegenop hé :cry:

Morgen gaat ze naar creche en vrijdag ook, voor donderdag moet ik nog oplossing zoeken, want m'n moeder moet tot 15 december in de week ook werken, normaal enkel vrijdag en zatedag.

Allee ik kruip m'n bed in, sitske nog wat laten eten/drinken en dan slapen.

Dooei
G&F&S

Ps nog ne foto van m'n meisjes:

Afbeelding


Afbeelding
Afbeelding
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”