wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 15 sep 2007, 13:53

hallo


amai dat was een goede tuk van sitske hé bravo :lol:

hier nog altijd van rond 23u tot 6u 6u30 maar is ook al goed hé
op de dag slaapt ze nog veel na een 45min wakker tezijn van de voeding dan wil ze terug slapen
t'is echt e rustige als ze geen krampjes heeft maar is al heel wat beter hoor na 3 keer bij osteopaat tegaan

maité nogaltijd even vrolijk en die zou al willen vanalles praten maar begrijp nog niet zogoed ze is ook nogmaar net 16maand hé

milan wat minder heeft een bronchitte maar is al terug wat levender :lol:

zo ga nu madise haar fles klaarmaken want denk dat ze aan het wakker worden is :wink:


prettig weekend verder aan allen :wink:


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 15 sep 2007, 16:08

En van ongeveer 12.45u tit 15.30u ook nog een middagdut gedaan. Sitske is wel langer dan 45 minuten wakker hoor en gaat meestal na de voeding direct slapen vanmiddag was ze dus ook wakker van 11u en dan tot 12.30u en dan heb ik ze ff aangelegd omdat ze zonder niet wou slapen (lees heel hard wenen bij het in bed leggen) en na de voeding is ze direct in slaap gevallen.

Nu gaan we ff naar park met de hond en langs speeltuin voor femke.

Hopelijk is Milan snel beter.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 17 sep 2007, 09:32

Hier zit ik met een zieke baby, hoewel het nog meevalt...

Vannacht heeft Sitske last gekregen van hoest en snot. Dus ik heb maar weinig geslapen omdat ik haar in m'n arm had gelegd zodat ze wat rechter lag. Ze slaapt normaal op haar buik in mijn bed, maar zag het om 3u niet zitten om m'n bed rechter te zetten, moet dan die hendels zoeken onder matras en dan hopen dat ik de 2 lattenbodems even hoog zet.

Ben dus al van 5u wakker, omdat Sitske zo onrustig was, ze heeft dan om 6u gegeten en half uurtje later zijn we opgestaan, had maar schrik dat ze zou stoppen met ademen, want dat deed ze af en toe en dan na even hapte ze met een piepje (niet van luchtwegen, gewoon stembanden) naar adem.

Koorts heeft ze neit, maar vandaag zal ze niet alleen in bedje liggen om te slapen, ben er niet gerust in. Er is nog geen rsv int land, maar ja voor alles een eerste hé... de buurvrouw van m'n vv heeft dochtertje van 2 weekjes ouder en die hadden ook al in ziekenhuis geweest omdat ze vreesden voor rsv maar was dus niet zo, gelukkig maar.

Als het slechter wordt vandaag of vannacht ga ik ofwel vandaag nog ofwel morgen naar dokter. Maar dan ben ik eerst naar HA om te zien of ik daar terecht kan en anders naar KA, mss is die laatse wel beter, want das een longarts ook...

Femke is flink naar school gegaan, dus ben blij en ze heeft vandaag turnen, heb gevraagd aan de juf om aan turnjuf te zeggen om op haar motoriek te letten, want ze heeft sinds woensdag door dat ze niet mee kan met de andere kindjes en vind dat dus echt erg hé... Sebiet ook daarvoor naar osteo bellen en afspraak maken voor Femke.

Heb al wel gestofzuigd en gedweild dus ben daar al heel blij om. Nu zet ik me ff in de zetel en ga Sitske eten geven, want ze protesteerd in haar relax.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 17 sep 2007, 13:03

oei heel veel beterschap aan femke

milan is vandaag niet naar school heb hem zijn tukje laten uitdoen want was toch nog niet 100% zichzelf
maar nu is hij beter denk wel dat hij morgen zal kunnen gaan

deze morgen eens grot kuis boven gedaan met ruiten binnen en buiten
heb ook eens mijn werk gemaakt om de kleerkasten te ruimen alles wat te klein is voor maité naar boven gedaan en hetzelfde voor madise
en moet zeggen heb zo al een have grote doos

zal dan eens op een tweedehandsbeurs staan van de bond


groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 18 sep 2007, 09:05

mama24 het is niet Femke die ziek is hoor, maar Sitske :(

Ik zit hier echt met een slaapkop. Sinds 3u vannacht nog amper geslapen, Sitske had last van haar verstropt neusje en kon ook niet meer goed slapen, heb haar dan weer in m'n arm gelegd maar kon niet gerust slapen omdat ze echt wel regelmatig stopte met ademen, kan me niet herinneren hoeveel ik in haar gezichyt heb geblazen en dat ze dan terug adem hapte.

Om 5u heeft ze dan gedronken, en dan was het ff beter, maar uurtje later had ze er weer last van. DAt is ook omdat zo'n kleine baby's nog ni de reflex hebben van door mondje te ademen hé, ben geen mens ni meer. Om 6.30u heb ik ze dan terug aangelegd odmat ik dan wist dat het even beter zou zijn.

Om 7u uit bed gekropen en naar badkamer, voor de verandering is verwarmingsketel niet uitgevallen zoals steeds de afgelopen dagen, dus moest niet naar kelder om het warm te hebben, de verwarming was opgespronge dus lekker warm in de badkamer. Sitske aangekleed, ondertussen was Femke wakker, dan FEmke uit bed gaan halen en Sitske's neus gespoeld, maar met de daarop volgende nieusbuien is er al wel wat snot uit haar neusje. Straks zo'n nieuw peertje kopen, want vind dat dus niet meer.

Nu ga ik naar dokter bellen voor afspraak, ga er met een zieke baby geen 2u of meer zitten wachten op een bank die m'n rug kapot maakt. Ben al moe genoeg dat ik er geen rugpijn bij wil. Maar eerst afspraak bij osteo maken en naar m'n werk bellen.

Sitske slaapt nu in de maxi cosi, met dit hondenweer ben ik mee met de buren gereden naar school, zag het niet zitten om er met de fiets door te gaan met zieke baby...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 18 sep 2007, 13:08

Hey,

Ben met Klaas naar de kinderarts geweest, de osteopaat had wel enkele dagen verlichting gebracht voor zijn reflux, maar het is nu terug erger!!
:? :? :?
Nu krijgt hij natuurlijk Gaviscon!!! Vandaag nog geen verbetering vind ik, nu ligt hij wel vredig te slapen!!!!

Hoop dat hij er vlug van verlost is, want hij is soms echt ongemakkelijk !!!

De osteo had verleden keer gezegd dat hij geen nieuwe afspraak ging maken, ben nu aan het twijfelen of ik ga bellen of niet !!!
Het heeft blijkbaar niet veel geholpen (of zijn 3 behandelingen onvoldoenden)

groetjes
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 18 sep 2007, 14:10

Nele,

Sitske heeft ook een terugval gehad met haar reflux ze, nadat ik 2 of 3 keer bij osteo was geweest. Heb ook 2 keer gaviscon gegeven odmat ze zoveel last had, maar daarna is dat dus beter geworden en ze is in totaal 4 keer naar osteo geweest en moet volgende week nog één keer terug voor controle... Dus mss heeft Klaas nog een behandeling of 2 meer nodig om er vanaf te geraken? Hang er ook vanaf in welke mate hij er last van heeft/had. Ik zou de osteo nog niet opgeven hoor.

Hier alles ok, Sitske heb ik vanmiddag haar neusje gespoeld en leeggezogen met zo'n peertje, wat ze niet leuk vond, maar als beloning kreeg ze mamamelk en dat vond ze wel fijn. Daarna heb ik haar zonder morren in box te slapen gelegd en dat doet ze dus nog steeds, sebiet zal ze wel wakker zijn, dan heeft ze bijna 3u geslapen en dan kunnen we Femke ophalen in school. Nu het niet meer regent kunnen we met de fiets erdoor.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 18 sep 2007, 15:13

oei g&f&s dat is van soms tevlug te lezen zeker :lol: dat is mis van naam :wink:
allé hopelijk betert het snel maar met zo een weer is dat niet altijd zo hé
ben jij content van zo een neuspeertje?ik in ieder geval niet


@nele oei jammer dat klaas er nog niet helemaal vanaf is van die reflux
en mss zoals hierboven word gezegd heeft hij een paar beurten meer nodig
ik ben met madise voor krampen geweest en 3 keer was voldoende enfin tot nu toe toch

hier alles goed milan is goed aan het herstellen van zijn bronchitte en de meisjes blijven nog gespaard :lol: als het zo blijft natuurlijk :wink:
madise geslapen van 23u tot 7u :lol: ben eens benieuwd of ze haar nachten nu begint langer te houden

hebben hier net gedaan met gans de beneden te schuren maar heb hulp gekregen van mijn lief ventje :lol:

groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 18 sep 2007, 16:48

mama24 dat is een nieuw soort neuspeertje, vroeger had ik zo'n peertje dat je moest plat nijpen om dan eens in het neusje te lossen, maar dat kreeg ik moeilijk proper.

blijkbaar is daar een nieuw systeem voor, met een darmpje waar je dan zelf aan zuigt, maar snot komt niet in darmpke ze... En dat werkt wel beter, zal ff ne foto ervan trekken en hierbij zetten

ff geduld..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ..... ....... ...... .....
..... ..... .... .....
.....
.....
....
...
:lol:

eerst eens kijken of ik er geen afbeelding van vind via een link...

toch maar ne foto want die link is geen duidelijke foto.

Afbeelding
Afbeelding

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 18 sep 2007, 17:20

Hey,

Ik ga met Klaas nog enkele dagen afwachten denk ik !!!!!
Vandaag viel het eigenlijk mee! Alleen deze voormiddag had hij last!!!!!
Als hij terug veel last krijgt ga ik zeker terug naar de osteo!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 18 sep 2007, 19:51

a g&f&s heb dit nog nooit gezien maar lijkt me idd veel beter dan die gewone neuspeertjes :lol:
zal er me ook ééntje aanschaffen zé ingeval van nood :lol:


nele hopelijk betert het toch nog met klaas
ik wens je in ieder geval het beste toe
want je manneke zo zien afzien is niet plezant hé

groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 21 sep 2007, 14:02

hallo

sinds een paar dagen heeft madise haar handjes ontdekt
ze begint erop te sabbelen en aan haar boog van de maxicosi proberen te pakken
vind dit echt wel komiek zenne

ook slaapt ze al 2dagen van 22u tot 7u30
ze begint haar nachten te verlangen hopelijk blijft het nu zo hé


heb bezoek ben ermee weg baaiiiiiiiiiiiiiiiiii

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 21 sep 2007, 18:53

Hey mama24,

Van dat doorslapen kunnen wij alleen maar dromen hoor (vooral ik dan)
Maar ja, we nemen het zoals het komt !!!

Ik heb maandag een nieuwe afspraak met de Osteo, kijk er al naar uit !!!!!
Prettig weekend iedereen
:D :lol: :D
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 21 sep 2007, 19:26

Hey

Ja dat peertje is iets speciaals... maar het werkt wel. Sitske was vanmorgen aan betere hand, maar heb de indruk at het vanavond weer iets minder werd. Ze ligt nu eindelijk te slapen in de box, want ze heeft van heel de dag niet willen slapen, allee wel in draagdoek toen ik op stap was in de voormiddag en toen we goed en wel thuis waren heeft ze terug gegeten en in relax gezeten, wou haar ook nog te slapen leggen maar ze wou niet, dus heeft ze in de relax zitten toekijken hoe ik aant opruimen was. dan was het al einde schooltijd en moesten we weer op stap, mar odmat ze moe was dus nog maar eens in draagdoek laten slapen. Was ook maar hazeslaapje en terug thuis (met tussenstap bij een buurvrouw) wou ik haar rond 17u in box te slapen leggen, want ze had dan weer net gegeten.

Dus er terus uit en toen had ze echt wel last van neusje, dan nog maar eens proper gemaakt en uitgespoeld en terug eten gegeven (is ook wel beetje een troost) en nu slaapt ze dus eindelijk. Hopelijk tot ongeveer 21u dan eet ze en gaat ze voor de nacht slapen.

Maar met dat ziek zijn slaapt ze even niet meer door...

Haar handjes begint ze idd ook te vinden, met zo'n overhang speeltje in relax heeft ze ook al eens zo'n speeltje geraakt, maar eender nog een reflex dan gericht.

Heb ook zo'n rammel armbandje en dat vond ze vanmiddag wel interessant om naar te kijken.

Nu ben ik een mutske aant haken voor Femke en daarna eente voor Sitske. Het resultaat zal ik wel eens komen tonen...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 22 sep 2007, 21:33

hallo
gisteren heeft de meter van milan hem gehaald naar school en dan maité komen oppikken en zo was ik ne keer alleen met madise
heb er echt ne keer van genoten en eens gaan winkelen
heb toch al ne winterjas gevonden voor mij
de kids hebben al wat winter kledij nu nog juist schoenen
ik vind eens geen botten hé aan mijn hoesting en kom er zot van
dan als we thuis gekomen zijn een rustig badje gegeven en haar flesje en samen geknuffeld in alle rust van het huis :lol: deed echt deugd :wink:
vandaag
hier een rustig dagje achter de rug :lol: wat buiten gespeeld met de kids en die vonden dit natuurlijk keitof :lol: en moet zeggen ik ook :D
deze morgen heeft madise geslapen tot 9u en heb ze dan nog zelf gewekt dacht dat er iets mee scheelde
ze zat er nogthans in van 22u

mijn man zegt t'is tehopen dat ze morgen ook zolang slaapt maar dat valt nog af tewachten natuurlijk hé

allé groetjes en prettig weekend :wink:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 22 sep 2007, 21:48

Mama24, ik maak Sitske niet wakker hoor als ze zo lang slaapt, ga dan wel regelmatig kijken om te zien of ze nog ademt (deed ik bij Femke ook als die klokje rond begon te slapen) maar ik laat haar dan doen... tegen dat ze het kunnen gebruiken die slaap hé...

Twas vandaag personeelsfeest en ben wel ff gegaan, Femke heeft ballon opgelaten en kan fiets winnen, nu maar hopen hé... En we hebben ons jaarlijks kadooke gekregen, een ketting met logo van werk :roll: echt héél nuttig :?: ach ja, ik leg hetbij de verkleedkleren van Femke :D

Vandaag heb ik 2 logeetjes op bezoek, de buurmeisjes, mar heb hen daarnet gaan zeggen dat ik hen niet wil horen (ze liggen met 3 op één kamer) want heb Sitske in bed gelegd en wil niet dat ze haar wakker maken... Haar verkoudheid was vandaag beter, hoewel vanmorgen heel vroeg niet en ze kon dus niet mer slapen, dan Femke ook wakker en ikke nog veel temoe. Sinds dat Sitske ziek is slaapt ze niet meer door, maar ik begin dat echt te voelen. Dus vanmorgen barstende koppijn en pas na de 2de dafalgan ging het over.

Vanmiddag heeft Sitske wel een super dut gedaan allee, ze was al wakker van 7u en was dus tot 10.30u wakker,want we gingen met z'n allen in bad en om 10.30u heb ik ze dus in bed gelegd en ze sliep tot 14.30u, zalig gewoon.

En heb ook goei nieuws!! de vermiste kat Saartje is terug thuis. Ik kreeg vanmiddag telefoon dat er bij mensen paar straten verder een kat in de tuin zat die erop leek.. Ik dan babyfoon bij de buren gezet (Sitske sliep dus nog) en dan met fiets en kattenbox op weg, en ja hoor het was Saartje. Ikke heel blij en veelgeluk gehad, want ze wilden ze morgen aan iemand geven omdat ze geen naamplaatje aanhad. Al een geluk dat ik een obsessie heb om m'n katten een groot belletje aan te doen zodat ik ze hoor lopen, want tis dankzij dat opvallende op de foto dat ze herkend was. Dus maandag bestel ik terug een gegraveerd naamplaatje...

Heb ook al mail gestuurd naar antwerpse dierenbescherming want daar stond ze ook op de site bij de vermiste poezen. Met de boodschap dat ze dus terug is.

Vandaag ook rattenkot proper gemaakt, was er gisteren al stuk mee begonnen, maar is nu ook wat anders ingericht.

Nu ga ik wat in de zetel liggen, want ben wel moe van een veel te korte nacht en anders gaat de spierpijn weer teveel opkomen.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 24 sep 2007, 22:44

hallo
hier ben ik terug ne keer
dus zondag was het niks he van lang slapen ze was wakker van te 5 :evil:
was niet welgezind zenne moja ne keer zo en ne keer anders hé :wink:

morgen naar school met madise en k&g komt ook nog ne keer langs ben benieuwd

ze is veel veranderd in een korte tijd begint nu echt bewust te kraaien :D als ge ertegen praat mijn man zegt hebben we een nieuwe papegaai in huis? :lol:

eindelijk een keer van gekomen om wat aan mijn conditie te werken :roll:
vanaf woensdagavond ga ik samen met 2 tantes van mijn man naar de fitnes we gaan bbb staat voor borst buik en billen te werken van 20u30 tot 21u30 zal me ne keer deugd doen zeg ik zé
zal dan ne verslagje komen brengen als ik nog weg kan vd pijn tenminste want voor de momenst heb ik geen conditie hoor :?

groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 25 sep 2007, 12:38

Hey

Ben er nog eens geraakt, maar heb soms de indruk dat ik mezelf voorbij loop... En al zeker voor lange berichten te typen vind ik soms geen fut.

Maar daarnet ff dutje gedaan, helaas wakker geworden met een nat t shirt, wegens teveel melk... Ach ja dat zal ooit wel beteren en Sitske kan er enkel wel bij varen hé.

ze slaapt sinds zondag nacht terug door, toen van 22u tot 7u maar ze was die dag wel veelwakker en weinig dutjes gedaan, of al zeker geen lange.

Vanmorgen was ze er om 4.30u, maar dat kwam omdat ik haar gisteren voor laatste voeding had gewekt en ze dus maar half had gedronken, omdat ze nog vrij vast sliep en heb haar dan in bed gaan leggen.

Nu ligt ze sinds 9.30u te slapen in de box, wat dus super is, want ah haar om 7.20u gewekt en ze is dan tot daarnet wakker gebleven. Haar verkoudheid is beter, hoewel ik daarnet voor het slapen nog veel snotjes heb uit neusje gehaald.

De muts die ik voor Femke haakte is ook af, maar ze heeft ze opgezet voor school (ze was er zo fier op) dat ik ze nog niet kan showen. Sebiet begin ik dus aan eentje voor Sitske, die zal wel sneller af zijn. En zodoende blijft m'n huishouden weer staan maar kan er echt zo weinig fut voor opbrengen en dan krijg ik straks zo'n opruim stoot en is het ook klaar ze. Maar nu ff niet. Eigenlijk zou ik dat moeten doen vanaf dat ik van school thuis kom en daarna pas iets anders (pc enz)

Morgen ga ik naar interim buro op zoek naar 4 weken werk en dan kan ik m'n ontslag geven en ben ik daarna ff thuis, kan ik rustig verhuizen, ook nog op verlof gaan (denk ergens in januari) en daarna ander werk zoeken dat me wel aanstaat.

Ben ook nog maar eens naar werk geweest voor papieren en ze gingen ze opsturen, dus heb erbij gezegd dat ze ze deze keer niet moeten kwijt spelen zoals de vorige keer (je had die haar gezicht moeten zien ) heb me dan omgedraaid en ben doorgegaan

Nu komt m'n moeder net binnen dus
Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 25 sep 2007, 21:05

hallo
allé femke is blij met haar muts té ben benieuwd wel leuk hé dat je dat kan haken jammer genoeg heb ik er de tijd niet voor

dus deze nm heft k&g gekomen en ze weegt nu 5.780 die heeft 500gr gedaan in 12dagen tijd veel hé moja
deze morgen geslapen tot 7u30 en ze zat erin te 23u :wink:

deze nm dan dus naar school geweest en ze hebben ze dan toch geen badje gegeven :lol: gewon gepraat over de fopspeen de pamper en ......
vond het wel eens tof zo en die kindjes waren allemaal even lief voor madise
ze sliep zelf hier enkele foto's :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Madise

Bericht door Aicha » 26 sep 2007, 08:56

Mooie foto's en de kindjes waren echt wel heel geïnteresseerd aan het genieten van jou Prinsesje. Milan ziet er echt superfier uit :lol:

In jou plaats zou ik ook wel blij geweest zijn dat het toch geen badje geworden is! En die kindjes zijn allang blij met de aanwezigheid van zo'n klein prutske in hun klasje.

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 26 sep 2007, 09:02

ja van dat badje was ik ook wel blij
en grote broer was heel fier zenne

madise terug geslapen van 22u45 tot 7u20
ga nu proberen haar laatste voeding wat te vervroegen en kijken hé
zou graag hebben dat ze er rond 22u laatst erin zit
beetje per beetje natuurlijk ben benieuwd
anders is ze heel braaf en rustig maar kraaien dat die begint tedoen amai zo luid
maité die kijkt dan zo van wat is dat


en deze avond ga ik gaan sporten hé ben benieuwd
heet bbb staat voor borst billen en benen
van 20u30 tot 21u30
denk dat ik zal afzien want heb geen conditie en het volgende zal dan
stoppen met roken zijn :wink:

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

bbb

Bericht door Aicha » 26 sep 2007, 09:41

Mama24,

Fijn dat Madise een goed slaperke is é!
Kzou dan ook geleidelijk aan proberen om haar laatste voeding wat te vervroegen! grote kans dat het zal lukken.
Zal in ieder geval duimen ervoor :wink:

Die BBB heb ik ook nog gedaan vroeger met de meter van Hélena ( heel goeie vriendin)
We hebben wel maar 1 trimester geweest want na de 2e les bleek ik zwanger van orphée en telkens ik wat te zwaar inspande werd ik duizelig.
Maar kvond dat wel leuk zunne! :lol: 't was dan ook de bedoeling om na feekeseboorte terug te starten maar ondertussen was zij dan zwanger.... :lol: en zo was er altij wel en van de twee zwanger of gaf er 1 bv :?

Maar twordt hier ook hoogdringend tijd om weer aan de conditie te werken want mijn kilootjes blijven plakken en een beetje meer model zou ik ook wel terug appreciëren

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 26 sep 2007, 12:23

Hey allemaal,

Hier zijn we begonnen met Tijl zindelijk te maken!

Zijn pampers zijn tussen 2 verschoningsbeurten meestal droog en hij doet altijd pipi als ik hem op zijn potje zet !

Ik ben benieuwd hoe het gaat lopen!!!
sinds gisteren is de score 2 natte broeken ! :o :o

Nu is hij zijn middagdutje aan het doen (met pamper wel)

Met Klaas gaat ondertussen alles goed, hij doet overdag nu al langere dutjes en hij is volgens mij ook rustiger na het laatste bezoek aan de Osteopaat !

Van doorslapen is hier nog wel geen spraken hoor!
Deze nacht heeft hij gegeten om 00.30 uur en 04.30 uur !

vele groetjes aan iedereen !!!!!!
:D :lol: :D :lol: :D :lol: :D :lol:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 26 sep 2007, 13:19

veel succes met tijls zindelijkheidstraining hé
en zijn score is toch al goed hé

klaas zal ook wel oppeens zijn nachtjes doorslapen hoor
geef je bv of fv?
hier krijgt madise wel fv doordat de bv niet wou lukken :( maar heb mij erbij neer gelegd :wink:
ben blij dat hij geholpen is door nog eens aan de osteo tegaan :wink:

madise slaapt hier ook nog veel op de dag wanneer ze gedronken heeft wil ze na 45min meestal terug slapen ze geeft het zelf aan dusja
soms word ze na een uur of 2 wakker en dan doe ik ze wat in haar speelpark en valt daar dan ook soms in slaap

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 26 sep 2007, 14:23

Dag mama24,

Ik geef Klaas nog uitsluitend borstvoeding!
Leuk dat Madise ook overdag zo rustig is zeg !!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 27 sep 2007, 20:31

hey hey

amai vandaag heeft madise wel 4keer van zij naar buik gegaan en dan ist spil hé om terug te komen dit lukt alleen met de hulp van mama :lol:

gisterenavond gaan bbb en heb me cht geammuseerd voor herhaling vatbaar
heb gisterenavond haar fles om 22u gegeven en ze heeft geslapen tot 7u45
straks eens proberen 21u30 haar fles en zien wat ze doet hé morgenochtend

gr

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 27 sep 2007, 21:58

Hier druk dagje achter de rug...

Wol gekocht voor wintermutsen voor m'n meisjes en heel beneden gepoetst.

Deze avond deel kelder leeg gemaakt, m'n oude kleerkast en bed buiten gezet, want morgen komt groot huisvuil.

Ben blij, moet ze nog ene keer laten komen, dan nog ne ker naar containerpark (voor hetgene groot huisvuil niet ophaalt) en ben klaar om te verhuizen, zondag brengt m'n moeder wat dozen dus ga dan nog wat inladen.. veel dingen die ik op de moment niet in gebruik heb, boeken enz dus die mogen al ingepakt.

Zou enkel nog willen weten wat ik met m'n oude video's aanmoet vangen, want heb er zo veel, en tzijn zelf opgenomen maar heb geen video meer in gebruik dus zijn ze nutteloos...

Sitske ligt hier al te slapen van 19.30u en denk dat ik ze slapend ga naar boven dragen ipv haar wakker te maken voor te eten, want dan drinkt ze half slapend en wordt dan toch nog wakker om te eten. Allee das ook de ene nacht tegen de andere, ze slaapt ongeveer 6 op de 7 door tot 6.30u-7u

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 29 sep 2007, 21:36

tof hé als ge kunt breien haken enz
jammer genoeg kan ik dat niet

hier terug ne heel goeie nacht van 22u tot 7u45
hopelijk morgen ook zo want vorige week was ze er om 6u en mijne man kon er niet om lachen wé

ze begint echt te brabbelen en die handjes amai zo kijken en zuigen erop niet tedoen ook van zij naar buik heeft ze al gen problemen meer mee :lol: wat veranderen ze nu toch vlug hé :(

en hier een foto'ke van vandaag :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 01 okt 2007, 21:29

hallo
vandaag heeft mijn man hem laten sterriliseren
alles is goed verlopen en tot nu toe geen zeer
ik mocht jammer genoeg niet mee naar binnen en dat uurke heeft wel ne eeuwigheid geduurd
nu nog even en dan is het gevaar voor nog een zwangerschap geweken :lol:
vollgende week dinsdag even op controle om 17u45

ik ben deze morgen geweest naar de tandarts en hij heeft me door verwezen naar dr verhelst
is de tweede maal een zwaar abces en zal waarschijnlijk mijn tand verliezen doordat ze al een groot stuk wortel hebben moeten verwijderen en nu nog eens denk ik
en t'is juist de eerste tand naast de 2 voorsten
morgen bellen voor ne afspraak en hopen dat ik vlug mag gaan

met de kids alles goed madise slaapt nu al enkel dagen tot rond 7u30 8u

deze avond had ze terug erge krampen amai was dat al efkes geleden zeg

allé groetjes

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 01 okt 2007, 21:55

Goed dat alles goed is verlopen bij de operatie...
Mijn schoonbroer had er achteraf wel nog wat last van...
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”