wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 02 okt 2007, 08:13

ale ke ben blij dat alles goed is verlopen, hopelijk geneest alles snel en is de controle goed he, volgende week
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 02 okt 2007, 12:17

Hier alles ok, gelukkig nog geen regen gezien vandaag.

Sitske sliep van 20.30u tot 4.30u en dan gegeten en sliep ze verder tot ik ze wakker maakte om 7.30u.

Femke naar school en ik ben in ikea gaan ontbijten met m'n vv. Ik moest normaal naar controledokter van ziekenkas, maar ben niet meer in ziekenkas, ben in m'n gewoon verlof dus moest ik ni gaan. Al een geluk dat ik eerst ff belde, anders had ik er mss weer een uur zitten wachten om er eigenlijk te moeten zijn.

Straks nog ff bellen naar huisarts voor voorschrift osteopaat, dan kan ik dat gaan terugtrekken morgen. Gisteren moest ik daar dus eigenlijk zijn, en was al de hele week ervoor aant denken wat ik toch aan de hand had 1 oktober en kon er maar niet opkomen, tot gisteren dus om 10.15u voel m'n frank dat ik om 10u dar had moeten zijn, dus gebeld en afspraak verzet...

Nu ligt Sitske net te slapen in de box en ga ik nog maar weer eens opruimen, dat wil echt maar niet ophouden :roll: en straks of sebiet na opruimen m'n papieren nog eens sorteren, zodat ik nog wat rekeningen kan betalen, nog zoiets zonder einde :?

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 04 okt 2007, 00:28

hoi hoi

gisteren van stil te liggen in ons bed :lol: :lol: baf erdoor en op de grond :wink: dus pijn heeft hem niet hé

vandaag naar mijn werk geweest met de papieren van mijn ouderschapsverlof en mag dus terug gaan weren op donderdag 13maart
normaal op 13april mo ben niet verplicht om mijn verlof te nemen dus zei ik van aja dat is goed
want zal in totaal 2jaar thuis geweest zijn en vind het echt wel genoeg zenne

met de kids alles prima madise verrandert nu heel snel vind ik
en lachen amai ge moet niet veel zeggen voordat je een lach terug krijgt hoor

en ritme komt er ook al in haar dagschema
mestal tussen 7u8u een fles dan wat in sitter kleertjes aan en dan slapen
rond 11u terug ne fles terug wat in sitter en speelpark en na een 1 in haar wiegje
rond 15u haar fles terug als hierboven en rond 18ubad fles en slapen
en rond 22u haar laatste fles en in haar bed boven

is nu al enkele dagen zo dus dat is toch al een mooi schema hé
wanneer ze het moe is van in de speelwieg of sitter dan laat ze van zich horen om in haar wiegje te kunnen
dus ze is heel braaf hé

deze avond terug gaan bbben en was weer plezant wel wat lastiger dan vorige week maar t'is zo dat het moet hé :lol:

allé nu ga ik slapen wé
dada en groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 05 okt 2007, 11:16

hallo

amai gisteren een ingreep gehad aan mijn tandvlees
ik had er ne kiste in en ze hebben dit verwijdert
mijn man zei dat er een gat was dat er ne 2euro in kon
ze hebben dus kunstbot ingedaan
gisterenavond heel veel pijn gehad en vadaag amai zo een dikke kaak dat ik heb
pijn heb ik nu niet maar die dikte hé mijn oog is er zelfs halftoe van

anders is alles goed hier
mijn man is bezig aan de dakgoten van ons nieuw stuk bijgebouw
en ik hou me wat kalm en veel ijs op mijn kaak hé

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Aiaia

Bericht door Aicha » 05 okt 2007, 11:36

Aije,

da klinkt minder dan bij u ventje maandagavond é :roll:
ge zijt dus gistern nie deure under bedde gezakt oalleszins :wink:

't is te hopen dat het snel betert!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 05 okt 2007, 13:00

nee niet door ons bedde gezakt gisteren :lol:
mijn ventje zegd amai wé geloof dat het beter was van mij maandag
zou niet in u plaats zijn voor de moment
mijn ventje heeft gewoon wat pijn aan de linkerkant van zijn buik
was da ook van u ventje zo?
gr

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 05 okt 2007, 13:59

Amai Mama24 dat lijkt me idd maar pijnlijk :?
Hier alles ok,

Sitske ligt een uurtje in bedje maar helaas zal ik haar bijna zeker om 14.30u moeten wekken om Femke op te halen...

Heb wel al hele living opgeruimd, gestofzuigd en gedweild. eetkamer ook, zelfs de eetkamer tafel is leeg geraakt en nu moet ik nog keuken doen en de stapels papieren op m'n buro (en tis het kleinste model van ikea dus echt wel vol ze) zo af en toe duw ik eens op de stapel om heel m'n scherm terug te zien maar ik vind wel steeds alles terug wat ik zoek, meestal als ik dat opruim is dat de eerste dagen goed zoeken als ik iets nodig heb.

Als er hier mensen uit antwerpse zijn, (of er mensen in die buurt kennen) ik ben op zoek naar appartementje met 2 slaapkamers met liefst tuin of terras waar huisdieren toegelaten zijn. en dan ook nog betaalbaar. Maar dus in Berhem, op grens met borgerhout of deurne mag ook nog.

Nu ff in zetel kruipen, want ben moe. Voorbije nacht wel redelijk geslapen, om 21.30u gaan slapen met Sitske en ze sliep tot 6u dus super gewoon, maar nacht ervoor was véél te kort, was maar om middernacht thuis door ouderraad vergadering (was maar éénmalig voor mij) en Sitske gisterne overdag alles samen amper 3uurtjes geslapen en in combintrie met Femke ook haar alleenaandacht te geven heb ik dus 10 minuten midagdut kunnen doen

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

buik

Bericht door Aicha » 05 okt 2007, 16:50

mama24,

Kheb em juust gevraagd en hij knik van ja. Dus tzal wel normaal zijn!!! kan wel een paar dagen duren en bij Lieven ist pas een week na de ingreep begonnen :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 05 okt 2007, 20:28

aja ok merci
dinsdag moeten we terug op nacontrole mss voor de draadjes die nog niet vrteerd zijn zeker :?:

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

draadjes

Bericht door Aicha » 05 okt 2007, 20:40

Wij dachten hier dat da draadjes waren die vanzelf op teerden maar bij de nacontrole heeft De dokter ze toch nog verwijderd!
zal dus bij jullie waarschijnlijk ook zo zijn é

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 06 okt 2007, 14:40

dacht ik ook al :lol: :wink:

mijn kaak wel die is nog altijd even dik pfff
kom echt nergens buiten wé t'is echt geen zicht
en s'avonds en s'morgens is mijn oog er ook dik van en ambetant dat dat is

heb daarstraks al een raam geschildert van onze aanbouw
maar madise moest dan drinken en om an een groot raam te beginnen vind ik lijk de moeite niet want binnen een uurke is maité wakker en doe graag een raam helemaal af is gemakkelijk voor de 2de laag dan

madise heeft terug een supper nacht van 22u tot 8u
dit al maar dan ne week dus die heeft haar ritme zekerlijk gevonden
op de dag altijd rustig en veel met haar handen beginnen te werken hé
kijken likken en proberen te openen :lol:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 06 okt 2007, 15:29

Hey

Gisteren Femke iets later in bed gelegd, na de simpsons gingen we naar boven, verhaaltje verteld en ze heeft "de engel" nog toegesproken dat ze in mijn bed ging liggen en niet in het hare. HAd haar dus vorige week boekje voorgelezen over een grote zus lisa die een klein broertje heeft en dus echt wel dezelfde kuren heeft als Femke. En na zo'n kuren dag kom er 's nachts een engel op bezoek die zegt waar het fout liep en hoe het beter kan (dwz opruimen en mama helpen, niet frank zijn als er bezoek is voor de baby, en baby niet wakker maken als er wordt gevraagt stiller te zijn) en de volgende dagen is Lisa heel flink en denk ze steeds aan wat de engen zei en na weekje krijgt ze een ketting van haar ouders, maar ik heb erbij verzonnen dat de engel die komt brengen.

Dus vanmorgen lag er een ketting naast haar boekje en ze was super blij (ze was al dagen ongeduldig aant zegggendat die niet zou komen en soms zelfs dat ik dat doe, want dat dat niet kan een engel enz.) Maar ikke dus mooi volgehouden en gewacht tot ze echt wel bijna een hele week heel flink was geweest en dus vandaag de beloning. Ik had dan toevallig ook engel oorbelletjes van in zeeman en die heeft dan mee aangedan.

Om 20.30u viel Sitske in slaap en ik nam haar mee naar boven iets voor twaalf, maar ze werd dus wakker, heeft nogeens gedroken en sliep dus tot 7u vanmorgen.

Om 8u ging de wekker en half uurtje later zijn we opgestaan. Aangekleed en om 8.30u doorgegaan, langs bakker want we hadden nog niet gegeten, Femke op de fiets gegeten en ikke ook. Want om 10u moesten we bij osteo zijn.

Femke haar heup zat vast en schedelbasis ook, dus die heup kan al zijn van sinds dat ze stapt en maar met die testen vorig jaar is dat maar gebleken dat er iets niet klopte... En ze is zelfs gekraakt geweest, wel lichtjes maar ze, maar ze heeft het wel gevoeld. En heel flink geweest.

Nu is ze sinds ongeveer 12u mee met de buurmeisjes naar zwembad in bornem. En ik heb om 12.15u Sitske in box te slapen gelegd en kwartier later zelf geslapen tot bijna 15u.

Ik heb eens zitten uitrekenen ivm met m'n verlof en als ik 51u hebn met 19u per week, dan had ik week van 24sept 19u, week van 1okt 19u das 38u en dan nog komende week ma 4u, di 4u, woe 3u + nog donderdag 2u en zou dus donderdag 2 uurtjes moeten doen en dan vrijdag terug alles, maar ga dus maandagal direct moeilijk doen en ofwel donderdag 4u doen en vrijdag dan 2u onbetaald wegens geen opvang. Ofwel donderdg én vrijdag vrij nemen...

Sitske grijpt al dikke week naar de speeltjes aan maxicosi boog, maar kan ze nog niet vastnemen. Haar handjes heeft ze ook al ondekt in de zin van erop sabbelen als ze gaat slapen, maar das maar heel even. Is wel schattig, de eerste keer dat ze echt door had wat ze met handjes kon doen zat ze te bibberen van de grote concentratie.. en dan met z'n héél serieus gezocht erbij.

Hier nog ff ne mooie foto van haar in haar badje 2 dagen geleden:
Afbeelding
Afbeelding

Ik ben nog steeds aan 2de oorflapje van Sitske haar muts bezig, al reeds de 3de keer :? Maar eerst stond die niet juist en 2de keer had ik één rij te laat beginnen versmallen... dus nu na slaapke mss wel een gelukte poging en dan afwerken met andere kleur voor randje en lintjes...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 06 okt 2007, 20:25

HEEL MOOIE FOTO HOOR

allé ga jij al terug werken volgende week?
ik wens je heel veel succes en hopelijk niet temoeilijk wanneer je sitske voor de eerste keer moet achterlaten
ga je dan afkolven?of hoe ga je het doen?

ik ga terug aan de slag vanaf 13maart
maar ik verlang wel :lol: ik zal 2jaar thuis geweest zijn en vind dit meer dan lang genoeg :wink:

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

foto

Bericht door Aicha » 06 okt 2007, 20:34

Amaai, G&f&s, Sitske is nogal veranderd zeg!!!!!! Ik zou ze niet meer herkend hebben!!! Mooie foto trouwens!

mama24,

uwen tandarts heeft u precies goe gearrangeerd :?
Nog altijd veel pijn van ook dan? Khoop voor u van niet wi want kvind dat zo'ne afgrijselijke pijn van tanden é.pfffff

madisje doet flink haar best é voor de nachten! ge ziet dat gelijk dat da een rustig kindje is :lol:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 06 okt 2007, 20:55

wel aicha pijn heb ik niet hoor
gewoon dik en da is best wel ambetant gevoel
ben blij dat ik geen zeer heb want tandpijn is best wel lastig hé

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 06 okt 2007, 21:30

ja terug gaan werken :( maar ik kijk er zo tegenop hé.... :cry: :cry: :cry: :cry: Ik heb al veel potjes in vriezer staan van afgekolfde melk en heb ook kolfpauzes, maar ik zal toch m'n privacy moeten hebben dan ze, want live voed ik overal; maar met zo'n kolf zit ik wel veel "bloter"... Maar ik ga die pauzes echt wel nemen tot Sitske 7 maand is, heb dat recht dus maak er gebruik van, vind het al erg genoeg dat ik geen bv verlof kon krijgen wegens niet betaald....

Nu kruip ik in zetelje, Sitske slaapt net in box en dan kan ik ze boven gaan leggen, want moest wachten tot Femke vast sliep en als ik er dan een huilende baby leg lukt dat slapen niet hoor.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 10 okt 2007, 14:17

hallo
is best wel normaal hé dat je er wat tegenop ziet
ik niet maar dat komt doordat ik al veel telang thuis ben aan mijn hoeste

gisteren met mijn ventje op controle bij uroloog en alles is mooi aan het genezen heeft nog enkele draadjes uitgedaan
nu nog even en alle gevaar is hier geweken om nog spruitjes op de wereld te zetten zé :lol: :(

met mijn mond is zogoed als alles gedaan nog juist wat tezien wanneer ik lach :D maar dat zal ook wel passeren hé

morgen hier terug naar k&g voor de prikjes
ben benieuwd hoeveel ze is bijgekomen
de nachten nogaltijd heel goed van rond 22u tot 7u30 8u

nog 1 raam schilderen en onze ramen van nieuw bijgebouw zijn gedaan en dan volgend jaar de gevel eerst goed laten uitdrogen hé
zal dan geen verschil meer tezien zijn wat is aangezet :lol:

was bezig mijn keukenkasten eens uittewassen en wou efkes uitblazen met ne pot koffie zé

groetjes

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 11 okt 2007, 20:13

hallo iedereen,

Vandaag naar kind en gezin geweest !
Klaas weegt nu 6.900 kg en meet 62 cm.
Hoofdomtrek is 42 cm

Hoop dat alles goed gaat met jullie!
Hier zijn de nachten nog altijd heel kort, maar dat zal wel komen zeker ?[/url]
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 11 okt 2007, 20:52

@nele b amai hij heeft al een mooi gewicht hé je bv doet goed zijn werk
hoperden de nachten voor jou allicht wat langer zal duimen :wink:

hier vandaag ook geweest naar k&g en madise weegt 6.260 en is 58cm
van haar prik helemaal niet verschoten en voor de moment weet ze er ook niet van :lol:

hoe gaat het met derest van juli mama's?
groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 12 okt 2007, 20:05

Hier ben ik ook nog eens...

vandaag bij ziekenkas geweest, moest dringend terug trekken, want heb deze week alleen voor Sistke 75€ iutgegeven aan dotker en apotheek.

Kreeg ik nog naar m'n voeten van een mens van in de buurt omdat m'n kat vast zit in gagare paar huizen verer, maar er woont niemand is enkel garage en kan die mens niet bereiken, de moeder van m'n buurvrouw (goeie vriendin die buur) begon dan ook mee te doen, dus ikke in tranen uitgebarsten, tis nog ni erg dat ik gisteren terug moest werkenn Sitske zieker was, en dat ik deze maand zelfs geen eten ga moeten kopen... Was echt de druppel, dus als m'"n buurvrouw bevaltr ga ik niet opbezoek als die moeder daar is. en ik ken die al langer ze, maar had in haar ogen tot op vandaag nog niks mis gedaan dus dan ging dat goed maar nu was dat er echt teveel aan.Heb een hele voormiddag zitten wenen.

Het feit dat ik terug moet werken doet me echt geen goed. en zeg nu aub niet dat het normaal is in het begin als je je kind moet achter laten, ik ga dat blijven hebben. Moest ik een job hebben die ik graag doe zou het wel beter zijn, maar aangezioen ik m'n job en dan vooral m'n werkgevers HAAT zal ik steeds tegen m'n zin gaan werken.

Ik ben verre van het type mens dat carriére wil maken, ben een echte huismus, ga amper weg zonder kindjes, Femke was bijna 10 maand toen ik voor het eerst naar de film ging en vond dat echt verschrikkelijk en darna ging ik pas de deur uit als ze vast sliep, zodat ze het neit zou beseffen. Maar dan was ze al bijna 2 jaar. En dan nog voelde ik me nog regelmatig schuldig. Dat heb ik niet als ze bvb naar school is of naar m'n ex, want dat doet ze leuke dingen. Maar meestal is dat dan ook de moment voor mij om zonder zorgen de deur uit te gaan.

En nog geen 3 maand vind ik nog steeds veel te kleine om achter te laten, en ook al wordt er nog zo goed voor ze gezorgd, een baby hoort niet bij een oppas. ( en ik veroordeel geen mensen die wel terug willen werken, maar ikke niet zo lang ze nog zo klein is)

Hoe m'n moeder me vanmorgen bezigzag zei ze om naar dokter te gaan en me depri te laten schrijven, maar geloof me ik ben nu vandaag thuis en nog voel ik me verschrikkelijk slecht. En ik denk echt niet dat dat zomaar zal over gaan. Maandag moet ik weer werken dus is het weer helemaal opnieuw dat gevoel te proberen overwinnen en me slecht voelen. Volgende vrijdag moet ik haar dan naar creche brengen en dat zie ik nog minder zitten. Gisteren had ik het voordeel dat ik overhuis kon om ze bv te geven, met m'n kolfpauze, maar kan dat niet elke keer doen. Wel op dinsdag en donderdag al zeker, maar vrijdag niet daar ze in deurne naar creche zal gaan. En op woensdag heb ik nog geen nieuwe post, dat het maar lang zo blijft, dan moet ik in strijkatelier en ben ik sneller thuis,want woensdag werk ik maar 3u dus geen kolfpauze... En vond gisteren dat dik anderhalfuur al zo moeilijk te overbruggen, vooral na m'n pauze, odmat ik wist dat Sitske zieker was geworden... Toen ik thuis kwam had ze 39.2 en ben ik terug naar dokter gegaan, want ze was een slap vodje enwas er niet gerust in.

ZE heeft dan sinds we van de dokter kwamen tot ongeveer 17.30u als een slap vodje in de zetel gelegen op bv kussen, zonder te bewegen, haar oogjes kon ze amper open houden. Maar met die nieuwe medicatie (ook homeopatisch) werd ze half uurtje nadat ze dat binnen had, teurg levendiger en kwam er terug geluid uit. Een lachje lukt niet, maar sinds vanmorgen wel en ben daar heel blij om.

Ondertussen ben ik al iets rustiger, heb al met buurvreouw gebeld, nadag ik een héél boos smsjes had gestuurd over haar moeder en ze gaf me gelijk, maar zei ook dat haar moeder gewoon niet nadenkt, en vind het erg, maar heb vandaag dus enorm het verschil tussen rijk en arm gevoeld en werd daar met m'n neus ingeduwd en dat doet echt wel pijn zenne. Wetende dat ik deze maand al zeker m'n afbetzaling niet volledig kan doen en dan zelfs niet moet eten ook niet... En moet de komende 3 weken naar osteo, voor mezelf, Femke en Sitske met telkens een week tussen... En dat kost ook allemaal geld hé. Heb voor Sitske alleen al 150€ uitgegeven aan osteo en moet dus nog ene laatste keer terug voor ik briefje heb om terug te trekken, dus dat voel ik financieel ook wel, en wil het niet laten, want wil enkel het beste voor m'n kids.

Heb de voorbije dagen ook nog amper gegeten, ik eet wel omdat het moet, maar denk dat ik anders gewoonweg niks zou eten. Heb dat 4 jaar geleden ook gehad en was op 3 weken tijd toen 6kg afgevallen, ik at toen enkel 's avonds om goeie voorbeeld voor Femke te geven. Maar nu is m'n bv te pril om niet te eten en dwing ik mezelf dus steeds om toich maar te eten. De fut om te koken is er ook totaal niet en m'n vv heeft me deze week al paar keer verse soep meegegeven.

De moeder vna m'n buur is zich ook al komen excuseren, ze zei dat ze zich had laten meeslepen... Maar werkte het dan wel op mij uit. Sinds 14.30u is Saartje ook weer bevrijdt, had de blauwe lijn gebeld en die konden die mens van garage wel bereiken, want belden me onmiddelijk terug met te zeggen wanner hij kwam. Dus nu zit die maffe kat op m'n schoot (is echt een schootkat) want ze mag van mij dus niet meer buiten, sinds eind augustus, heb ik haar al ne keer van 2de verdipeing op een dag gaan "plukken", dan was ze bijna maand spoorloos en dan heel wat straten verder gaan ophalen, diezelfde week bleef ze weer 3 dagen weg en dus nu was ze sinds voor vorig weekend weer weg en was ze voorbije dinsdag in die garage gesukkeld. AL een geluk dat ik haar door de brievenbus eten kon geven met lepeltje en als eten op was duwde ik er een klein flesje water in plat.

Nog iets van m'n werk... ik vond het dan al zo erg en dan bleek m'n klant zelfs ni te weten dat ik terug kwam, er was nog een vervangster, dan naar buro gegaan, me ingeschreven en me op ne stoel gezet tot er iemand kwam (ondertussen m'"n woede geuit in smsjes te sturen) en dan mocht in naar strijkatelier. Daar was eerste opdracht poestn, dus ik zet alles klaar, en dan opeens moest ik strijken... dus gestreken tot 10u dan overhuis tot 10.45u en toen ik terug was moest ik dan toch maar poestsen want er was geen plek meer om te strijken...
Ach ja het zijn daar enorme knoeiers en dat maakt het me alleen maar moeilijker.

Vandaag was Sitske wat beter, maar in de vooravond steeg haar koorts weer. Nu ligt ze in de zetel te slapen. De dokter had me ook al zelf gebeld om te vragen hoe het met haar was enwas wel blij te horen dat ze er toch bijna door was. Heb haar daarnet een eucalyptus suppo gegeven, maar die is er weeral teurg uit op natuurlikje weg, hopelijk heeft die nu wel iets meer gedaan dan gisterne want gisteren was die er na 10min al terg uit...

Nu ga ik me terug in de zetel plakken.
Hier nog een foto van m'n ziek kipje...:

Afbeelding
gisteren gemaakt.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

silviake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jul 2007, 21:46
Locatie:Hasselt

Bericht door silviake » 12 okt 2007, 20:17

Amai wat een verhal.
Verzorg je maar goed want je kan het je niet veroorloven om te verzwakken voor je kindjes he?
Dat gevoel heeft wel elke mama maar ik ben er zeker van dat je je na een tijdje beter gaat voelen.
Veel succes.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 12 okt 2007, 21:37

amai heb er geen woorden voor
heb echt wel met u tedoen en als je er alleen voor staat is nog lastiger dan dat je een schouder hebt om eens op uit tehuilen hé
hopelijk vind je vlug een ander werk want zo te horen is het ook niet alles hé daar

verzorg je goed en hopelijk word alles snel beter hoor
dikke knuffel :wink:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 12 okt 2007, 21:45

En de herfstmuts: ze is afgeraakt, foto van gemaakt en in dienst genomen ;):

Afbeelding

Afbeelding


Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 12 okt 2007, 21:58

heels schoon wé
proficiat :wink:

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 14 okt 2007, 11:29

deze namiddag gaan wandelen naar het zeetje
nu het prachtig weer is :wink:
milan zou heel graag naar de zee gaan om een met de gocart terijden hopelijk kunnen ze nog rijden
want denk dat het seizoen ervoor gedaan is
nu we zullen zien hé

groetjes
en nog ne prettige zondag gewenst

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 15 okt 2007, 19:38

Hier heb ik er een drukke dag van gemaakt... Vanmorgen begon ik al met te laat op te staan (7.30u is minstens een half uur te laat) dan te laat op werk aagekomen, maar had Sitske dus ook maar om 8u eten gegeven, wat ik normaal doe om 7.30u. Maar dat overslapen wasal een gevolg omda tik om 5.30u was iogestaan met Sitske omdat ze gilde doordat ze neit door neus kon ademen.

Op weg naar werk voor lichten gestaan, maar eerlijk waar die duren veel te lang om normaal te zijn, ik was er rond 8.45u, met m'n franke toon nen bic gevraagd omdat ik me,dan moest inschrijven, en daarna gevraagd wat ik moest doen, naar strijkatelier of eits anders, maar moest wachten. Heb me dan om de grond gezet (ik kan serieus dwars liggen en moeilijk doen zenne) want alle stoelen waren bezet door mensen die een opleiding kwamen volgen (heb ik hun gevraagd, tot grote ergernis van die achter de balie) en dan kwam er iemand aners met de mededeling dat ik technisch werkloos was voor vandaag. Dus ikke super content :cheers: en terug naar huis met een grote smile op m'n gezicht. Onderweg smsjes verstuurd datg ik dus niet moest werken en dat ze me dat nog mogen lappen. Maar de kans is groot,dat ik dat wel tijdje ga hebben, daar ik m'n recht op kolfpauzes opeis en dat ga doen tot Sitske 7 maand is (ik ga effectief ook wel zo lang bv geven hoor)

Dan hier thuis met m'n moeder afgesproken om ff naar dierenwinkel te rijden, ratten zaten zonder eten...

Daarna ben ik met Sitske op stap geweest, want moest pampertaart in elkaar knutselen, omdat m'n buurvrouw bevallen is en die dus vandaag moest klaar zijn. Nog een pakje pampers nummer 2 gekocht, dan haarspeldjes en bruisballen voor de grote zussen, 2 body's voor baby "Sara" kleertjes om erbij had ik al, een boek voor de mama en een fles wijn voor de papa gekocht. En dan in elkaar geflenst... Maar wegens een groot gebrek aan rubbere rekkertjes heb ik maatje 3 van de pampers met draadje één voor een geknoopt en bij nummer 2 heb ik rekkers van Femke gepakt die toch te klein zijn voor haar veel haar.

Heb er ook foto van getrokken want ben wel fier op m'n werk.

Dan naar vv op tweeling gaan passen terwijl zij Femke en haar dochter van school haalde. Daar blijven hangen tot iets voor 17u, we kregen eten mee, anders had ik al vroeger door gegaanwant Femke was niet echt te genieten.

Hier thuis dan gegeten en dan op babybezoek gegaan. Zo'n schattig mini mensje dat Sara is, ze lijkt op haar oudste zus en heeft pekzwarte haren, super schattig gewoon. Daar blijven hangen tot even geleden, dan Femke in bed gewerkt (die was echt op) en nu dus aan pc.

Zou moeten verder werken aan lijst voor 2de handsbeurs maar heb ff geen zin meer. Sitske is nog steeds niet in haar normale doen, ze slaapt enkel kleine stukjes overdag, vraag om de 2u een voeding. Vorige nacht ook 2 keer gedronken, dus wel vermoeiend...

Nu ga ik haar in de box proberen te laten slapen, want ze is ook wel moe en dan in zeteltje plakken voor de rest van de avond...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 15 okt 2007, 22:29

amai g&f wel een drukke dag voor jou zo te lezen hé
kan het geloven dat ge blij was met je economisch werloosheid
hopelijk moet je daarvoor niet tever rijden om dan gewoon terug tekeren hé
kan ook best geloven dat dat vermoeiend is dat sitske om de 2u eten vraagt zou je bv mss wat achteruitlopen van de stress de laatste tijd?
ik hoop van niet als je nog tot 7maand bv wil geven
is ze al genezen nu van haar verkoudheid?

gisteren dus naar zee geweest en we hebben er alle5 super van genoten :lol: deed echt deugd en het was er aangenaam warm
milan met de gokart 1u en die wou nog hé dacht na een 15min zal hij het moe zijn maar neen hoor
als het volgende zaterdag mooi weer is gaan we eens naar plopsaland gaan
ze zullen er ook blij om zijn denk ik maar zullen het een verrassing houden

hier nog enkel foto's :wink:
hier onze lachende madise
Afbeelding
Afbeelding

fiere broer
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 16 okt 2007, 12:43

Hey

Leek me wel leuk aan zee en mooi weer was ook goed meegenomen...

Ik ga zelfs langer dan 7mnd bv geven hoor, maar tot dan heb ikrecht op kolfpauzes... Denk niet dat ze minder melk krijgt, tis met dat ziek zijn dat ze meer vraagt. En moest het van de stress zijn, dan blijf ik thuis.

Ze heeft nog steeds last van die hoest en 's nachts ook van verstropte neus en denk dat het eender daardoor is dat ze makkelijk wakker wordt. Want ze sliep al zo lang terug door.

Hierbij ff een foto van m'n pampertaart, want was dat er gisteren vergeten bij te zetten.

De voorkant:
Afbeelding

de zijkant.
Afbeelding

Ik heb er wel wat kleertjes enzo bijgestoken, en fles wijn, maar nadat ik foto had getrokken heb ik die tussen 2 linten van 2de laag erbij gestoken, omdat die nogal stond te bengelen...

DOei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 16 okt 2007, 21:13

heel mooi gedaan altijd leuk he een pampertaart :D

deze morgen achter onze nieuwe hond geweest t'is echt ne lieve en rustige hoor :)
wou geen hond meer maar ja als je 7jaar gewend bent aan een hond en opeens die is dood dan mist je dit wel hoor
we hebben altijd graag en berner gezien maar toen we filou am cocker kochten woonden we bij mijn mans ouders en was zo een kleintje wel genoeg en nu we alleen wonen hebben we dus onze berner
de kids zijn er zot van niet tedoen en die ziet ze ook heel graag hoor die loopt gans de tijd achter hun gat aan :lol:
t'is een teefje en genaamd cena
hier een foto ervan
Afbeelding
Afbeelding



deze namiddag naar het bos geweest en t'was er heel mooi weer
ben er eens gebleven en heb er ook van genoten want was met milans klas

groetjes

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 17 okt 2007, 09:41

schoone fotos wi, en mooi hondje

je had er waarschijnlijk deugd van om eens te gaan wandelen in het bos
vandaag is kaiby ook weg, maar ze zal geen zo een geluk hebben met het weer,
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”