wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 27 feb 2007, 15:49

Hier net terug van school en Femke is gaan afkoelen op haar kamer... ze was weer niet te genieten, waarschijnlijk door de vermoeidheid, maar ik kan ze moeilijk een valium geven opdat ze zou slapen op redelijk uur hé..

Gisteren sliep ze wel om 20.30u maar voor haar is dat nog steeds te laat, is al wel beter dan de 21.30u van de dag ervoor...
Ga ze vanavond eens in bed proberen te leggen voor ze haar klop krijgt, want heb de indruk dat eens ze daarover is ze dus niet meer in slaap geraakt, maar das dan al voor 18u dat ze die krijgt... Mss helpt het wel, want ik weet het ook niet meer ze. Enkel dat ze dagelijks doodop is en toch niet wil of kan slapen.

Nu is ze natuurlijk ook aant mokken omdat ze geen tv mag kijken, maar ze heeft me en keer teveel geslagen, en ik had haar al paar keer verwittigd dat ze ermee meost stoppen. Zo zonder reden of omdat iets haar niet zint beginnen slaan dat tolereer ik niet. Ik ga alvast vroeg aant eten beginnen dat ze zeker optijd klaar is om te gaan slapen. Zou om goed te zijn haar haren nog helemaal moeten nat maken om nog een luizenkambeurt te doen. Want heb dat vanmorgen geprobeerd maar dat lukte echt niet met droog haar, en ook niet als het enkel natgesprayd was. Moet daar dus conditioner indoen om er door te kunnen.

Gisterne was ik Ramsey vroeger bij de dierenarts mogen gaan halen, had gebeld om half 2 om te vragen hoe het was geweest en mocht ze dus al gaan halen. Toen ik daar was was het wel een zielig zicht met tongetje nog tussen de tanden en heel verdwaasd, ze bleek meer last van de verdoving te hebben dan een doorsnee kat...

Hier thuis moest ze dan zo'n kraag aan om de draadjes gerust te laten, maar dat ging wel vrij goed, enkel voor te eten heb ik heb ff afgedaan en 's avonds ff toen ze op m'n schoot zat, maar eens ze naar de draadjes ging deed ik hem terug aan.
Deze middag dus ook ff kraagje uit gedaan en ze heeft vanboven aan haar buik wat zitten likken (ze moet zich toch wassen hé) en eens ze naar draadjes ging heb ik haar gezegd da het ni mocht, maar bij 2de keer ging kraagje dus terug aan. Is wel een heel zielig zicht, maar tis nog belangrijker dat de wonde goed geneest en binnen 10 dagen mogen draadjes eruit en kraagje weg... Ze zal wel blij zijn dat ze na 3 weken terug buiten mag gaan, want dat mist ze ook wel hoor... Tis niet zozeer een buitenkat, maar zo af en toe op wandel gaan moet ze toch wel kunnen.

Gisteren avond bij de buren naar 24 gaan kijken, we hadden zondag op tv gekeken en ze konden het niet laten om de reeks te kopen op dvd, dus hebben we al 4 afleveringen verder gekeken en ben wel blij, hoewel ik zelf wel had kunnen wachten tot ze het uitzenden op tv, maar mdat we steeds samen kijken was ik moreel verplicht om toch mee te kijken.

Nu ga ik ff was insteken en aan voorbreidingen van eten beginnen... En daarna wat op zetel liggen, ben weer veel te moe om goed te zijn...


Met buikbaby is alles ok, al veel beweeglijker en dat vind ik wel fijn... Een dezer verschijnt hier ook een foto van m'n buik, en donderdag moet ik naar vv op consultatie...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 28 feb 2007, 21:20

Hey

Femke sliep al om 20u dus weeral een vooruitgang op da vlak, ze gaat nog steeds om 18.15u (dan nog verhaltje enz) naar bed, ik laat ze tot 19u doen en dan ga ik zeggen dat ze moet slapen en het blijkt te werken, maar moet wel nog 2 keer gaan en één van haar 2 nachtlichtjes uitdoen, maar ik ga haar proberen te overtuigen om dat uit te laten want das zo'n ikea maantje en daar komt teveel licht door, maar ja zo'n spaarlamp hebben ze niet in kleine wattages, want die geven voor 40watt licht en das dus teveel om te slapen voor Femke.

Als het niet lukt zeg ik haar dat het kapot is (en haal ik lampke eruit) zodat ze makkelijker aanneemt dat het ni werkt.

Ik ga zaterdag eens op zoek naar zo'n belletje voor op m'n buik te hangen, maar wil dus een winkel waar er veel keuze is (ben nogal kieskeurig) maar weet dus niet echt waarheen te trekken... Ga alvast eens kijken bij "prinses op de erwt" waar ik ook lijst ga leggen en dan zie ik wel of er in stad nog babywinkels zijn waar ze dat kunnen hebben, heb geen zin om met bus naar shopping te gaan... en wil ook geen hele dag weg zijn, wil wat huishoudelijk werk doen en rusten ook...

Sebiet ga ik ook eens op zoek naar een site waar ze originele buikbanden hebben met opschrift enz, maar weet dus ni waar ik da ooit gevonden had een link ernaartoe...

Morgen dus op consultatie bij VV ben benieuwd, buik valt nog steeds redelijk mee, gewicht heb ik geen idee van. Ga eens informeren hoe het juist zit als ik stop met werken enz, had vanavond al last van harde buiken en zomaar uit het niets, dus zal niet lang meer duren voor ik het ook ga krijgen bij inspanningen (lees met stofzuigers zeulen) gistern had ik rekpijnen omdat ik iets van grond opraapte en deed toch wel gedurende nog 10 minuten pijn...

Ik ga nu kan water vullen en vrees voor rest van avond in de zetel plakken, voel me weer heel moe de laatste tijd, ok dat ik niet op tijd in bed geraak zit er ook voor iets tussen maar dan nog...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 28 feb 2007, 22:46

a leuk te horen dat ze vooruitgang maakt op haar bedritueel

harde buiken is dat nu nog niet tevroeg daarvoor?toch wat rusten als je kan zenne

groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 04 mar 2007, 10:53

HALLO
hier ben ik terug
vrijdag was de begrafenis van mijn peter en ben blij dat het voorbij is die rare week.
nu zal het wat beteren met te piekeren
hij is verbrand geweest en moet zeggen dat dit raar was je ziet ze weg rijden met een kist en ze komen terug met een urne
en die urne had nog warm zelfs toen ze het in de grond staken

met mij is alles aan de betere hand voel me redelijk goed
en het buikmeisje doet haar best met schopjes in mijn buik
volgende week maandag moet ik terug op controle verlang al voor ons meisje terug tezien

wanneer moeten jullie terug op controle?
groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 04 mar 2007, 12:46

Hier een goeie nacht in tegenstelling tot vorige nacht toch, was toen om 21.30u gaan slapen maar dag erna al om 6u wakker en echt klaarwakker, maar omdat Femke nog lag te ronken had ik al zeker geen fut om op te staan (al zeker niet in het weekend) ik voelde me ook totaal nog niet uitgeslapen. Maar ben tegen 7.30u terug in slaap gevallen en om 8u is femke opgestaan en ik uurtje later.

Twas ook een drukke dag gisteren, eerst naar de kraamvogel voor wat info (m'n vv had ook de winkel dus ook een koffieklets) dan naar kinderwinkel voor info lijst en natuurlijk vergeten kijken voor zo'n bola.. dus denk dat ik hem dan toch via internet bestel, daar is er idd heel wat meer keuze dan in winkels denk ik.

Daarna naar m'n moeder, want we gingen naar kringloop (ik ging kijken voor stofzuiger) maar de stofzuigers die ze daar hadden, 2 van nilfisk (of zoiets) die waren wel héél duur voor 2de hands te zijn ze waren rond de 70€ en dat vond ik dus te veel en er was geen andere keuze dus niets gepakt.

Dan doorgereden naar makro en ook naar stofzuigers gaan kijken en dan toch eentje gekocht ene van domo zonder stofzak voor 50€ en hij is echt goed ze. Femke heeft hem al versierd met stickers dus hij is er al mooier op geworden, anders was die maar zwart zwart en nu met paar leuke kleurtjes erbij.

Dan boortjes gaan halen voor m'n boor die ik voor kerst kreeg want ik ging een kapstok ophangen bij m'n moeder, ben er dan ook mogen blijven eten dus dat kwam wel goed uit en dan naar huis en half uur later was Femke weer thuis, die by the way weer héél slecht was meegegaan met m'n ex, maar tis zijn verantwoordlijkheid om haar mee te krijgen, ik ga ze niet te hard dwingen, anders neemt ze mij dat kwalijk en heb gewoon gezegd dat ze mee ging en schoenen en jas moest aandoen en dat heb ik dan gedaan mar dan deed ze dat gewoon weer terug uit :lol!: ze is dus weer met dikke tranen vertrokken en dat doet me toch wel iets ze... En ik begrijp niet waarom ze niet mee wil want dat kan ze niet echt zeggen.

Vrijdag trouwens ook iets "spannends meegemaakt" ik reed met m'n moeder en Femke richting ikea, maar wij nemen een binnenweg om verkeer te vermijden en waren dus daar maar er stond een camion in het midden van die baan en die was vooral niet van plan om uit de weg te gaan, die zat daar al even en toen we dachten dat die ging doorrijden stapte die uit om weet ik veel wat te doen.

Ik zei dan tegen m'n moeder om er ff langs te rijden langs het grasperkje ernaast, maar dat was dus geen goed idee want ondanks het super weer toen had het de voorbije dagen zo hard geregend dat het nog veel te nat was en we dus na 2 meter al vastreden :lol!: mijn moeder al direct in paniek omdat de wielen begonnen te tollen, maar ik had zoiets van zeg ik ga hier gewoon ergens 2 planken vragen voor de wielen terug grip te geven. Ik had ook al poging gedaan om te duwen maar dat had als enige gevolg dat m'n broek vol modder hing :!2214_EM2: dus in de serre waar we aan stonden planken gaan vragen en die mens moest wel ff zoeken maar kwam dan toch met wat planken aan. Die camionist heeft dan ook nog mee helpen duwen en dn zijn we eruit geraakt.

Heb dan de ergste modder van m'n broek geveegd met wat kleenex en dan zo vuil naar ikea gegaan. Maar ik vond het echt een leuke ervaring, je moet dat toch ook al eens meegemaakt hebben hé, en zolang je dat niet overkomt in het midden van de nacht in de middle of nowhere kan ik er echt wel mee lachen.

Ben donderdag ook op controle geweest bij VV en was blij dat ik EINDELIJK de hartslag heb mogen horen... Ga nu ook nog eens langs gyn gaan voor echo. Maar alles was wel ok en wetenden dat ik eind van de maand stop met werken geeft me al minder stress..

Sebiet in bad en Femke ook en dan hopelijk wat strijken en nog wat was insteken want geraak echt niet bij met dat alles.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 06 mar 2007, 13:44

hallo hier ben ik terug met een foto van mijn buik waar ik trots op ben
wanneer zetten jullie hier eens even jullie buikje? :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 06 mar 2007, 15:41

Hey,

Hier nog alles okidoki! Voel me prima!
Ik heb maandag mijn volgende afspraak voor een echo in het ziekenhuis en dinsdag ga ik dan terug voor mijn afspraak met de gyn!

groetjes aan iedereen !!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 06 mar 2007, 17:48

vers van de pers... eindelijk foto's van m'n buik

Afbeelding

Afbeelding

Is nog niet echt veel zichtbaar, maar de foto is er dan toch al hé, mama 24 jij hebt tenminste al een mooi buikje...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 06 mar 2007, 20:58

g&f wel het begint toch ook te komen van jou van mij is het dan ok al mijn derde zwangerschap hé

nele b blij te horen dat alles goed is met jullie :lol:
ik mag maandag ook terug op controle ben eens benieuwd :lol:
breng dan een verslagje hé

groetjes

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 06 mar 2007, 21:19

mama24, je hebt al ne serieuze buik hé, gohgoh,

maar tis ne schoone hoor :P
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 09 mar 2007, 18:06

Ik heb hier vandaag me nog eens goed uitgeleefd met m'n stofzuiger, zalig gewoon... Alles is hier dus opgeruimd en netjes, morgen ga ik dweilen (had ik geen energie meer voor over).
Vanmorgen ook gaan werken, dus das toch nog steeds heel vermoeiend.
Vamiddag met Ramsey naar dierenarts geweest en draadjes zijn er uit, nu nog wat korstjes die eraf moeten vallen en het zal een mooi litteken worden. Heb haar nadien ook goed geborsteld, want volgens dierenarts zou haar haar nu wel anders worden (zo zonder die hormonen) dus hopelijk iets stugger zodat het niet zo snel klit, want ik borstel haar regelmatig, maar elke dag zie ik niet zo zitten, hoewel als ik binnenkort thuis ben zal da wel lukken.

Femke's bed heeft ook al schone lakens gekregen en haar kamer is ook gestofzuigd en ze heeft zelf mogen dweilen want ze moest en zou het doen ze, dat ik er vandaag geen zin in had, wou ze niet horen.

Sebiet komt m'n beste vriendin af met haar kindjes en houden we een gezellig vrouwenavondje. Kindjes op tijd in bed en kletsen maar

Voor de rest heb ik niet zoveel nieuws te vertellen, tis ook maar weer dagelijks hetzelfde liedje hier.
Hoewel Femke heel de week héél flink is gaan slapen en das echt wel iets goed voor haar (zo na bijna 2 maand elke avond tegen slaap vechten)

Morgen gaat ze naar m'n ex, ben een benieuwd want ze had deze week bedacht dat ik brief aan de deur moest hangen met de boodschap dat ze niet mee wou gaan dus kans is groot dat het weer een ramp wordt, maar ik denk positief. als ik dan nog zin heb morgen (als ze weg is ga ik wel eerst veel rusten) dan ga ik mss langs de zoo om abonnement te gaan halen, nu dat ik van ons beiden foto's heb voor erop...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 10 mar 2007, 10:36

hallo hier ben ik ook nog eens zé
ik zowat verkouden mijn neus :( wat ambetant moja zal wel passeren hé
ik voel me anders wel goed :lol:
en nu met zo een schoon weertje is wel eens plezant zenne anders altijd die regen dat werkt op een mens hé

g&f jij hebt gisteren het 100st bericht hier geplaatst proficiat :D
vind jij het hier ook wat kalm ik in ieder geval wel :(
de anderen hebben mms geen zo een tijd hé maar ik maak er tijd voor om hier veel te komen
succes met femke wanneer ze naar je ex moet hé

groetjes en een stralend weekend iedereen :wink:

Gebruikersavatar
dintje622
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2006, 13:12
Locatie:nieuwkerke (heuvelland)
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 10 mar 2007, 17:35

veel beterschap mama24!

ja stralend weertje he!
een mens is daar zo content van he!

anders alles goed met de juli mama's?

groetjes!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 11 mar 2007, 10:40

Hier ben ik alweer en ja tis hier idd maar héél stilletjes, maar ik zet niet graag 2 posts achter elkaar van mezelf

Femke is gistern vlot met m'n ex meegegaan, ik had hen naar shopping gestuurd en daar kan je Femke dus altijd mee plezieren een echte dame hé. Volgende vrijdag ga ik er ook nog eens mee naartoe. MAar moet toegeven dat ik me gisteren wel heb uitgeleefd in de hema in stad. eerst een roze bola gevonden in kraamvogel, is dezelfde als de blauwe van Femke met maan en sterren op en nu dus in het roze...

In hema 2 mini body's met zijsluiting, 1 paar mini sokjes in sit, 1 paar mini sloefjes wit met licht groene bedrukking op, 1 mini witte t shirt en 1 wit mini broekje en aan de mini kunnen jullie al wel zien dat het echt om het kleinste maatje gaat. Voor Femke had ik ook die eerste kleertjes in het wit gekocht (daar ik ook geslacht niet wist) en voor dit beebke dus ook hé, en die kleertjes gaan achteraf in de persoonlijke geboortedoos. Die van Femke zitten ook in haar doos. En das dan toch ook leuk aandenken als ze groot zijn.

Maar van zo'n dagje stad was ik dus ook kapot hé, feit dat ik al zo gvroeg wakker was zal er ook wel voor iets tussen zitten mar toch. Als Femke thuis was heb ik dan gekookt (ex ging naar voetbal dus had ze niet gegeten) en voor haar had ik in hema ondergoed gekocht en 2 blokken tekenpapier, wit en gekleurd en alfabetstempels, ze was er ook héél blij mee.

Gisteren avond pc niet meer opgezet, met Femke in bad geweest (ze wou persee mee in bad) en dan om 21u naar boven gegaan om te slapen... Deze morgen was ik naar gewoonte weeral om 6.15u wakker maar wel terug in slaap gevallen hoewel het wel ff duurde, om 8.45u is Femke opgestaan en ikke lang half uurtje later. Geraakte dus echt niet wakker hé, maar nu voel ik me wel uitgeslapen.

Femke haar bad staat klaar, ze moet haren wassen en gistern ging dat niet omdat het droog moet zijn om te slapen.
Straks gaan we naar de zoo, ben gisteren ook dat abonnement gaan halen dus moeten we er gebruik van maken hé.

Maar nu eerst nog ne was opzetten, ben de kussens van in zetel aant wassen, gisteren de kussens van op de stoelen van eetkamer ook gedaan en al 2 van in de zetel en dus nu de volgende 2, want die zien eruit ze, is ook logisch als je huisdieren hebt dus ik was die regelmatig. Tegen straks is de was die sinds gisteren hangt te drogen ook droog en dan kan ik als Femke in bed ligt beetje strijken, is hard nodig en aangezien het er gistere niet meer van kwam... dus hopelijk heb ik dan nog wat fut over om eraan te beginnen.

Nu ga ik dus Femke in bad zetten (kort want ze heeft er gisteren lang ingezeten en ze heeft nogal droog vel) dan haren wassen, eruit helemaal invetten met créme, haren kammen en aankleden... Dan nog snel langs de bakker en als m'n zus sms stuurt vertrekken we naar zoo, want dan zijn ze daar ook vertrokken...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
dintje622
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2006, 13:12
Locatie:nieuwkerke (heuvelland)
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 11 mar 2007, 15:06

veel plezier in de zoo!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 11 mar 2007, 21:18

sorry dat ike en tijdje niets van me heb laten horen

maar hier is alles eindelijk ok

heb een tijdje het rustig aan moeten doen
vanaf zwangerschapsweek konstant harde buiken dag in dag uit
en soms nog vree pijnlijke ook

met twee keer bloedverlies der nog eens bij

kheb nu van de gynea magnesium bijgekregen tegen die harde buiken
en het helpt echt
en van bloedverlies is ook geen sprake meer

ben nu 22 weekskes ver bijna
en onze kleine meid beweegt goed
groeit goed en komt goed bij

ben nu al in totaal een kleine 6 kilo aangekomen
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 11 mar 2007, 21:42

a leuk te horen dat het beter is met je harde buiken hoor
maar als je al een bengel heeft rondlopen is het al moeilijker hé om veel te rusten(spreek van ondervinding).

ik moet morgen terug op controle en ben echt benieuwd hoe het is met ons dochtertje :lol: zal nu ook al weten zeker hoeveel ze nu ong weegt :?:
ik was 5w geleden al 5kg verzwaard en ben eens benieuwd hoeveel er nu is bij gekomen
nu enfin van mijn 2 vorige zwangerschappen was ik telkens 20kg bij en altijd terug kwijt dus zal het nu ook wel zo zijn zeker :!:

g&f hoe ist geweest in de zoo?
groetjessssssssss

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 12 mar 2007, 14:05

De zoo was heel leuk, maar vermoeiend... Ik was met de fiets (woon aan Berchem station dus is één baan) maar op einde waren er werken en kon ik dat stuk te voet :? Er was enorm veel volk, maar met zo'n mooi weer is dat ook normaal hé. We zijn er maar paar uurtjes geweest ,maar das het voordeel van abonnement je moet niet persee op één dag alles gezien hebben, hoewel we meeste wel gezien hebben.

Daarna nog ff langs m'n moeder gegaan en hier thuis eten op gezet en wat in de tuin gezeten tot eten klaar was, Femke super blij dat ze nog eens in zandbak kon (met regen is dat geen doen, zandbak staat achteraan en tot daar is het met regen een modderpoel)
Dan heeft ze nog na het eten ff op straat gespeeld met haar fiets en dan was het bedtijd.

Hoewel ik nog steeds amper buik heb (denk zelf op 5 maand nog minder dan met Femke in de tijd) voel ik me wel veel vermoeider, is elke inspanning soms al teveel. Mss ook wel omdat ik enorm slecht slaap, ben al blij dat ik nog steeds op m'n buik kan liggen (bij Femke tot 7 maand) zodat ik tenminste nog makkelijk in slaap geraak, maar ik word zoveel wakker en steevast om 6u 's morgens en dan geraak ik niet meer in slaap, of toch niet snel genoeg naar m'n zin.

Vamorgen is Femke om 6u bij mij komen liggen en moest er uur later uit, maar dat ging dus ook héél moeizaam hé.
Gelukkig had ik beetje meer speling omdat ik op maandagen om 9u begin ipv 8.30u en ik dan rustiger ons kon klaarmaken en naar school gaan. Maar zal toch deugd doen te weten dat ik na paasvakantie niet meer moet werken (voor mij staat dat al vast, werk weet daar nog niks van :lol: ) en in paasvakantie ga ik echt eens goed uitslapen elke dag, Femke mag dan wel langer opblijven zeker eerste week en dan slaapt ze ook lang, soms wel langer dan mij :wink: En zo eens echt onthaasten, gaat me echt goed doen.

Seniet nog ff snel langs gb, want om 15u moet ik femke ophalen samen met een vriendinnetje die hier even komt spelen. Maar ik heb niks meer in huis om straks te koken, dus moet zeker iets halen...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 12 mar 2007, 14:20

g&f die buik dat komt wel hoor

ik ben dus deze morgen naar de gyn geweest en alles is in orde met haar :lol: ze heeft geen klompvoetje noch hazelipje en intussen weegt ze 487gr ze is mee met de duur van de zwangerschap :lol:
mijn bloedruk was terug normaal 11.7 en ben 3kg bij in tot 8kg
ben best wel tevreden met de kg ik laat het niet aan mijn hart komen zenne :wink:
zal dan eens de echo's trekken en hier komen zetten maar nu nog even wat buiten werken in dat schoon zalig weertje :lol:

groetjessssssss

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 12 mar 2007, 16:12

zoals hierboven beloofd mijn 3 echo's
hier zie je mooi haar hoofdje
Afbeelding

hier als je goed kijkt haar neusje boven en onder haar lipjes
Afbeelding

en hier een mooi handje en beentje
Afbeelding

groetjes :lol:

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 12 mar 2007, 16:19

mo gow seg; zo'n mooie duidelijke echotjes!
Het ziet er nu al een prinsesje uit :P
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
dintje622
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2006, 13:12
Locatie:nieuwkerke (heuvelland)
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 12 mar 2007, 16:54

ik sluit me aan en heb niks meer toe te voegen sofie s

idd prachtige echootjes! :lol:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 12 mar 2007, 20:56

Heel schoon!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 12 mar 2007, 21:38

idd super mooie echo's...

Ik ga komende week ook nog eens een afspraak vastleggen voor echo. Doordat ik door vv gevolgd word heb ik nog maar één echo gehad met print en eentje om zws te bevestigen (maar dat telt niet)

Dus denk dat ik laatste week van maart ga gaan, moet dan ook briefje hebben om te stoppen met werken, weet wel nog ni hoe ik dat ga aanpakken, of doen ze daar ni moeilijk om? Behalve vermoeiodheid heb ik eigenlijk ni echt last, hoewel soms harde buiken dus zal dat wel als smoesje gebruiken dat ik door teveel aan inspanningen om werk daar wel veel last vna heb.

Wat doen jullie eigenlijk als werk en wanner stoppen jullie?


Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 12 mar 2007, 23:00

ik doe onderhoud in het ziekenhuis
wij zijn verplicht te stoppen op 6maand maar ik ben in mei 2006 bevallen van onze maité en had dan 5maand bv verlof en heb nog 3 maand ouderschapsverlof genomen van milan
normaal moest ik terug gaan werken 14januari 2007 maar mits ik onverwachts zwanger ben geraakt heeft mijn werk voorgesteld om mijn ouderschapsverlof van maité op te nemen dus kom ik aan 14april en dan nog 6 daagjes verlof en dan ben ik 6maand en ben ik terug in zwangerschapverlof
wilde zo graag gaan werken moja kan er niks aan doen hé en versta ook mijn werk ze moeten dan weer zoeken op andere vervanging enz

soms heb ik zo van pff alle dagen thuis is niet echt iets van mij mits mijn man niet veel thuis is zijn het lange lange dagen voor mij
maar in april doet hij wat minder uren en dan zal het wel helemaal anders zijn hoop ik toch :wink:

succes g&f en hopelijk schrijft de gyn je een briefje hé zal mee duimen met jou :wink:

groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 13 mar 2007, 21:04

pff hier terug een sterfgevan mijn pepe van mijn vaders kant
(vader van mijn pa)
kwam 87 jaar is toch een mooie leeftijd maar ja je verliest toch niet graag een dierbaar iemand hé
zaterdag begrafenis
dan mag het stoppen zenne met de sterfgevallen in onze familie
ik wou dit even kwijt

groetjes

Gebruikersavatar
dintje622
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2006, 13:12
Locatie:nieuwkerke (heuvelland)
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 13 mar 2007, 21:23

oooooooooo mo mama24 toch!

mijn innige deelneming en heel veel sterkte!

het gaat nie zo goed he de laatste tijd!

idd er mogen dan wat betere dingen gebeuren he!

bv.geboortes :wink:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 13 mar 2007, 21:25

Mama24, innige deelneming!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 13 mar 2007, 22:49

mama 24 innige deelneming!! Is idd niet leuk en zeker niet in deze periode voor jou, sterfgevallen komen nooit goed uit, maar nu zal het je waarschijnlijk wel nog zwaarder vallen.

Vandaag opt werk ging het me niet af (ik werk als thuishelpster ttz poetshulp bij mensen thuis) ik kon gewoon niet meer op het eind, voel me zo moe en dat slechte slapen helpt er zeker niet bij amai...

Morgen kom ik weer, na een drukke dag ga ik voor tv plakken voor ER te kijken

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 14 mar 2007, 19:52

g&f, ik las op een ander topic dat je met dienstencheques werkt?
Dan ben jij toch ook verplicht om te stoppen aan 6maand dat zal de dokter van het werk je thuis zetten hoor denk ik,
Of wil je al eerder stoppen, komt zwaar he op een laatste zo de hele tijd kuisen, ben blij dat ik er ook van af ben, :!:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”