wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 28 nov 2007, 11:05

jah die k&g hé
madise die is dan tezwaar navolgens hen mo ik trek me da ook niet aan wé
en sitske ziet er allesinds gezond uit op die foto e schoon meisje wé

voor mij nadert het ook om de kids maité en madise naar de om tedoen maandag zal hen eerste dag zijn
ik ga terug werken op 13 maart maar ben verplicht van kav om hen 1maal per week tebrengen anders ben ik mijn 2 plaatsjes vrij
zal hier heel rustig zijn in huis mo zal er ook eens grondig kunnen invliegen hier thuis

anders gaat alles hier prima en groeien en bloeien de kids

zal nu aan mijn eten beginnen want de papa is thuis dus kunnen we deze middag warm eten en is het werk gespaard voor deze avond hé

groetjes


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 29 nov 2007, 15:33

hier ne foto van madise
aners gaat alles hier prima
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 29 nov 2007, 16:18

amai die is weeral groot geworden. Zit ze nu al alleen ,of hangt ze zodat ze precies recht zit?

Sitske is vandaag bij m'n buurvrouw geweest, ze is gisterne in creche geweest en daar maar 20 minuten geslapen (das toch ni slapen hé) en dan heeft ze onderweg op de fiets geslapen tot 13u dan had ze honger en dan is ze wakker geweest tot ongeveer 15u en heeft ze gelsapen tot 17.30u en terug gegeten.

Maar vandaag heeft ze het goed gedaan hoor, heel de tijd flink gespeeld tot ze moe was en ging slapen, daarna gegeten (ik kwam daar dan voor van m'n werk) en dan weer gespeeld en ff op schoot gezeten tot ik terug was. Dan bij mij op schoot, ff in box gespeeld en van 14u tot 16u geslapen.

Nu zit ze in relax te spelen. De sint brengt voor haar ook nog een nieuwe rammelaar dus dat zal ze ook wel fijn vinden. Want als ze in box ligt, draait ze volledig rondom en alles wat ze ziet grabbeld ze vast om eens van te proeven :lol: echt schattig en wel goed dat ze zich zo kan bezighouden.

Ik ga nu stillaan aan m'n eten beginnen, en dan even HP7 verder lezen.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 29 nov 2007, 17:10

wel ze zit half en half
t'is te zeggen ik leg achter haar rug haar speelslang en zet haar ertegen aan
maar ofwel grijpt ze voor haar iets en dan zit ze met haar hele ronmp tussen haar benen ofwel wanneer ze iets van opzij neemt dan leunt scheef
ik tref ze soms in rare positie's aan wé
ze kan haar ook heel goed bezighouden al liggend in de box mo draait ook helemaal rond en heel af en toe op haar buik

hier heeft ze wel al een goed ritme op
7u30 8u haar fles en dan slaapt ze van rond 9u tot 10u
11u haar groentepap+wat melk dan slaapt ze van 12u tot 14u30
15u 15u30 fruitpap met wa water en dan slaapt ze terug van 16u tot rond 17u30
dan in haar bad en ne fles
en dan slaapt ze van rond 19u tot is al tezien soms drinkt ze rond 21u en soms wek ik ze rond 22u
dus hier is dat bijna iedere dag hetzelfde ritueel

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 01 dec 2007, 16:27

hallo

oh verveel me hier dood
heb al veel gewerkt in huis mo ben het beu nu :lol:
al mijn was is gewassen en gestreken en we zijn nu wa aan het spelen mo kom toch even hier kijken
mo t'is er ook heel kalm dus typ ik hier wa neer :wink:

de kids hebben lijk al wa last van t'snot maar als het daarbij blijft ben ik blij
en wat een duister weertje buiten om moe van te worden hé

straks 17u30 zijn we van harte welkom bij de onthaalmoeder omdat sinterklaas op bezoek komt ze bied dan verse sinterklaaskoeken en warme chocolademelk aan mmmmmmmmmmmmmm
vorig jaar ging het ook zoet binnen :lol:
en maandag is het dan maité en madise hun toer om gans de dag bij onthaalmoeder tezijn
voel en weet nu al dat ik een klein hartje zal hebben wanneer ik hun daar ga achterlaten gelukkig is mijn ventje ook thuis en zal de eenzaamheid toch niet zo groot zijn
je kunt in mijn vorige berichtjes lezen waarom ze nu al moeten gaan ook al ga ik mo terug in maart aan de slag

zo ga het hierbij laten
groetjes en allen een prettig weekend :wink:


G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 01 dec 2007, 20:29

Dat is wel leuk dat de sint bij de OM komt, dan zijn de kindjes er toch al eens geweest. En ja om je plekje te reserveren, maar dat zou eigenlijk niet mogen, want wat is nu één dagje... Waarom niet gewoon een weekje op voorhand een paar uurtjes gaan wennen met de mama bij hé...

Wij vandaag naar verjaardagsfeestje geweest, lekker druk. Sitske wel geslapen daar, eerst onder tafel (dan konder er al geen kindjes op trappen) daarna op mijn schouder, allee met haar hoofdje daar hé, daar ze niet op rug slaapt, slaapt ze niet in m'n arm.

Nu ongeveer een uurtje thuis en Femke is nog aan het eten (lees picknicken voor tv, zo af en toe mag dat al wel eens) want ik moest Sitske ook nog eten egven en die slaapt ondertussen al.

In de voormiddag sint shoppen gedaan, maar amai wat ene stress, om 10u gingen winkels pas open, moest dan alles nog naar huis brengen (om te verstoppen) en dan snel terug naar stad om Femke op te halen om 12u, op terugweg op bus Sitske eten gegeven (was anders geen tijd voor) maar was wel op tijd en dan in 7 haasten naar huis om om 13.11u de trein te halen... Maar tis gelukt, ben wel moe, dus sebiet Femke in bed en ik in zetel ,of in bed om te lezen want morgen heb ik hier ook feestje voor overbuurmeisje, die wonen zo klein dat ze het hier mogen doen.

Zeg mama24, zal ik wat van mijn strijk sturen :lol: :wink: ik geraak daar dus echt niet door hé. Morgen in voormiddag wat opruimen boven (vooral de strijkkamer) en beneden stofzuigen...

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 01 dec 2007, 21:37

oh je mag gerust wa strijk brengen hoor
ik doe dat graag maar mag ook geen hopen zijn
ik haal hier wel om de 2dagen mijn strijkplank en strijkijzer uit hoor
want anders zie ik er ook geen beginnen aan

de kids kennen wel al wat de om hoor heb er geregeld binnen geweest
t'is trouwens dezelfde van milan ne hele lieve
denkl dat ik ze wa moet zenden doordet ik maité ook al had ingeschreven maar mits ik dan onverwachts zwanger was van madise heb ik het moeten afzeggen hé en nu willen ze zeker spelen zekers
en er is ook een groot tekort hé aan om

en nu ga ik wa in miin zetel liggen

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 01 dec 2007, 22:17

Veel succes he joke met de kindjes maandag! Dat zal wel loslopen,

:)
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 03 dec 2007, 19:25

he efkes hier komn typen hé

mss heb je het wel al gelezen bij gezondheid
mo zijn dus zieken hé eerst maité zaterdagnacht en vandaag mijn ventje en van achter school ook onze milan

dus maité heeft vandaag niet geweest naar de om maar madise wel en ze is er heel flink geweest en mooi gegeten ben blij
voor mij deed het natuurlik raar hier in huis want mijn ventje en maité zaten in bed van rond 13u en ik was gans alleen beneden
mo t'is vlug 16u geraakt :lol:
zijn veel plagen hé de laatste tijd

anders alles nog goed met mij en hopelijk blijft het zo :wink:
groetjes

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 03 dec 2007, 20:21

veel beterschap, het is daar de moeite met zieken zo te lezen! :roll:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 10 dec 2007, 23:01

hier ben ik even terug

de zieken zijn genezen nog juist wa de snottepietjes

vandaag hebben de 3 meisjes naar de om geweest voor madise de 2de keer en voor maité de eerste keer :wink:
ze heeft het heel goed gesteld toen ik er deze morgen vertrok dan heeft ze niet geweend en de om zij t'is lijk da ze hier al altijd is geweest :lol: ze heeft gespeeld en gedaan flink gegeten en zelfs mooi geslapen van 12u30 tot 15u30 en dat had ik niet verwacht zé :lol: ben echt fier op haar :wink:
madise was wa minder of vorige week heeft niet veel willen eten gelukkig dat er een fles in haar tas zat :lol: mo de om zij ze krijgt tandjes want gans haar tandvlees boven zit dik en van ne lepel moest ze lijk niet weten en haar fles wel

heeft me ook al opgevallen dat ze veel sabbelt op haar handjes en toen ik thuis kwam en keek zat haar tandvlees idd heel rood en dik :( hoop dat ze er niet teveel van afziet

anders is alles hier ok vanaf volgende week is mijn ventje terug aan de slag maar nu dicht van huis ben blij :lol:

toen madise deze avond dronk had ze niet genoeg met haar 240cc en heb ik nog 130cc bijgemaakt en heeft mo 30cc overgelaten dus heeft ze 340cc gedronken :shock: verschoot ervan

allé en nu gaan we ook dicht onder de wol gaan kruipen zé

groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 11 dec 2007, 09:01

Hier is Sistke terug ziek aan het worden... ze heeft een serieuze hoest, maar geen koorts. Ik hou het goed in het oog, want in vriendenkring is er een longontsteking bij kindje en daar komen we veel mee in contact en voor ze wisten dat ze longontsteking had, heeft ze nog met Sitske gespeeld.

Ik ben deze week thuis, terug met die spierpijn. Het gaat nu wel goed, maar eens ik terug ga werken heb ik dat binnen de kortste keren terug. Mijn lijf kan dat werk niet meer aan, mijn rug en spieren zijn echt verzwakt na m'n zws.

Sitske heeft vorige week in creche niks geslapen, dus ben blij dat ze deze week al niet hoeft te gaan. Er zijn daar blijkbaar teveel indrukken, zodat ze niet in slaap geraakt.

Mijn harry potter 7 is sinds 2 dagen ook uit en nu beb ik aan volgende boek beginnen lezen "het mama masterplan". Heb nu ook m'n brei boekje teurg gevonden, dus ga een truitje breien voor Sitske (of toch een poging tot :lol: want dat zal dan de eerste keer zijn dat ik in model brei. Kan eigenlijk enkel rechtdoor...

Sitske sabbelt ook op alles wat ze vastkrijgt en zevert ook, maar tanden zie ik nog niet verschijen, ik voel regelmatig ana tandvlees maar toch nog niks hoor.

Voor de rest niet veel nieuws, ga sebiet ook wat bijslapen, want Sitske slaapt net en dan meot ik er van profiteren nu ik ook thuis ben.

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 13 dec 2007, 17:42

Ik hier ook nog eens

Sitske was sinds vorige zondag terug aan het hoesten en dan gisteren met naar dokter gegaan... Terug korrels voor hoest en deze nacht isdaar ook snot bijkomen, denk dat ze meer aantal voedingen heeft gevraagd dan het aantal uur dat ik heb kunnen slapen echt vermoeiend dus. :?

Vandaag heeft ze in de voormiddag 3 uurtjes geslapen en toen kon ik geen slaap meepikken omdat dochtertje van vv hier was en dan was school uit, om 14u moest ik app bekijken, wantmoet ook bijna verhuizen, nu nog die waarborg bij elkaar zien te krijgen en dan kan ik contract tekeken, is duplex app met 2 slaapkamers, niet super groot maar echt niet slecht en ALLEs hebben ze daar vernieuwd. Enige nadeel is dat er in de gang niks mag staan (beneden is creche to be ) en ze daar dus moeten doorkunnen. Niet dat ik buggy gebruik, maar had toch handig geweest. Maar ik kan bijna niet anders dan het nemen, omdat het kortbij is, goeie prijs 450€ en huisdieren toegelaten...

Ik ga wel op zoek naar enkel de buggy van bugaboo, die is compact genoeg om naar boven mee te pakken.

Als ik dat app kan krijgen, krijg vrij snel sleutel en betaal vanaf januari, dan kan ik al dingen verhuizen ook ze... Heb al helft van kapstokken in gang afgevezen, en straks grote kleerkast uit elkaar halen (als Sitske wil slapen tenminste) en die mag dan naar m'n moeder in de garage, want die is te groot en ik heb te weinig kleren om die te vullen

Sitske heeft vandaag ook een lastige dag, maagje ligt ook wat overhoop want als ik haar rechtop pak dan boert ze enorm en zo met een geluid van alles komt eruit (ze geeft ook regelmatig wat over, maar niet extreem veel)
Koorts heeft ze niet, maar wel verhoging (zo tussen de 37.5 en 37.8 )

Ik ga haar nu wat aandacht geven, want ze voelt zich echt maar slecht en slapjes...

Ps heb op niemand gereageerd, maar heb weer teveel in schokjes bijgelezen en dan lukt datniet meer, sorry.

DOei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 13 dec 2007, 20:49

hey hey
allé je bent bijna aan het verhuizen toe
dit zal ook ne lastig werkje zijn zeg ik bewonder u
hopelijk word sitske vlug beter want ne verkouwdheid kan best lastig zijn voor ons dus zulke kleine prutskes zien er nog meer van af
hier hoest ze ook nog altijd is wel los moja ben er soms ook niet gerust in
als het maandag nog niet beter is ga ik eens naar de ka gaan
want ze zal dan 2w puffers hebben
hier is alles anders goed slaapt eet en lacht goed
volgende week dinsdag komt de vv nog eens langs ben eens benieuwd hoeveel ze nu zal gedaan hebben in 1maand

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 19 dec 2007, 13:32

hier ben ik ook nog eens zé
alles gaat hier goed alleen die groentepap die er niet goed meer ingaat :cry: mo ze is nog altijd vrolijk en grappig en braaf
vv is langs geweest en onze meid weegt nu 7.930 en is 64cm
ze is niet tegroot volgens haar gewicht mo ik trek me da niet aan wé
en met broer en zus is ook alles prima
volgende week al kerstvakantie eens benieuwd hoe dit zal verlopen met gr broer thuis na de eerste week zal hij al zeggen t'is terug school hé mama
enfin we zullen zien hé
en madise die roggelt nog wé mo vv zei dat er 8/10 kindjes waar ze langsgaan dit hebben dus ist van het weer zeker
en madise rond haar mondje ligt open en hou het nu droog met talkpoeder mo ze kwijlt verschrikkelijk hé mo nog geen tand te bespeuren wé alleen nu en dan gezwollen en rood

en hoe ist met de andere baby's van juli?
groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 19 dec 2007, 14:32

Hier alles ok, de hoest bij Sitske aan betere hand...

Ze is gisteren gewogen en weegt nét geen 6kg wel 5.950kg. Tis een fijntje, net als haar grote zus, dus ik lig er ook niet wakker van.

Binnen een maand begin in met groentjes en fruit, tot dan nog steeds mamamelk. Het zal er wel snel zijn heb ik het gevoel.

Tandjes zijn er ook nog niet te bespeuren, maar kwijlen doet ze al 3 maanden... En ja die uitslag heeft ze ook met deze koude, maar met weer en wind van weleda is dat wel beter hoor. Ze steekt ook alles wat ze maar vinden kan in haar mond, een groot contrast met haar zus die NIKS in mond stopte, zelfs met koek of eten moest ik dat eerst eens in mondje duwen voor ze doorhad dat dat mocht.

Maar ze bijt ook wel serieus door, ook al is dat maar tandvlees, dat kan seruieus pijnlijk zijn.
De laatste week waren het maar korte nachten met véél willen drinken (met dat ziek zijn was dat terug om de 2u 's nachts :? ) en voorbije nacht wou ze de hele tijd tutten, en elke keer ze sliep en ik haar weglegde zette ze het op een brullen, tot ik haar terug aanlegde.
Vanaf 5u ongeveer heeft ze geweend, ze wou niet slapen (had ook last van krampjes) en dan om 6.30u viel ze in slaap en dan gaat natuurlijk wekker af, mar heb dan zelf geslapen tot 7.30u en dan opgestaan.

Femke is vandaag ook thuis gebleven, omdat ik dachr dat ze met buren mee kon naar school,maar die gingen ook niet, en anders kwam dat niet uit met werk en Sitske haar voeding (wou zo laat mogelijk geven..)

Nu moet ik naar vakbond (voor de verandering :lol: ) en dan op kerstboomjacht (een hele mini om Femke plezier te doen...

DOei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 19 dec 2007, 15:08

Hoi,

Hier alles ook nog ok!!!
Ben wel gestopt met groenten, want Klaas wou het echt niet eten!
Gek hoor, de eerste dagen ging het precies goed en daarna niet meer!
Dus hier ook uitsluitend borstvoeding! Als hij 6 maand is ga ik dan terug beginnen met groenten!

Hij slaapt nog altijd niet door, maar zit wel met veel snottebellen nu, dus heeft daar wel last van.

Hier ook nog geen tanden maar wel veel gezever!

Na de kerstvakantie gaat grote broer naar school, ben benieuwd :!:
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 19 dec 2007, 19:24

amai zeg is tijl ook al klaar voor de kleuterklas
wat gaat dat toch allemaal vlug hé
en van die groenten jah zal ook nog ne keer proberen en als ze terug mar een lepel of 10 wil eten zal ik ook even wachten
haar fruitpap eet ze ook niet altijd even goed hoor maar mss komt het doordat haar mondje wat open ligt hé
zal zien
gr

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 25 dec 2007, 21:30

hoi hoi
eerst en vooral ne prettige kerst van ons hier
hopelijk is iedereen er goed doorgekomen hé
wij waren thuis met mijn schoonouders en hebben allerlei hapjes een vispotje en steengrill raclette gedaan met als dessert een kerstbuche
en we hebben ons geamusseerd
en vandaag moesten we langs bij mijn meter en maité's peter om lekkers te gaan eten :lol: allerlei hapjes dan een koude visschoten en dan lamskroontjes met krokettjes verse worteltjes en sla en een heel heel lekker kaasroomsausje en dan geflambeerde ananas met roomijs en cansalonipudding mmmmmmmmmmmmmmmmmm :lol:
alleen jammer voor onze lijn :(

ook sukkel ik al een week of 3 met mijn maag
altijd misselijk en in klakzweten komn echt ambetant

met de kindjes alles goed en hebben al terug verwend geweest van hun pakjes dat ze van iedereen krijgen hé

madise zit zogoed als alleen en kan tieren gelik zot niet tedoen
en sedert een kleine week doet ze nu haar ochtend en middagditje in haar kamer

zo dit was het zo een beetje

groetjes

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 25 dec 2007, 21:39

Ikke gisteren kerstavond onder vrijgezellen gevierd (naar traditie, ofwel oud op nieuw ofwel kerst) de zondag had ik m'n moeder al over de vloer om te komen vieren.

Vandaag was Femke bij m'n ex en heb ik na Sitske haar lange middagdut (van ongeveer 12u tot 15.15u) nog wat verhuisd, nu is bijna alles van Femke haar kamer al ginder, matras ook en Sitske haar bedje ook (hoewel nog nooit gebruikt :lol: )
en uit mijn kamer allemaal kleine ladekastjes, en nog wat losse digen die dan in dozen zaten.

Moet wel wat puzzelen met m'n interieur om m'n eettafel ergens een goeie plek te geven, maar ik ga dat eens aan een vriendin vragen of ze tijd heeft om mee te helpen inrichten... En dan moet ik nog vloerbedekking voorzien, want zijn allemaal houten plankenvloeren, maar niet bewerkt ofzo... En ik twijfel tussen gewone vinyl of zo van die vinyl tegels (het laatste is handiger, maar duuurder)
En als ik dan deze week tijd heb ga ik Femke haar bed in elkaar zetten, dan kan ik die kamer al inrichten...
En voor de laatset grote stukken (wasmachine, droger, ijskast enz) huur ik een ladderlift, want de trap is te smal om dat allemaal boven te krijgen.

Voor de rest niet veel nieuws... Ben moe ja, maar gisteren was het laat, vanmrgen vroeg en drukke dag gehad en komende 3 dagen werken.
Maar einde is in zicht, want heb vorige week m'n ontslag gegeven :lol: ben daar super blij om, nu nog wel interim zoeken voor na verlof..

Doei
G&F&S
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 30 dec 2007, 21:17

amai niet te geloven hé dat het morgen de laatste dag van he jaar 2007 is

van daag hebben we onze benen eens gaan strekken aan de zee en we hebben er echt van genoten :lol:
ze waren allen braaf hebben dan ne pannekoek gaan etenen heft gesmaakt

morgen hebben wij volk (morgenavond) in totaat met 12
dus morgen weten we wat gedaan wé

anders is alles hier goed :lol: en met jullie?

aan allen ne gelukkig nieuwjaar hé :wink:

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 05 jan 2008, 10:47

hallo hier ben ik nog ne keer

eerst en vooral aan allen een gezond 2008

t'is hier zo stil net het gevoel dat ik er maar alleen meer ben

enfin met madise gaat alles goed op wat hoesten en wa snot na mo dokter zegt zolang ze geen koorts maakt geen probleem
ze zit nu ook alleen nog niet heel heel lang want die valt opeens voorover ze wil altijd grijpen vooraan ipv opzij en dan valt ze natuurlijk
ze slaapt ook goed alleen enkele keren op voor haar tut en soms is dat wel best lastig maarja zal ook wel terug overgaan en mss is het wel door haar verkoudheidje hé
zo dit was het nu

en hoe is het met derest?
groetjes

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 05 jan 2008, 12:25

Hoi,
Gelukkig nieuwjaar iedereen!
Hier gaat alles zijn gangetje, niets speciaal eigenlijk!
Groetjes
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”