wie nog voor juli?

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
nele b
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 okt 2005, 19:19
Locatie:Blanden

Bericht door nele b » 06 feb 2007, 19:21

Hey,

Vandaag op controle geweest (zonder echo) en alles is prima in orde met ons klein spookje!!!!
13 maart de volgende afspraak!!!!!!
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 06 feb 2007, 19:37

en was alles oké? groetjes
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 07 feb 2007, 18:50

Hey

Pffff hoe begin ik eraan....

Heb zo het gevoel dat elke keer ik me weer wat beter voel ik weer één of andere domper krijg op m'n geluk.. Heb op deze manier nog ni veel geniet gehad van m'n zws :scratch:

Vandaag was ik naar wekelijkse gewoonte nog maar eens naar de vakbond gegaan odmat m'n loonbrief naar mijn mening niet klopte. Ze hebben me dan naar stad gestuurd omdat ze in vakcentrale er meer over zouden weten (hier in berchem is het werkloosheidsafdeling) dus ikke Femke in dansles afgezet en naar daar met tram.

Daar aangekomen zeiden ze me dus dat m'n verlof (waarvan ik uitging dat het vanaf nu wel betaald was) wordt betaald in mei bij betaling van vakantiegeld. De 2 dagen dat ik naar dokter moest (ene keer gyn en ene keer osteopaat) zijn niet betaald (ondanks briefje) vraag me af waarom ik dan nog achter briefje moet gaan. En de eerste ziekte dag is ook nooit betaald (bij de opleiding dat we kregen hebben we alle cao's gezien maar niet hoe een arbeiderscontract in elkaar zit. Heb dus een kleine berekening gemaakt met dat het neer komt om 1 week loon én bjipassing minder, heb ik dus ook zo'n 178€minder voor januari... En das dan ook net de maand dat er meer rekeningen zijn, de familiale ging eraf, de 3 maandelijkse van water, en nog zo van die dingen :foire:

Ik was er toch ff niet goed van zenne, want ze sporen je dan aan om te gaan werken, omdat je dan betaald verlof hebt (als ik stempelde had ik ook 24 betaalde dagen waar ik dan direct geld van kreeg en geen half jaar op moest wachten) dat je als je ziek bent gewaarborgd loon hebt (heb ik nog ni veel van gemerkt) maar het zijn gewoon allemaal leugens, dan was ik beter af als ik dopte zenne, ook al komt dat over als profiteren, dat ze het werken dan aantrekkelijker maken met meer te krijgen dan dop (van januari heb ik bijna 100€ minder dan als ik zou doppen) en als ik alles krijg van werk en bijpassing zit ik er ongeveer 100€ boven,, wel als werkloze kwam ik veel meer toe dan nu zenne, als ik ziek was moest ik niet telkens naar dokter voor briefje ik nam pijnstiller en kon weer door. Moest ik geen naschoolse opvang betalen, moest ik geen vakantieopvang betalen en ga zo maar door.

Valt het op dat ik me verre van gelukkig voel? Zit hier gewoon te snotteren van frustratie omdat ik wel wil werken maar gewoon ergens anders met al die probs van huidig werk er ni bij. Heb ni anders dan stress, kan ook ni bepaald gezond zijn voor da kleintje in m'n buik zenne, Femke krijgt ook veel meer naar haar voeten (ok ze gaat wel door periode) maar heb totaal geen geduld meer, ben oververmoeid en voel me ronduit slecht. Heb zoveel zin om me thuis te laten zettendoor dokter, maar ja dan begint het weer van voorafaan hé :aaaa6:

Kom ik deze namiddag thuis en heb mail van advocaat dat da kreng ni meer wil onderhandelen en enkel die 25.000€ wil (heb een manier om da op te lossen) maar ik wil dus ni onder druk gezet worden, want dan sla ik dus echt door éh, als er nu oets is waar ik ni tegen kan.
Heb door die dingen weeral barstende koppijn en NOG Véél minder zin om morgen nog te gaan werken.

Ikwil gewoon eens kunnen genieten van m'n zws maar het ziet er niet naar uit dat dat me gegund is, ik word daar gewoon depressief van, had voorbije weekend al ff een dipje omdat ik me alleen voelde en dat er ook nog allemaal bij. Ik ben pessimist eerste klas en vraag me echt soms af of het nog allemaal zin heeft.

Morgen ga ik dus zowiezo al naar advocaat en vrijdag in rusthuis in buurt vragen naar werk en liefst tijdelijk tis al eender, als bej verz. of als poetshulp, zal in ieder geval al veel minder eenzaam zijn dan wat ik nu doe.

Femke is ook al 2 weken niet te genieten en ik weet ergens wel dat het aan mij ligt omdat ze dat wel aanvoelt, maar ik kan daar dus echt niet meer tegen hé, 's avonds is het ruzie odmat ze weigerd te slapen, en 's morgens omdat ze niet uit haar bed geraakt, hele dag door grote mond opzetten, niet willen luisteren. Ik hou wel voet bij stuk, doordat ze gisteren niet flink ging slapen mocht ze vandaag niet naar mega mindy zien (programma op ketnet dat ze graag ziet) en heb dat dus effectief niet toegelaten, met veel gebrul en geween tot gevolg. Ik wil gewoon dat ze gaat slapen en ook slaapt dan en niet tot 20.30u wakker ligt, gisteren heb ik ze wat later in bed gelegd in de hoop dat het zou helpen, maar dat is dus niet, ze kan véél te goed vechten tegen de slaap.

Ik weet het op dit moment echt niet meer zenne, enkel dat ik in niks nog zin of fut heb... Je zou moeten zien wat een stal m'n huis hier nu is en het komt er maar niet van om eens degelijk op te ruimen ente poetsen, gisteren heb ik mezelf gedwongen om wat te strijken en heb denk 10 stuks gedaan, meer lukte me gewoon niet, ben ook nog heel moe en als ik hele dag niks heb kunnen rusten dan protesteerd m'n buik ook wel, had er gisteren echt buikpijn van, zo'n zeurende pijn in onderbuik.

en om te eindigen zoals ik begon pffff ik ga me in de zetel leggen en kom er voor de hele avond ni meer uit


Ps en ja ik ben alleenstaande mama en daar heel blij om hoewel idd soms wel zwaar
Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 07 feb 2007, 19:31

wat doe je dan van werk nu? is het ook poetsen? normaal heb je recht op 2uur om naar de dokter(gyn) te gaan en ben je dat toch betaald

het is te hopen dat je snel beter voelt, groetjes mieke
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 07 feb 2007, 19:48

Wat een verhaal zeg! Ik kan het goed geloven dat je even last hebt van een dip. Ik hoop maar dat je vlug een lichtpuntje vind...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 07 feb 2007, 19:58

ja zeg wat en verhaal
je zou voor minder in een dipje zitten zeg
en als alleenstaande is het dan natuurlijk ook veel zwaarder
kom hier maar af en toe je hartje luchten hoor dat kan je mms terug wat moet geven
en je dochter voelt dat natuurlijk ook wel dat jij gestresseerd bent dat is normaal
maar denk ook maar aan dat kindje die aan het groeien is in je buik
allé veel sterkte nog en hopelijk klaart alles vlug op hé
wij steunen jou hier reken daar maar op :!:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 07 feb 2007, 20:21

mieke1983 schreef:wat doe je dan van werk nu? is het ook poetsen? normaal heb je recht op 2uur om naar de dokter(gyn) te gaan en ben je dat toch betaald

het is te hopen dat je snel beter voelt, groetjes mieke

Ik geraak niet binnen de 2u terug op m'n werk, omdat dokter in brasschaat woont en ikke in berchem... Is nu niet bepaald een file-loze verbinding.

En m"n buik is alweer wat kleiner gekrompen... gisteren en dag ervoor had ik ook wat last van luie darmen en dan zwel ik op, vandaag is het weer veel platter, hoewel al naargelang wat ik aan doe van kleren er wel die ietsiepietie ronding te zien is.

En ja ik poets als werk, maar had er na één dag (en toen hadden we een "opleiding") al dik spijt van dat ik het had aangenomen, heb nog niks dan last gehad sinds ik daar werk, dat draait daar echt vierkant en de werknemers zijn daar het dupe van. En sinds ik daar werk (10 maanden) ben ik nog ni anders dan ziek geweest, en dan moet je weten dat ik in de afgelopen 10 jaar nog zoveel niet ziek ben geweest :?

Nu terug de zetel opzoeken, hoofd barst iets teveel om recht te zitten achter pc


Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 13 feb 2007, 20:59

hallo hier ben ik terug :lol:
oh ik voel mijn meisje al zeer goed hoor ik geniet er echt van :lol:
alleen heb ik al last van een harde buik moja met al 2kids in huis is dat wel normaal hé en maité die is nog klein en moet je er ook mee bezig zijn hé
ze doet het zeer goed zegd al mama ,papa, wewewe, en ze stapt al aan 2handjes met mij door het huis :wink:
ze zit ook zeer graag in haar loopstoeltje en rijd nu en dan al op haar loopfietsje :lol:

hoe gaat het anders met de juli mama's in spé?
groetjes

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 17 feb 2007, 22:15

hallo
hoe gaat het met jullie nele b en g&f?

hier is alles prima geen ongemakken voor de moment
alleen dat mijn pepe achteruit aan het gaan is :(
ligt nu op de palliatieve zorgen

groetjes

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 24 feb 2007, 08:33

ik ben ook voor juli uitgerekend
rond de 17de

van ons dochtertje
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 24 feb 2007, 10:27

een dikke proficiat gewenst
en er zal nu mss wat meer verteld worden hier
want het is hier wat aan de stille kant :wink:

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 24 feb 2007, 12:03

Ik ben ondertusen voorbij de helft :lol: en beebke is op dit moment ook héél beweeglijk, das de reden dan ik nog niks in m'n huishouden aant doen ben... Moet dringend en snel wat opruimen want tegen 13u is bio mam hier om om 14u het elfenfeestje van Femke haar verjaardag tot een goed einde te brengen.

De voorbije dagen super druk gehad, gisteren naar plopsa indoor geweest in hasselt en was wel leuk maar vermoeiend.
Donderdag had ik bij Femke een luis ontdekt :( en dus vliegensvlug champoo gekocht en gewassen en gekamd, en gekamd en gekamd.

Gisteren na plopsa terug haar haren nat gemaakt en met conditioner met tea trea olie ingewreven opm daarna zowat half uur te kammen met luizen kam en ze waren er allemaal zo goed als uit. enkel nog paar neten die te klein waren om met smalle kant van luizenkam te verwijderen. Dus vanavond weer van dat, kammen kammen kammen.

Met het feest krijgt ze 2 dotjes in haar haren, zodat er geen luizen kunnen overgaan (hoewel er enkel nog neten zijn)
Was daarnet gaan kijke voor electrische luizenkam in Di maar dat was ni binnen en zou waarschijnlijk in loop van volgende week binnen komen, maar ja dan zal ik die nietmeer nodig hebben.

Maandag terug school en school is dus tijdelijk in andere lokalen, wegens verbouwingen in oude lokalen.. MAar heb voor dan al 2u vrij genomen omdat ik Ramsey moet nar dierenarts brengen om 9.15u voor te laten steriliseren. Dus kan onmogelijk om 8.30u op werk zijndan hé...

Nadien mag ik ze rond 15u gaan halen, maar ga vragen of het iets later kan, want school is uit om 15u dus moet Femke dan ook ophalen.

Nu dus ff een uurtje in volle actie schieten en dan hopen dan feestje goed verloopt er komen niet zoveel kindjes dus is rustign hoewel ik er wel meerdere had gevraagd...

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
dintje622
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2006, 13:12
Locatie:nieuwkerke (heuvelland)
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 24 feb 2007, 13:41

hoi

ben blij dat alles beter is voor u
als ik het zo lees ben je al wat opgewekter :?

wens haar een leuk feestje toe en geniet er ook maar van

groetjes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 24 feb 2007, 14:44

kzal men best doen da er ier wa meer gezegt wordt

kzal een beetje over me zwangerschap vertelle


toen ik in oktober ongesteld moest worden
en ik me eigenlijk daarvoor al ee paar dagen misselijk voelde
had ik zo het gevoel van hier klopt iets niet
hier groeit ietsje :D

tot we de test deden en ja hoor twee dikke blauwe strepen ''zwanger''
de misselijkheid die ik toen had viel al bij al nog mee
en was goed meegenomen
maar het bleef daar ni bij

hoe meer dagen er voorbij gingen hoe slechter ik me voelde
hoe meer pijn ik kreeg in mijn buik
tot we naar de gyn belde voor een afspraak
dus wij naar de gyn en probleem uitgelegd

hoe ik het omschreef en hoe ik me voelde wees het op eerste zicht op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap
om de twee dagen bloed laten trekke gedurende een drie tal keer
oor te kijken of het hcg zich mooi verdubbelde
en ja hoor

opgelucht dat alles in orde was
maar stonden daar weer geen stap verder want voelde me ondertussen alleen maar slechter e slechter voelen

bloeddruk kwam niet boven de 9
bij het minste dat ik at kreeg ik een zeer benauwd en misselijk gevoel
oplossing: paar dagen hospitalisatie en aan de baxter met vitaminen
en glucose

en dat heeft goed geholpen
ik vreet me rond nu bij wijze van spreken kan alles eten
en wordt er niet benauwd of misselijk van

het enige probke dat ik nu heb sinds men 17 weken zwangerschap
is dat ik dagelijks konstant last heb van harde buike de ene al wat pijnlijker dan de andere
gyn van verwittigd zolang het geen weeen zijn die geen opening geven
is alles in orde zei ze wel heeft ze me magnesium voor geschreven dat de spieren ontspant en veel rusten en ons zoontje niet te veel dragen want hij is ook niet van de lichtste meer (15 kilo ong)

nog afwachten of het helpt of niet vrijdag (gisteren) pas voorgeschreven gekregen

ook voel ik onze kleine meid al een dikke week goed haar best doen in mijn buikje bewegen bewegen en nog eens bwegen ze is zo vinnig dat de gy zelfs moeite had om haar goed te pakken te krijgen op de echo :D

maar nu dat ik al 19 weekjes ver ben ben ik die eerste maanden al weer vergeten dat ik me zo slecht voelde
en loop nu trots met men bolle buikje te pronken

ik hoop ondanks de vele harde buiken dat ik ons meisje toch kan voldragen
en dat ik nog volop kan geniete van haar bewegingkjes en stampjes
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 24 feb 2007, 20:38

Afbeelding


Afbeelding

echo en buik 19 weken
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
dintje622
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2006, 13:12
Locatie:nieuwkerke (heuvelland)
Contacteer:

Bericht door dintje622 » 24 feb 2007, 20:41

amai al een schone buik voor 19 weken he

geniet er nog maar van :!:
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 feb 2007, 20:50

Ja zeg! Een héél mooie buik al om nog maar in de helft te zijn.
Typisch zeker voor een tweede?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 24 feb 2007, 20:54

hij is goed zichtbaar dat wel ben normaal ook geen dikke

1M72 59 KG

nu met de zwangerschap al 65 KG
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 feb 2007, 20:55

Dan zit het meeste toch op je buik of niet?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 24 feb 2007, 21:14

zeker en vast gyn zei veel vruchtwater :shock:


want onze kleine meid is nog maar 12 cm en 280 gr
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 feb 2007, 21:38

Van zo'n klein baby'tje toch al zo'n buik?
Dan heb je idd wel heel veel vruchtwater!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 24 feb 2007, 21:51

mss ook wel van het eten hoor
ik vreet als een varken :oops:

bij men zoontje was ik 28 kilo bijgekomen
met veel geluk der alles trug afgekregen :wink:
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 feb 2007, 21:58

Echt zoveel honger?
Maar goed dat je ze er allemaal weer hebt afgekregen die kilo's!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 24 feb 2007, 22:11

ik eet heel de dag door

zal eens opnoeme wa ik gegeten heb vandaag verschiet ni

8h twee boterhammen met choco
9h banaan
10h italiaanse schotel
dan zijn we even op stap gegaan

thuis gekomen om 14h trug boterhammen
om 16h een bord soep
en om 18 twee shnitzels met frietjes

en tussendoor wa chips snoepkes etc
en nu ik dit zit op te schrijven krij ik weer honger :oops:
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 24 feb 2007, 22:52

leuke buik al hoor

ik ben wat verdrietig want mijn pepe is overleden van gisteren om 16u30 :cry:

ik kom later wel terug als alles wat bezonken is

falderie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 mei 2006, 16:21
Locatie:Heestert

Bericht door falderie » 25 feb 2007, 08:42

Mijn innige deelneming, en veel sterkte!

Jouw buikmeisje zal voor altijd een goede engelbewaarder hebben!

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 25 feb 2007, 10:54

mama24 innige deelneming en hou je goed. En kom je hartje hier maar luchten als je je er klaar voor voelt!

Ik ben eigenlijk wel jaloers op jullie buikjes... bij mij is die verre van zo goed zichtbaar, als ik er straks aan denk zal ik foto laten terkken bij de buren, maar das dan vanavond en met wat geluk heb ik dan weer wel een dikker buikje, zo tegen de avond zwel ik wel duidelijk op.

Hier naar zondagse gewoonte nog eens wakker geworden met barstende koppijn :? dus ik vres dat ik sebiet al aan de dafalgan ga zitten...

Gisteren was het feestje van Femke echt wel heel goed gegaan er waren 6 kids in totaal met Femke erbij en dat ging goed.

Ze hebben ook beetje boven gespeeld maar dat was minder, na 2de keer ruzie zijn ze terug naar beneden moeten komen. Nadien heb ik ook gezien dat Femke haar spiegel kapot was (die hing héél vast aan muur, maar blijkbaar is het leuker om die eraf te trekken en op de grond te gooien) dus heb tegen Femke gezegd dat er niet meer boven wordt gespeeld met andere kindjes. Ik doe ni anders dan haar respect probereb bij brengen voor haar gerief en ander kind gaat dan met alles gooien (twas toevallig ook de ruziestoker die die spiegel van de muur had gehaald) Vind da wel spijtig, maar heb nogal gemerkt dat kindje over wie ik spreek veel te los wordt gelaten, overlaatst ook waren ze met paar kindjes daar aan tafel hele tijd kaka stront aant zeggen en ok dat zeggen kleuters nu eenmaal, maar eens hun plezier er geweest is zou ik er dan toch iets van zeggen, maar die ouders dus niet, die zaten er mee te lachen... Femke zat er echt zo te kijken van allee wat doen die nu en deed neit mee, omdat ik haar leer dat ze zo'n dinge niet mag zeggen...
Ok ze is al wel eens frank maar toch is ze niet zo als die "lossere" kids.

Het komt mss kritisch over dat ik zo over die andere kinderen bezig ben, maar ik weet maar al te goed dat ik ook niet perfect ben en Femke is dat ook niet, maar er is toch een duidelijk verschil te merken. Zo is femke ook heel voorzichtig met haar kleren en zal echt proberen niet te knoeien met eten enz, die kinderen gaan er gewoon op kleuren enz, dat doen ze ook op muren en tafels, wat Femke dus nog nooit bewust heeft gedaan, zelfs niet als ze 18 manden was want als ze dan naast blad ging, ging ze een doek halen om tafel terug proper te maken. Zo ook met haar stiften, op die leeftijd zette ze al altijd de stopjes er terug op, nu zijn ze 4 - 5 jarigen kleuters en van die andere kids zijn er nog die het niet doen... Ik geef wel toe dat ik soms wel pietje just ben en me daar dan ook beetje in erger als ik andere kids zo begiz zie, maar gisteren heb ik hen gewoon een kans gegeven om een fijne tijd te hebben op een feestje (is toch de bedoeling van feestjes hé)

Ik ga sebiet Femke haar lakens verversen en dan strijken ,nu ik er een ietsiepietsie zin in heb... En ook nog ne was opzetten, want ik haal het maar niet in, zou echt zo'n 8 machienes achter elkaar moeten kunnen doen om bij te geraken met alle was, maar dan is die strijk er ook weer naar en wasmachiene is nu eenmaal sneller dan de droger, hoewel ik laatste tijd ook weer regelmatig was op rekje hang, maar met regenweer doe ik dat liever niet omdathet dan véél langer duurt voor het droog is, ook al staat die binnen...

Vanmorgen was Ramsey ook ontsnapt, Femke had tuindeur open gedaan voor Musti buiten te laten en ze was er mee vantussen geglipt, maar toen ik dan even later beneden was, kwam ze al terug, dus die heeft ook ff haar pleziertje gehad, kan ze er weer 3 dagen tegen, want morgen na die sterilisatie mag die ook weer dag of 3 niet buiten omdat die verdoving nog kan nawerken en ze dan veel zwakker is.


Oh ja voor ik het vergeet te zeggen, hele tijd geleden had ik eens gezegd dat m'n stofzuiger raar deed en dat ik die niet meer durfde te gebruiken daardoor, maar gisteren moest ik enkel één mat stofzuigen en m'n buren hadden hun poetshulp die stofzuiger nodig had en m'n moeder was er niet om de hare ff te brengen (vind dat gewoon zo onhandig om dat steeds te moeten lenen) dus ikke de mijne ff snel gepakt , en toen ik zo goed als klaar was met doe mat begon die dus te roken, heb die vliegensvlug de stekker uit getrokken en die buiten gezet. Wat me dus ook heel duidelijk maakt dat ik de laatste keer dat ik hem gebruikte hem dus op tijd niet meer heb willen gebruiken, was ook niet de bedoeling geweest dat ik hem nog ooit zou gebruiken, want die stond klaar om naar contaiinerpark te doen...

En dan nu STRIJKEN!!

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 26 feb 2007, 21:16

hallo hier ben ik terug
het gaat redelijk met mij de ene keer wa beter dan de andere keer
vrijdag heb ik dus mijn pepe gezien nadat hij een 15min gestorven was en had wat verschoten maar we waren allemaal telaat :(
vandaag hebben we naar het funerarium geweest en heb nu toch een mooier afscheidsbeeld van hem
vrijdag is de begrafenis :cry:

even over mij dan hé ik voel nog altijd goed onze meid bewegen :lol:
vandaag is de vroedvrouw langsgeweest en mijn bloed staat wat aan de lage kant :cry: 9over6 maar zal wel door de omstandigheden zijn
het hartje sloeg 150 en alles hoorde er goed uit nu en dan een stampje :lol:

en onze maité die weegt 9.080gr en is 68cm groot

groetjes en hoe gaat het met derest?

Gebruikersavatar
Linake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 sep 2006, 22:04
Locatie:de panne
Contacteer:

Bericht door Linake » 27 feb 2007, 11:33

hier is alles in orde
heb alleen wat last van hevige harde buiken
wat op sommige momenten minder prettig is
fiere mama van robby en kyana

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 27 feb 2007, 14:26

blij te horen dat het goed gaat met jou :lol:
ja van harde buiken heb ik nog geen last :wink:


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”