wie nog uitgerekend voor maart?

Moderator:Moderators

con
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 okt 2006, 20:34

Bericht door con » 14 nov 2007, 20:54

Tijd gaat idd snel vooruit, voor we 't weten mogen we al de liefkes beginnen keuren se :lol: . Noah heeft al twee keer bronchite gehad maar nu is 't zo goed als gedaan. Zijn eerste tandje staat er sinds dit weekend. Ik denk dat er nog één tandje op komst is. Noah rolt heel graag van rug naar buik en omgekeerd. Rechtzitten met steun gaat, zonder steun nog niet (evenwicht is er nog niet). Als hij op buik ligt kan hij zich al helemaal op zijn armen naar boven duwen. Kruipen doet hij niet echt, het is eerder hem gewoon voortslepen op zijn armpjes. Noah heeft ook wat last van verlatingsangst. Noah is nu 74 cm en 9550 gram, hij draagt nu maat 80/86.


Sabientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2006, 21:26
Locatie:Tongeren

Bericht door Sabientje » 14 nov 2007, 22:17

Hier nog ns een woordje van ons! Het gaat hier trouwens nog altijd super!

Ruan doet het schitterend, hoor. Hij roept al vrolijk mama, wuift dada en nu ben k hem aan t leren van handjes te klappen. En dat vind hij geweldig! En knuffelen en zoenen die hij me geeft op een dag, gewoon niet te tellen! Hij slaapt geweldig goed ('s nachts toch!), overdag is het wat minder. Max.1uurtje per dag, maar ach, zolang hij 's nachts maar goed slaapt, he. Dan heeft mama ook de nodige rust! Eten gaat ook super, hoor. Hij eet echt alles!!!
Hij zit ookal mooi recht, rolt vrolijk rond en kan al van zijlig recht gaan zitten. Kruipen lukt nog niet zo goed, maar k denk dat hij één dezer dagen vertrokken is, hoor.
Gisteren had hij buikgriep, gevolg: een rotnacht achter de rug. Maar vandaag was hij al stukken beter.
En van de operatie (liesbreukje- weet niet of k het hier verteld heb ) is ook niks meer te merken, alleen het litteken nog.
T is een sterke kerel, m'n ventje! En echt een prachtzoon.
Verlatingsangst heeft hij ook wel last van, hoor. Hij moet overal met me mee naartoe. Maar ja, het is een fase die hij doormoet, he. Dat gaat ook wel weer over.

Met z'n grote broers gaat het ook super! Hristo doet het uitstekend op school. Hij had 71%, dus hier zit een trotse mama. En Milan gaat nu ff door een moeilijke periode, maar daar geraken we ook wel door. Denk dat het een beetje te maken heeft omdat z'n grote broer nu niet meer bij hem in school zit.

Met mij gaat het ook goed. K ben ondertussen alle kilootjes (en meer!!!!) van de zwangerschap kwijt. K ben zelfs slanker dan voor de zwangerschap. Alleen mis k het werk een beetje, maar dat komt ook wel goed. Eerst ff voor m'n kleine schat zorgen en dan ga k terug aan t werk als hij naar school gaat.

Sabientje en een dikke natte zoen van Ruan!
AfbeeldingAfbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”