Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 15 sep 2007, 07:03

hiep hiep hoera voor mila :lol:

hier gaat het ook wel met de schoonouders, juist dat mijn schoonmama veel te wild is met kyana en als ik zeg bv na haar laatste fles van en nu wat rustiger want ze moet sewes slapen gaan dan houd ze daar totaal geen rekening mee, ze blijft wild doen, maja we zullen wel zien,

alle tot straks ofzo,

doeiiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 22 sep 2007, 15:30

Het is hier precies weer stillekes geworden!

Ik vind zelf ook niet veel tijd meer om uitgebreid te komen babbelen, hoor!

Enfin, even een update van mijn avonturen :)

- De eerste verdieping van ons huisje begint vorm te krijgen en het hout voor het dak is geleverd. Hoera! Mss zitten we tegen november onder dak???

- Mila haar tweede tandje komt ondertussen ook al piepen. Ze heeft er wel een hele donderdagavond om geweend. De kleine pruts toch...

- Weten jullie nog die ene cursus waarvoor ik een toelatingsgesprek moest doen? Ik ben toegelaten en ik begin volgend weekend. Het begint wel met een startweekend (daarna zaterdagen) dus dat wordt eventjes moeilijk, maar het lukt wel.

_ Ventje is ondertussen op zijn nieuw werk begonnen en het bevalt hem blijkbaar wel. Hij moet waarschijnlijk wel dit jaar nog voor twee weken naar Amerika voor opleiding. Ik ben heel blij voor hem, maar ik kijk er toch niet naar uit... En ik vraag mij ook af hoe ons kleine spruit gaat reageren. Ze loopt nogal zotjes van haar papa.

En dat is zowat het belangrijkste nieuws, geloof ik.

Hoe is het met jullie en jullie kleine sprotjes?

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 23 sep 2007, 08:11

hoi aditi,

wat fijn dat alles op rolletjes loopt eh, het kan deugd doen :lol:
arme mila, ja die tandjes eh,

hier zijn eergisteren haar 2 bovenste tandjes komen piepen maar gisteren waren ze terug weg, ik ben eens benieuwd of ik ze vandaag opnieuw kan voelen, dus hier is het ook het nodige gebrul geweest, slecht eten als ze haar bed in moet en wat hier nog is is dat ze de laatste dagen zo zot is eh savonds, ze is niet rustig te krijgen, raar eh,
sinds dat mijn ouders terug zijn van vakantie, het zal mss daar mee te maken hebben,
voor de rest alles prima hier, ze kruipt me overal achterna en gaat zelf op haar voetjes staan, ze zet ook stapjes als je haar aan de handen houd, dus dat duurt ook niet meer zo lang en ze eet al boterhammetjes en dat vind ze heeeerlijk :lol:

voila mijn taske koffie drinken en dan pruts eens ophalen,

nog een fijne zonnige zondag aan iedereen :lol:

groetjesssss
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

tandjes

Bericht door Aicha » 23 sep 2007, 10:43

Ik sluit me aan bij jullie!

Hier ook alles prima ion orde op een snotvallingske na maar dat heeft zijn reden hoor :lol: :lol: :lol:

Hélena 's eerste tandjes is deze morgen komen piepen! Zonder enige last dan nog wel :lol:
Het is het rechtse tandje onderaan en het linkse zit ook voelbaar klaar dus zal vanaf nu waarschijnlijk snel gaan!!!!
ben benieuwd!

Ik niet uitgebried vertellen nu want we staan klaar om naar de brielmeersen te vertrekken om te picnicken met vrienden :lol:

Tot vanavond misschien :wink:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 23 sep 2007, 10:53

Joehoe! Ook ons Hélena heeft nen tand! En gelukkig zonder veel last...
Hier blijft dat snot ook maar stromen, hoor. Het is elke dag een worsteling om haar neuske proper en vrij te houden :roll:

Nog eens veel plezier, eh!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 24 sep 2007, 18:42

Goeie avond iedereen,

Zozo de tandjes laten nu echt van hun horen lees ik ... nuwel hier ook. Het bovenste rechts is voelbaar en links is rrod en gezwollen.
Anders heeft onze Zion terug last van zijn longen, terug aan de aerosol maar hij maakt er niets meer van.

Aditi,
Leuk dat jullie huisje goed vooruit gaat en ivm dat werk; goed e!!!
En Mila zal denk ik daar niet veel van merken dat haar papa voor eventjes weg is, mss zal ze wat wreemd doen als hij terug komt. 'k Weet ni whé maar men vriendins kleine haar ne papa was ook voor een korte periode weg en wij dachten oeioei maar eigenlijk heeft ze er niks van gemaakt e nochthans is ze erg tuk op der pa.
Allée je bedje zal je alleen moeten verwarmen,ni zo leuk e.

Aicha,
En oe heb je het gesteld in de brielmeersen? Ge hebt mooi weer gehad allesinds e. :wink:
En Hélena eindelijk haar tandjes, ni te doenne e. Ze zal nog beter kunnen mulferen.
Ben je geweest dit WK naar de tweedehandsbeurs? Veel gekocht of verkocht?

Chanti,
Hoe gaat het nog met u?
Met u meisje goed zo te lezen.



Grtj nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 25 sep 2007, 07:56

hoi nana,

arme zion, hij heeft wel veel last van zijn longetjes eh, en tis zo zielig als ze ziek zijn,

met mij gaat het ietsje beter, het is een heel lang verhaal,

ik had ruzie met mijn oma omdat ze zich hier kwam moeien dat ik de ruzie met mijn oudste zus moest oplossen maar in mijn ogen was er geen ruzie, dit was gebeurt toen ik nog geen 3 maand zwanger was, bij de bevalling heb ik natuurlijk mijn bomma en mijn zus niet gezien, nu heb ik het al bijgelegd met mijn bomma maar met mijn zus nog altijd niet,

ik heb niets gedaan en vind niet dat ik het terug goed moet maken, ik heb ze overlaatst wel nog een kans gegeven maar ze heeft mij duidelijk laten weten dat ze het niet goed wilt maken, zoja een deel is al van mijn schouders gevallen maar een deel zit mij nog dwars en ik weet dat het nooit meer goed komt met mijn zus en dat vind ik heel erg want we konden altijd goed opschieten,

maar ik denk hoofdzakelijk dat ze gewoon niet kon verkroppen dat ik zwanger was, want zij is de oudste en wou als eerste zwanger zijn maar ze kan maar niet zwanger geraken en dus ben ik de boeman eh,

alle ik ga de flesjes zuiver maken en ons mie eten geven,

tot straks doeiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 26 sep 2007, 20:47

Nana,
Het is niet echt werk dat ik heb, eh! Wel toegelaten tot een cursus waamee ik mss daarna leuk werk kan vinden :) Het zal wel drukjes worden met den bouw en ons kleine spruitje, maar dat lukt wel zeker?
Hopelijk gaat het ondertussen nog altijd goed met je kleine ventje.

Chanti,
Dat lijkt me een lastige situatie, hoor. Ik kan me niet voorstellen dat ik mijn zusje nooit meer zou zien. Denk je dat het echt te laat is?
Hopelijk draait ze een beetje bij, het is niet jouw fout dat zij moeilijkheden heeft bij het zwanger worden, he. Dat jij zwanger werd was voor haar natuurlijk een bittere pil, maar het is jammer dat het jullie uit elkaar drijft.


Hier alles ok verder, buiten ikke heel moe en heel druk... Mila eet ondertussen de oren van ons hoofd. Altijd maar HONGER. Ik vermoed omdat ze de laatste tijd veel actiever is ofzo.
Ze is in elk geval nog altijd ons goedgemutste kleine meisje. Alleen heeft ze af en toe een beetje tandjespijn.
En ik ben er ZIEK van dat ik haar dit weekend niet zal kunnen zien door die cursus, maar eens dit weekend voorbij, ben ik er vanaf...
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

hallo

Bericht door Aicha » 26 sep 2007, 21:36

hallo allemaal ook efkes nog eens hier wat posten :lol:

Aditi,

Laat het dan maar snel volgende week zijn hé :wink:
duurt die cursus van jou 1 volledig weekend of is het daarna meer verspreid ofzo?

Kan me inbeelden dat het drukskes is bij jullie.
een steeds actiever wordende poppemie, een papa met nieuw werk (wat toch ook wel enige aanpssing vergt), mama met plannen en daar nog nen bouw bovenop. daar kruipt toch ook wel enige tijd in hé.
Je moet je rustmomentjes echt wel stelen nu hé :wink:

Chanti,

familievetes zijn altijd het lastigste hé. Ik hoop vanharte dat jullie dit terug kunnen bijleggen en terug een fijne zussen-band krijgen :wink:

Nana,

Hoe is het met Zion?
Hopelijk is ie nu terug van de aërosol! Nog een geluk dat hij da gemakkelijk toelaat. maarja, hij zal zelf wel aanvoelen zeker dat hij er deugd van heeft!
Die tere longetjes, dat zal zeker ook wel een beetje uitgroeien

Ben zaterdag vlug ne keer tot oop de beurs geweest en wa schoon dingskes gevonden :lol: :lol: Hjèl minen dag were goed :lol: :wink:

Ze me goan tonne nog ne kjè moetn twope koomn é :lol:

Liefs aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 27 sep 2007, 18:19

Chanti,

Ja 'k begrijp de siuatie van je zus volkomen maar een keer dat ze dan zelf zwanger zal zijn zal ze de situatie mms helemaal anders bekijken.
'k Weet dat is een moeilijke periode, hopelijk blijft het ook een periode e :wink:
Anders toch nog eens ergens anders alleen afspreken dat je er samen kan uitkomen want zo is het moeilijk en iji lijkt me een persoon die niet graag ruzie heeft nog de kop blijft opsteken.
Allée hopelijk kom je hier met beter nieuws

Aditi,
Op naar volgende week voor jou maar tzal op je tanden bijten zijn e. Onze prutskes betekenen goud waard e, zo een gemis en ze zijn nog zo klein. :roll: :roll: :roll:


Aicha,
'k Zal je bellen om nog ne kié af te spreken maar 't is iere druk met geweet wel e. Oe zit het met Hélena's tandjes? :)
Enne Andres is hij terug goe ersteld aan zijn arme?

Hier gaat het met Zion redelijk, hij verslikt hem veel in zijn eigen slijmkes en we ondervinden gelijk dat de aerosol ni echt goe aanslaat. Anders blijven de tanden langs boven ook nog reeds parten spelen, ze blijven maar duwen en laten hun kopke ni zien :roll:
Anders is hij flink kan zich al goed overal aan optrekken en verzet al kleinne pasjes.
Hij lijkt soms al groot whé

Allée tot later,
grtj nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 27 sep 2007, 20:19

Ja, die klein patatjes... ge kunt ze niet meer missen, eh, Nana! Mijn venteke moet binnenkort voor zijn nieuw werkje 2 weken naar Atlanta (Amerika). Dat zal ook wel wat zijn! Die zijn hartje zal ook maar klein zijn, denk ik.
Nana, die "met geweetwel e" maakt mij trouwens wel nieuwsgierig, zenne! :lol:

Aicha, de cursus begint nu met een weekend en dan is het telkens één zaterdag in de maand met opdrachten tussenin. Dus dat moet lukken, hoop ik.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 28 sep 2007, 23:16

Nana, die "met geweetwel e" maakt mij trouwens wel nieuwsgierig, zenne!

Jammer genoeg kan ik er nu nog ni veel over kwijt er hangt er teveel van af, maar nee 'k ben nog ni terug zwanger.
Sorry hopelijk neem je het me ni kwalijk nog enkele maanden geduld en dan zal ik het met plezier jullie vertellen :wink:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 01 okt 2007, 15:27

Zion lijkt zo groot geworden!!!
En ik vind het ni erg, hoor, om een beetje nieuwsgierig te zijn. Veel succes met wat dan ook :lol:

Hier thuis na een lang weekend zonder Mila. Uiteindelijk viel het wel mee omdat het weekend zo intensief was dat ik weinig tijd over had om haar veel te missen. Maar ik heb wel veel aan mijn ventje en mijn kleine mie thuis gedacht.
Gisterenavond heb ik haar dan ook de hele tijd gekuffeld. Ze liet zich doen, dus mss heeft ze mij ook wel gemist :)

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

knuffel

Bericht door Aicha » 01 okt 2007, 16:36

nana,

precies ook een waterratje é , Zion :lol: :lol:
Hij lijkt mij ook wel fel veranderd nu! Amaai!!

Aditi,

Jan geloven dat je haar gisterenavond bijna platgeknuffeld hebt! Twas hier al zo nadat ons mie een uurke vastgezeten had in den auto;

En ik weet niet of dat bij jullie ook zo is maar ik heb zo den indruk dat ze zich de laatste maand veel meer laat knuffelen en zo zelf haar kopke legt tegen ons. Echte koestermomentjes :lol: :lol:

Ondertussen is vrijdag haar 2e tandje doorgekomen :D weer zonder problemen. Als dat zo blijft zijn we wel superblij hoor!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 02 okt 2007, 07:53

aicha,

inderdaad, kyana knuffelt nu al sinds een 2 weken, haar hoofdje neerleggen en kusjes geven (natte kusjes welteverstaan :lol: )
maar ik geniet er enorm van, al is de dag nog zo slecht geweest, een kusje en knuffel van de dochter doet al de rest vergeten :lol:

verder krijgt kyana alleen savonds nog maar een melk fles, en ze vind het niet erg, ze eet veeeeel liever boterhammekes enzo, wel grappig om te zien :P
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

kusjes

Bericht door Aicha » 02 okt 2007, 08:26

Hélena gzeeft ook zoentjes maar ze doet wel heel haar mondje open, hihi :lol: :lol:
Super vind ze dat , die zoentjes geven :lol:

Sinds vorige week doet ze hier ook niks liever dan met de keukenstoelen door het huis crossen. ze heeft nochtans zo'n karretje van Tommy om achter te lopen maar nee, madammeke heeft liever ne stoel of een krukje :roll: :lol:
da's er ook zo eentje die heel content zal zijn als ze alleen kan stappen.

We hebben vorige week trouwens ook haar eerste paar laarsjes binnengehaald. t was eigenlijk puur toevallig en ze zijn nog een ietsiepietsie te groot (maat 20) maar twaren zulke knoddige dingskes dat ik het niet kon laten :oops: . Kga dan ze dan eens posten!
Deze week ga ik dan toch eens zien voor haar allereerste schoentjes in maat 19.

Afbeelding

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 02 okt 2007, 11:50

Waaw Aicha, weer een mijlpaal... De eerste schoentjes! (En het zijn schoontjes!)
En een tweede tandje ook (die laat hier nog een beetje op zich wachten).

Knuffelen heeft Mila eigenlijk 'altijd' al een beetje gedaan (op haar eigen, niet al te zachtzinnige manier): ze houdt ons vast met haar armpjes, kruipt met heel haar lijfje heel dicht tegen je aan, legt haar hoofdje tegen je aan, enz. En zoenen gebeurt hier ook met de mond open. Net alsof ze je helemaal wil opeten.

Rondcrossen doet ze nog niet hoor. Ze houdt het nog altijd graag laag bij de grond :)

Boterhammekes gaan hier nog niet zo vlotjes. Wel geplet in wat melk, maar uit het vuistje krijgt ze maar een hap of 3 naar binnen en de rest plakt dan zo overal een beetje.

Ik wist eigenlijk niet dat je al een fles zou mogen afschaffen? Ik dacht dat ze er nog altijd twee nodig hebben. Hoe zit dat eigenlijk?
Morgen moeten we naar K&G, mss eens vragen dan.

Daag,
Aditi

(Ik geniet vandaag van een dagje vrij met mijn kleine lieverd. OM werkt vandaag niet...)
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

melk

Bericht door Aicha » 02 okt 2007, 14:11

Aditi,

normaal is de maatstaf toch dat een baby ( zeker nog tot ongeveer 18 m) gemiddeld een halve liter melk moet binnenkrijgen per dag. Een deel daarvan kan je wel vervangen door plattekaas enzo maar een volledige fles...???

Met de boterhammekes hier vantzelfste zoals bij jullie hoor. Zelfs met 2 (halve :lol: ) bijterkes is het nog gene vetten. Maar kzit er ook niet echt achter te wachten :wink:
Smossen daarentegen met een boterham hebben we haar niet moeten leren maar ze heeft dan haast niks binnen.

Veel genoet nog met je kleine meid vandaag!!!!!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 02 okt 2007, 14:20

ja normaal moet je ook zo lang mogelijk 2 flessen houden,
maar door haar reflux heb ik besloten dat het tijd werd voor smorgens ook boterhammetjes, zo ziet haar schema eruit,

smorgens: 2 boterhammen met lichte smeerkaas (appelsap of fruitsap)
smiddags : groentepap (water)
namiddag: fruitpap met 1 boterham (appelsap of fruitsap)
savonds: 270ml melk

en tussendoor als ze nog wilt drinken ook nog water.

het kan zelfs goed zijn dat het niet mag, maar ik kan het niet meer aanzien hier met die reflux, zowel zij als ik zijn het echt beu, ze heeft altijd pijn van dat op en neer gegaan in de maag, al haar kleertjes zijn altijd vuil van het teruggeven en ook de mijne, plus ze eet supergraag vaste voeding, dus eerlijk gezegd mijn keus was vlug gemaakt, ik ga wel denk ik eens vragen aan de ka of ik geen vitamintjes moet bijgeven,

dus zo denk ik erover,

groetjes

oja hier zijn de kusjes ook met open mond en de tong naar buiten :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

melk

Bericht door Aicha » 02 okt 2007, 14:53

Chanti,

Kan me wel inbeelden dat het heel lastig is!
Andrès had de eerste 3 maanden ook fel last van reflux maar dan is het godzijdank vlug verbeterd maar als dat niet geweest was zou ik waarschijnlijk ook geneigd geweest zijn om die melk te vervangen door andere gezonde dingen, zoals jij nu doet.
Zeker als je dan ziet dat je kleine meid zich er stukken beter bij voelt!

Hier steekt ze ook haar tong uit bij de zoentjes :lol: :lol:
precies allemaal dezelfde neiging é :lol: :wink:

wat ik nu voor de eerste keer voorhad met Hélena. deze morgen was ze aan het spelen in de speelkamer (ligt pal naast de keuken en is zonder deur) terwijl ik aan het koken was en opeens hoor ik niks meer :? Ze was gewoon in slaap gevallen op de grond met haar hoofdje op zo'n megakus :roll:
Nu staat ze hier in het halleke naast mij zoentjes te geven aan het venster :lol: . dat wordt ramen zemen vanavond :wink: :lol:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 02 okt 2007, 20:54

Pffff, dagje vrij met mijn schat en wat gebeurt er... tegen de middag 38,4°c koorts. Nu weer wat beter door Perdolan, maar weinig gegeten vandaag. Arm schaapke. Ik denk dat het toch tandjes zijn, want de plaats van nr. 2 staat helemaal gezwollen. Enfin, ze ligt lekker te slapen nu, maar van spelen is dus niet veel in huis gekomen.

Alhoewel... ik had vandaag EINDELIJK haar grote eetstoel in elkaar gevezen (die van de CM) en daarin was ze vanavond (met Perdolan) wel eventjes dolgelukkig. ik was aan het koken en zij was met haar speeltjes overal op aan het slaan :)

Dat in slaap vallen, heb ik ook al meegemaakt. Dit jaar op verlof was het op een dag Bart zijn beurt voor de ochtendshift. Toen ik op negen uur opstond, lag Bart in de zetel te slapen en Mila op haar speeldekentje. Was echt heeeeel grappig.

Chanti, ik begrijp zeker dat je de melk (deels) afschaft als je meisje er zoveel last van heeft. Wij komen hier met twee flesjes nog niet eens aan een halve liter eigenlijk. Als ze twee 400 ml op nen dag naar binnen krijgt, zijn we al blij! Maar ja, ze ziet er rond en gezond uit, dus dat valt allemaal wel mee, zeker?
Ben eens benieuwd hoeveel ze nu weegt en meet... Dat zal voor morgen zijn!

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 02 okt 2007, 22:16

dat hebben wij met kyana nog niet aan de hand gehad, ze is heel actief als ze wakker is en van rusten komt er al zeker niet in huis, laat staan in slaap vallen, tis een echt deugnietje geworden en sinds een paar dagen gaat ze zelfs alleen naar een ander kamer om daar met haar speeltjes te spelen,
alleen wilt ze niet op de speelmat, ze zit veeel liever op de koude vloer :lol:

ook begint ze wat verkouden te worden, het heeft al lang geduurd maar nu bjorn, mijn pa en zus, bjorn zijn zus en haar vriend ziek zijn geweest ben ik nu aan de beurt en bij kyana begint het ook al wat,

ik zal nog eens een fotootje plaatsen dan zie je dat ze rond en gezond is en ze eet goed en drinkt goed, dus ik trek me niet al teveel aan van wat kind en gezin gaan zeggen over die melk, ik moet er trouwens mee leven eh en kyana ook, de 11de moeten wij terug op controle gaan, ik ben eens benieuwd, tis in elk geval een zware patat geworden :lol:

hier komen de fotootjes:

oeps blijkbaar is er een fout op die site want ik kan geen foto's uploaden, zal morgen nog eens proberen,

doeiiiiii
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

speelmat

Bericht door Aicha » 03 okt 2007, 08:05

Hélena speelt ook nooit op de speelmat. die kruipt overal rond en stapt met steun (stoel, krukje, en heel af en toe met haar karreke)door het hele huis.
ze doet ook altijd haar kousen af maar met die vloerverwarming kan da geen kwaad want tvoelt nooit heel koud aan é.

Kheb ze juist ne keer in de keuken gewassen terwijl broer en zus nog niet naar school waren. Jaja, ons mie was vroeg aan deze morgen.
Maar ik ben toch vroeg op dus da maakt mij niet uit. Heb er terwijl nog een fotooke van gemaakt! :lol:

Afbeelding
Afbeelding

Dan nog eentje in haar slaappositie van gisteren:
Afbeelding
Afbeelding

liefs aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Mila

Bericht door Aicha » 03 okt 2007, 09:13

:oops: kwas hier deze morgend al maar precies nog nie goe wakker :oops:

Aditi,

Hoe is het met Mila nu? Hopelijk zit het tandje erdoor en is ze weer helemaal in topvorm :wink:

Flupke,

Schonen avatar!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 03 okt 2007, 16:02

hoi,

voila de fotootjes gaan vandaag opnieuw, hier zijn er alvast 2 uit de reeks :lol:

aicha, hele mooie fotootjes van hélena, echt een schoon meisje geworden eh, en groot :shock:, niet te geloven eigenlijk eh, de tijd is zo omgevlogen, ik zie ze nog allemaal als een klein boeleke


Afbeelding

Afbeelding
:lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 04 okt 2007, 09:07

Amai wat is er hier allemaal gebeurt deze week,
'k Had nog geen tijd gehad omeens binnen te wippen :?

Aicha,
Zeg Hélena is ook sterk aan het veranderen vind ik, ze begint gelijk veel op Lieven te trekken. Vele naar Andrès ook.
De tandjes zijn goe op weg e;

Aditi,
Is Mila er terug door? En hoe is jullie dag nog verlopen?
Maar goed dat je ze maandag ni doodgeknuffeld hebt e :wink:
Het is gewoon zalig e de knuffelmomenten, bij ons is dat wel in periodes. Nu terug meer dan ervoor maar hij is dan ook zo een bezige bij ...
Wil je dan ook nog een keer een foto posten van u prinseske? :?: ?

Chanti,
U meiske is ook straf veranderd e. Jammer dat je op die laatste foto er niet veel van kunt maken :wink:
Hier drinkt Zion ook ni zoveel melk meer en die yoghurtjes blijven het langst op zijn maagje liggen. Soms geef ik het hem wel maar dan gecombineerd met wat motilium jammer genoeg.

Anders is onze rakker vooral bezig met zich op te trekken en om te vallen en hem vast houden met één hand. Soms kruipt hij tot hij het beseft en dan sluipt hij terug.
'k Denk dat wij wel het rekord hebben aan tandjes, de vierde onderweg?

MILA 2tandjes?
Kyanan 2tandjes?
Hélena 2onderweg?
Zion 4onderweg

De balans, eens leuk om te weten e :wink:


Allée tot later,
grtj Nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

foto's

Bericht door Aicha » 04 okt 2007, 09:50

Chanti,

Ja amaai, jou meisje is serieus gegroeid zeg! 't is een mooie,grote meid aan het worden é :wink:

Nana,

Eilaba, tandje 2 zit er al door sinds vorige week vrijdag wi! :lol: :D

Ja, ons meiske lijkt idd fel op haar papa! kvind da soms wel grappig, een lLieveke in meiskesuitvoering :lol:

Liefs AIcha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 04 okt 2007, 23:40

Hey,

Gisteren dus niet naar K&G geweest door de koorts. Wou daar niet met ons popke gaan zitten wachten als ze al wat koortsig en lastig was. Nu heb ik pas een afspraak op 7/11!
Hier is dus dat 2e tandje nog onderweg, eh! Ik zie al een hele tijd zo een wit streepje onder haar tandvlees piepen, maar hij wil er precies ni uit.
En ons meiske wordt er zoooo ellendig van.
Dinsdagnacht ben ik 8 keer moeten opstaan omdat ze elke keer weer wakker werd. Nu is het weer wat rustiger... Gelukkig. Maar toch nog regelmatig gehuil en een zielig gezichtje. Dat kennen we zo niet van haar.
Ze wil zelfs niet veel eten. Helemaal raar!

Chanti en Aicha, wat een dropkes, jullie meisjes :) Ze groeien zo hard!!!

Nana, hieronder een link naar ons popje in haar eetstoel. Ik heb hem dinsdag EINDELIJK in elkaar gevezen. En daarin was ze gelukkig wel eventjes content. Ze kon goed volgen wat ik aan het doen was en ze kon veel lawaai maken met haar speelgoed tegen het hout!

http://blogimages.bloggen.be/littleone/ ... c11a84.JPG

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Mila

Bericht door Aicha » 05 okt 2007, 08:58

Ai, 't is te hopen dat niet elk tandje zoveel pijn geeft :?

Als ik bij Hélena zo een wit streepke zie dan is het tot nu toe telkens de volgende dag doorgebroken.

Ook een schoon dropke (grappige uitdrukking :lol: :lol: ) jullie prinsesje!!!!! Ze zit daar goed in é!

Vroeger had wij ook een hoge stoel voor Andrès en Orphée maar diene was versleten en voor hélena hebben we gekozen voor zo'n stoeltje dat je monteert op een gewone stoel en gewoon meeschuift aan tafel maar eigenlijk vond ik die vorige pratischer. Die kun je , zoals je zegt, bij je zetten als je aan het koken enzo bent .....

Ik heb hier juist weer iets voorgehad. We zitten blijkbaar inde sleutel-sloten fase :roll:
Ik wil dus de poort gaan openzetten tegen dat de schoolbus komt. De kindjes zijn nog in huis maar zijn naar buiten gekomen en....jawel, orphée heeft de voordeur toegetrokken :evil: . Kwas dus buitengesloten en mijn poppemie sliep nog (nogal een geluk want anders zou da boontje weer in paniek geweest zijn).
Nadat ze vertrokken waren ben ik bij een buurvrouw gaan vragen om opa te bellen (ocharme diene mens, da's nu al de 2 keer op 2 weken) en hij heeft me weer binnengelaten.
Kga sebiet ne sleutel gaan laten bijmaken en die ergens buitenshuis verstoppen voor het geval dat...... :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 05 okt 2007, 19:58

hier nog wa fotokes van ons pruts. 't Is een echt schatteke. Zo'n lieveke. En braaf dat die is... amai. Als ze per dag 10 minuten weent dan zal het veel zijn. Altijd heel rustig en supergoe gezind. Hier nog altijd geen tandjes te bespeuren. Ook geen tekenen dat ze eraan komen :roll: :roll:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
AfbeeldingAfbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”