Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 11 dec 2007, 22:14

Merci voor de wensen :lol:
Ja de tijd vliegt ons voorbij, ons venteke is vandaag één jaartje geworden.
Ni te geloven e ... zondag was het dus feest. We waren met 36personen waardoor we genoodzaakt waren om een zaalke in te schakelen.
Het wa op het gemak maar alles is goed verlopen, hij heeft niet lastig geweest en heeft daar iedereen betoverd door zijn lach alsook doordat hij zo grappig is wanneer hij zijn draai neemt met zijn loop karretje :wink: :roll: :wink: Echt snoezig om te zien.

Nochthans hadden we gedacht dat we zijn feestje gingen moeten uitstellen want vrijdagavond en zaterag zijn we terug bij de dokter geweest, hij dacht dat Zion een longontsteking had maar niet dus.
Hij moet nu elke dag een inhalator gebruiken niet meer zo omslachtig als die aerosol maar hij vind het helemaal niet leuk.
Anders is hij beter, enkel een zware hoest.

Nu 'k zal even kliekjes tonen e ...


Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


En jullie reeds bezig met de wenskaartjes?
Vele grtj nana
Afbeelding


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

foto's

Bericht door Aicha » 12 dec 2007, 08:32

Mooie foto's weer !!!!! :D
Fijn te horen dat jullie een leuk feestje hebben gehad en dat het dan toch geen longontsteking is wat Zion gehad heeft!
Al wat puffers en aërosol is, vinden die pagadderkes meestal niet leuk é, maar als het moet.......

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

mila

Bericht door Aicha » 12 dec 2007, 20:01

Aditi,

Hoe is het vandaag met Mila?

Liefs aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 13 dec 2007, 11:55

Pffff, nog altijd koorts hier. ik ben ze daarstraks moeten gaan halen bij de OM. Ze is er misschien een uurtje geweest. Vanavond terug naar de dokter, want de koortsigheid begint hier wat lang te duren naar mijn goesting. En ze ademt nu ook zo reutelend. We kunnen wel pas om 21u15 gaan, dus dan zal ze wel een klein wrakje zijn...

Had vanavond eigenlijk een klein verjaardagsetentje met vriendinnen (ik ben samen met Zion jarig :)), maar ik heb dus afgebeld. Voel ik mij wel wat lastig over, maar ik wil bij mijn kleine meisje zijn. Dat is toch normaal, eh?
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 13 dec 2007, 11:56

Nog vergeten zeggen: Zion zijn feestje zag er superleuk uit!

Ik ben er nog altijd niet uit of het een 'groot' feestje wordt of niet. 36 mensen is al een groot feestje, he! Maar dat viel blijkbaar mee?
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Mila

Bericht door Aicha » 13 dec 2007, 13:23

Oai, da's is minder hé! Ik krijg zo de indruk dat Mila dezelfde kant opgaat als Hélena , 2 weken geleden! :( Alle symptomen die je vernoemd doen mij denken aan een RSV virus. En op dit moment zijn er superveel kleintjes die hem doormaken; 't is een typisch verkoudsvirus bij niet- schoolgaande kinderen maar is wel erger dan een gewone verkoudheid :(

Ik wil je toch een heel dikke proficiat wensen met je verjaardag, Aditi en hopelijk is jullie pruts er met de gepaste medicijntjes snel weer bovenop!

Dikke beterschapknuf van ons :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 13 dec 2007, 13:34

Dankjewel Aicha! Ik ben er ook een beetje bang voor, voor die RSV. We zullen wel zien wat de dr. vanavond zegt. Ik probeer haar in elk geval in de watten te leggen. Ze is nu al aan het slapen van iets voor 11u! Straks ga ik haar toch wakker maken om haar wat te laten eten en drinken. Ik word wat ongerust van al dat slapen. En nu zit ik ook al de tweede dag thuis van mijn werk. Morgen kan mijn mama gelukkig voor haar zorgen. Ik hoop dat ze er niet over gaan zagen...
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

ziek

Bericht door Aicha » 13 dec 2007, 14:14

Aditi,

Zouden ze moeilijk durven doen daarover op je werk? Je hebt jaarlijks recht op 10 dagen omstandigheidsverlof en met kleine kindjes is dat zeker geen overbodige luxe hé.
't is natuurlijk niet leuk voor je werkgever maar't is ook onbetaald hé :wink:

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 13 dec 2007, 18:17

Echt moeilijk niet, maar mijn baas kwam toch al af met dat er in de buurt een opvangdienst is voor zieke kindjes. Maar ik ben daar zelf niet zo voor te vinden. Toch niet nu ze nog zo klein is :(
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

ziek

Bericht door Aicha » 13 dec 2007, 19:31

ik zou daar ik niet voor te vinden zijn maar als dat echt de enioge mogelijkheid is.....
Ik had het al zo moeilijk om mijn kindjes bij de oma's te laten wanneer ze ziek waren en ik moest gaan werken :(


tbeste hé straks!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 13 dec 2007, 22:32

Hallo,

Afbeelding Aditi,en nog vele vriendschappelijke jaren,grtj nana
'k Lees dat Mila ook ni goed is, en wat heeft de dokter gezegd?

Aicha,
Hélena is ze er terug door? En anders hoe gaat het het ermee?


Hier ook weer koorts sinds gisteren, dus deze middag naar de KA geweest Zion moet terug AB nemen die enkel werkt op het neusje en de oren. Indien dit niet helpt moet hij buisjes gestoken worden. Het zou kunnen dat hij oorontstekingen gedaan heeft of af en toe doet?
Geen inhalator ni meer maar terug naar de aerosol overgegaan, wat een misserie, 'k verlang tot dat het terug zomer is voor onze boontjes!!!


't Is om gewoon ten einde raad te zijn,
nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

nieuws

Bericht door Aicha » 14 dec 2007, 08:22

Aditi,

Wat heeft de ka gezegd? ik hoop dat jullie nu niet in het zieknhuis zijn, want dat gebeurd heel vaak hé met die Rsv :( !en aan je verhaal te horen.....

Nana,

Dat stopt ook nooit hé bij jullie :( ocharme jou manneke :(
Als hij regelmatig oorontstekingen doet zijn die buisjes wel een goede oplossing want als de etter uit zijn oortje kan is het heel wat minder pijnlijk en dan heb je tenminste geen gehoorschade tot gevolg!

Hier heeft ons mie gisteren 2 prikskes gekregen. 1 in haar bil en 1 in haar arke :( En ze was nie content zunne. achteraf bliksemde ze dienen dokter bijna buiten :lol: :lol: (groot gelijk é :wink: )
ze kon gisterenavond wat koortsig zijn van die ene prik maar had er geen maar nu zit ze hier op mijn schoot met een gloeiend voorhoofd en weer............2 vuurrode wangen. tja? van wat is dat dan :?
Van die andere prik krijgen ze maar last na 5dagen (tot de 12e dag)

Hopelijk is ze vanavond wat beter want we gingen eens gezellig gaan grieken met z'n tweetje en de kindjes gaan bij de oma's logeren

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 15 dec 2007, 12:21

En Aicha,
Heeft het gesmaakt de Griek?
En heeft Hélena nog last gehad van die prikjes?

Gisterenavond oudercontact avond gehad in de créche :lol: :roll: :lol: 'k Was helemaal over men toeren, men maag en men darmen lagen in de knoop. Echt ni te doenne ... de nieuwe ouders die zich hebben ingeschreven zullen blijven komen, deze wek is het oude ouders die nog moeten beslissen als ze hun kindjes onder mijn hoede door zullen laten komen.
'k Ben der gelijk heel de tijd mee bezig!!!

Of wisten jullie hier nog niks van .... volgend jaar in november begin ik als onthaalmoeder. Dit was die verrassing waar ik nog niks kon over vertellen.
We hebben dus een mini créche overgenomen.

En anders kan ik jullie vertellen dat Zion veel beter is met die AB, en hopelijk blijft het nu zo.

Tot later,nana



Aditi,
Hoe gaat het nu met Mila????
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

hallo

Bericht door Aicha » 15 dec 2007, 13:50

nana,

bij deze wil ik je nogmaals proficiat wensen met je mini-creche maar ik was al op de hoogte hé :wink: . Je hebt een goeie keuze gemaakt en hopelijk loop alles vlotjes!

Aditi,

hoe ishet vandaag met jullie klein prinsesje! Ik hoop dat ook voor Mila de Ab haar effect niet mist en dat jullie pruts heel binnenkort weer helemaal beter is!

Hier is ons meiske serieus gepakt door de prikskes en ik geloof ook nog steeds door de aankomende tandjes. De prik tegen de mazelen zal normaal gezien volgende week zijn kwaalkes geven maar momenteel heeft ze ook weer koorts :roll:

Gisterenavond zijn we toch naar de griek geweest. oma heeft ons poppemie in de watten gelegd en we hebben verschillende keren ge sms'ed, dus hebben we daarvan toch nog kunnen genieten. het is wel genen laten geworden maar dat hoeft voor ons ook echt niet meer. Als we eens goed ons maagskes kunnen vullen en wat rustig bijpraten zijn we al tevreden. :wink:

lIefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 15 dec 2007, 16:09

Hey allemaal,

Mila heeft gelukkig geen RSV, maar 'gewoon' bronchitis. Hier is het ook aerosollen nu om de slijmpjes weg te krijgen. Vandaag heeft ze geen koorts meer en ze speelt ook weer. Al lijkt ze nu vertrokken voor een hele lange dut :)
(Aicha, mijn eerste sms-je van vrijdag was per ongeluk vertrokken... Was mss een beetje raar!)

Ocharme Hélenatje: last van tandjes en prikjes! Hopelijk voelt ze zich snel beter. Mila heeft ook last van haar tandjes. En ze is vandaag nog op haar lip gevallen ook. Het eerste bloedende lipje is een feit.
Ik hoop in elk geval dat Hélena niet te lang last meer heeft. Het is wel genoeg geweest voor haar nu, he! Eerst ziek en tandjes en prikjes en tandjes...

Nana, gefeliciteerd met de mini-crèche! Dan kan je je ventje de hele tijd bij jou houden? Het klinkt in elk geval allemaal leuk en spannend!
Fijn Dat Zion ook weer beter is met de AB. Ze zitten hier op den duur allemaal aan den AB. Je gebt gelijk, het zal beter zijn als het zonnetje weer schijnt en wanneer onze dutskes geen last meer hebben van de winterkwaaltjes.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

mila

Bericht door Aicha » 17 dec 2007, 12:51

Aditi,

Hoe gaat het ondertussen met Mila?

Ons meisje had ztaerdag nog koorts maar sinds gisteren niet meer. :D
de tandjes zitten er nog steeds niet door en ze loop er maar kregelig bij zunne voor de moment!
Benieuwd wanneer de volgende prikkwaalkes de kop zullen opsteken :?

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 17 dec 2007, 18:18

Hey Aicha, mss maar hopen dat er helemaal geen prikkwaaltjes meer komen? En van die last van de tandjes kan ik meespreken. Bij Mila is nr. 5 er eindelijk door (dus dat had er vorig week ook wat mee te maken) en nr. 6 is onderweg.

Mila is ondertussen veel beter. Geen koorts meer, weer actief, alleen nog een reutelend hoestje, maar niet te erg. Ze komt er dus weer bovenop.
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

mila

Bericht door Aicha » 17 dec 2007, 19:37

da's fijn om lezen!!!

Mila's tandjes komen momenteel echt wel in sneltempo hé!
Eet zij al graag stukjes of geeft Mila ook nog de voorkeur aan fijn voedsel?
Hier mogen er nog niet veel stukskes inzitten hoor. enkel harde dingen die haar tandvlees masseren wil ze wel, zoals een partje appel dat ze dan heen en weer schuurt over haar tandvlees.

Daarstraks had ik ajuinsoep gemaakt en ze stond echt te ankeren om eens te proeven...........ze vond het lekker; raar hé, dat zo'n prutskes zo'n dingen lusten :roll:

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 17 dec 2007, 20:37

Ja, de tandjes gaan goed vooruit. En ze heeft er dus nog altijd ferm last van.

Brokjes zijn hier ook nog niet erg in trek. In de groentepap gaat het wel omdat ze dan redelijk platgekookt zijn. Maar alles van brokjes uit de fruitpap, komt er gewoon weer uit. Appel heb ik haar ook al eens gegeven en daar 'raspt' ze met haar tandjes dan stukjes af, maar met een banaan bvb. weet ze niet wat te doen (buiten er een beetje aan likken). Brood en koekjes enzo gaan wel redelijk goed.

Ik ben soms ook verbaasd over wat ze allemaal naar binnnenwerkt. Ik heb al een paar experimentjes gedaan met raapjespap onder andere. En dat vond ze ook heel lekker :) Soep heeft ze eigenlijk nog niet echt gegeten, maar ik heb er deze winter ook nog niet veel klaargemaakt (acuut tijdsgebrek en een ventje dat toch niet graag soep eet).
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 22 dec 2007, 11:54

hey meiskes, hier ben ik eindelijk ook nog eens. :oops: We kunnen eindelijk genieten van 2 weekjes verlof. Zàààlig. De laatste week is Margot niet ziek geweest, maar daarvoor was het niet te doen. De ene verkoudheid na de andere en regelmatig koorts. Maar allez... ze kan eindelijk eens wat recupereren met de feestdagen. Daar is ze vandaag al goe mee begonnen. Ze heeft geslapen tot 08.30u. Anders moet ze er om 06.30u al uit.

Er is ondertussen een derde tandje op komst. De twee onderste staan er al goed door. Keischattig als ze nu lacht. Ze stond al goed op haar beentjes met de nodige steun en sinds gisteren begint ze haar voetjes te verzetten en wandelt ze rond de salontafel en haar bedje rond. Wel nog heel voorzichtig, maar het begin is er hé.

Qua eten gaat het redelijk goed met de brokjes, maar ik zie dat ze bij de fruitpap wel eens durft kokhalzen als er een stukje inzit. Bij de patatjes gaat dat vlot. Deze morgen heeft ze dan 2 grote :shock: boterhammen gegeten, zonder korst. De korsten lagen ozij en ze had er ineens eneke te pakken om mee te spelen. En dan stak ze het eindelijk in haar mondje. Tja... dat lukte dus voordien niet om haar iets van eten in haar mond te laten steken. Speelgoed zoveel da ge wilt, maar eten... :roll: :roll:
De korstjes vielen precies goed mee, want ze heeft ze allemaal naar binnen gespeeld :D En daarna heeft ze nog een beteke pap gegeten. Ze was dus echt in haar fretten deze morgen. Als ik haar korst afnam begon ze te brullen. Ik heb mijn hart toch vastgehouden. Ik ben altijd bang dat ze er een groot stuk afbijt en dat ze er in stikt :? :? :roll:

Och ja... ons pruts had donderdag van de crèche haar eerste nieuwjaarsbrief bij... keischattig... met een foto van haar en het volgende tekstje:

In mijn kleine handjes
heb ik iets verborgen
het zijn kusjes
voor vandaag en morgen
ze brengen geluk
het hele jaar
ik wens je
een gelukkig nieuwjaar
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 25 dec 2007, 10:24

Hey!

VROLIJK KERSTFEEST!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hopelijk allemaal al fijn Kerstavond gevierd.

Hier wel hoor en onze kleine meid is weer schandelijk verwend geweest :)

Ze had trouwens ook een nieuwjaarsbrief mee van bij de OM. Heel lief. En we hebben als eindejaarscadeau een kalender gekregen met fotootjes van alle kindjes erin. Heel leuk.

Verder alles goed hier. Nog wat snot en kuchen bij onze kleine meid, maar niet te erg. Ze begint zich fel te interesseren voor alles wat wij eten en als het kan krijgt ze een stukje van wat we eten en dan is ze dolblij! Verder blijft ze flink oefenen om te stappen langs de zetel en het park, ... Langzaam maar zeker :)

Flupke, van die korstjes moet je niet bang zijn hoor. Meestal lebberen ze daar zo lang aan dat ze bijna uit elkaar vallen. Mila eet hier soms liever de korstjes dan het brood zelf.

En Chanti, alles goed daar bij jou??? Het is al zo lang geleden. Ik begin je te missen hoor!

Kerstkussen,
Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

kerst

Bericht door Aicha » 26 dec 2007, 10:07

Om jullie een zalig kerstfeest te wensen ben ik eigenlijk al te laat maar ik hoop dat jullie er allemaal van genoten hebben!

Flupke,

mooi hoor je avater!

En zoals Aditi zegt, die korstjes jkunnen echt geen kwaad hoor. Daar wordt zolang op gesabbeld. Maar ik ken dat gevoel van ongerustheid ook, troost je!
Da's mama- zijn hé :wink:

Aditi,

Jullie meisje maakt precies snel vorderingen hé om te stappen! Ik zie er naar uit om ze nog eens te zien (en de andere kindjes hier ook weije :wink: )

En ....ik heb iets aan te kondigen!!!!! :D

Ons Hélena heeft van de kerstman een 3e tandje cadeau gekregen!!!! :D
Alhoewel "cadeau" :? Na zo'n lange tijd rode wangen en pijn..... :(
Benieuwd wanneer het buurtandje komt piepen want ik zie het ook goed door haar tandvlees zitten.

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 29 dec 2007, 12:24

hoi allemaal,

vrolijke, late kerst en alvast een gelukkig nieuwjaar :lol:

hier hebben we allemaal een paar dagen voor kerst de buikgriep gehad, en serieus, pfff allebei ne emmer snachts langs de zetel en die dag hebben we kyana 7 keer anders aan kunnen kleden en 2 keer in bad steken,

dat was iets, en nu zijn we nog niet 100% terug in orde, het blijft zo in de kleren hangen,

maar we mogen niet klagen want het is de eerste keer dat ze echt ziek is geweest dus.

voor de rest alles goed, ze heeft 6 tanden, loop aan 1 hand, is lief en vrolijk,
weet dat ze een eigen willetje heeft en is rotverwend door de oma's en opa's :lol: :lol: :lol:



ik ga het hier nu in het algemeen zeggen, want het is nu druk dat ik er eventjes minder op ben en kan

gelukkige verjaardag voor iedereen die ik vergeten ben en wie nog gaat komen:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

en ik mis jullie ook enorm, binnenkort na de feestdagen ben ik opnieuw ten volle van de partij, maar er vragen zoveel mensen nu mijn aandacht en half januari komt er hier ook nog een papegaai bij, dus ik heb mijn handen hier wel vol :wink: :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Chanti

Bericht door Aicha » 29 dec 2007, 13:25

hey Chanti,

Fijn nog eens iets van jou te horen :D

dat is wat é zeg met die buikgriep dit jaar! Ons kindjes hebben het ook allemaal gehad en mijn ventje ook! Enkel ik ben gespaard gebleven

Bijna ook jullie beurt hé om een kaarsje te blazen!!!! :D
Hoever sta je met de taartenbak? nog geëxperimenteerd?

Voor de rest niet veel nieuws hier behalve een 4e tandje dan!!!!!!!! :D

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 29 dec 2007, 14:42

Hey Chanti! Fijn je te horen. Ik vreesde al dat er zoiets aan de hand was. gelukkig zijn jullie nu aan de beterhand.

Bij mij op het werk zijn er ook al veel buikgriepers geweest, maar wij blijven er gelukkig van gespaard. Mila heeft wel haarverkoudheid heel vriendelijk aan papa en de grootouders doorgegeven. Ik blijf voorlopig lekker gezond.

Geniet maar van de komende feestdagen... Wij gaan dat ook doen. Eerst nieuwjaar en dan de verjaardag van ons meisje!

Aicha, eindelijk zeker dat die tand 4 er door is? Ze heeft er ook wat last mee, eh! Hier zitten we nu aan 5. En nummer zes zie ik al een beetje steken. Dus dat wordt weer wat.

Gisteren was mijn laatste werkdag voor het verlof! Dus ik ga nu genieten van een weekje welverdiende RUST!

Maar ik laat jullie niet met rust hoor :):):)
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 29 dec 2007, 19:08

:lol: :lol: :lol: I hope so!!!!!! :wink:

Jaja, nu is het echt zeker hoor van haar 4e tandje. tsnijdt goed :lol: :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 30 dec 2007, 10:17

ja binnenkort is het hier ook zover, de 1ste verjaardag,

en nee heb niet meer kunnen oefenen op mijn taart, ik vrees dat het een taart van de bakker hiernaast gaat worden, wel mijn idee maar niet zelf uitgewerkt,

ja het is veel werk, heel duur (veel duurder tegen als je bij de bakker gaat halen) en niet zo mooi :lol:

maar ongetwijfeld zal het smaken gaan :lol:

het gaat bij jullie ook goed met de tandjes zie ik, maar spijtig dat de hummeltjes er zoveel voor af moeten zien eh :evil:

en geniet van jullie verlof want het zal alweer vlug om zijn :wink:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
nana54
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2006, 20:17
Locatie:West-Vlaanderen, wevelgem

Bericht door nana54 » 30 dec 2007, 16:25

Hey hey hey,
Wat is dat iere met die tandjes, bij ons blijft het steken bij vier ... is dat normaal? :roll:
allée ons Hélena zal ons toch nog oversteken en Mila wat een rappe ...

Anders is het iere voorlopig stil, geen aerosol meer nog AB nu we hebben ons deel gehad é :wink:

Waarom ik jullie nog eens toe schrijf is :
We wensen jullie toe
een jaar vol vreugde en zonneschijn
waarin verdriet en zorgen twee onbekenden zijn.
De beste wensen voor 2008
vanwege ons drietjes


Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Vele grtj en de goe oudejaarsfeest,
nana
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

eindejaarswensen

Bericht door Aicha » 30 dec 2007, 17:41

Hélaba,

Wieda we hier nog ne keer hebben sè :wink:

Merciekes voor alle goeie wensen en oopk voor jullie het allerbeste in 2008 ! je hebt alleszins al goeie vooruitzichten op werkvlak en laat ons hopen dat ook de gezondheid goed meewil hé!

Amaai, wat een schone foto's zeg! Zelf gemaakt?
Zion haartjes groeien nog een beetje é. Maar 't is echt knoddig wi zo en 't is wok de mode van warrige kapsels é!
Jaùmmer dat onzen Andrès daar geen haar voor heeft, 't is veel te stug, anders was het hier ook zo'n coupke weije :D

knuf Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 02 jan 2008, 15:06

Nana,
wat een leuke fotootjes van jullie kapoen! Zijn haartjes zijn inderdaad best al lang! Bij Mila begint het nu ook te groeien. Ik kijk al uit naar een meisjesachtig kapsel ipv haar pluimkes :) Hij begint er trouwens ook meer en meer als een grote jongen uit te zien. De baby is er echt aan het afgaan, eh!

Ik wens je veel liefs voor 2008: veel succes met het werk, een kerngezonde Zion, en...

Hoe staat het nu trouwens bij jullie voor een tweede?

Ik zou nu wel al willen beginnen, maar uit praktische overwegingen wachten we mss toch nog maar tot de zomer om eraan te beginnen. We'll see!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”