Januari: Hier gaan we dan!

Moderator:Moderators

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 16 jul 2006, 11:28

Heel veel sterkte..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 17 jul 2006, 14:40

heel veel sterkte meid...........

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 17 jul 2006, 16:03

véél sterkte!

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 25 jul 2006, 08:57

ik leef met je mee... veel sterkte...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 27 jul 2006, 18:34

Veel sterkte Beagle...
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 28 jul 2006, 10:50

hallo allemaal,

tis lang geleden dat ik hier nog geweest ben, maar we hebben nu pas terug internet sinds de verhuis,

beagle, ik vind het echt zo jammer voor jou, weet dat je in ons gedachten bent en dat als je een babbel nodig hebt wij voor jou klaar staan.

bij onze zwangerschap hier is ook alles goed, onlangs naar de gyn geweest en hij of zij was al flink gegroeid, van 3 mm vorige keer naar 7 cm nu en bewegen dat het deed, wel fijn om zo te zien, ook het hartje klopte super, ik kreeg er tranen van in mijn ogen, alles in orde dus hier,

proficiat aan alle nieuwe zwangeren en ook natuurlijk aan al de rest,

groetjes chanti :D
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 28 jul 2006, 12:11

hey chanti, ik dacht al... waar blijft ze nu. Ik was eigenlijk al een beteke ongerust aan het worden. Dat bleek dus nergens voor nodig :lol: Blij te horen dat alles goed verloopt. Ook hier gaat alles momenteel goed.
Ook ik had wat traantjes in de ogen hoor toen ik op 12/07 naar de gynaecoloog ging. Het was zàààààlig om te zien hoe dat kleintje al zo beweeglijk was en constant koprollen aan het maken was. Gewoonweg fascinerend. Mijn volgende afspraak is op 16/08 en jij. Wanneer moet jij teruggaan?
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 28 jul 2006, 19:07

Dag Chanti, lang geleden jong! Maar ik zie aan je mooie bannertje dat nog altijd alles goed met jullie gaat.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 28 jul 2006, 20:51

ahhhh fijn om te zien dat jullie mij gemist hebben hihihi :wink:

ik moet rond 15/08 gaan, ma ik moet nog een afspraak maken,

maar deze keer moet ik bij een collega zijn van mijn gyn omdat mijne gyn geen bevallingen meer doet, zodus vond ik het nutteloos om bij mijn oude gyn te blijven gaan, dus volgende maand moet ik bij een vrouwelijke gyn zijn, tis te hopen dat het meevalt want ik heb geen goesting om iedereen in die praktijk eens uit te proberen hoor :lol:

mijn echo fotootje van de laatste keer waren wel mislukt, de gyn had de mooiste zelf gehouden en wij kregen die waar je alleen maar het hoofdje langs boven zag, terwijl hij supermooie beelden heeft gehad, maarja, de volgende keer vraag ik zijn fotootjes terug, kan ik het bij in het albumpje plakken,

en hoe gaat het voor de rest hier met iedereen want ik heb veel gemist zie ik

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 28 jul 2006, 20:57

Je moet zeker je echo's terugvragen, want wat is die gyn daarmee? Jij hebt er voor later nog een mooie herinnering aan
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 29 jul 2006, 09:31

Hier alles Ok! Blij te zien dat er bij de januari- mama's weer wat meer beweging komt. Ik hoop dat jullie het niet erg vinden dat ik nu en dan kom meepraten maar bij de decembertjes is het volledig stil. Ikzelf ben uitgerekend voor 6 december.

Wanneer zijn jullie precies uitgerekend en weten jullie al wat het wordt of blijven dat geheimpjes?

Groetjes Aicha

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 29 jul 2006, 11:31

@ sandy: ja de gyn wou ze nog eventjes bijhouden ter controle geloof ik, maar ik ga ze zeker terug vragen want dat waren supermooie foto's.

@aicha: tuurlijk mag je hier komen, ik ben uitgerekent voor 20 januari 2007, ik weet nog niet wat het gaat zijn maar ik wil het wel geheim houden, hoewel mij dat waarschijnlijk niet gaat lukken, maja da zien we dan wel weer eh,

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

geheimpjes

Bericht door Aicha » 29 jul 2006, 12:42

Wel, ik had ook gedacht om het geslacht deze keer geheim te houden maar 't is al mislukt. Ben een veel te grote babbelkous en heb het niet kunnen laten (net zoals bij mijn 2 oudste kindjes). De naam houden we wel steeds voor ons. Ik heb dan toch het gevoel dat ik iets mag zeggen hé.

Wij zijn deze woensdag op controle geweest bij de gyn (21w1d) en alles zag er goed op. De echo's tonen nu wel geen volledig kindje meer, maar tblijft leuk die fotookes.

Nog een vraagje. Voelen jullie je ook zo loom dezer dagen? Ik heb precies lood in mijn benen en heb zo weinig fut. Tzal zeker van de warmte zijn?

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 03 aug 2006, 22:21

Hey iedereen,

Ik moet op 14/08 opnieuw naar de gyn en ik kijk er al erg naar uit! Er waren deze keer 6 weken tussen door haar verlof en dat duurt eeuwen :)
Ondertussen heb ik weer iets nieuw om me zorgen over te maken :(
Vandaag naar de dr. geweest omdat ik me zo verkouden voelde en ik niet wist welke medicatie ik mag nemen. Mijn klieren waren erg gezwollen en dat is naar het schijnt een symptoom van toxoplasmose... Het is natuurlijk nog niet zeker dat ik het heb en ze kunnen dat ook nog niet onmiddellijk in het bloed zien, dus is het afwechten. Ik heb wel antibiotica gekregen om de eventuele toxoplasmose tegen te houden en dat zou er ook voor moeten zorgen dat het via de navelstreng niet bij het kindje terecht komt. Als ik de uitelg van de dr. tenminste goed begrepen heb, want ik was nogal suf.
Zal dus erg blij zijn als ik binnenkort bij de gyn mijn babytje weer vrolijk zie spartelen... Zucht... En vooral als mijn volgende bloedname ok is.

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 04 aug 2006, 10:12

Hey Aditi,

Bij mij zijn er deze keer 5 weken tussen mijn afspraken bij de gynaecoloog. Ook omdat ze met verlof is. Daarvoor waren er telkens 3 weken tussen. Die 5 weken lijken een eeuwigheid te duren. Amai. Pffff. Ik kijk er enorm naar uit om ook ons babytje te zien rondspartelen op 16/08. Ik zit momenteel met een verschrikkelijke verkoudheid. Zware hoest en constant snotteren. Ook mijn twee ogen zijn precies watervallen. Deze morgen al een volledige doos :shock: tissues erdoor gedraaid. Ik ben nu aan mijn tweede doos bezig. ALs ik gewone zakdoeken gebruik dan ligt mijn velleke onder mijnen neus volledig open. Met papier heb je dat niet zo erg. Mijn rechteroog staat nu erg gezwollen van altijd de traantjes op te drogen en constant in mijn ogen te wrijven. Ik zie er gewoon niet uit. ik ben vandaag om 07.00 u gaan werken en daar verklaarden ze mij allemaal zot dat ik me daar kwam vertonen. Ik ben dus om 09.45 u gestopt, want het was echt niet te doen. En nu onmiddellijk achter mijn pc'ke gekropen en straks een dutje doen. Pffffffffff. Ik heb nog helemaal niets genomen van medicijnen. Ik zal het zo wel uitzieken.

Ik ben eens benieuwd wat bij jou het resultaat zal zijn met die toxoplasmose. Hopelijk is het vals alarm en zijn je klieren gewoon gezwollen omdat je ziek bent. Ook bij mij zijn mijn klieren wat gezwollen. ik voel overal bobbels :lol:

Laat ons hier alvast iets weten als je de 14e bij de gynaecoloog bent geweest. Ik ben eens benieuwd naar de evolutie van je beebje. Dat zal een serieus verschil geven als je 6 weken niet bij de gynaecoloog bent geweest.
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

ziekjes

Bericht door Aicha » 04 aug 2006, 11:15

Denk dat er velen verkouden zijn. De felle weersverandering zal daar zeker voor iets tussen zitten. Maar wij, mamaatjes in spe , nemen natuurlijk liefst zo weinig medicatie hé.
Ik ben ook zo hoor. Zelfs als de dokter iets voorschrijft dat mag nemen we dat liever niet. Dat maakt die verkoudheden extra lastig. Zal niet te luid roepen maar ben voorlopig gespaard gebleven van verkoudheden.
Veel beterschap dames!

Onze volgende afspraak bij de gyn is voor 23 augustus. Kheb chance dat zijn verlof tussen 2 afspraken valt.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 04 aug 2006, 22:04

Het gaat hier blijkbaar bij iedereen goed! Hopelijk zijn jullie vlug van jullie verkoudheden vanaf. Lekker in je bedje kruipen en het zo een beetje uitzieken :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 04 aug 2006, 23:59

Hey Flupke (en iedereen),
Dan zijn we ondertussen dus met twee geweldig aan het snotteren! Ik zit hier ondertussen met een rol zacht wc-papier naast mij. Ik ben vandaag en gisteren ook niet gaan werken. Woensdag nog wel, maar ik was niet veel waard, dus ja... En veel medicijntjes innemen is er inderdaad niet bij, he!
Ik maak me ondertussen al iets minder zorgen over het toxoplasmose-gedoe. Het ziet er toch naar uit dat ik gewoon erg verkouden ben. Met die omslag in het weer zijn veel mensen verkouden geworden, vermoed ik.
En ja, ik kijk heel erg uit naar die volgende echo. Ons kleintje zou toch goed gegroeid moeten zijn. Ik ben in ieder geval goed gegroeid ondertussen :) Af en toe heb ik de indruk dat ik beweging voel, maar ik weet het nooit echt zeker.
Voelen jullie al iets? En hoe zit het met de buikjes?

Slaaptijd voor mij nu!!!

Liefs,
Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

buikjes

Bericht door Aicha » 05 aug 2006, 10:26

Hier is het al een ferme buik hoor. Ben ondertussen ongeveer 7 kilo bijgekomen. Probeer nochtans niet te veel uitspattingen te begaan qua voeding , maar ja... soms is die drang zo groot hé als je zwanger bent. Gelukkig is dat wel niet om de haverklap.
ALs ik vergelijk met mijn vorige zwangerschappen (waarbij ik telkens hetzelfde eindgewicht had) mag ik nog 7 kilo bijkomen. Hoop toch in ieder geval dat ik daar niet bovven ga!

Ik voel nu heel regelmatig beweging. Eerst enkel 's avonds als ik in bed lag maar nu begin ik ook overdag soms kleine trapjes te voelen. Zalig gewoon! Ik heb daar weer zo naar uit gekeken.

Al een beetje beter ontertussen, hoop ik?!

Groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 05 aug 2006, 12:40

hallo allemaal :D

ik kom ook nog eens piepen,

ik zie heel fel af van hoofdpijnaanvallen met misselijkheid die erbij komt door die hoofdpijn, ik kan dan niks doen want bewegen doet zo pijn dat mijne kop precies gaat ontploffen. ik durf ook ni meer buiten te komen bijna want ik kan amper een paar minuutjes rechtstaan, als ik langer rechtsta word ik draaierig en moet ik precies overgeven, de gyn had gezegt dat dat komt omdat mijn bloed dan van mijn hoofd naar mijn buik zakt en dat ik dan gewoon eventjes op mijn rug moet gaan liggen, maar zeg nu eerlijk, zie je mij al bij de bank of in de winkel zo maar eventjes gaan liggen op de vloer :lol: ikke toch niet hoor, dus ik probeer zoveel mogelijk die toestanden te vermijden.

voor de rest heb ik in de week de eerste blubjes gevoeld, net een ander gevoel als je darmen, mijn mama heeft da ook altijd heel vroeg al gevoeld en ik kan niet wachten totdat ik de eerste echte trapjes voel, maar is nog eventjes afwachten.

binnen 2 weken moet ik naar de gyn en als we geluk hebben zullen we het geslacht weten, ik ben echt benieuwd, amai nog ni :lol: en dan zullen we weten of ik kan zwijgen maar ik denk het niet, ik ben te blij dat iedereen dat mag weten, hihihi maarja, zolang de bébé maar gezond is eh.

voila nu heb ik mij weer een beetje bijgepraat, sorry als ik er niet veel meer ben, maar die hoofdpijn is alles behalve plezant :roll:

veel plezier allemaal en mss tot straks,

oh ja ik was nog iets vergeten te zeggen, de laatste keer dat ik naar de gyn was gegaan dacht ik dat ik 4 kilo was bijgekomen, nu bleek dat ik van 61,820 naar 62 kilo was gegaan, ik ben eens benieuwd hoeveel ik nu ben bijgekomen, in gewicht kom ik mss niet zoveel bij maar in omtrek wel, mijn gewone kleren passen mij al niet meer, erg eh :wink:

groetjes tot straks xxx
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 05 aug 2006, 13:20

Amai Chanti, dan zijt ge toch nog niet veel bijgekomen :lol:

Sedert een drietal weken is het bij mij begonnen. Er was nog geen gram bij, maar nu... :roll: Ik ben begonnen op 64 kg en sta nu op 66.1 kg. In omvang ook al wat bijgekomen. Als ik zuust onder mijnen navel meet, ben ik daar al 9 cm bijgekomen.
Is dat zowat op schema die 2 kg op 15 weken ??? Ik heb er geen flauw idee van.
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 05 aug 2006, 13:44

ik weet eigenlijk niet hoeveel in omtrek ik ben bijgekomen, alleszinds ik had een maatje 38 maar nu zit ik op 40 bij sommige kleren,

en ik kan niks spannend meer verdragen, alleen losse broeken of rokjes en kleedjes, wel vervelend maja :D
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 06 aug 2006, 09:55

Ik hoor het al, dat gaat allemaal als een trein bij jullie! Goed om te horen dat alles dik in orde is (op het gesnotter na).
Chanti, hopelijk blijft die hoodfpijn niet duren hé. Mijn vriendin heeft daar ook zo last van gehad (zwangerschapsmigraine) maar ik weet niet meer of dat bij haar is overgegaan of niet.
Allemaal iets laten weten als jullie bij de gyne zijn geweest hé! :D
Groetjes!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 06 aug 2006, 10:35

ik hoop ook dat die hoofdpijn verdwijnt, we zullen wel zien zeker, ik probeer er niet al te veel aan te denken want het kan ook psychologisch zijn natuurlijk,

ik laat zeker iets weten als ik bij de gyn ben geweest, 15/08 is mijne datum om te gaan, ik wou dat het al zover was dan weten we mss het geslacht al, ik ben reuzebenieuwd

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 aug 2006, 20:30

flupke schreef:Is dat zowat op schema die 2 kg op 15 weken ??? Ik heb er geen flauw idee van.
Het gemiddelde is een goede 13 kg. Sommigen zitten eronder, anderen veel boven :)
Als je gezond eet en niet teveel ongezonde tussendoortjes komt alles wel goed!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 07 aug 2006, 15:52

Allez vandaag sta ik op 1.5 kg. Zaterdag naar een trouwfeest geweest en serieus wat 'gefret' :roll: . Gisteren terug naar een feest geweest en nog meer gegeten dan de dag ervoor. Deze morgen met bang hartje op de weegschaal en er was 600 gr af :shock: Ik moet wel zeggen dat ik absoluut geen rare goestingskes heb qua eten en dat ik maar hééééél weinig zin heb in snoep en chocolade :lol: Dat was voor de zwangerschap wel anders :roll: Als ik 's avonds honger krijg, eet ik gewoon drie boterhammen. Vroeger at ik een grote zak chips of een reep chocolade :? :? Gelukkig doe ik dat nu niet of er was al zeker 5 kilo bij. Ik eet wel elke dag iets meer dan een half groot brood, dus honger zal ik zeker niet lijden :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 08 aug 2006, 09:39

ja dat heb ik ook, ik eet ook veel meer nu en goesting in rare dingen heb ik ook niet, snoepen zit er voor mij nu ook ni meer in,
ik moet wel zeggen, normaal drink ik geen koffie, ik kon da nooit verdragen en nu heb ik da ineens graag zo eens een tasje smorgens,
voor de rest van de dag drink ik wel alleen maar bijna water dus die cafeïne wordt wel goed weggespoeld.
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 08 aug 2006, 12:49

Dat is dan weer iets dat ik niet meer binnen krijg. Een goei taske koffie :? :cry: Met een lekker stuk chocolade of een koekske. Het zal binnen enkele maanden eens zo goed smaken :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 08 aug 2006, 15:40

hahaha ja das waar, hmmm, zo heb ik heel graag dinosauruskoekjes maar die lust ik nu niet meer, ik ben eens benieuwd na de bevalling
dan sla ik mss een hele voorraad in :lol: hihihi
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

goestinkjes

Bericht door Aicha » 08 aug 2006, 17:19

De eerste 15 weken van deze zwangerschap kon ik ook delen in dat geluk. Totaal geen zin in zoet en ook geen grote hoeveelheden ander voedsel. Jammer genog is dat de laatste weken weer een beetje aan het keren. Heb nu af en toe toch wel eens zin in wat zoetigheid maar het lukt me vrij goed om daar matig mee te zijn. Hoop dat het zo blijft.

Er zijn weinig dingen die me minder smaken dan voorheen. Enkel sommige kazen lust ik nu minder. Ook koffie beperk ik tot 1 tasje per dag.

Heb weer veel meer energie dan de vorige weken. Zal zeker iets te maken hebben met het frissere weer. Eindelijk weer de moed om hier wat orde op zaken te brengen. Niet makkelijk met 2 rondhuppelende kleuters maarja... We doen ons best!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2007”