wanneer ben je er klaar voor?

Moderators:Welcome, Annubis, Moderators

Gebruikersavatar
Winter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 mei 2007, 22:17
Locatie:West-Vlaanderen: Brugge

Bericht door Winter » 19 sep 2007, 18:26

Hey,

Toen we huwden hadden we het over kinderen, ik was er klaar voor mijn man totaal nog niet, het zou te veel in eens worden. Nou twee jaar later verhuisden we naar ons eigen gekochte huis en toen heb ik het er met hem nog es over gehad. Hij voelde zich beter dan toen in ons huurhuisje en de financiële zekerheid was er ook wat meer. We werkten toen al allebei enkele jaren vast en op hetzelfde werk. Toch was ie nog niet zeker. Hij was een beetje bang dat het heeel vlug raak zou zijn. Dat heb je niet in de hand natuurlijk. Ik ging naar de gyn en toen zei mijn man, van mij mag je stoppen met de pil hoor. Ik was heel blij en na 4 mdn was het raak helaas dit draaide uit op een miskraam. Ik was er kapot van maar mijn man blijkbaar ook enorm.
Dit was niet de bedoeling zei hij. Nou nog es 6 mdn later was het dan eindelijk raak. En we zijn beiden erg blij. Mijn man voelt zich soms nog wat schuldig dat hij bang was dat het heel erg vlug zou gaan allemaal. Maar in elk geval dat neem ik hem zeker niet kwalijk en ik moet eerlijk zeggen. Het heeft een jaar geduurd tegen dat het echt raak was en we zijn dichter naar elkaar gegroeid erdoor. De verdrietjes om het miskraam samen doorspartelt en het lange wachten erna elkaar nooit kwalijk genomen.
liefs Winter


Plaats reactie

Terug naar “Mama zijn of worden”