zie het ni meer zitten

Moderators:Welcome, Annubis, Moderators

Gebruikersavatar
laika
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jul 2006, 15:35
Locatie:Beerzel
zie het ni meer zitten

Bericht door laika » 07 aug 2006, 12:15

Heb het gevoel dat ik voor Alles opdraai, heb het er gisteren met mijn vriend over gehad, met gevolg een flinke ruzie en veel verwijten naar mijne kop, ik mocht zelfs vertrekken van hem als ik zo vermoeiend bleef doen.

nu zit ik met een heel erg schuldgevoel, hij zei me (ook al doe ik heel veel voor hem) dat hij ni gelukkig is bij mij, gewoon omdat ik zo aan zijn kop zaag terwijl hij vind da ik daar helemaal geen reden toe heb.

Zou hem zelfs nog dankbaar moeten zijn dat hij bij mij zo lang mogelijk opblijft 's avonds want da is voor hem ni gemakkelijk.

Ook al ben ik dan met ons meisje bezig en hij op de pc of aant tv kijken is, toch moet ik hem vol lof danken daarvoor.

Nu voel ik mij heel slecht, heb heel de nacht liggen wenen, en hij ja hij doet natuurlijk of er niks aan de hand is. Oh ja troosten kan hij me ni want hij vind wenen vervelend en iemand troosten dat is ni nodig, terwijl dat het enige was wat ik even nodig had.

hij duwt me er nog dieper in, help


Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 07 aug 2006, 13:48

zie andere (ver)moe(i)der(e) topic ...

Laat je niet kisten hè en kom hier je hart maar luchten hoor.
Zet misschien eens op een rij wat je allemaal wil en moet doen: kan helkpen de prioriteiten te zien. Wat neit moet, gewoone ven laten slingerne ... Vooral eerst wat rust vinden en genieten van je kindje. Deze tijd komt niet terug en dat huishouden gaat niet lopen !!

Knuffel voor jou en je kleine meisje :D :)
en ne stamp ;) onder uwe vent zijn kont opdat hij ook eens in actie schiet.
Afbeelding
Afbeelding

Plaats reactie

Terug naar “Mama zijn of worden”