weinig tijd voor onszelf

Moderators:Welcome, Annubis, Moderators

Gebruikersavatar
laika
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jul 2006, 15:35
Locatie:Beerzel
weinig tijd voor onszelf

Bericht door laika » 28 jul 2006, 14:44

Heb het gevoel dat ik alleen leef voor ons meisje en voor het huishouden en mijn vriend voor zijn werk,

soms zou ik echt is de behoefte hebben om nog is samen met zijn 2 iets te doen maar kan ons meisje toch moeilijk al ergens anders laten

Heb het gevoel of we leven naast elkaar

Voel mij ook soms zo alleen

sorry voor mijn gezaag


Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 28 jul 2006, 14:57

dit is normaal dat je dat hebt . je moet je erover zetten . j emoet aan de leuke kantjes denken. je kunt met je drietjes ook leuke dingetjes doen ! nu lijkt het precies of je zorgt constant voor je kleintje maar als dat wat ouder word en het gaat s avonds slapen dan moet je tijd voor elkaar maken. en dan doe je dat uit jezelf hoor je zal wel zien . nu lijkt het echt of je bent de klok rond wakker en je bent in de weer voor je huishouden.
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 28 jul 2006, 15:09

Dat is in het begin altijd even wennen, die tijd voor jullie komt wel weer....maar nu is het inderdaad vooral om de kleine dat het draait...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 28 jul 2006, 15:23

mama van A&E schreef:dit is normaal dat je dat hebt . je moet je erover zetten . j emoet aan de leuke kantjes denken. je kunt met je drietjes ook leuke dingetjes doen ! nu lijkt het precies of je zorgt constant voor je kleintje maar als dat wat ouder word en het gaat s avonds slapen dan moet je tijd voor elkaar maken. en dan doe je dat uit jezelf hoor je zal wel zien . nu lijkt het echt of je bent de klok rond wakker en je bent in de weer voor je huishouden.
dat 'erover'zetten,is niet zo makkelijk,betty...zeker niet als je niet de steun krijgt die je verwacht,of wil...
Het gaat idd beteren,maar je moet zelf een beetje tijd maken voor jezelf.en dat kost moeite,zeker met zo een klein hummeltje in huis..
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Mama zijn of worden”