weinig aandacht en affectie

Moderators:Welcome, Annubis, Moderators

Gebruikersavatar
laika
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jul 2006, 15:35
Locatie:Beerzel
weinig aandacht en affectie

Bericht door laika » 27 jul 2006, 11:40

Wel waar begin ik, we zijn een jaar geleden uit elkaar gegaan, voor hetzelfde probleem toen is hij vertrokken op mijn vraag.

Plots zag meneer in wat hij mis deed en ja ik kreeg heel de dag lieve sms jes, hij ging met mij eten, ik kreeg bloemen, beren, ontbijt op bed, hij wou altijd bij mij zijn en ja ik had nog gevoelens voor hem, we waren toen gewoon goede vrienden. Na 3 maanden van prachtig leven met hem als vriend (hij woonde terug thuis ik alleen) gaf ik hem opnieuw een kans en hij beloofde mij van zo te blijven en hij zei dat hij me begreep want dat hij eigenlijk ook veel aandacht nodig heeft.

Eens terug samen ging het alsmaar achteruit, hij gedroeg zich met de dagen mijnder en minder lief tegenover mij en van aandacht en affectie was al vlug geen sprake meer, ik was ondertussen zwanger van hem en hij zei me dat alles zou veranderen tegen dat ons dochtertje er was maar nu is ze al 11 weken en nog steeds hetzelfde probleem.

Op ander vlakken is hij goed voor ons en hij vind dat dat genoeg moet zijn voor mij.
Meestal als we ruzie hebben is het mijn schuld omdat ik dan begin over de tijd dat ik wel aandacht en affectie van hem kreeg (toen we niet bij elkaar waren) en doordat ik erover begin is hij boos en zegt hem da ik aant zagen ben ipv. is te luisteren en te zien dat ik ongelukkig ben, mij troosten kan hij ni dan is hem liever met ander dingen bezig.

Als ik zeg da ik wil vertrekken dan zegt hem dat ik mijn dochtertje bij hem moet laten en dat we dan daarna wel zullen zien hoe we het regelen. Dus mijn dochtertje achterlaten, mijn hart breekt dan en dan blijf ik maar, ze heeft toch ook recht op een papa.

ik werk zelf ook, voltijds, heb al een vaste job en zit ni aan drank of drugs, rook zelfs niet.

Ben er echt kapot van, ik zie hem nog zo graag en laat hem dat dan ook voldoende merken, zonder reactie van zijn kant dan, op vlak van seks doe ik meestal veel werk en hij ligt daar maar te genieten, zelfs zonder iets te zeggen of te laten blijken.

snik

mijn verhaal


Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 27 jul 2006, 23:53

dat vind ik erg sorry dat ik het moet zeggen ma als hij al niet meer doet bij de seks en geen geluid geeft of toont dat hij ervan geniet zoals het moet dat denk ik toch dat het maar vo u te plezieren is en dan heeft hij het toch ook weer had als hij niets doet dan zou ik er ook af blijven en ik zou toch vo mijn dochter kiezen en haar meenemen als hij maar zo een beetje respect heeft voor jou vind ik dat erg.ik zou het hem eens laten voelen en tonen dat het menens is je dochtertje gaat daar achter een tijdje ook van lijden ze zal dat beseffen dat er geen liefde is.

sorry dat ik dat zo zeg allemaal maar ik vind dat je wel respect mag hebben en de liefde die hij bloofde te geven.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Plaats reactie

Terug naar “Mama zijn of worden”