Een beetje schrik!!

Moderators:Welcome, Moderators

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 26 jul 2007, 22:28

Volgens mijn moeder zou ik moeten stoppen met één kind omdat het anders veel te veel werk gaat zijn met twee en met één kind zit je geld toch al zeker en is er later geen ruzie over de verdeling! :oops: :roll: Toch rare opvattingen die moeder van mij, maar ze weet niet beter en bedoelt het wel goed. Schrik dat ik haar moet vertellen dat ik zwanger ben van een tweede heb ik niet echt, eerder zie ik er tegenop om van in het begin kritiek te krijgen in plaats van een welgemeende proficiat te krijgen zoals het zou horen te zijn.

Mijn schoonmoeder zou in de lucht springen met een tweede en geeft mij een dikke knuffel zoals bij de eerste, mijn moeder zou mij voor zot verklaren. Het zijn dan ook elkaars tegenpolen :wink: én van een andere generatie met 20 jaar verschil, dat zegt ook al genoeg.

Spijtig dat het allemaal zo moet lopen, maar familie kies je spijtig genoeg niet zelf....
Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 27 jul 2007, 07:42

Volgens mijn moeder zou ik moeten stoppen met één kind omdat het anders veel te veel werk gaat zijn met twee en met één kind zit je geld toch al zeker en is er later geen ruzie over de verdeling!
als je het daarvoor moet laten...... :roll:
gewoon je eigen zin doen. Het is jouw gezinnetje!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 28 jul 2007, 20:32

Inderdaad je eigen zin doen. Het is jouw leven!!! En binnen een aantal jaren is ze er niet meer en dan heb jij spijt dat je niet voor een tweede bent gegaan.

Doe wat je hartje je ingeeft en waar jullie je goed bij voelen!!

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 29 jul 2007, 08:58

Jaja, we gaan voor een tweede hoor... :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 29 jul 2007, 09:33

Succes!!!


Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 29 jul 2007, 10:46

Dank je wel Mell :)

Hopelijk lukt het snel want ik geef nog borstvoeding, maar al een pak minder als twee maanden geleden, nu is dat nog maar 3 keer overdag.
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Grootouders”