Schoonmoeder

Moderators:Welcome, Moderators

Donske
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2012, 16:12
Schoonmoeder

Bericht door Donske » 12 jun 2012, 16:22

Mijn schoonmoeder vroeg enkele weken geleden of onze dochter van 4 nog eens mocht blijven slapen. Eigenlijk niet nodig maar om haar een plezier te doen... Ik had haar wel gevraagd een bepaalde zalf aan Laura's muggenbeten te doen aangezien ze daar een allergische reactie op deed. 's Anderendaags krijg ik mijn dochter terug te zien op een communniefeest, haar wang 1 etterende wond, mijn schoonmoeder had het vertikt de zalf te gebruiken en er Isobetadine aan gedaan. Schoonmoeder is Manisch Depressief en dus heb ik er op het communniefeest maar niets van gezegd. Ik wou ook geen ruzie maken op een feest. Achteraf tegen mijn man des te meer, ben zelf ondertussen 8 maand zwanger, ben razend op mijn schoonmoeder maar kan er niks tegen zeggen want: Manisch Depressief. Hoe zouden jullie reageren als je uit goodwill je kind ergens achterlaat en er niet voor wordt gezorgd zoals je dit vraagt? Reageer ik over-instinctief?


Gebruikersavatar
drweb
Site Admin
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2004, 01:33
Locatie:Belgium
Contacteer:

Re: Schoonmoeder

Bericht door drweb » 13 jun 2012, 20:04

Hallo Donske,

Wat mij betreft is het heel eenvoudig; als mijn kids ergens heen gaan, ga ik er van uit dat mijn 'regeltjes' ook door de opvang nageleefd worden. Als blijkt dat dat niet gebeurd, dan gaan ze niet meer. Punt aan de lijn.
Het klinkt misschien hard, maar de gezondheid en de opvoeding van de kids gaan voor.

Succes alvast,
Kurt
De vrijheid van één individu eindigt daar waar die van een ander begint...

Plaats reactie

Terug naar “Grootouders”