Op zoek naar een crèche regio hasselt

Moderators:Welcome, Moderators

Jen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2007, 18:12
Locatie:Zonhoven
Op zoek naar een crèche regio hasselt

Bericht door Jen » 14 dec 2007, 19:00

Hallo iedereen,
heb sinds kort vernomen dat ik in verwachting ben.
Mijn vriend en ik zijn heel gelukkig :D , maar kijken toch al uit naar een crèche regio hasselt. We hebben al gehoord dat er elle lange wachtlijsten zijn, dus wouden we al wat ideëen opdoen en ons misschien al inschrijven als dat mogelijk is.
Ik dacht zal hier eens vragen of iemand wat ideetjes heeft!? :wink:

Afbeelding


Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 14 dec 2007, 19:03

Op de site van Kind & Gezin vind je opvang per regio dacht ik of je kan er allessinds heen bellen om een lijst te vragen .

Veel succes bij het vinden van opvang .

Groetjes,
sigri
Afbeelding

Afbeelding

Jen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2007, 18:12
Locatie:Zonhoven

Bericht door Jen » 14 dec 2007, 19:08

Merciekes, zal zeker is een kijkje nemen. :wink:

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 15 dec 2007, 13:48

Zeker nu contact opnemen!!!Ik was 6 weken zwanger da ik belde voor een plaatsje.De verantwoordelijke zei me van 1 week later terug te bellen..En...Yes hebben toen het laatste plaatsje voor januari toen gekregen!!!
Afbeelding

Jen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2007, 18:12
Locatie:Zonhoven

Bericht door Jen » 18 dec 2007, 11:01

Spooky schreef:Zeker nu contact opnemen!!!Ik was 6 weken zwanger da ik belde voor een plaatsje.De verantwoordelijke zei me van 1 week later terug te bellen..En...Yes hebben toen het laatste plaatsje voor januari toen gekregen!!!
Bedankt voor de tip
:wink:


beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 18 dec 2007, 11:13

ja zeker er op tijd bijzijn
maar oppassen met privé creches en wachtlijsten!
hier in het antwerpse durven ze soms 250 euro vragen om op de wachtlijst te mogen staan. Vind je elders opvang, dan ben je je voorschot kwijt. Plus vaak nog geen garantie dat je dan opvang hebt als het nodig is.

Onze miatan zit nu bij een creche van het OCMW daar houden ze ook rekening met ons inkomen.
Dus goed informeren zo snel mogelijk en je zeker niet zomaar onbezonnen op een wachtlijst zetten (zeker geen die dat je moet betalen!!) tenzij je er zeker van bent dat je wilt dat je kindje daar naartoe gaat!

Jen
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2007, 18:12
Locatie:Zonhoven

Bericht door Jen » 18 dec 2007, 15:19

beefje schreef:ja zeker er op tijd bijzijn
maar oppassen met privé creches en wachtlijsten!
hier in het antwerpse durven ze soms 250 euro vragen om op de wachtlijst te mogen staan. Vind je elders opvang, dan ben je je voorschot kwijt. Plus vaak nog geen garantie dat je dan opvang hebt als het nodig is.

Onze miatan zit nu bij een creche van het OCMW daar houden ze ook rekening met ons inkomen.
Dus goed informeren zo snel mogelijk en je zeker niet zomaar onbezonnen op een wachtlijst zetten (zeker geen die dat je moet betalen!!) tenzij je er zeker van bent dat je wilt dat je kindje daar naartoe gaat!
Amai, da wist ik zelfs nog niet. Daar moet ik me dan wel is over gaan informeren. :?

Gebruikersavatar
Spooky
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 mei 2007, 09:40
Locatie:Ninove

Bericht door Spooky » 18 dec 2007, 23:37

wij hebben ook voor een kribbe van de gemeente gekozen, dus op basis van je inkomen en anders was hij bij een onthaalmoeder geweest aangesloten aan een dienst, dat is ook volgens je inkomen.
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Creches”