onthaalmoeder zonhoven?

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven
onthaalmoeder zonhoven?

Bericht door chanti » 02 mei 2006, 19:48

hallo allemaal,

ik heb een vraagje, zit hier toevallig een onthaalmoeder in zonhoven via de dienst opvanggezinnen van kind en gezin?

omdat ik wil heel graag onthaalmoeder worden, droom ik al heel lang van en nu we gaan verhuizen heb ik de ruimte ervoor, maar wil toch eerst eens praten met iemand die het nu al doet, ook qua verdienen enzo.

ik hoop dat iemand mij kan helpen

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 03 mei 2006, 10:11

hey chanti,

of er in zonhoven onthaalmoeders zijn, weet ik niet, maar meer info over het onthaalmoeder-zijn/worden kan je vinden op de site van Kind&Gezin.

Groetjes,

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 03 mei 2006, 23:27

ja ik weet het, heb er al veel informatie over gelezen maar als je met andere onthaalmoeders kan praten is nog net anders denk ik,

maar ik denk dat ik het ga doen, heb er veel over nagedacht en ben van opleiding kinder en bejaardenverzorgster dus ik vind mijn weg er zeker wel in terug,

toch bedankt,

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

krisjespuppy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 okt 2005, 13:17
Locatie:Zonhoven

Krista

Bericht door krisjespuppy » 28 jun 2006, 13:14

Hallo,

Sorry dat ik dit nu pas gezien heb, maar ben even weg geweest van het forum.

Ik ben onthaalmoeder in Zonhoven en je mag gerust eens een kijkje komen nemen of even komen praten.
Je kan ook altijd eens een kijkje gaan nemen op mijn site, misschien vind je daar al antwoorden op je vragen:
www.freewebs.com/onthaalmamakrista

Veel succes alvast en misschien tot binnenkort
Krista
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Onthaalmoeders”