organiseren organiseren...

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
Trees
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 sep 2007, 15:57
Locatie:Brugge
organiseren organiseren...

Bericht door Trees » 03 okt 2007, 14:52

kpieker er elke dag over hoe ik alles zal organiseren.
in december beval ik van ons eerste kindje, maar binnenkort komt mijn man zijn zoontje ook over vanuit zijn thuisland Sénégal dus zal ik mama worden van twee. Ik kijk er erg naar uit, maar tegelijk, hoe alles organiseren. Gelukkig kan ik nadien borstv verlof nemen en zal ik nog thuis zijn tot eind mei. Daarna wellicht ouderschapsverlof verspreid over 15 maanden. Maar mijn grootste ergernis is als ik ga gaan werken terug.
Onze creche gaat pas open om 7u smorgens. Zowel ik als mijn man werken met wisselend uren. Ik werk in de verpleging en moet soms om 6.45 starten. stress. Wie zal ons oudste zoontje dan naar school brengen? terughalen? mijn ouders wonen 30km verder dus het is niet zo evident steeds op hen beroep te doen...
ik maak me daar wel een beetje zorgen over. We zullen wel een routine vinden, maar tgeeft me nu al stress als ik er aan denk. moest het even van me af schrijven...
Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 03 okt 2007, 14:57

niet te veel aan denken op voorhand. Is normaal al dat gepieker maar het loopt wel los.

Kan je man de kleine dan niet brengen? Jullie uren zo veranderen dat het altijd uitkomt dat een van de twee de kleine kan brengen/halen?

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 03 okt 2007, 19:39

Herkenbaar.... :roll:
Maar eens je ervoor staat, vallen de oplossingen meestal wel uit de lucht.
Kan je niet eens met jullie werkgevers spreken? Dat als de ene de vroege heeft, de andere de laten kan doen of zo?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De werkende mama”