probleem

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59
probleem

Bericht door Bolleke » 14 jun 2007, 15:48

Ja, ik wist niet zo goed waar ik dit moest posten, dus heb het maar hier gezet!

Ik ben eigenlijk een beetje ten einde raad!
Ik heb op dit ogenblik enorm veel problemen op mijn werk!

Ik werk als verkoopster in een winkel, en ben twee maanden geleden gepromoveerd tot assitent-gerante!
Wat evenveel wil zeggen als dat ik de volledige verantwoordelijkheid draag voor de winkel als de gerante ziek is, of haar vrije dag heeft!

Onlangs is de vorioge gerante overgeplaats naar een andere winkel waardoor er dus een nieuwe gerante kwam!
In't begin was er eigenlijk geen probleem, we zaten op 1 lijn dus ja!
Maar ondertussen is dat duidelijk verandert!

Ik kan nooit iets goed doen, alle initiatieven die ik neem zijn niet goed volgens haar!
Ze praat ook nog weinig of zelfs niet meer tegen mij!
Ze zet bovendien alle andere verkoopsters tegen mij op!

Als ik dan eens een dag heb opengedaan gaat alles goed op de dag zelf!
Maar 'sanderdaags begint het!
Dat heb je niet goed gedaan, en waarom heb je dat niet gedaan, en waarom heb je dat zo gedaan... en ze spreekt niet meer voor de rest van de dag!

Het is enorm vervelend en weegt echt heel zwaar op me! Ik ben overgevoelig aan zo een dingen!
Met het gevolg dat ik met veel tegenzin elke dag ga werken!
Ik kan de seconden tellen tot ik naar huis mag, en kom meestal wenend thuis omdat het een rot dag was!

Nu wil ik graag veranderen van werk, maar omdat we aan het proberen zijn om zwanger te geraken ziet mijn vriend dat niet zitten!
En ik kan het mij niet permitteren om zonder loon te vallen!

Ben echt ten einde raad... :cry:


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 14 jun 2007, 16:27

Dat is inderdaag geen leuke situatie en als je elke dag tegen je zin naar het werk moet :?