probleem

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59
probleem

Bericht door Bolleke » 14 jun 2007, 15:48

Ja, ik wist niet zo goed waar ik dit moest posten, dus heb het maar hier gezet!

Ik ben eigenlijk een beetje ten einde raad!
Ik heb op dit ogenblik enorm veel problemen op mijn werk!

Ik werk als verkoopster in een winkel, en ben twee maanden geleden gepromoveerd tot assitent-gerante!
Wat evenveel wil zeggen als dat ik de volledige verantwoordelijkheid draag voor de winkel als de gerante ziek is, of haar vrije dag heeft!

Onlangs is de vorioge gerante overgeplaats naar een andere winkel waardoor er dus een nieuwe gerante kwam!
In't begin was er eigenlijk geen probleem, we zaten op 1 lijn dus ja!
Maar ondertussen is dat duidelijk verandert!

Ik kan nooit iets goed doen, alle initiatieven die ik neem zijn niet goed volgens haar!
Ze praat ook nog weinig of zelfs niet meer tegen mij!
Ze zet bovendien alle andere verkoopsters tegen mij op!

Als ik dan eens een dag heb opengedaan gaat alles goed op de dag zelf!
Maar 'sanderdaags begint het!
Dat heb je niet goed gedaan, en waarom heb je dat niet gedaan, en waarom heb je dat zo gedaan... en ze spreekt niet meer voor de rest van de dag!

Het is enorm vervelend en weegt echt heel zwaar op me! Ik ben overgevoelig aan zo een dingen!
Met het gevolg dat ik met veel tegenzin elke dag ga werken!
Ik kan de seconden tellen tot ik naar huis mag, en kom meestal wenend thuis omdat het een rot dag was!

Nu wil ik graag veranderen van werk, maar omdat we aan het proberen zijn om zwanger te geraken ziet mijn vriend dat niet zitten!
En ik kan het mij niet permitteren om zonder loon te vallen!

Ben echt ten einde raad... :cry:


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 14 jun 2007, 16:27

Dat is inderdaag geen leuke situatie en als je elke dag tegen je zin naar het werk moet :?
Kun je er niet eens rustig over praten met je overste, diegene die je dus gepromoveerd heeft? Of met die persoon zelf? Misschien moet er gewoon iets rechtgezet worden ? Of is ze jaloers op jou promotie, voelt ze zich bedreigd in haar job?

En als je toch zou veranderen van werk: je toekomstige werkgever hoeft dat niet te weten é dat je probeert zwanger te worden. En eens zwanger ben je beschermd tegen ontslag :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 14 jun 2007, 18:29

Ik heb op mijn huidige werk na één maand moeten zeggen dat ik zwanger was en dat was geen probleem. Het hangt er natuurlijk van af waar je terecht komt, maar in jouw plaats zou ik toch stilletjes naar iets anders beginnen uitzien. Met tegenzin gaan werken en huilend thuiskomen? Dat houdt niemand vol hoor!
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 14 jun 2007, 19:04

Sofie S. schreef:Dat is inderdaag geen leuke situatie en als je elke dag tegen je zin naar het werk moet :?
Kun je er niet eens rustig over praten met je overste, diegene die je dus gepromoveerd heeft? Of met die persoon zelf? Misschien moet er gewoon iets rechtgezet worden ? Of is ze jaloers op jou promotie, voelt ze zich bedreigd in haar job?

En als je toch zou veranderen van werk: je toekomstige werkgever hoeft dat niet te weten é dat je probeert zwanger te worden. En eens zwanger ben je beschermd tegen ontslag :wink:
Ik heb eerst een gesprek gehad met de gerante,
ik vertelde haar echt alles wat op mijn lever lag!

Bovendien heb ik ook mijn fouten toegegeven,
maar ik zei erbij dat ik net nieuw was, en dat ik dus nog veel moest leren!

Het was een paar dagen beter!
Zij woont nogal ver van het werk en we hebben een moeilijke winkel!
Ze stak het daarop, ze was gewoon moe zei ze, en
jammer genoeg was ik de persoon die dat te verduren kreeg!

Maar na een paar dagen werd het weer hetzelfde en sinds een week is het nog erger!

Daarop besloot ik dan maar van naar mijn regiomanager te bellen!
Die staat nog boven de gerantes!
Ik legde haar de situatie uit, en tot mijn grote verbazing zei ze:

'Ik heb er al van gehoord' :shock:

Ze vertelde me dat de gerante haar al had opgebeld enzo!

Nu heb ik echt zoiest van, ik heb toch op zijn minst eerst geprobeerd van met haar te praten, zij belt gewoon achter mijn rug en maakt een afspraak met haar!

Nu moet ik maandag op evaluerend gesprek! Nu was de regiomanager wel heel vriendelijk, ze zei dat ze gelooft in mij en dat ik gewoon terug een oppeper nodig heb!
Ze wil zeker eens naar mij luisteren en vind het erg tof van mij dat ik dat gesprek al had geprobeerd, maar blijkbaar is er meer aan de hand!

Nu heb ik echt zoiets van, ik wacht het gesprek af, maar ik zoek volop ander werk!

En normaal ben je idd beschermd als je zwanger bent, maar niet tijdens je proef volgens mij... Dan kunnen ze gewoon zeggen dat je niet voldeed aan de eisen...
Maar als ze je tijdens je proef ontslaan, heb je dan recht op dop?

Sorry vopor de lange uitleg hoor, maar vrouwen begrijpen me beter!
Mijn vriend zegt dat ik het mij teveel aantrek!
Dat ik het werk moet vergeten als ik thuis kom :roll:

Gebruikersavatar
voetballover
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2005, 10:36
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetballover » 14 jun 2007, 21:35

hey,ik zat met net hetzelfde probleem,veel dingen zijn bij mij krak hetzelfde gelopen...

ik ga het hier niet allemaal uitleggen,veel te lang verhaal,maar het komt grotendeels overeen met jou verhaal.

ik ben het uiteindelijk 'afgetrapt'.
was alles zooo beu.heb er uiteindelijk bijna 5 jaar gewerkt,toch een stukje van mijn leven he.
ik zat er ook mee in mijn hoofd,wat als ik zwanger geraak??als ik net ergens werk.?
toen ik bij het bedrijf waar ik nu zit ging solliciteren,heb ik direct tegen de baas gezegd dat we binnen dit en 2 jaar toch graag een tweede kindje hadden,en dat was geen probleem volgens hem,dan zorgen ze voor een paar maanden vervanging.maarja 'eerst zien en dan geloven he'

eind februari ontslagbrief opgestuurd en 19 maart werkte ik al ergens anders.
moest normaal 6 weken opzeg doen,heb er uiteindelijk maar 2 weken moeten doen,waarvan 1 week verlof :D
daarin zijn ze vrij flexibel geweest.
aloewel de gerant eerst volmondig nee zei hoor,maar ze zag dat ik er helemaal onderdoor ging,bij die situatie,en heeft haar veto gegeven.

ik ben dus weggegaan,ik kon het niet langer meer aan...
en ben langs de ene kant wel blij dat ik weg ben...
kga wel nog regelmatig langs om ne goeiendag te zeggen,dat wel...

mag ik vragen in welke winkel je werkt?
je moet niet als je dat graag voor jezelf houdt hoor!
of pm?

ik hoop dat je zelf tot een beslissing kan komen
elke situatie is anders he.,denk er goed over na he.

groetjes
trotse mama van XANTHE*28mei2006*3190g*51cm*

getrouwd op 28 april 2007
Afbeelding

Afbeelding


Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 14 jun 2007, 22:46

Ik heb je een pm gestuurd!

tweety
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 jan 2007, 21:30

Bericht door tweety » 15 jun 2007, 11:05

Ik heb me laten vertellen dat je mag wachten tot je 3 maanden zwanger bent om het te laten weten op je werk omdat je altijd de kans hebt dat het de eerste 3 maanden mis kan lopen.

Ik heb zo slecht gevaren op mijn laatste plaats: Ik heb een jaar in een BW gewerkt en dan hebben ze me 4 maanden opgeleid tot hulpmonitor. In november heb ik vernomen dat ik zwanger was. Ik ben dan naar het acv geweest om te vragen of ik het moest zeggen of niet. Daar zeiden ze van niet omdat mijn contract ten einde liep eind december en moest het zijn dat ze die niet meer verlengden dan kon ik niet bewijzen dat het met de reden was dat ik zwanger was. Dus ik heb niets gezegt op het werk. In december heb ik dan jammer genoeg een mk gekregen dus kon ik niet anders dan zeggen want ik was dan ook een week thuis om te genezen.

Eind december ben ik dan naar de bureau moeten gaan om te horen dat mijn contract niet meer verlengd werd met de reden dat het gewoon niet ging :shock: . Maar ik geloof het niet echt, hun probleem was gewoon (ben ik zeker van) dat ik zwanger was en niet heb gezegt en dat ze bang waren dat ik terug zwanger zou worden.

Een baas blijft een baas hé. Dus als je zwanger bent zeker niet zeggen tot je 3 maand ver bent dat is mijn mening.

Nu zit ik hier nog altijd thuis :cry: op zoek naar ander werk.

Alvast veel succes op je gesprek, ik denk aan jou.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 15 jun 2007, 13:41

Bolleke schreef:

En normaal ben je idd beschermd als je zwanger bent, maar niet tijdens je proef volgens mij... Dan kunnen ze gewoon zeggen dat je niet voldeed aan de eisen...
Maar als ze je tijdens je proef ontslaan, heb je dan recht op dop?
Ook al heb je nog geen vast contract, je bent altijd beschermd tegen ontslag van zodra je te kennen hebt gegeven dat je zwanger bent. Het is daarom heel belangrijk om zo vlug mogelijk te laten weten dat je zwanger. Als ze het via via te horen krijgen, maar zij hebben nog geen officieel bericht gekregen, dan kunnen ze je inderdaad ontslaan.
Als je toch ontslagen wordt na bekendmaking van je zwangerschap, dan moeten ze kunnen bewijzen dat de zwangerschap niet de reden is. Kunnen ze dit niet, dan moeten ze je een ontslagvergoeding uitbetalen + 3 maanden loon.
Bij ontslag heb je recht op een werkloosheidsuitkering. Neem je zelf ontslag, dan heb je daar geen recht op :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
voetbalgek
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2007, 00:25
Locatie:leuven (kessel-lo)

Bericht door voetbalgek » 15 jun 2007, 14:05

sorry dat ik me even meng,maar als je in een winkel werkt met een hoofdzetel,kun je altijd in een aangetekende brief het probleem uitleggen.
Normaal worden jullie collega's gecontacteerd (afzonderlijk) en hun mening gevraagd over de gerante.
als die dan zeggen da het een moeilijke is,dat niets goed is,enz.
Dan gaan ze normaal gezien de gerante op het matje roepen.
Da was bij ons toch zo.
papa van xanthe

Afbeelding

tweety
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:31 jan 2007, 21:30

Bericht door tweety » 15 jun 2007, 14:24

Sofie S. schreef
Ook al heb je nog geen vast contract, je bent altijd beschermd tegen ontslag van zodra je te kennen hebt gegeven dat je zwanger bent. Het is daarom heel belangrijk om zo vlug mogelijk te laten weten dat je zwanger. Als ze het via via te horen krijgen, maar zij hebben nog geen officieel bericht gekregen, dan kunnen ze je inderdaad ontslaan.
Bij mij zeiden ze in het sendicaat dat ze niets konden doen omdat ik geen vast contract had. Ze konden zeggen wat ze wilden

Ik zou voor alle zekerheid info vragen aan het sendicaat.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 15 jun 2007, 19:58

voetbalgek schreef:sorry dat ik me even meng,maar als je in een winkel werkt met een hoofdzetel,kun je altijd in een aangetekende brief het probleem uitleggen.
Normaal worden jullie collega's gecontacteerd (afzonderlijk) en hun mening gevraagd over de gerante.
als die dan zeggen da het een moeilijke is,dat niets goed is,enz.
Dan gaan ze normaal gezien de gerante op het matje roepen.
Da was bij ons toch zo.
Het probleem is dat ze enkel tegen mij zo moeilijk doet!
Ik ben 'hulp-gerante' om het zo te zeggen,
maar als de verkoopsters niet goed werken, dan moet ik dat bekopen!

Als zij bijvoorbeeld hun taak niet afwerken, dan krijg ik daarvoor op mijn kop!

Vandaag was ook weer de moeite!
Normaal is donderdag de kuisdag! En ik had mijn vrije dag!

Nu heeft ze de kuis niet gedaan en laten staan voor mij!
Daarna kreeg ik een hele waslijst van dingne opgesomt die ik moest doen!
De lijst was zodanig lang, dat ze zelf al weet dat ik dat niet allemaal op 1 dag kan doen!
Dus morgen vroeg zal het weer plezant zijn!

Gebruikersavatar
mel
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 jun 2007, 20:51
Locatie:waarschoot

Bericht door mel » 16 jun 2007, 00:49

als het echt niet betert zou ik uitkijken naar ander werk want op den duur ga je eraan kapot, ik vind het wel belangrijk dat je op je werk een leuke sfeer hebt want je brengt daar veel tijd door hé, en als jij gestrest loopt op je werk zal dit je zwangerschapswens ook niet bevorderen, ik hoop dat het vlug uitgepraat wordt en betert :)
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 18 jun 2007, 21:02

Ik had vorige week dus naar onze manager gebeld!
Gezegd dat het zo niet verder kon..

Ook vermeld dat ik al twee maal geprobeerd had om een gesprek te voeren, maar dat dat niet gelukt was!

Nu komt ze vandaag langs, krijg ik eerst de volle laag van onze gerante!
En jij praat teveel, je doet nooit wat ik vraag, je houdt je niet aan gemaakte afspraken...

Ik zat der al :? :shock: :cry:
Toen ik uiteindelijk mijn zeg mocht doen was ik zal zodanig in de war en verdrietig door alles dat ik het allemaal al niet meer goed wist!

Ik legde toen uit dat ik nooit een complimentje kreeg enzo! Ik zei ook tegen haar, het is niet zo dat ik op een troon wil gezet worden en een kroontje enzo! Maar af en toe eens horen dat heb je goed gedaan , dat wil toch iedereen!

Kreeg als uitleg dat dat niet in haar karakter lag, en dat ze haar echt moet foceren om dat te doen! Dan heb ik zoiets van, waarom word je dan gerante? Een deel van die job bestaat toch ook uit omgaan met personeel en u personeel gemotiveerd houden...

Daarna de regiomanager zo tegen mij van ge gaat toch blijven!
Heb gezegd dat ik er eens moet over nadenken!

Na het gesprek voelde je zo nog die spanning in de lucht hangen, heb af en toe eens iest gevraagd aan haar, kreeg wel antwoord, maar was duidelijk dat ik niet meer dan dat moest vragen...

Het is bijzonder vervelend, en door dat de situatie zo uit de hand gelopen is, is ze nu nog eens zo moeilijk op te lossen!
De manager zei van elkaar een beetje ruimte en tijd te geven, om dit een plaaske te geven!

Tenige wat de gerante er op zij was, 'assistente is nu eenmaal een ondankbare job, je moet er mee leren omgaan!' :shock:

Vraag me echt af of dit opgelost zal geraken

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 18 jun 2007, 21:33

Amai zeg Bolleke,da's daar precies allesbehalve plezant ze... ik zou ook uitkijken naar iets anders ze mocht ik jou zijn!
Kan je niet vragen of ze je overplaatsen naar een andere winkel?
Of is dat te ver van huis weg?
Afbeelding


Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 18 jun 2007, 22:18

Een overplaatsing dat doen ze niet!
Omdat ik werk in de gemeente waar ik woon!
Veel handiger kan je het volgens hen niet hebben...

Daarin geef ik heb gelijk, maar ik heb zoiest van
een complimentje geven kost toch geen geld!
Bovendien is er vanalles uitgekomen dat de verkoopster achter mijn rug gingen zeggen!

Dan heb ik echt wel zoiets van :roll:
Ze doen zich voor als je beste vriendin, maar het enige wat ze willen is ruzie stoken!

Ik werk er niet meer graag door de collega's maar doe het werk zelf wel heel graag!
En doordat ik aan het proberen ben om zwanger te raken, hoop ik of dat zij mij buitensmijten! (als ik dan toch niks goed kan doen dan moeten ze me maar ontslaan eh :( ) of dat de gerante wordt overgeplaatst!

Maar ja, deze namiddag ging het wel al iets beter, maar toch kreeg ik zo het gevoel van jij doet alle moeite om het op te lossen en je krijgt gewoon een mes in je rug!

Ik ben wel op zoek en als er iets goed uit de bus komt dan twijfel ik niet!

Tenige wat ik me dan afvraag is of je recht hebt op dop, als ze je in je proef niet goed bevinden??

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 19 jun 2007, 13:53

Amai wat een toestanden. En ik vind nu ook dat het in haar job ook draait om complimenten. En als ze dat niet kan dan moet ze zo'n job niet doen.

Ik begrijp dat je op zoek bent naar iets anders. Zou ik ook doen. En laat die manager maar goed weten dat je dat van plan bent. Dan doen ze er misschien wel iets aan, als ze je de moeite vinden om te blijven.

Zo werken zorgt enkel maar stress en als je aan het proberen bent om zwanger te worden dan kan je dat alleen maar missen.

Succes nog!!

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 19 jun 2007, 21:10

Ja, ik heb hen ook gezegd dat als de sfeer zo bleef, dat ik dan niet bleef :lol: (grappige zin gewoon hoor)

Maar ik zit er mee in dat ik inderdaad probeer zwanger te raken,
maar ik twijfel door ontslag eh :s

Als ik op een ander direct zwanger wordt, echt blij gaan ze daar niet mee zijn eh!

Maar ik ben blij morgen moet ik maar een half dagje werken!
En dan donderdag, vrijdag en zaterdag doe ik zelf de winkel open omdat de gerante er niet is 8)

De manager zegt dat ze in mij gelooft en dat ik ervoor moet gaan, maar ze steunt de gerante ook!
Eigenlijk werken we in een moeilijke winkel, dus ze kan geen van beiden missen! Ze vind niemand anders om haar vuile werk op te knappen :lol:

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 01 jul 2007, 18:28

Hier is de kogel ook door de kerk!

Ik ben al een paar dagen niet meer op het forum kunnen komen,
omdat ik gewoon kapot was van het werk!
Met de solden enzo!

Ik heb me al ingeschreven in een paar intirmkantoren enzo
Volop aan het zoeken naar ander werk!

Ik ben de gerante echt zo beu!
Nu moet ik wel eens bij de vakbond passeren en vragen
hoeveel opzeg ik moet doen enzo!

Donderdag ging ik langs bij het eerste kantoor!
Die vroeg direct waarom ik niet iets meer deed met mijn diploma!
Ik zei toen dat ik geen a1 had, en dat de meeste bedrijven dat wel wouden!

Nu heeft ze me vrijdag al terug gebeld! Om te vragen of ik niet bij hen wilde werken als uitzendconsultente!
Ik zag dat zeker zitten! Dus heb meteen gezegd dat ik wel op gesprek wou komen!
Maandag om half negen voor het werk mag ik snel even langsgaan!
Ik hoop dat ik geselecteerd word!
Dan heb ik een 9 to 5 job waarbij ik in het weekend niet moet werken :-)

Ik en mijn vriend hebben lang getobd, omdat we toch aan het proberen zijn om zwanger te raken!
Maar als het zo is, dan denk ik niet dat ze me zullen ontslaan!
En als het toch zo is, dan kan ik nog altijd op intrimbasis gaan werken voor een tijdje!
De kans dat ik snel zwanger ben is toch zoiezo klein!

MOest het eens even vertellen :oops: :wink:

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 01 jul 2007, 18:59

Gelijk hebt ge!! Ik duim mee dat je de job hebt. En anders succes met je zoektocht.

Daar blijven werken zorgt alleen maar voor stress en da's nooit goed. :wink:

Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)

Bericht door Aditi » 01 jul 2007, 21:17

Hey,
Ik duim ook met je mee voor een goed gesprek. Je hebt daar zeker een goede indruk gemaakt!!!
Ik heb ook gesolliciteerd ergens anders omdat ik mijn huidige job ni meer zo heeeeeel leuk vind. Ik heb goede hoop... Alleen is het wel een stukje verder dan nu, maar als het mij echt ligt :wink:
Allee, hopelijk kan je hier binnenkort goed nieuw komen vertellen :D

Aditi
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 01 jul 2007, 23:02

Bedankt! Ik duim ook voor jou, dat je een toffe job kan vinden!
In het begin hield het mij een beetje tegen, omdat ik uiteindelijk toch probeer om zwanger te raken! En bazen doen daar nogal moeilijk over eh!

Maar vermits ik wss toch niet meteen zwanger zal zijn ga ik er toch voor! En niet elk werk gooit je buiten omdat je zwanger bent eh !

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 01 jul 2007, 23:08

Mijn schoonzus was zwanger toen ze ging solliciteren... en ze is aangenomen...
Dus daarvoor moet je het niet laten.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

zwanger worden

Bericht door Aicha » 02 jul 2007, 08:48

Bolleke en Aditi,

heel veel succes gewenst met jullie sollicitatie!!!!!!

Bolleke,

Mijn vriendin ging ook solliciteren op het moment dat ze een 2 e kindje wou. Was ook voor uitzendconsulente en toen het gesprek op kinderen viel is ze daar ook heel eerlijk in geweest en ze heeft de job gekregen!
Amper 2 maanden later was ze zwanger!

Bazen die vrouwen aanwerven weten dat toch dat de kans heel reeël is dat die vroeg of laat zwanger zullen zijn!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 02 jul 2007, 19:37

Ja, wij trekken het ons hier ook niet meer aan!
Als ze mij nu in een sollicitatie zouden vragen of ik aan het proberen ben (ale niet met die woorden natuurlijk :roll: ) dan weet ik wel niet of ik dat zou zeggen!

Het kan wel een hinderpaal zijn eh :s

Maar onze winkel is gewoon niet meer te doen!
Vandaag ook weer, een collega die zich ziek meldt voor de rest van de week, de gerante is met verlof!

En daar sta je dan helemaal alleen in een stort :shock: want een winkel kan je het niet meer noemen!

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

sfeer

Bericht door Aicha » 02 jul 2007, 19:49

Tja, leuk is natuurlijk anders!!!!

Was dat dan deze morgen dat je op sollicitatie mocht? Zoja, het is het geweest?

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 02 jul 2007, 19:52

Deze morgen mocht ik al eens langs gaan op het intrim kantoor!
Ik heb daar een gesprek gehad met een van de uitzendconsulentes!

Ze stelde me zo een paar situatie's voor en ik moest zeggen wat ik zou doen enzo!
Die waren allemaal heel positief!

Nu moet ik nog eens terug gaan voor een gesprek met de 'district-manager'
Maar die kan pas volgende week, en dan hoor ik of het iets wordt of niet!

Dus nog even afwachten!

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 02 jul 2007, 19:53

Pfff nog wachten dus.
Maar 't is al goed dat die toch al positief waren over je. Want zij moeten het meeste met je werken he?! :wink:

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 jul 2007, 22:16

ik duim in ieder geval met je mee!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 03 jul 2007, 10:39

Ik duim alvast voor je mee!! :wink:

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 03 jul 2007, 21:10

Het is zo raar op het werk nu!

Zoals iedereen weet, zijn het dus solden!
In het soort winkel waar ik werk echt een ramp!
Iedereen laat alles op de grond vallen,
ze leggen alles op de verkeerde plaats terug!
EN geen respect voor de verkoopsters!

Vandaag stonden we maar met 2 in een toch vrij grote winkel!
Iemand had zich ziek gemeld en de gerante is twee weken in verlof!

Ik de manager opgebeld, en ze kwam die dag nog langs!
Ze kon haar eigen ogen niet geloven!
Zo erg was de winkel!

Maar ze was dus toch laaaaaaaaaaaaaaaaaaiend enthousiast over mij!
Ze bewonderde het dat ik nog kon lachen!
Ze zei dat ik gewoon mijn best moest doen! Stukje per stukje!

Toevallig kwam mijn vriend even langs om mijn eten te brengen!
En tegen hem begon ze ook! Das nogal een meiske dat gij hebt eh :oops:

Precies of ze weet dat ik aan het zoeken ben! En ze wil me overtuigen om te blijven!
Nu twijfel ik zelf ook, want ik doe mijn werk wel graag!
Tis enkel de sfeer die zo tegenvalt :s


Plaats reactie

Terug naar “De werkende mama”