Bijna terug naar het werk...

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Aditi
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:10
Locatie:Halle (Vlaams-Brabant)
Bijna terug naar het werk...

Bericht door Aditi » 30 mar 2007, 17:00

Op 10 april moet ik terug aan het werk :( :( :( :( :cry: :cry: :cry: :cry:

Wat doen jullie eigenlijk allemaal met de opvang van jullie boelekes? Wie blijft thuis en wie gaat weer werken? En wie zorgt er voor jullie prutskes? Ik heb een onthaalmoeder voor 5 dagen in de week. We hebben een paar dagen geleden aan mijn schoonmoeder gevraagd of zij zin heeft om 'soms' op te passen omdat ze halftijds werkt, maar nu denkt ze dat ze elke week twee dagen op Mila gaat passen en dat was niet mijn bedoeling :roll:
Eigenlijk wil ik dat Mila zoveel mogelijk routine heeft. Daarom dat ik haar liever zoveel mogelijk bij de om wil doen, en niet de ene keer hier en de andere keer daar. Onze om is een schat van een mens en het is daar echt gezellig. En ik weet nu al dat ik me meer zorgen ga maken als ze bij de schoonmoeder is, dan wanneer ze bij de om is... :oops:
Dus vandaar mijn vraag: wat doen jullie?
Afbeelding

Breng ons eens een bezoekje op http://baby.barbe.be :)


Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 30 mar 2007, 17:48

Ik werk halftijds, de ene week dinsdag en donderdag en de ander week dinsdag, donderdag en vrijdag. Als ik ga werken gaan ze bij mijn moeder.

Ik zag ook altijd zo tegenop als ik de eerste dag moest gaan werken en dan te weten dat ze bij mijn eigen moeder gingen :? :lol:

De mama's vinden dat meestal veel erger dan de kindjes zelf !! :wink:
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 30 mar 2007, 18:23

Ocharme jij...

Ik moet 11 weken na bevalling ook terug, maar sta nog steeds op wachtlijst van creche... Moet wel toegeven dat ik er totaal niet achter sta op m'n baby ergens te moeten "droppen" om dan tegen m'n zin te gaan werken, maar als alleenstaande heb ik niet veel opties... Ik ga nog wel een manier vinden om toch iets langer thuis te blijven, want omdat ik nu al stop met werken (is te zwaar om nog langer vol te houden) heb ik maar 8 weken, die overige weken zijn m'n verlof dat ik erachter heb geplakt.

Aangezien ik graag lang borstvoeding zou geven, zie ik het ook niet zitten om zo snel al terug aant werk te gaan en ander probleem is dat weer dat ik geen bv verlof kan nemen omdat ik dan amper inkomen hebn omdat ik maar parttime werk. Gaat nog GROOT dilemma worden om dat op te lossen.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 31 mar 2007, 20:01

Ocharme al weer werken. Pff die eerste daagjes zijn het moeilijkste he?! Veel succes!! En geniet nog van die paar weken.

Ik ben halftijds gaan werken voor de kleine. Ze gaat naar de onthaalmoeder. En aangezien mijn vrouw elke dag andere uren heeft met vroeges, lates, ... moet de kleine niet elke dag even lang naar de onthaalmoeder. En bovendien werkt deze 's woensdags niet en blijf ik dan thuis en haal dit 's vrijdags in.

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 31 mar 2007, 21:30

ja zal snel korten wou dat ik in jou plaats was :lol:
toen ik bevallen ben van milan moest ik ook na 8weken terug gaan werken voltijds en ging hij naar de om deed pijn in het begin hoor

toen ik zwanger was van maité zijn we verplicht op 6maand te stoppen intussen was ik van werk verandert en werk ik 30u
ook zij moest naar de om gaan maar wegens ik onverwachts zwanger en geraakt van nr 3 vroeg mijn werk om het ouderschams verlof van maité nog op tenemen en 3 daagjes verlof en ben dan terug in werkverwijdering
dus maité heeft de chnace dat ik voor haar altijd kan zorgen hé
voel me dan soms triestig dat milan naar de om heeft moeten gaan en zij niet
was zo blij om terug te kunnen gaan werken op 14januari moja
en nu ben ik nog een tijdje thuis met mijn bv verlof en ouderschapsverlof ben ik al aan maart volgend jaar en mss dan nog een jaartje loopbaanonderbreking wegens te grote kost voor om voor 2 kids intussen gaat maité dan in januari 2009 naar school gaan en zal het wat minder kosten voor 1 kid bij om

groetjes en veel succes op je eerste werkdag op 10april :wink:


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 01 apr 2007, 08:52

ik werk maar halftijds(10 dagen in de maand,wel volledige dagen)
de dagen dat ik werk,zorgt sven voor de kinderen.Als het echt niet anders kan omdt hij bv opnames heeft,dan gaan de kinderen naar oma en opa
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 01 apr 2007, 10:33

Daan gaat full-time bij de oma's. De maandag en de donderdag bij mijn schoonmoeder. De dinsdag, woensdagnamiddag en de vrijdag bij mijn ma.
En ik moet zeggen dat het heel goed meevalt; ze verwennen hem niet overdreven veel :lol: en wat hij hier niet mag, mag hij ginder ook niet.
Afbeelding

Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 11 apr 2007, 15:12

@Aditi
Hoe is het gisteren meegevallen ?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 11 apr 2007, 19:51

Ik had dat hier nog niet gelezen!
Hoe is het geweest Aditi????
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 11 apr 2007, 20:30

is het wat meegevallen???

ik werk 4/5de en mijn zoontje is altijd 2 dagen naar mijn schoonmoeder gegaan, ik op woensdag thuis en dan 2 dagen naar mijn mama
Met mijn dochtertje doe ik dat nu ook, terwijl grote broer naar school gaat
En dat verloopt prima
Dus in principe is ze op 3 plaatsen in de week, en dat geeft geen problemen
op den duur weten die ook naar waar ze gaan hoor
Bij onze niels ondervonden we dat al snel
die wist perfect wanneer hij naar wie ging
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De werkende mama”