stap gezet

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen
stap gezet

Bericht door Dagmar » 14 dec 2006, 08:39

Ik ben gisteren de interimkantoren afgelopen..
Het is de bedoeling dat ik nu ga werken en geld binnenbreng (ipv het alleen maar op te doen)..
Filip gaat voorlopig thuisblijven, want hij sukkelt weer enorm met zijn rug en mag niet meer lassen (hij wist dit eigenlijk al, maar heeft toch een tijd geprobeerd).. Stom, want hij kon weer ergens vast beginnen (met de nacht, ideaal voor hem).. Maarja, nu is het aan mij hé.. (en ik kijk er al naar uit :oops: )
Normaal heb ik al iets in januari en februari, dus 't zal wennen worden.. Ondertussen blijf ik solliciteren en dan.. op een dag... vind ik de job van mijn leven.. :lol:
Ik maak me wel wat zorgen, want Filip is dus geen vroege vogel.. Ik vraag me af hoe dikwijls Mila te laat gaat zijn op school.. :?
En hoe het huishouden gaat lopen, want Filip deed dus bijna niks (wat ergens wel normaal was zolang hij werkte en ik niet)..
't Zal allemaal wel loslopen zeker?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 14 dec 2006, 08:51

Dat zal inderdaad een hele verandering zijn; de rollen omgekeerd hé.
Zowel voor jullie als voor de kindjes.

Wat zoek je juist van werk?

Geniet nu nog maar een drietal weken van je congé!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 dec 2006, 08:54

Sofie S. schreef:...
Wat zoek je juist van werk?
Op dit moment maakt het echt niet uit.. :D Meestal heb ik voor de interessante vacatures (administratief werk) toch niet het juiste diploma of niet genoeg ervaring (terwijl ik weet dat ik het zeker zou kunnen -> hahaha, komt wel stoeferig over hé :oops: :lol: )
Filip moet zich nu maar gaan omscholen en dan kan ik over x-aantal jaren misschien nog iets bijstuderen.. We zien wel.. Er zijn zoveel mogelijke scenario's.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 14 dec 2006, 13:28

Succes met de zoektocht!!

En van uw man ... dat zal wel loslopen eens hij zijn draai heeft gevonden.

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 14 dec 2006, 16:34

Dat zal een hele aanpassing zijn, maar misschien valt het zo goed mee dat je niet meer thuis zou willen zitten he.
Veel succes met het zoeken naar werk!


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 14 dec 2006, 17:05

veel succes!!


aanpassen zal het idd zijn...
enne,mannen passen zich ook snel aan..toen ik na tjor weer ging werken,deed hij dat wonderbaarlijk goed



op uitzondering van kleding :roll: zo is hij samen met tjorke mij eens komen halen op het werk...tjhor had een knalpaarse kousenbroek aan,met daarover groene sokken,een blauwe broek,en een gel truike...
vanaf toen leg ik altijd de kleren klaar!!!


succes!!!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 14 dec 2006, 20:12

Heel veel succes met het zoeken naar een job !!!

Anders moet je Filip nu al beginnen opleiden tot een volwaardige huisman :wink: Angelo die kan heel goed zijn plan trekken in het huishouden enkel zoals bij sterretje in de kleding is hij niet zo straf. Hij heeft zo ons Amber eens een pulletje van ons Caro aangedaan, je had moeten zien hoe dat spande rond haar lijfje en toen ik het hem zei was hem dat zelfs nog niet opgevallen :lol:
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 14 dec 2006, 21:22

Veel succes met je zoektocht !
En voor Filip zal het in 't begin wat wennen zijn maar dat loopt wel los.
Afbeelding

Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 15 dec 2006, 07:02

succes met de zoektocht naar de ideale job! :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 dec 2006, 08:07

Bedankt allemaal!

Het huishouden.. Het is niet dat Filip dat niet kan, het is eerder van niet willen.. :?
Maar het zal wel loslopen hé.. :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 15 dec 2006, 11:56

Eerst en vooral, veel succes met het vinden van de job van je leven :wink:
Zoals ik al eerder hier en daar gedaan heb, zal ik me hier ook wat moeien :wink:
Solliciteer spontaan!! Wil je graag ergens werken maar ze hebben momenteel geen vacature open? Toch solliciteren. Je toont interesse en ze nemen je op in hun bestand. Komt er een plaats vrij, dan gaan veel bedrijven (gelijk welke sector) eerst eens zien of er niemand is die ze kunnen contacteren van in hun bestand en indien niet, zetten ze dan pas een vacature open.
Nu je nog werkzoekende bent, kan je gratis cursussen volgen bij vdab. Bv webleren kan je van thuis uit doen. Je wilt bv je Word of Excel opfrissen of zelfs van nul leren ... het kan! Hetzelfde met andere soorten opleidingen.
Zet ook zeker je KISScv online op de vdabsite. Op die manier kunnen werkgevers je ook contacteren. Hou er ook rekening mee dat op die moment er veel interimkantoren je zullen contacteren om je bij hen in te schrijven. (Maken een beetje (mis)gebruik van de databank).

Allé, keep up the good work :D

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 15 dec 2006, 15:21

Veel succes met het vinden van de job die je graag zal doen!
Ik kan het eigenlijk wel geloven dat je gaat genieten van een beetje buiten te komen. Ik zou dat ook missen na al die jaren.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 15 dec 2006, 19:26

Anneliefje schreef:...
Solliciteer spontaan!!...
Doe ik.. :D

Anneliefje schreef:...Nu je nog werkzoekende bent, kan je gratis cursussen volgen bij vdab. Bv webleren kan je van thuis uit doen. Je wilt bv je Word of Excel opfrissen of zelfs van nul leren ... het kan! Hetzelfde met andere soorten opleidingen.
Ben al aan het zien geweest.. Maar MS Office lukt me nog (heb een basis ECDL-attest).. Dusja..

Anneliefje schreef:...
Hou er ook rekening mee dat op die moment er veel interimkantoren je zullen contacteren om je bij hen in te schrijven. (Maken een beetje (mis)gebruik van de databank).
...
Ben me zelf al bij heel veel interims gaan inschrijven.. Hoe meer er iets laten weten, hoe liever.. :lol:

Voor januari en februari heb ik al werk.. De inventaris gaan doen bij een speelgoedwinkelketen.. En als ik wil kan ik nog op een paar andere plekken beginnen (productie-arbeid of hoe moet ik dat noemen?).. Op dit moment ben ik gewoon niet kieskeurig, nu is het een kwestie van een inkomen te hebben en mijn handen uit de mouwen te steken..
En terwijl ik interims doe, blijf ik solliciteren hé.. Zoals mijn lijfspreuk zegt op 't moment: "op een dag vind ik de job van mijn leven" (Wat en wanneer? Ik weet niet, maar het lukt wel op een keer!) :lol:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 15 dec 2006, 21:29

:D ToiToiToi :wink:

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 16 dec 2006, 07:00

Dagmar schreef:

Voor januari en februari heb ik al werk.. De inventaris gaan doen bij een speelgoedwinkelketen.. En als ik wil kan ik nog op een paar andere plekken beginnen (productie-arbeid of hoe moet ik dat noemen?).. Op dit moment ben ik gewoon niet kieskeurig, nu is het een kwestie van een inkomen te hebben en mijn handen uit de mouwen te steken..
En terwijl ik interims doe, blijf ik solliciteren hé.. Zoals mijn lijfspreuk zegt op 't moment: "op een dag vind ik de job van mijn leven" (Wat en wanneer? Ik weet niet, maar het lukt wel op een keer!) :lol: [/i][/color]
Met zo'n positieve ingesteldheid, gaat dat allemaal niet lang duren, eer je iets vind waar je je super bij voelt! 8) :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 16 dec 2006, 08:53

super!! Hopelijk vind je snel de job van je dromen... :D
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 10 jan 2007, 20:47

Hoe valt het mee Dagmar, of ben je nog niet begonnen?
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 11 jan 2007, 10:46

Dat vroeg ik me ook af eigenlijk ...

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 11 jan 2007, 19:15

heel veel succes Dagmar
't zal allemaal wel loslopen
al zal het idd een hele aanpassing zijn
maar ik wens je heel veel succes bij het vinden van een job die bij je past en waarin je je goed voelt
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 jan 2007, 21:23

Sorry, ik lees het nu pas..

God ja, er bestaat leuker werk, maar het brengt brood op de plank hé.. 't Is dus de inventaris doen in verschillende winkels van een speelgoedketen(alles uitpakken, inscannen en terug inpakken). Veel gehef en gesleur, 's avonds ben ik blij dat ik naar huis kan, maar ik doe het wel graag! We zijn met 10 interims die dat doen en een aantal "collega's" zijn heel tof en een aantal minder tof hé (wat normaal is hé, het kan niet met iedereen evengoed klikken).. Maar we lachen wat af en zo blijft het ook fijn natuurlijk.. :lol:

Katia, van de week ga ik trouwens in Edegem bezig zijn! :lol:

Nog een voordeel is dat Filip nu wel beseft dat thuis zijn niet zo simpel is als hij dacht.. Alleen valt het huishouden nog steeds voor het grootste deel op mijn schouders, maarja.. Het loopt allemaal wel los! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “De werkende mama”