ja toch? 11/11

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44
ja toch? 11/11

Bericht door bioMam » 05 okt 2006, 15:08

11 november s toch een verplichte feestdag hè? Als deie op zaterdag valt zoals dit jaar den heb je er toch de maandag daarna vrij voor hè???
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 05 okt 2006, 16:11

ja, dat is een betaalde feestdag
Afbeelding
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 05 okt 2006, 16:39

Ik denk dat je die gewoon vrij mag opnemen en niet noodzakelijk de maandag er na. Bij ons is dat toch zo.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 05 okt 2006, 16:39

Wij 'krijgen 'die al in juni....teminste,diegene die werken op 11/11
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 05 okt 2006, 17:21

Dat verschilt volgens mij van bedrijf tot bedrijf en de verlofregeling ...
Als een feestdag bij ons in het weekend valt, krijgen we die niet extra maar ik zal maar niet zeggen hoeveel verlofdagen we hebben op een jaar ... 8)
(+ het al dan niet werken op 15 november en overuren voor die dag :oops: )


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 okt 2006, 18:57

Ik ga dat ook maar eens navragen :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 05 okt 2006, 21:02

die is hier vrij te kiezen. De 15de krijgen wij ook :D
Ik ga dan de don en vrij weer overuren openemen, om bij mijn kleine knulletje te zijn. :D
Afbeelding
Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 05 okt 2006, 21:05

als wij op den 11de werken (en die valt in een weekend) dan krijgen wij nadien (of voordien) 2 recup-dagen!
dus ik sta er goed op dit jaar! :lol: :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 06 okt 2006, 11:03

spotje schreef:die is hier vrij te kiezen. De 15de krijgen wij ook :D
Ik ga dan de don en vrij weer overuren openemen, om bij mijn kleine knulletje te zijn. :D
15/11?? Hmn, ik zal daar maar niet op hopen ;) en 17/11 is sowieso al mijne laatsten (halve) werkdag ... 't Is ook zo als je deeltijds werkt da tje maar recht hebt op die voor in 't weekend vallende feestdagen die op maandag gerecupt worden als je maandag ook werkt volgens je uurrooste hè en dat is nu eens het geval dus ik hoop lekker nog een keer minder te moeten gaan ... 't Is misschien niet mooi maar ik tel echt af want ik ben stikkapot en de combinatie met mijn gezin begint echt te wegen met als gevolg dat ik dik tegen mijn zin werk - zeker nu ik weet dat ik toch niet langer dan 17/11 mag blijven en enerzijds kijk ik ertegenop om weer opnieuw werkloos te zijn en anderzijdswordt dat en aangename adempauze :oops: waarmee ik ietsnieus kan opbouwen - hopelijk. Enfin, ik zal voor 11/11 maar eens polsen op 't soc secr hoe dat zit dan ...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 06 okt 2006, 11:13

ik dacht dat het zo was dat je die dag dan de eerstvolgende werkdag mag opnemen
tenzij de firma er zelf over beslist wanneer je die mag opnemen
Bij ons standaard de eerstvolgende werkdag (maar mag dat meestal zelf kiezen :lol: )
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 06 okt 2006, 17:58

bioMam schreef:
spotje schreef:die is hier vrij te kiezen. De 15de krijgen wij ook :D
Ik ga dan de don en vrij weer overuren openemen, om bij mijn kleine knulletje te zijn. :D
15/11?? Hmn, ik zal daar maar niet op hopen ;) en 17/11 is sowieso al mijne laatsten (halve) werkdag ... 't Is ook zo als je deeltijds werkt da tje maar recht hebt op die voor in 't weekend vallende feestdagen die op maandag gerecupt worden als je maandag ook werkt volgens je uurrooste hè en dat is nu eens het geval dus ik hoop lekker nog een keer minder te moeten gaan ... 't Is misschien niet mooi maar ik tel echt af want ik ben stikkapot en de combinatie met mijn gezin begint echt te wegen met als gevolg dat ik dik tegen mijn zin werk - zeker nu ik weet dat ik toch niet langer dan 17/11 mag blijven en enerzijds kijk ik ertegenop om weer opnieuw werkloos te zijn en anderzijdswordt dat en aangename adempauze :oops: waarmee ik ietsnieus kan opbouwen - hopelijk. Enfin, ik zal voor 11/11 maar eens polsen op 't soc secr hoe dat zit dan ...
Ik begrijp je volkomen! al mijn vorige contracten waren ook tijdelijk en onverlengbaar....
En de kindjes groeien zo vlug....

Ik ben blij dat ik werk heb, maar ik denk toch , als ik daar een tijdje zit om 4/5den aan te vragen. Bv de woensdag thuis, handig als Timothy met tijd naar school gaat.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 06 okt 2006, 18:21

ik heb het erg zitten nu :oops: en ben op de vakbond zelfs gaan navragen hoeveel ik nog trek als ik een vrijstelling kan krijgen van de RvA maar 't valt vies tegen dus de thuisblijfmama-droom staat zwaar op de helling :( :cry: :? en dat kan ik er echt niet bij hebben nu :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 06 okt 2006, 21:04

Bij mij is dat vrij te kiezen. We mogen die na de 11ste opnemen wanneer we willen.


Plaats reactie

Terug naar “De werkende mama”