verlening tijdelijk werk

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44
verlening tijdelijk werk

Bericht door bioMam » 18 sep 2006, 15:52

ik heb tijdelijk werk en val onder een Activaplan ... het komt er op neer dat ze me als ik goed kan tellen langer in dienst kunnen houden zonder dat het hen eigenlijk iets kost ... Na veel wikken en wegen, herberekenen en herformuleren heb ik daarnet mijn voorstel (in grote lijnen) aan de voorzitter doorgestuurd :shock: :? :D en ik heb nu toch wel een beetje den daver: duimen jullie mee dat het positief uitdraait? Pleaaaaaaaaase!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 18 sep 2006, 16:06

succes!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 18 sep 2006, 16:11

Veel succes ermee en hou ons op de hoogte he!

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 18 sep 2006, 17:12

succes!!!!

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 18 sep 2006, 18:19

(ik kan wel niet zo goed volgen maar toch) SUCCES!!


Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 18 sep 2006, 21:06

ze willen het bespreken op de RvB (Raad van Beheer/Bestuur) begin oktober = spannnennnnnnnnnd !!! Voor mij toch ;) :p
Afbeelding
Afbeelding

Sigri
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 13:19
Locatie:Wezemaal

Bericht door Sigri » 18 sep 2006, 21:47

Succes !!!
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 18 sep 2006, 22:04

duimpjes omhoog!!!
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 19 sep 2006, 19:13

Succes hé meid!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 19 sep 2006, 19:47

Allez vooruit: duimpjes op van hier uit! Laat iets weten :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 20 sep 2006, 17:45

baaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal: net van mijn collega (die ik vervang) gehoord dat ik er maar beter niet op hoop :( omdat er toch niet genoeg werk is - terwijl ik de laatste weken bijna verzuip :roll: maar soit en eerlijk gezegd kan ik er nog inkomen ook maar ik kon het maar poroberen hè - hoop doet leven. Alleen minder tof dat ze net na zo'n rotdag als vandaag mijn hoop keldert :cry: maar ja ik had nee en kon proberen om een ja los te frutselen hè. Zucht.
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 20 sep 2006, 19:13

niet te vroeg panikeren...
ook al is er geen werk, het kost hen bijna niets... dus wie weet kan dat hen overtuigen :wink:

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 20 sep 2006, 23:49

Katia schreef:niet te vroeg panikeren...
ik panikeer niet, ik baal ;) en tja ik had niks te verliezen en moest niet hopen maar kon het wagen hè - al had ik toch de indruk dat er een geïrriteerd ondertoontje was :? maar soit. Ik doe er mijn termijn uit, zoals afgesproken en ik vermoed dat het daar dan bij blijft.
Katia schreef:ook al is er geen werk, het kost hen bijna niets... dus wie weet kan dat hen overtuigen :wink:
Nope, de boodschap was duidelijk :roll: dus de kans is miniem ... Ze vinden het onozel om mij in dienst te ouden (zelfs als het hen niks kost) gewoon om mij werk te geven als ze niet genoeg hebben liggen om mij te laten doen en tja ze heeft een punt zenne, maar 't is niet plezant nu.

Anderzijds zou een adempauze ook eens deugd doen - of mag ik dat ook niet hopen? :lol: Och ja, we zien wel. Wie weet is dit het ogenlik om die gerijpte plannen voor "mijn eigen ding" eindelijk eens verder uit te werken in wie weet (wie weet!) echt eens waar te maken ?!? Wie weet ...
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 20 sep 2006, 23:58

bioMam schreef:al had ik toch de indruk dat er een geïrriteerd ondertoontje was :?
van mij? :?
was zeker niet geïrriteerd bedoeld hoor :wink:
ik wou juist bemoedigend zijn... :(
sorry! :oops:

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 21 sep 2006, 00:29

Katia schreef:
bioMam schreef:al had ik toch de indruk dat er een geïrriteerd ondertoontje was :?
van mij? :?
was zeker niet geïrriteerd bedoeld hoor :wink:
ik wou juist bemoedigend zijn... :(
sorry! :oops:
nee nee niet van jou, van mijn collega :? :roll: :roll: :roll:
zucht ...

het zit me hoger dan ik verwacht had eigenlijk :? maar ja beter dat ik nu al weet waar ik aan toe ben hè dan kan ik de opties eens uitzoeken - pfff
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 21 sep 2006, 00:43

ah ok :oops: het is precies wat laat...
en ik ben de laatste dagen te emotioneel om logisch na te denken :?

och meid, het komt in orde met jullie... wordt dit niets, dan vind je wel iets anders... :wink:
met onze charme!!! (aangezien we klonen zijn is jouw charme evenredig aan mijn charme en dat wil dus zeggen dat jij heel veel charme hebt :lol::lol::lol: )

Gebruikersavatar
smurfin27
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jun 2006, 18:13

Bericht door smurfin27 » 21 sep 2006, 07:57

Is je collega niet een beetje "bang" om haar eigen werk te verliezen?? Als er te weinig werk is en gij zijt goedkoper dan zij...Wie weet houden ze u dan niet en ontslaan ze haar? Of kan dat ook weer niet (met al die banen-plannen de dag van vandaag!!)?

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 21 sep 2006, 10:28

Katia schreef:wordt dit niets, dan vind je wel iets anders... :wink:
met onze charme!!! (aangezien we klonen zijn is jouw charme evenredig aan mijn charme en dat wil dus zeggen dat jij heel veel charme hebt :lol::lol::lol: )
:lol: gij !! Ik lag hier in een deuk van 't lachen ... Een hoog eigenbeeld heb jij - eu sorry, hebben WIJ (klonen ;) dus) - eigenlijk wel :lol:

Tja ik wist da thet tijdelijk was en of ze u vreest voor haar job of wat ook: ik heb eigenlijk ziets van "begrijp me niet verkeerd" als ze beginnen van we willen je aan een andere job helpen en eens rondhoren - echt zeg toen ze dat zei kreeg ik effe ademnood ;) zo van nee nee laat me gerust, ik wil er effe terug tussenuit eigenlijk :lol: :lol: maar ja het inkomen is wel beter nu en het is een job met voor mij ideale voordelen (halftijds, op fietsafstand, zelfstandig werke, relatief variabele werkinhoud en werkuren zelf te schuiven) maar toch loop ik op mijn tippen in combi met mijn gezin nu ... Dus ik zie nog wel wat het hierna worden zal - ik heb nog effe tijd.
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De werkende mama”