terug beginnen
Moderators:goortjes, Welcome, Moderators
na bijna 7maand is het zover , ik mag terug beginnen werken op 2januari , kzal heel blij zijn alleen wat jammer dat ik maxim zal meer missen, daardoor heb ik gekozen voor 24u werken, dat ik toch wat meer bij de kinderen kan zijn,
Het enige dat ik ontzie om te beginnen is altijd die drukte smorgens , alles moet altijd zo vlug gaan, en men onthaalmoeder neemt al donderdag congé, ik weet het van donderdag, dus j uist een week ervoor, ik zal het vragen aan de mamie, ik ben gisteren gegaan en ik zei het wel van neem je nog conge zo onverwachts, want als je dat niet van te voren weet zoek maar eens oplossingen
ale stoppen met zagen hihi, op naar de 2de
Het enige dat ik ontzie om te beginnen is altijd die drukte smorgens , alles moet altijd zo vlug gaan, en men onthaalmoeder neemt al donderdag congé, ik weet het van donderdag, dus j uist een week ervoor, ik zal het vragen aan de mamie, ik ben gisteren gegaan en ik zei het wel van neem je nog conge zo onverwachts, want als je dat niet van te voren weet zoek maar eens oplossingen
ale stoppen met zagen hihi, op naar de 2de
herbeginnen
Veel succes é Mieke den 2en!!!!!
's morgens idd al een hectische periode met 3 kindjes en als je dan nog op uur staat en vroeg is het alleszins rushen é!
liefs Aicha
's morgens idd al een hectische periode met 3 kindjes en als je dan nog op uur staat en vroeg is het alleszins rushen é!
liefs Aicha
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
veel succes hoor de 2de januari!
ik ben 10 december al terug gestart en het deed idd wel deugd om terug wat onder de mensen te komen en eens iets anders te doen dan alleen maar met je kind bezig te zijn maar dat neemt niet weg dat ik mijn ventje toch miste hoor!
hopelijk vind je opvang voor donderdag want dat is wel erg laat verwittigd eh?
ik ben 10 december al terug gestart en het deed idd wel deugd om terug wat onder de mensen te komen en eens iets anders te doen dan alleen maar met je kind bezig te zijn maar dat neemt niet weg dat ik mijn ventje toch miste hoor!
hopelijk vind je opvang voor donderdag want dat is wel erg laat verwittigd eh?
vertrokken
jaja, Mieke !!!!
Jij bent nu alweer aan de slag! Hopelijk was het deze geen al te grote hekseketel en ben je het snel weer gewoon é
liefs Aicha
Jij bent nu alweer aan de slag! Hopelijk was het deze geen al te grote hekseketel en ben je het snel weer gewoon é
liefs Aicha
- Rampestamperke
- Pas blauw
- Contacteer:
maandag de 14demuppet schreef:Heel veel succes wi Spotje. Wanneer mag je beginnen?spotje schreef:ben hier ook serieus aan het aftellen om naar mijn nieuwe werk te gaan
Laat ons weten hoe het gegaan is é
volgende week ben ik ni veel meer hier
2 namiddagen, een voormiddag en een dag met een lange middagpauze
dinsdagvm ga ik dus mijn contract gaan ondertekenen en is er een info voormiddag op m'n nieuwe werk
's avonds mijn laatste vergadering, achteraf ene gaan drinken met de mensen met wie ik het wel kon vinden en die me steunden
woensdag ga ik soldeshoppen