Onbegrip

Moderators:Welcome, Annubis, Moderators

Gebruikersavatar
Sfiedeltje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 13:23
Locatie:Kapellen
Onbegrip

Bericht door Sfiedeltje » 20 sep 2006, 23:09

Hoi hoi,

nu zat ik overlaatst te snuffelen op "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is".be. Daar zijn der dus die vinden dat een thuisblijfmama niet zou mogen stempelen, ze vinden dat profiteurs. Ik deel die mening niet.

Nu wou ik eens horen hoe het hier zat :) Heb er nog geen topic van gevonden dus da's ook weer is iets nieuw om over te tetteren :D

'k Zou graag eens wat meningen horen. Ik zelf ben thuisblijfmama, maar ik stempel niet. Mijn vriend heeft mij en ons zoontje ten laste genomen (ook veeeel beter voor de belastingen).

Groetjes!
AfbeeldingAfbeelding


Katia

Bericht door Katia » 20 sep 2006, 23:47

je maakt een keuze vind ik...
en stempelen is officieel voor de mensen die zonder inkomen vallen zonder dat ze daar zelf iets aan kunnen doen...
aangezien je er zelf voor kiest om thuis te blijven, vind ik ook niet dat je recht op een inkomen hebt.

En ja, ik ben ook een TBM :wink:

Gebruikersavatar
major
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:17 nov 2005, 07:45
Locatie:kortrijk
Contacteer:

Bericht door major » 21 sep 2006, 00:00

werkloosheidsvergoeding is iets wat je krijgt wanneer je actief naar werk zoekt. Een thuisblijfmama doet dat niet, maar ik vind wel dat er toch een vervangingsinkomen moet zijn, maar dan niet via de werkloosheidskas, omdat ik vind dat het opvoeden van een kind een waardige job is. Onthaalmoeders worden toch ook betaald, niet?
Een papa is een mama met ballen !
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Katia

Bericht door Katia » 21 sep 2006, 00:13

ja met dat vervangingsinkomen ga ik akkoord :lol:

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 21 sep 2006, 00:21

Euuuuuh, moet ik eerlijk zijn? Ven mij mag er een inkomen voor thuisblijfouders worden ingevoerd :mrgreen: en al dat niet kan dan moeten ze maar niet zeveren dat er van den dop "geporfiteerd" zou worden. Mensen die dat zeggen weten heel vaak niet wat het is om te MOETEN gaan doppen: als die mensen geld zat hadden dan zouden ze ook niet al die moeite doen om dat beetje schooiersgeld nog te krijgen zenne, maar ik kan uit eigen ervaring zeggen dat dat beetje geld een groot verschil kan betekenen ...

Sja sommige beroepen zijn op 't eerste zicht een mooi alternatief, maar als je het van dicerbij gaa bekijken vaak toch niet zo'n wauw alternatief. Onthaalmoeders verdienen even weinig als iemand die dopt maar moeten zich ervoor uitsloven (vaak zijn het lange dagen met véél kindjes en als je dat goed wil doen dan is het heel erg intensief) dus tja ik begrijp dat er velen die stap niet zetten - 't is ook een enorme verantwoordelijkheid hè en wel plezant maar ook best zwaar hoor de hele dag met de kindjes ... Als TBM ben je ook de hele dag met de kids bezig maar dat zijn enkel je eigen kinderen en da's toch heel anders - zelfs als je er eens vriendjes bij neemt ... Mijn vriendin was OM en ik heb daar eens meegedraaid: kapot was ik na zo'n dag daar! Enfin ja mijn kids kunnen mij ook wel doodop krijgen :lol: maar toch is het anders - ik kan niet uitleggen waarom, maar ik vermoed dat velen me zo wel zullen begrijpen ...

Dat stempelen hè ... Goh ik weet niet of ik het kan zeggen zonder afgeknald te worden, maar ik ga het toch doen: ik vind dat de wetten en het systeem gemaakt zijn om er gebruik van te maken. Als ik werkloos val en ik kan langer thuisblijven voor mijn kids en stempelen dan vind ik dat ik daar verdorie helemaal niks mis mee doe ... als mensen mij daar dan een profiteur door willen noemen dan doen ze dat maar.
Nee ik ben (momenteel) niet aan 't stempelen maar ik heb in de situatie gezeten en tja zonder inkomen dat kon niet omaar en zelfs met minder dan dat beetje dop had het ook niet gekund want met dat stmepeldgeld was 't al krabben, maar idd als ik kan kiezen tussen verder doppen voor even veel geld als ik zou verdienen op sommige jobs :shock: - die dus duidelijk onderbetaald :roll: zijn in mijn ogen - dan is de keuze rap gemaakt.

Ik zal wel velen tegen de schenen stampen, maar ik draag ook mijn steen bij als ik wel werk en als het zo schandalig is den mogen ze eens met betere oplossingen komen die aanvaardbaarder zouden zijn maar vooral ook leefbaarder :mrgreen: en ze mogen echt gerust zelf eens proberen hoe plezant het is om altijd die paperassen in te moeten dienen (en vroeger aan te schuiven) onder de verwijtende blikken van de afkeurende medemens en vooral om van dat prutsbedrag te (over)leven - nèh.
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Sfiedeltje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 13:23
Locatie:Kapellen

Bericht door Sfiedeltje » 21 sep 2006, 00:56

Ik vind dus ook, als je der niet komt, dat je kan gaan stempelen, een alternatief is ook dat je man of vriend je ten laste neemt, da's ongeveer toch 'n 300€ in de maand meer. En met die vergoeding voor tbm's ben ik helemaal mee akkoord.
Ik zei het dus ook op het ander forum dat een tbm dus ook echt wel wekr is. 'k Heb daar nogal op m'n kop gekregen. Ik vind tbm, dat is een job die begint wanneer je opstaat en pas eindigt als je gaat slapen. Je hebt geen verlofdagen of niets .. Niet dat ik het erg vind om tbm te zijn, mijn eige keuze :D maar jah, waarom zou dat niet even volwaardig zijn als een andere job? en bij die andere job, heb je veel meer vrije tijd ..
In ieder geval, ik doe het niet, maar ik snap de mensen die het wel doen, en als wij het nou ooit moeilijk krijgen en ik kan kiezen om te gaa nwerken of stempelen en het verschil is nie tgroot, dan weet ik ook wel wat te doen! Zonder twijfelen, ze hebben het gemaakt voor iets eh :) Want als je werkt, moet je weer dure opvang betalen ..

xxxxx
AfbeeldingAfbeelding

Katia

Bericht door Katia » 21 sep 2006, 00:58

da's ongeveer toch 'n 300€ in de maand meer
:?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?: :?:

was het maar waar!

Gebruikersavatar
Sfiedeltje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 13:23
Locatie:Kapellen

Bericht door Sfiedeltje » 21 sep 2006, 01:00

Niet dan bij jullie?
AfbeeldingAfbeelding

Katia

Bericht door Katia » 21 sep 2006, 01:20

nope... :lol:

Gebruikersavatar
Sfiedeltje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 13:23
Locatie:Kapellen

Bericht door Sfiedeltje » 21 sep 2006, 01:24

Da's dan wel minder .. Dacht eerlijk gezegt da't bij iedereen zo rond da bedrag zou zitten :oops:
AfbeeldingAfbeelding

Katia

Bericht door Katia » 21 sep 2006, 01:30

vanwaar haal jij dat bedrag dan? :?

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 21 sep 2006, 09:08

Sfiedeltje schreef:Ik vind dus ook, als je der niet komt, dat je kan gaan stempelen, een alternatief is ook dat je man of vriend je ten laste neemt, da's ongeveer toch 'n 300€ in de maand meer. En met die vergoeding voor tbm's ben ik helemaal mee akkoord
voor sven zelfstandige werd,heeft hij ook één maand moeten doppen,en kreeg hij idd €300,omdat hij toen zogezegd bij mij ten laste stond..

Sfiedeltje schreef:Ik zei het dus ook op het ander forum dat een tbm dus ook echt wel wekr is. 'k Heb daar nogal op m'n kop gekregen. Ik vind tbm, dat is een job die begint wanneer je opstaat en pas eindigt als je gaat slapen. Je hebt geen verlofdagen of niets .. Niet dat ik het erg vind om tbm te zijn, mijn eige keuze :D maar jah, waarom zou dat niet even volwaardig zijn als een andere job? en bij die andere job, heb je veel meer vrije tijd ..
daar ben ik niet mee akkoord..Als werkende mama kom je thuis,en begint het nog eens,he...eten maken,huishouden doen,zorgen voor de kindjes..en in de vrije dagen die je op je werk hebt,zorg je evengoed voor de kleintjes...dus vrije tijd,no way..

Sfiedeltje schreef:In ieder geval, ik doe het niet, maar ik snap de mensen die het wel doen, en als wij het nou ooit moeilijk krijgen en ik kan kiezen om te gaa nwerken of stempelen en het verschil is nie tgroot, dan weet ik ook wel wat te doen! Zonder twijfelen, ze hebben het gemaakt voor iets eh :) Want als je werkt, moet je weer dure opvang betalen ..

xxxxx
dat is natuurlijk eigen keuze...En ik kan alleen uit eigen ervaring vertellen..ik werk halftijds(teminste,weer vanaf maart,ik ben nu in moederschapsbescherming),en mijn loon als halftijds werkende ligt toch wel een stuk hoger dan stempelgeld...
Opvang is fiscaal ook aftrekbaar,en voor mij heel erg belangrijk->het sociale contact buitenshuis...
ik ben doodgraag thuis,(zit nu al van februari thuis),maar ben ook content als ik weer kan gaan werken,al is het dan maar halftijds..
maar dat is ieder zijn gevoel,natuurlijk,he...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 21 sep 2006, 15:24

Ik ben nu nog TBM, niet meer voor lang waarschijnlijk...want zoek iets parttime...
Ik zit in een vrijstelling voor de opvoeding van mijn kind en krijg daar rond de 270 euro/ maand voor...das iets van 10 euro/dag...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Re: Onbegrip

Bericht door spotje » 21 sep 2006, 18:01

Sfiedeltje schreef:Hoi hoi,

nu zat ik overlaatst te snuffelen op "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is".be. Daar zijn der dus die vinden dat een thuisblijfmama niet zou mogen stempelen, ze vinden dat profiteurs. Ik deel die mening niet.

Nu wou ik eens horen hoe het hier zat :) Heb er nog geen topic van gevonden dus da's ook weer is iets nieuw om over te tetteren :D

'k Zou graag eens wat meningen horen. Ik zelf ben thuisblijfmama, maar ik stempel niet. Mijn vriend heeft mij en ons zoontje ten laste genomen (ook veeeel beter voor de belastingen).

Groetjes!
Is dat het forum vol met verzuurde mensen die WEL werk hebben en daar niets liever doen dan mensen die werkloos zijn belachelijk maken en verwijten? Te vinden op een site waar men werk kan zoeken.....
Zoja, ik wil daar niet meer gaan! Zo bende frustro's!

KOm jij maar naar hier, het is hier stukken gezelliger :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 sep 2006, 18:57

Sfiedeltje schreef:
Ik zei het dus ook op het ander forum dat een tbm dus ook echt wel wekr is. 'k Heb daar nogal op m'n kop gekregen. Ik vind tbm, dat is een job die begint wanneer je opstaat en pas eindigt als je gaat slapen. Je hebt geen verlofdagen of niets .. Niet dat ik het erg vind om tbm te zijn, mijn eige keuze maar jah, waarom zou dat niet even volwaardig zijn als een andere job? en bij die andere job, heb je veel meer vrije tijd ..


daar ben ik niet mee akkoord..Als werkende mama kom je thuis,en begint het nog eens,he...eten maken,huishouden doen,zorgen voor de kindjes..en in de vrije dagen die je op je werk hebt,zorg je evengoed voor de kleintjes...dus vrije tijd,no way..
voor de rest treed ik jullie bij, maar hier geef ik Sterretje toch gelijk hoor
Als ik 's avonds thuiskom, ligt mijn thuiswerk nog op mij te wachten. in het weekend en in mijn verlof blijft dit ook gewoon doorgaan.
De kindjes kun je niet wegtoveren hé
Als ik thuiskom is het eerst met de kindjes bezigzijn en zorgen dat ze gegeten hebben, gewassen zijn en in bed liggen. Wat ik met heel veel plezier doe.
Daarna kan ik dan aan al de rest beginnen. Het lukt me nog wel om vrije tijd te hebben, maar dat komt alleen maar omdat ik alles goed plan en 'doorwerk'.
Afbeelding
Afbeelding

G&F&S
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jul 2005, 13:57
Locatie:Berchem (Antwerpen)

Bericht door G&F&S » 21 sep 2006, 19:51

Hey

Ik ben ook lang tbm geweest terwijl ik aan dop zat. Maar ik wou enerzijds wel werken, maar vond niks in de richting da ik zocht mét opvang voor Femke.

Ben nu half jaar part-time aant werk en voor 19u andermans rommel opkuisen krijg ik 120€ meer dan dop. (en das dan omdat ik bijpassing krijg, want van werk zelf zou ik rond de 300€ minder hebben) Ik vind dat uiteindlijk wel héél onderbetaald, zeker voor het zware werk da ik er voor moet doen. Ben al sinds m'n eerste dag op zoek naar ander werk, maar helaas zonder succes. En ik wil maar part-time werken, omdat ik ook nog tijd, zin en fut wil hebben om aan Femke te besteden en dan moet ik mijn eigen huishouden ook nog doen. En de laatste 2 maanden lukt het vrij goed om m'n huishouden ook te doen, maar dan mag ik niks anders plannen op de dag, want anders lukt het al niet meer. Femke gaat om 18u naar boven, ligt er om 18.30u in. DAn nog stofzuigen zit er niet meer in, wegens te veel lawaai. Het huishouden lukt me het beste direct nadat ik Femke heb opgehaald (eigenlijk de tijd dat ik met Femke zou moeten hebben)

Ik ben dus ook van mening dat er een vervangingsinkomen moet zijn voor TBM, en dan ook vooral voor mensen die er dan ook nog eens alleen voor staan (ikke dus) want sinds ik werk heb ik de indruk dat ik meer geld uitgeef dan ervoor met nu dus 120€ meer. Het valt me op dat ik veel minder zin heb om te koken en dat ook minder doe (vandaag frieten) en op zich is er niks mis mee, maar Femke moet rond 17u eten, om uur later te kunnen gaan slapen.

Ik heb het ook overwogen om OM te worden, maar de mensen van die dienst zelf raadden me het af, wegens niet kunnen garanderen van vast inkomen en idd voor dan full-time voor veel kids te zorgen om nog minder te hebben (want je moet ook wel wat eten enz kopen voor die kids) dan heb ik het maar zo gelaten, hoewel ik echt wel het type persoon ben om met kindjes te werken.

Ik ga nu als ik er geraak komend weekend naar de kraamvogel in antwerpen en daar eens vragen of er geen vacatures zijn voor kraamzorg. In school van Femke zou ik hopelijk ook kunnen beginnen met middagopvang (3 dagen 1u20min) maar dan als vrijwilliger en das dan droomjob (met kids hé) en verdien er meer aan dan aan m'n poestwerk. Ik heb die job ook aangenomen om van den dop af te zijn, maar als ik had geweten wat ik na die ene dag al wist, wel nooit meer.

Doei
G&F
"Cogito ergo sum"
AfbeeldingAfbeelding

Katia

Re: Onbegrip

Bericht door Katia » 21 sep 2006, 20:37

spotje schreef:
Sfiedeltje schreef:Hoi hoi,

nu zat ik overlaatst te snuffelen op "niet toegestane forumnaam waar geen onderling respect is".be. Daar zijn der dus die vinden dat een thuisblijfmama niet zou mogen stempelen, ze vinden dat profiteurs. Ik deel die mening niet.

Nu wou ik eens horen hoe het hier zat :) Heb er nog geen topic van gevonden dus da's ook weer is iets nieuw om over te tetteren :D

'k Zou graag eens wat meningen horen. Ik zelf ben thuisblijfmama, maar ik stempel niet. Mijn vriend heeft mij en ons zoontje ten laste genomen (ook veeeel beter voor de belastingen).

Groetjes!
Is dat het forum vol met verzuurde mensen die WEL werk hebben en daar niets liever doen dan mensen die werkloos zijn belachelijk maken en verwijten? Te vinden op een site waar men werk kan zoeken.....
Zoja, ik wil daar niet meer gaan! Zo bende frustro's!

KOm jij maar naar hier, het is hier stukken gezelliger :wink:
volgens mij bedoelt ze gewoon Z*ppy :wink:

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 21 sep 2006, 20:52

Ik ga me hier ook eens op glad ijs wagen ... vooral omdat er hier nog geen kindjes zijn ook.
Hier volgen enkele van mijn standpunten:
1. Wie door omstandigheden werkzoekende wordt, heeft recht op een uitkering.
2. Wie geen werk zoekt, heeft (bv na 6 maanden) geen recht meer op een uitkering.
3. TGM MOETEN een uitkering krijgen. Ik ben het ermee eens dat dit ook een volwaardige dagtaak kan zijn.
4. De uitkeringen moeten in zijn geheel herzien worden. Die zijn in sommige gevallen echt wel te hoog. Daardoor is de drempel om voor hetzelfde bedrag (soms zelf lager) te gaan werken.
5. Een vrijstelling aanvragen als (kersverse) mama vind ik dan ook heel fair en dit bedrag (evt. iets optrekken) zou ideaal zijn voor de tbm.

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening. En volgens mij geldt hier nog altijd de vrije meningsuiting :wink: Deze 'discussie's vind ik wel fijn. Iedereen kan zijn mening geven zonder daarbij iemand anders aan te vallen. (Bij deze: niemand hoeft zich aangevallen te voelen hé)

Door mijn werk kom ik jammergenoeg meer dan eens in aanraking (niet persoonlijk) met mensen die 'profiteren' en zoals in alles zijn het die enkelingen die het voor anderen moeilijk maken.

Katia

Bericht door Katia » 21 sep 2006, 22:01

Anneliefje schreef:Ik ga me hier ook eens op glad ijs wagen ... vooral omdat er hier nog geen kindjes zijn ook.
Hier volgen enkele van mijn standpunten:
1. Wie door omstandigheden werkzoekende wordt, heeft recht op een uitkering.
2. Wie geen werk zoekt, heeft (bv na 6 maanden) geen recht meer op een uitkering.
3. TGM MOETEN een uitkering krijgen. Ik ben het ermee eens dat dit ook een volwaardige dagtaak kan zijn.
4. De uitkeringen moeten in zijn geheel herzien worden. Die zijn in sommige gevallen echt wel te hoog. Daardoor is de drempel om voor hetzelfde bedrag (soms zelf lager) te gaan werken.
5. Een vrijstelling aanvragen als (kersverse) mama vind ik dan ook heel fair en dit bedrag (evt. iets optrekken) zou ideaal zijn voor de tbm.

Dit is natuurlijk mijn persoonlijke mening. En volgens mij geldt hier nog altijd de vrije meningsuiting :wink: Deze 'discussie's vind ik wel fijn. Iedereen kan zijn mening geven zonder daarbij iemand anders aan te vallen. (Bij deze: niemand hoeft zich aangevallen te voelen hé)

Door mijn werk kom ik jammergenoeg meer dan eens in aanraking (niet persoonlijk) met mensen die 'profiteren' en zoals in alles zijn het die enkelingen die het voor anderen moeilijk maken.
exactly what I mean :wink:

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 21 sep 2006, 23:55

goortjes schreef:
voor de rest treed ik jullie bij, maar hier geef ik Sterretje toch gelijk hoor
Als ik 's avonds thuiskom, ligt mijn thuiswerk nog op mij te wachten. in het weekend en in mijn verlof blijft dit ook gewoon doorgaan.
De kindjes kun je niet wegtoveren hé
idd ALS je tenminste meteen je kids opaalt na je werk want ik ken er die de opvang gewoon wat langer laten doorlopen en intussne boodschappen doen zonder kids en/of zelfs kuisen enz enz terwijl de kinderen naar de opvang zijn ... maar ja er zijn ook TBM's die hun kids daarvoor in de opvang steken. Als je je kinderen echter constant bij j ehebt dan hangt het van veel factoren af of je nog tot iets komt maar ik moet zeggen dat mijn huishoudelijk werk soms beter rodgeraakt als ik ga weren dan wanneer ik thuis ben: raar hè. Tja als ik thuis ben dan wil ik er echt helemaaaal zijn voor de kids en als ik ga werken dan wil ik dat ook en probeer mijn afwezigheid zelfs te compenseren maar blijkbaar heb ik op1 of andere manier dan een soort stress waardor ik meer doe in mijn huishouden ook - in verhouding toch. Hoewel het ook niet altijd opgaat ...
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sfiedeltje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 13:23
Locatie:Kapellen

Bericht door Sfiedeltje » 22 sep 2006, 00:26

Ik wil ook zeker niemand aanvallen .. Maar wou gewoon eens horen wat jullie meningen waren.
En ja, ik bedoelde Z*ppy .. Echt erg daar .. Komt daar om leuke babbel maareuh die zit er niet in. Daar stond ook geen topic met voordelen van tienermoeders, 'k maak er één .. Denk één van de grootste fouten van mijn leven, goh zoveel slechte commentaar!! Daar doen ze niets liever dan je afbreken.
Hie rkan je tenminste op volwassen manier discussieren en meningen te horen krijgen :)

Sorry dat ik zei dat moeders die werken niet van 's morgens tot 's avonds bezig zijn. 'k Had me verkeerd geformuleerd. Wat ik bedoel is, dat jullie even tussenuit zijn van de kids .. Een volwassen babbel kunnen doen met volwassenen :) Ik betrap me der soms op dat als mijn vriend thuiskomt, da'k tegen hem nog in baby-taal bezig ben :D Dus ik bedoelde enkel, dat tbm is osptaan, voor kids zorgen tot je gaat slapen, opstaan en weer voor kids zorgen :)

Sorry als 't verkeerd overkwam :oops:
AfbeeldingAfbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 22 sep 2006, 07:54

Z*ppy dus, dat forum dat ik bedoel is de veedeeaaabee, daar moet je eens gaan kijken..... :roll:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 22 sep 2006, 08:52

Sorry als 't verkeerd overkwam
dat is niets :wink:
ik begrijp dat wel hoor!
't is daarmee dat ik zo graag ga werken! Interactie met volwassenen
en eens thuis zijn mijn kindjes alles hé :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 22 sep 2006, 11:19

Ik ben heel graag thuis bij Anaïs, maar als ik binnenkort weer kan gaan werken zal me dat toch ook deugd doen...
Zo ben ik gisteren op proef geweest en is Anaïs 4 uur bij de papa gebleven, de eerste keer dat ik zolang van haar weg was.
Ik vond het zalig om er eens alleen mee weg te zijn, op de brommer (was lang geleden zeg), de verse lucht, zonder luiertas, en tussen de volwassenen...ik weet wel nog niet of ik mag beginnen, das nog afwachten...
Maar raar genoeg heb ik Anaïs niet erg gemist, tja wel gemist maar ik heb niet geweend of zo...ik wist ook dat ze in goede handen was he :D En ook heeft zij het goed gesteld...
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 22 sep 2006, 12:48

fijn om te horen Katharina
Je hebt dat toch wel eens nodig hé, dat eventjes geniet van wat 'vrijheid' :wink:
hoop voor jou dat er snel iets uit de bus valt
Succes hé
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 22 sep 2006, 14:45

Zie je wel dat je daar ook eens kan van genieten, Katharina?
Als je weet dat je kind in goede handen is, moet je genieten van je "vrijheid".
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Kim.D.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 jan 2006, 15:04
Contacteer:

Bericht door Kim.D. » 22 sep 2006, 14:51

@ katharina: véél succes.

ja, dat doet deugd als je kan gaan werken. je kind is toch in goede handen dus moet je je geen zorgen maken.

ik werk full-time maar ga dat niet lang meer volhouden denk ik. is best zwaar. zou graag 4/5de werken.

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 22 sep 2006, 17:06

Katharina schreef:Ik ben heel graag thuis bij Anaïs, maar als ik binnenkort weer kan gaan werken zal me dat toch ook deugd doen...
Zo ben ik gisteren op proef geweest en is Anaïs 4 uur bij de papa gebleven, de eerste keer dat ik zolang van haar weg was.
Ik vond het zalig om er eens alleen mee weg te zijn, op de brommer (was lang geleden zeg), de verse lucht, zonder luiertas, en tussen de volwassenen...ik weet wel nog niet of ik mag beginnen, das nog afwachten...
Maar raar genoeg heb ik Anaïs niet erg gemist, tja wel gemist maar ik heb niet geweend of zo...ik wist ook dat ze in goede handen was he :D En ook heeft zij het goed gesteld...
:D ik blijf hier duimen voor je!! :wink:

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 22 sep 2006, 17:08

spotje schreef:dat forum dat ik bedoel is de veedeeaaabee, daar moet je eens gaan kijken..... :roll:
Dat forum staat wel niet gelijk met de mensen die er werken hé :lol:
Ben zelfs nog nooit op dat forum geweest :oops:

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 22 sep 2006, 17:14

Katia schreef:
Anneliefje schreef:zie 'mijn standpunten' ergens hierboven
exactly what I mean :wink:
hihi, dat is nu al de 2e keer op korte tijd, denk ik, dat ik iets zeg wat jij bedoelt :wink:


Plaats reactie

Terug naar “De thuisblijfmama”