Thuiswerk...

Moderators:Welcome, Annubis, Moderators

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas
Thuiswerk...

Bericht door Ingetjeuh » 01 nov 2007, 09:16

er staan hier nu wel al een paar topics over thuiswerk mah ik wil er eigenlijk het fijne eens van weten... hoe zit dat eigenlijk financiëel? hiermee bedoel ik, belastingen, pensioen, enzo....
kvind da niet direct trug misschien da der mensen zijn die mij hierover meer kunnen zeggen?
ik ben volop aan het zoeken naar thuiswerk omda'k wil wachten met te gaan werken tot de kindjes naar school gaan...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 02 nov 2007, 10:28

hoi, ik zou ook willen overschakelen op thuiswerk tot de kindjes naar school gaan... maar betrouwbaar thuiswerk is niet zo makkelijk te vinden hoor...
nu moet ik in eind januari terug beginnen werken tot midden april, dan heb ik terug zwangerschapsverlof...
maar na mijn zwangerschapsverlof zie ik het eigenlijk niet zitten om nog terug naar mn werk te gaan, is in shiften, en mn vriend heeft ookal zo'n lange uren... als ik met de laten zit zou ik mn kindjes een week bij mn schoonmoeder moeten laten :roll: ze gaat daar wel goed voor zorgen daar niet van, mo da zie ik echt niet zitten hoor, om de 3weken een week mn kindjes missen :cry:
ik wil ook terug 6maand bv geven en afkolven op mn werk is onmogelijk... dus ja, kga nog es serieus mogen nadenken over een oplossing... zelf ontslag nemen en volledig thuisblijven is financieel niet haalbaar denk ik (nu heb ik ook nog 60%van mn loon)
dus als er iemand weet waar ik deftig thuiswerk kan vinden... laat maar weten :wink:
ingetjeuh ook jij veel succes met je zoektocht!!
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
valerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jun 2007, 17:42
Locatie:roeselare

Bericht door valerke » 02 nov 2007, 17:46

is er wel deftig thuiswerk

enigste wat wij vonden was met telefoon vragen stellen

nee dank u daarvoor dan


k zal wel enkele overuren meer kloppen dan en enkele laten uitbetalen in plaats van recup te nemen dan

Gebruikersavatar
Ingetjeuh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 aug 2007, 14:09
Locatie:Beveren-Waas

Bericht door Ingetjeuh » 02 nov 2007, 18:42

er is wel deftig thuiswerk hoor...
je moet het enkel vinden... en hiervoor moet je hard zoeken...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “De thuisblijfmama”