Mei: updeetje van hier eens

Moderators:Welcome, Moderators

Fanny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 11:28
Locatie:Gent
Contacteer:
Mei: updeetje van hier eens

Bericht door Fanny » 12 jun 2005, 19:10

Hallo eeeeeiiiinnndelijk kom ik nog eens zien. Sacha werd dus geboren 2 mei en is nu al reeds 1maand en een half. Wat vliegt de tijd. We hebben 14 dagen gesukkeld met de BV en na gezien te hebben dat hij 500gr was afgevallen en steeds weende en ik liep met een ontsteking met bloedende kloven heb ik 1 week afgekolfd en zagen we dat ik zo goed als niks meer had(((( Ik heb dan zelf besloten om FV te geven en heb er in het begin wel spijt gehad daar het bij Geneviève en Dorothée perfect verliep maar sacha was een luie drinker. Na 5 min. sliep hij al in en met behulp van natte washandjes, verversen ondertussen en steeds wakkermaken hielp niks, hij vertrok steeds heel diep in slaap. En na 10min. was hij er weer. Ik kon het niet meer uithouden, Geneviève en Dorothée waren (en zijn) erook nog en ik kon het niet meer bolwerken. Ondertussen zijn we dus een maand verder en doet hij het echt wel perfect)))) Hij komt heel goed aan nu is ondertussen 1 kg bij wanneer hij dus op het laagste stond en slaapt als een roos. De kindjes hebben er nu ook meer plezier aan want ze mogen elke dag eens een fles geven om beurten dan toch )))) En tgaat ook veel beter dus. Ik gaf NAN ha1 maar hij vroeg veel en werd moe en dronk wat minder goed en de verpleegkundige van K&G had Nutrilon HA1 voorgesteld en nu drinkt hij ze zo goed als op en de fles is met een maatje minder al een verzadigd buikje waard))))
We hadden dan ook gisteren onze babyborrel en ik moest heel de week alles poetsen en voorbereiden en heb na 3 weken te stoppen met Bv een absces gekregen en neem dus voor de moment AB(((( Maar tgaat veel beter, ik had een hele flinke kloof aan mijn rechtertepel en die bloedde hevig, ik moest afkolven en weggieten want twas meer bloed dan melk (sorry hoor) en ik zou door die wonde een bacterie hebben gekregen die nu pas op mijn borst wreekt(((( Sacha heeft ook een navelbreuk en het stompje was ook niet volledig gesloten en tgeeft nog enkele weken steeds wat bloed gegeven(((( Nu met Fucidine is het eindelijk volledig in orde. In het UZ Gent hebben ze sinds januari de techniek van de verzorging verandert, ze doen er gewoon niks meer aan !!!! Het klemmetje wordt na 48u afgesneden en dan moet het maar afvallen eer het droog is. Nu tzou sneller gebeuren dan met de "oude" techniek maar tgeeft er nog 14 dagen gehangen en het laatste stukje die het samenhield wilde maar niet drogen dus bloed was dan weer eens het dagelijkse wat ik zag, met veel verzorging erbij pfffff. Ik moet morgen op onderzoek bij de gyné en ga het haar zeker laten weten dat ik niet tevreden ben met de nieuwe techniek dat ik toch liever het oude heb met het poeder en navelbandje, want je weetsteeds dat alles mooi ingepakt zit en niks hem kan gebeuren als je eens ertegen tokt.Dus al bij al was het geen lachertje deze week, maar..... alles is voorbij nu kunnen we eindelijk gaan genieten. Geen bezoek meer (of miss. nog enkelen) en geen verplichtingen meer en das héééél erg leuk. Ik begin al stilletjes te denken aan de vakantie, tijdens de Gentse Feesten ga ik met de kinderen naar zee voor 14 dagen en ik hoop dat het mooi weer gaat worden zodat we er allemaal van kunnen genieten, ik hoop het toch want kijk er al enorm naar uit))))

Voila das mijn update))))Ik hoop dat de andere mama's ook weer eens wat laten weten want een update is wel eens leuk he LOL

Fanny
Mama van Geneviève (5/8/98 ),Dorothée (18/9/2000)Sacha (2/5/05 )
Geneviève 1998
Afbeelding
Dorothée 2000
Afbeelding
Sacha 2005
Afbeelding


Gebruikersavatar
Patricia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mei 2004, 23:00
Locatie:Neerpelt, Limburg ( Belgie)

Bericht door Patricia » 13 jun 2005, 00:07

Fanny proficiat



Ik hgeb er op vrijdag 13 mei een prachtige dochter bij gekregen
52 cm 3 kg 540 gr


het bevallingsverhaal is voor een andre keer ben nu ff niet in de sttemming net wat onweer geweest tusse mij en mijn vriend :cry: :cry:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 13 jun 2005, 06:33

Hey Fanny,
Jammer dat je zo hebt zitten sukkelen! Maar het zal wel allemaal in orde komen.. Dan zullen de zussen wel fier zijn zeker dat ze mogen meehelpen?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2005”