Waar zijn de aprilmama's?

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 27 mar 2006, 10:33

Sandy, ik vind dat hier wel op zijn plaats, want het gaat toch over aprilkindje Amelie :wink:

dank je wel, ik vind het ook een superschattige, lieve, mooie,... foto :)
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 27 mar 2006, 10:56

waarheid mag gezegd zijn hé :lol:
Afbeelding
Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 27 mar 2006, 12:04

op deze foto zie je dat ze al een grote meid wordt.
zo met een speldje in haar haar.

Schattig!
Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 27 mar 2006, 12:06

dat speldje is welgeteld 2 seconden blijven zitten, na haar fotosessie, maar dat zie je niet op de foto he :lol:

Ja ze is stillekes aan het evolueren naar een peutertje....ongelofelijk...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

olli
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 feb 2006, 18:59
Locatie:de kempen

Bericht door olli » 27 mar 2006, 12:33

straf he, dat zo'n klein boeleke kan evolueren naar een peuter en zo verder.

geniet maar van de tijd dat ze zo klein zijn.
Afbeelding


Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 03 apr 2006, 11:58

Hoi!

Liyah is nog steeds ziek (nu al drie weken). Ik heb op 2,5 week al 3 keer bij de dokter gestaan, en als ze vanavond nog zo hoest ga ik weer. Er moet echt een oplossing komen. Ze is al een kleine halve kilo afgevallen (weegt nu 7,5 voor 71 cm), ocharme ...

Wel heeft ze ondertussen eindelijk haar eerste tandje (doorgekomen op 31 maart), en trekt ze zich op tot staan. Ze stapt ook achter de loopauto aan. Allemaal sinds dit weekend ...

Fozke, ik moet eerlijk toegeven dat ik wat jaloers ben op Amelies mooie haardos! Bij Liyah zijn er nog steeds maar erg weinig haartjes te zien :cry:
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 05 apr 2006, 11:36

Gelukkig verjaardag Amelie!!!
Drie dikke kussen voor jouw bijzondere dag!
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 06 apr 2006, 10:17

dank je wel

goeiemorgen!!!

jaja ons meisje is 1 jaar oud! Het was een dagje van herbeleven voor de mama (om half 4 wakker geworden, juist op het uur dat ik Wer uit bed gehaald heb voor naar ZH te vertrekken en Amelie zegt haar eerste gebrabbel om 8u40, heel toevallig het uur dat ze geboren is!)

We hebben er een echt verwendagje voor ons meisje van gemaakt, voormiddag gaan zwemmen, en heeft ze ook haar eerste kennismaking met de yaccuzi (geen idee hoe ze da schrijven) gehad, zo vond het zalig.

's Middags dan sandwichekes en daarna een cake met een kaarsje op. Het kroontje gooide ze telkens zo snel mogelijk van haar hoofd, het kaarsje heeft ze gedoofd door deze razendsnel van de cake te gooien en de cake lustte ze niet . Je zag ze naar ons kijken 'wat doen jullie toch vreemd, laat me nu toch gewoon eten???' We hebben ook gezongen, dat vond ze wel leuk!!

Dan de pakjes, na heel erg lang het papier bestudeerd te hebben, haar even op gang geholpen, en heeft ze de pakjes toch opengekregen, die ze amper bekeek want dat papier was toch veel interessanter. Maar nu is ze er wel fijn mee aan het spelen.

Dan dutje. Mama en papa zijn solidair geweest en hebben meegedut.

Daarna naar een binnenspeeltuin geweest, die ook voorzien was op van die kleine kindjes, ballenbad, springkasteel, trampoline, schuifafjes...ze heeft zich ontzettend goed geamuseerd, daar gaan we zeker nog eens naartoe.

Daarna nog naar de overgrootouders, om eindelijk eens een foto vast te leggen van het 4geslacht, dus mijn ouders waren er ook.
Overgrootmoeder maakt de beste gateaus ooit, en het mooiste versierd, dus daar stond er eentje te pronken. Amelie heeft er 1 keer voorzichtig haar vingertje ingestoken en dat was het, ze heeft er een halve hap van genomen en toen was het goed geweest. Toch niet zo'n zoetebekje als we dachten?
Daar heeft ze wel nog fijn gespeeld...

Dus een hele leuke dag voor haar
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 22 apr 2006, 20:27

en ze kan stappen! weliswaar nog een beetje onwenning, en ze belandt nog regelmatig op de poep, maar ze is er mee weg. Wel grappig om te zien, en superschattig natuurlijk!

Momenteel is ze terug wat ziekjes, ik vermoed weer een oorontsteking, ze is er nogal gevoelig voor...

hoe is het met jouw kindjes, boekenwurmpje?
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 24 apr 2006, 10:30

Hoi!!

Dikke proficiat aan Amelie!

Onze minimeid is ondertussen ook verjaard. We hebben een prachtig feestje gehad met veel cadeautjes en een leuke taart.
Ze trekt zich overal aan recht en stap aan het handje en langs de meubels. Haar eerste twee tandjes staan er eindelijk door. Ze zegt haar eerste twee woordjes: Taida en Ja (Liyah, wil je een flesje? Ja! :lol:)

Dat is het zowat :)
Ik ga proberen om een foto van haar in mijn avatar te stoppen, Liyah met een zalige chocomond op haar verjaardagsfeestje 8)
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 apr 2006, 11:59

Amelie, proficiat met je loopkunstjes hoor! Vanaf nu mogen we je rekenen tot peuter.
Wat wordt je groot, baby af al... :wink:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 24 apr 2006, 13:42

oei boekenwurmpje, ik ben de verjaardag van je kleine schat helemaal uit het oog verloren :oops: , maar daarom niet minder gemeend, toch nog een zeer gelukkige verjaardag toegewenst, met nog lekker veel ontdekkingstochten...

woordjes zegt ze hier nog steeds niet eigenlijk, ze heeft het te druk met andere dingen :wink: .

Ja Sandy, een peutertje. Nu wordt ze echt wel een grote meid...
Laatst gewijzigd door fozke op 10 mei 2006, 14:00, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 02 mei 2006, 13:44

Hoe gaat het met het stappen? Ondertussen crosst ze al vrolijk rond, zeker?
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 10 mei 2006, 14:02

Ze kruipt bijna niet meer nu, alleen nog stappen stappen stappen. Ze valt nog wel eens regelmatig op haar poep, maar dat houdt haar niet tegen (ik word soms moe als ik ze bezig zie, moet ik zeggen, zo een doorzettingsvermogen zeg...)

Ze stapt wel nog een beetje grappig, haar beentjes nog een beetje gespreid voor wat meer evenwicht en de handjes een beetje hoger om te balanceren. :lol: Maar ze doet het heel erg goed, nog even en ik kan ze niet meer bijbenen.

Wat wel handig is, is dat ze nu al eens meer mee aan kan stappen ipv ze altijd te pakken, wat met die dikker wordende buik toch wel handig is.
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
annemama
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 feb 2006, 22:54
Locatie:oost vlaanderen

Bericht door annemama » 22 jun 2006, 14:24

hoera!!! hier is er nu ook eentje die het stappen onder de knie heeft!!! ze was al heel het weekend aan het oefenen met haar karretje, en uiteindelijk hebben we haar een paar stapjes kunnen doen zetten door met een beertje voor haar neus te schudden en te zeggen: "pakt het beertje!" vol glorie stapt ze nu overal naartoe, soms nog een beetje onwennig, maar dat zal wel beteren
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 22 jun 2006, 16:24

leuk he annemama! Je gaat verschieten hoe snel ze als volleerde stappertjes door het leven gaan! Ik kan me al bijna niet meer voorstellen dat ze ooit gekropen heeft...
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2005”