Waar zijn de aprilmama's?

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 28 nov 2005, 11:30

oei....tja eenkenninigheid en/of scheidingsangst....

Sete kan het soms ook hebben maar dan vooral als hij moe is.

Ik moest normaal morgen maar omdat ik hele dag moet werken en niet kan heb ik afgebeld en kan pas op 15 december terug...pff zolang wachten.

Ik ben ook zo benieuwd naar zijn gewicht en lengte....

En je kunt wegen en meten zonder bij de dokter binnen te moeten he

Verder hier geen veranderingen. Alles verloopt nog vlotjes, een nadeel is dat hij nin voormiddag best een dutje kan gebruiken maar hij wil niet. dat is soms best vermoeiend...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 01 dec 2005, 13:43

de eerste 2 tandjes zitten erdoor...

Heb helemaal geen typische kenmerken gezienzoals rode billetjes, koorts en zo maar goed. 2 kleine witte streepjes...zo lief!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 01 dec 2005, 13:46

Wauw!! :!:

Dikke proficiat aan Sete met zijn eerste twee tandjes!!
Liyah heeft last van wat diarree en stinkende stoelgang, maar er zijn er zo nog in de kribbe dus ik denk niet dat het door tandjes komt...

Ben eens benieuwd wanneer ze er eindelijk zullen staan! :D


Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 01 dec 2005, 13:49

tja ik heb hier ook lang gewacht...het opvallende was nu gewoon dat ik amper in zijn mond mocht voelen en gisteren was hij seriues op zijn borsteltje gefixeerd om er op te bijten
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 05 dec 2005, 11:20

hoi

Liyah is sinds dit weekend een echt aapje: ze doet ons in alles na. Als we met ons hoofd schudden doet zij dat ook, als we ma-ma of ta-da zeggen doet zij dat na, als we prrrt doen met onze lippen doet zijn dat ook. Zaaaaalig! :D

Ze kruipt ook al achteruit, dus ik denk dat het niet lang meer zal duren voor ze het hele huis onveilig maakt!

Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 08 dec 2005, 11:01

Sete heeft dat nog niet zo. In ieder geval heef tie precies wel veel slaap nodig. Bij onthaalmoeder heef thij 2 keer geslapen en daarna bij mijn man ook nog...in totaal 6uur als het neit meer is.

Ergens vind ik dat wel zielig omdat hij elke keer in bed moet en hij precies heel dagen in bed ligt. Sete slaapt dan ook nooit meer in zijn park omdat hij dat neit kan!

Verder hier niet veel veranderingen..hij is toch al meer gelukkiger tegenover vorige week. Dus denk dat tandjes minder hard drukken.

Volgende week ga ik normaal naar kind en gezin. Ben ontzettend benieuwd. zwaar zal hij neit zijn maar wel groot!! Het viel me van de week opdat hi jniet zo veel weegt maar dat hij echt wel al een grote is als je hem vastneemt. Als je dan ziet waar die beentjes al komen en zo..

Ongelooflijk gewoon!

Trekt jouw dochter zich al op?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 08 dec 2005, 15:47

ja, daar is ze ook al mee begonnen. Nog even en er is hier niks meer veilig :lol:

Liyah slaapt ook zo veel hoor. Ik kom er mee thuis van de kribbe, ze drinkt nog een keer bij mij, en dan slaapt ze een uur of twee.
Dan even wakker, weer drinken en dan naar bedje

In haar park kan ze ook niet slapen, maar in de wieg (staat nog altijd in de living) gelukkig nog wel. Zo moet ik ze niet altijd boven in haar bedje liggen, want ik vind het wel jammer dat ik haar zo weinig wakker zie tijdens de week. Gelukkig zijn er nog de weekends, dan kan ik meer van haar genieten :D

Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 08 dec 2005, 22:04

Sete heeft zojuist ook zijn eerste poging gedaan en zich rechtgetrokken!

En vandaag gemerkt dat boven ook zijn twee tanden door breken! Wat een dag seg...en dan die 4 tanden zo snel op elkaar!

ik ben zo trots op mijn zoon
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 09 dec 2005, 15:15

:D
hip hip hoera voor Sete!!! :D
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 13 dec 2005, 13:36

donderdag naar kind en gezin..ben zo benieuwd!

Hij draagt nu maatje 74...voor een kind van een jaar maar al die broekjes zijn veel te breed. Ach ja..hij is gelukkig alhoewel hij vannacht enkele keren gezaagd heeft en echt puur omwille van pijn. De bovenste tandjes zijn aan het duwen. Het ene zit er ook verder door dan de andere maar ja..

ook heb ik een mail aangekregen over een sprongetje in hun ontwikkelingsgroei..dus misschien dat het er allemaal mee te maken heeft.

En hoe is het met jou? Gaat het een beetje?
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 14 dec 2005, 08:56

Hoi,

Het gaat, het gaat. Een dag met een keer, zoals mijn grootmoeder zou zeggen.

Ik heb bij Liyah ook eens in haar mondje gekeken en gevoeld, maar er zijn geen tandjes te bekennen. Ze is snipverkouden, maar blijft er wel goedgezind onder. Ik iets minder, elke morgen vind ik haar bedje terug onder de snottebellen! Mijn wasmachine doet overuren.

Jammer dat Sete slechter slaapt door die tandjes. Heb je al eens Teejel geprobeerd? Dat is een verdovende gel die je aan het tandvlees smeert. Daardoor wordt dat plaatselijk verdoofd, en hebben ze minder last van de tandjes. Het smaakt wel redelijk straf, Casper moest er niet van hebben.

Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 15 dec 2005, 10:28

Sete weegt dus nu mooi 8900gr en heeft een lengte van 72cm!

Ik heb naar mijn voeten gekregen dat ik moest stoppen met zwitsal producten omdat hij zich zo aan het krabben was. Da theef thij altijd gedaan en een tijd niet en nu is ie daar weer mee begonnen. Gerbuik hypo allergene wasverzachter en hij verklaarde me haast zot! Leuk hoor
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 15 dec 2005, 16:13

Euh, wat is er mis met zwitsal?
Ik gebruikte in het begin ook hypo-allergene wasverzachter, nu terug gewone producten.
En om Liyah te wassen gebruik ik Mustela.

Welke producten moet je nu van de KA gebruiken om Sete mee te wassen?

Een mooie lengte en gewicht heeft Sete al!

Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 15 dec 2005, 19:20

ik moet eucerin voor de gevoelige huid ph5 gebruiken. Speciaal naar apotheker daarvoor. In oliebad en zo zetten...

GEEN wasverzachter meer...

Pfff ze hebben daar altijd commentaar.

Toen i kzei da tik zijn tanden nog niet poetste was ik ook al bang dat ze commentaar gaven maar dat was niet zo!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 17 dec 2005, 13:38

Vannacht een slapeloze nacht...om het kwartier was Sete wakker. Kokhalzen en op gegeven moment lag ie bij mij in bed en ja hoor daar kwam er een groot deel eten weer uit!

Ineens een temperatuursverhoging van de 37 naar 39.5. Stopje opgestoken en dat begon een beetje te werken maar na een uur weer hetzelfde.

Braakneigingen en vieze pampers. Beetje diarree...
Amai was me dat verschieten. hij wilde geen water drinken voor de vieze smaak weg te krijgen dus dan ik maar wat op zijn tut.

Telkens, zelfs vandaag als hij een boer laat dan heeft dit echt een vieze gistgeur! Ongelooflijk. Geen idee wat het is..

Papfles maar half leeg en zojuist de rest van pap verdikt met vlokken en zo gegeven met een platte kaasje. Brr op dat gebied voel ik me zo onervaren he. Man had de nacht dus stond er ook alleen voor...
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 19 dec 2005, 13:28

Hoi,

mag ik me er nog bijvoegen? Ik ben nieuw hier.
Ons dochtertje Amelie is van 05/04/05 (jong moederke kent me al een beetje :) )

Misschien even kort wat meer over haar.

Amelie is een schat van een dochter, die ons over het algemeen de nodige nachtrust gunt. Overdag doet ze nog 2 dutjes, in de vm een uurtje en in de nm een uurtje, niet zo heel veel dus. Rond 20 u gaat ze slapen, en wordt meestal zo rond 8 u à 8 u 30 terug wakker.

Ze kan heel goed alleen zitten, en sinds kort kruipt ze ook (alhoewel het nog niet echt kruipen is, ze trekt zich voort op de buik, maar ze geraakt wel waar ze moet zijn :D ) Momenteel is ze aan het beginnend optrekken, maar dat lukt nog niet zo goed.

Ze is meestal heel vrolijk en lief, en brabbelt al een beetje (dada, mama, maar nog niet bewust natuurlijk)

Sinds vorige week is haar eerste tandje komen piepen, en ik heb de indruk dat ze daar nu toch wel een beetje last van heeft. Het eten is vaak weer een moeilijke opgave (wenen wenen wenen) ik vraag me dan af of dat daardoor komt.

Zo dat is zowat het belangrijkste.

Ik zal proberen jullie verhalen nog wat bij te lezen :)

groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 19 dec 2005, 13:42



Piep,
zo ik ben een beetje bijgelezen, nu ken ik jullie toch al een beetje :D

Is Sete trouwens ondertussen al terug een beetje beter?

Enne, ik heb ook ooit eens een zuigplek gehad van ons amelie (onderwerp van al een tijdje geleden) eentje op mijn arm, maar ook eentje recht op mijn kin. Sinds ik gestopt ben met BV, doet ze dat zuigen ook niet meer.

groetjes
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 22 dec 2005, 09:54

Oei, hier is het wel vrij rustig precies?

Amelie heeft enkele moeilijke dagen. Moeten we 8.5 maand wachten op haar eerste tandje, komen er dan maar meteen 3 tegelijk door. Ze ziet er wel wat van af. Moet toch serieus pijnlijk zijn? 's Avonds heeft ze altijd tegen de 39 aan koorts.
Gisteren nog bij de dokter geweest, maar die kon geen oorzaak vinden voor de koorts, dus dat zal wel van de tandjes zijn. Moest de koorts nu toch enkele dagen blijven duren, kan het ook zijn dat ze een blaasontsteking zou hebben, en dan moet ik een urinestaaltje binnen brengen. Maar volgens mij komt het echt wel van de tandjes.

En sinds enkele dagen hebben we hier ook kennisgemaakt met de verlatingsangst. Op zich is het positief dat ze daar nu inzit, dat betekent namelijk dat ze zich op een goede manier veilig aan het hechten is. Maar het is wel even vervelend en vermoeiend. maar ja, daar kan zij ook weer niks aan doen he.

Maar vrij vermoeiende dagen hier, en dan nog eens te bedenken dat ik heel moe ben van de prille zwangerschap, maakt het dus wel extra zwaar.

Daarnaast moet ik nog stilletjes in paniek gaan schieten, want ik heb nog steeds geen kerstcadeautjes :shock:

lieve groetjes en hopelijk tot schrijfs
Sofie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 22 dec 2005, 16:01

hey hier ook zo hectische dagen hoor! hopelijk ben ik nu een beetje rond met alles...

verder alles goed hier. Sete heef took op een leeftijd van bijna 8 maand zijn tandjes gekregen en dan 4 op een week tijd. Hij was daarna lastig en ziek met overgeven als gevolg.


Ik weet ook dat hij nu lastig is omwille van een ontwikkelingssprongetje!
nachten beginnen nu terug goed te gaan..oef want amai vermoeiend.

Verder niet veel veranderd..spannend zo met die feestdagen zijn eerste cadeautje
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 23 dec 2005, 14:27

hey, hier ben ik ook weer!

Liyah heeft nog steeds geen tandjes, ondanks een vuurrode kaak en zuur ruikende ontlasting al een week.
Ze doet verwoede pogingen om te kruipen, maar voorlopig komt het er niet van.

Ik loop mezelf ook vooribj in voorbereiding naar de feesten toe: voor de feest van morgen moet ik nog alles van het menu gaan kopen, en ik hoop nog niet alle cadeautjes :roll:
Elk jaar begin ik er te laat aan *zucht*

Vieren jullie oudejaar samen met jullie kids?


Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 26 dec 2005, 13:11

Amelie trekt zich sinds twee daagjes volledig recht, het lukt wel nog maar heel af en toe.

Ze heeft een oorontsteking, maar het ergste is precies toch al weer achter de rug. Haar oogjes etterden zo hard dat ze die gisterenmorgen zelfs niet meer openkreeg. Dat was wel even schrikken. Gelukkig is dat nu toch al voorbij.

Hun eerste kerst is ondertussen ook al weer een feit, straks nog een kerstfeestje. En ja hoor, ik ben er toch in geslaagd om alle cadeautjes te vinden.

Groetjes Sofie
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 29 dec 2005, 14:37

amai seg...wat een grote kapoenen hebben we al he!

gaat zo vooruit!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 29 dec 2005, 17:56

Jaja het gaat snel...alhoewel mijn groot kapoeneke vandaag toch wel een vervelende dag heeft :?

Ze kan zich nu heel vlot rechttrekken, maar ze heeft nog niet door hoe ze terug moet gaan zitten. Dus na even recht te staan, moeten wij haar gaan helpen haar terug neer te zetten, waarna ze zich bijna onmiddellijk terug rechttrekt. Zo blijven we wel weer even bezig he :)

Ik ben bij dat Sete terug thuis is!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 29 dec 2005, 20:23

dank je!

wat een gedoe dan. Hihi Sete heeft dat zo nog maar ene keer gedaan en dan wild eie het in ziekenhuis proberen maar dan had ie een windel en spalkje rond zijn been van infuus waardoor hij niet goed kon steunen
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 30 dec 2005, 22:34

Hoi dames,

hehe, eindelijk terug tijd om achter de computer te zitten!

Jong moederke, ai, wat een ellende voor Sete, maar ondanks alles toch proberen om recht te staan in het ziekenhuis, knap!

Liyah onderneemt nog steeds pogingen om te kruipen, maar het lukt nog altijd niet. Gelukkig wordt ze niet al te boos dan.
We zijn met haar gaan zwemmen, dat was zalig! Meteen spartelen met die armpjes en beentjes, net een klein kikkertje. Dat had ik niet verwacht. We hebben een uur in het water gezeten, doordat ze zo tekeer ging kreeg ze het niet koud, maar wel lang geslapen daarna, amai!

Fozke, haha, ik zie het zo voor me, moeten jullie haar elke keer weer neerzetten en zet zij zich meteen weer recht :lol:

Liyah zit weinig in haar park, ze zit meestal op het tapijt zodat haar broer met haar kan spelen. Daardoor heeft ze weinig gelegenheid om zich ergens aan recht te trekken. Maar om haar alleen daarom in haar park te gaan zetten ... Dan gaat Casper van zijn oren maken denk ik :D

Groetjes van een ingesneeuwde B!
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 01 jan 2006, 14:19

Sete zit ook niet meer zoveel in zijn park! Hij kruipt graag rond maar nog liever mama achterna. Scheidingsangst begint hier serieus de kop op te steken waardoor hij niet zo goed meer alleen kan spelen.

Verder alles goed...alleen heeft hij nog steeds diarree :roll:
Hij houd wel zijn eten allemaal flink binnen dus dat is al beter dan niks he. Hij is zojuist zijn nieuwe jaar goed begonnen..

schuiven vind ie geweldig en tja die dan opentrekken helemaal met als gevolg dat ie er met zijn vingers tussen stak zojuist. Hij keek zo even naar mij en ik had het niet direct gezien tot hij zo begon te huilen...viel nog mee hoor.

Vandaag nog eens proberen mooie foto's te maken. eerste nieuwjaar...heb alleen nu zoiets van bah voor ik het weet is hij al 1 jaar...
Ergens kijk ik ook uit naar die eerste stapjes en zo...maar ja ze leren alles zo snel..

een gelukkig nieuwjaar enigzins en hopelijk word het een jaar zonder al te veel vallen he
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
fozke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 dec 2005, 09:25
Locatie:Beringen
Contacteer:

Bericht door fozke » 02 jan 2006, 13:24

Ja ik zit met hetzelfde gevoel, aan de ene kant ben ik heel ongeduldig voor haar eerste stapjes, maar aan de andere kant, dan zijn we weer al zoveeeel verder he. En over 3 maanden worden ze al 1 jaar, dat jaar is toch zo omgevlogen.

Ik had deze morgen eens een boterham met geplette banaan gemaakt (tot nu toe at ze eigenlijk nog altijd droog brood) maar die is met veel show de grond opgezwierd, ze vond het dus maar niks...

De eenkennigheid is hier ook nog steeds, maar als ze wat meer op haar gemak is, wil ze wel gepakt worden door iemand vreemd (voor haar)

Natuurlijk ook van mij een prachtig 2006 toegewenst!!
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 02 jan 2006, 13:28

ah die eenkennigheid is hier wel voorbij. Hij weet wie mama is en het is toch wel altijd een beetje mama die hij graag heeft.

Gisteren ook...mijn man had hem vast zodat ik mijn jas kon gaan halen aan de kapstok...hij begon al te huilen van tja mama loopt de verkeerde kant op.

Zal hem eens snel te bedje leggen se.

Hij heeft nu een spiegel in zijn park hangen. Vind ie geweldig en maar roepen he op dat kindje...ey ey...
hihi en dan zo met zijn gezicht tegen de speigel gaan hangen.

Gek he. Nu ziet hij een kindje, daarna moet het besef dan komen dat hij het is. Hoe evident dat het is als wij in de speigel kijken en weten doodgewoon dat wij dat zijn he!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
Boekenwurmpje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 mar 2005, 10:07
Locatie:Vlaams Brabant
Contacteer:

Bericht door Boekenwurmpje » 02 jan 2006, 21:47

Hoi!

Oef, de feesten zijn even voorbij (tot zaterdag, dan moeten we weer eens op het appel zijn).

Hier begint Liyah ook eenkennig te worden. En net nu iedereen haar zo graag eens wil vastnemen. Als ik er vlak bij ben wil ze soms nog eens door iemand worden gepakt, maar als ik er niet bij ben of even wegga schreeuwt ze moord en brand.
Mama is god en liefst wordt ze volledig verzorgd/gevoed/verwend/geknuffeld door mama, papa doet even niet ter zake.

En Casper doet graag zijn kleine zus na, dus die wil nu ook exclusief door mama verwend worden. Hij wil ook terug door ons gevoed worden, en hij is bijna 3! Dubbel werk voor mij dus, maar als ik hem niet het eten in de mond stop, eet hij niet ...
Hij is met oudejaar opgebleven tot half vier, en om negen uur 's morgens was hij alweer present ... Ik zat dus met kleine oogjes aan het familiefeest gisteren, en die kleine rakker maar doorfeesten! :shock: Wat gaat dat worden als hij een tiener is ... :roll:

Liyah kruipt nog steeds niet! Al een paar keer was bijna weg, maar ze zet telkens net niet door ... Ik begin er van te nagelbijten!

Groetjes

B
Afbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 02 jan 2006, 22:03

Sete was hier nu een poging aan het ondernemen om zich telkens recht te trekken!

Ondertussen foto's toegevoegd aan mijn space van nieuwjaarsdag. Zo lief he...en als je dan zo die eerste terug ziet dat lijkt dan weer zo plat en klein!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2005”