25 aprilmama

Moderators:Welcome, Moderators

Isa
25 aprilmama

Bericht door Isa » 23 okt 2004, 23:07

hallo allemaal,

ik zal dit forum-onderdeel maar eens aanvullen, zeker?
ben een 25 aprilmama en wil graag van gedachten wisselen met andere (25) aprilmama's! hoe verloopt jullie zwangerschap tot nu toe?

even ter vergelijking: hoe groot was jullie ukje op 11 weken en 5 dagen?

groetjes,

I


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 25 okt 2004, 20:54

Hoi Isa,

Welkom op het forum!! Hopelijk laat je veel van je horen! Ik weet niet hoe groot ons kindje was op 11 weken en zoveel dagen, ik weet alleen dat ik nu enorm hard aan het aftellen ben (normaal is het bij ons voor nu donderdag).. Bij jou is het voor april, dan is onze zoon ongeveer een half jaar.. Goh, dat lijkt nog zo veraf en toch zal het sneller zijn dan je (en ik) denkt!!!

Groetjes..

P.S. Op 8 weken was hij 1,51 cm groot en op 13 weken en 5 dagen was hij 7,3 cm groot (of klein, 't is maar hoe je het bekijkt)
Laatst gewijzigd door Dagmar op 25 feb 2005, 22:16, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Hade

Re: 25 aprilmama

Bericht door Hade » 03 nov 2004, 10:05

Hallo Isa,

Ik ben ook uitgerekend voor 25 april volgens de gyne in Duitsland en voor 21 april in Gasthuisberg. Ik had vorige week een echo op 15 weken en toen was ons babietje 9,2 cm van kop tot stuit. Ik heb de papp A test laten uitvoeren in GHB en die was goed (kans van 1/4175). Volgende week ga ik nog de trippletest laten uitvoeren. Alhoewel het ons derde is blijft het elke keer weer spannend. Ik kijk elke keer weer uit naar de volgende echo.

Hoe is het ondertussen met jou?

Groetjes en nog een fijne zwangerschap!!!!

Isa

Bericht door Isa » 11 dec 2004, 17:01

hallo Hade en Dagmar,

even geleden dat ik hier nog was. druk gehad!
ondertussne al halverwege. gaat snel, hé?! afgelopen dinsdag een hele leuke echo gehad...en we weten dat we een zoontje krijgen!!!!!!!!!!
fantastisch was het...mooie fotootjes en beelden! de tranen sprongen me zo in de ogen.
alleen stel ik me nog altijd vragen bij die metingen op de echo...hoofdje was 20w5d en beentje 20w1d. weet wel dat het apart groeit, maar mijn gyne zei dat de meting van het beentje de meest nauwkeurige indicator is voor de zwangerschapsduur. weten jullie of dit klopt?

groetjes,

Ness
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 jan 2005, 09:44
Locatie:Essene

Bericht door Ness » 06 jan 2005, 20:22

hoi hier ook uitgerekend voor 29 april
ik heb dat toch altijd raar gevonden dat data zo kunnen verschillen
een collega op mijn werk is reeds verhuisd van 30 april naar 29 naar 23 nu!! :? Ik begrijp dat niet goed, ik dacht steeds dat ze de eerste dag van je laatste regels namen om het uit te rekenen en het kan toch best zijn dat een baby met zijn grootte en gewicht boven het gemiddelde is?
Misschien moet je gyn zijn om het te snappen?
ben zelf zwanger van een zoontje!!! Dus een broertje voor Lukas die dan ongeveer 2 jaar oud zal zijn!!! :lol:
Hopelijk vlotten de zwangerschappen voor iedereen héél goed en komen er nog wel wat aprilmama's bij!
Ness


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 06 jan 2005, 23:06

Ik heb in 1991 ook een april baby gekeregen...
Een eerste aprilbaby notabene!!
En zelfs de dokter had het eerst niet door dat die baby er wel kwam!!
die wou niet komen, de dokter he!!
En toen heeft het ziekenhuis gebeld naar hem, en toen is hij met zo ne smile :D komen opdagen!!!


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2005”