Verwacht 1e kindje 20 februari

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 13 jan 2005, 20:33

Dagmar schreef:Hey Glenn,

Nog even en de laatste maand gaat in! En dan kan het alle momenten gebeuren natuurlijk!!! Eindelijk jullie kleine meid kunnen vasthouden.. Geniet nog een beetje (of veel natuurlijk) van elkaar!

Groetjes..
Inderdaad nog een dikke maand nu, maar zoals je zelf zegt en Anna ook eerst nog wat genieten van elkaar eerst. Alles staat toch klaar, enkel dit weekend haar koffertje maar al eens pakken en aan de doopsuiker beginnen.

Groetjes aan Anna en Dagmar( mevrouw de moderators)


Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 13 jan 2005, 20:43

Euh ik kom naar antwerpen de dertigste januari!!
Ik gaa naar de zoo met drie van mijn kids!!
Als je graag samen met je vrouwtje apen wilt gaan zien, wel kom dan maar af!!
We zullen niet alleen zijn!!
Er zijn nog meer bolle buiken en baby's van de partij!!
Laat mij zeker iets weten!!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 14 jan 2005, 08:17

teacher schreef:...
Over Luik gesproken, moesten jullie ooit eens in Antwerpen zijn mag je het ook laten weten natuurlijk.
Hey Glenn,
Eigenlijk kom ik regelmatig in Antwerpen.. Nu wat minder natuurlijk met Karsten, maar mijn zus woont er (eigenlijk in Borgerhout). En mijn broer ook min of meer (maar die zit momenteel in Afghanistan).

Anna,
Je gaat dus naar de Zoo?! Dat is één van Mila haar favoriete uitstapjes, Planckendael is de andere topper! Hoe komt het dat er nog meer bolle buiken en moeders aanwezig zullen zijn? Heb je met een hele bende afgesproken? Misschien komen wij dan ook.. (Is Joeri erbij? Dan "kent" Mila al iemand :wink: )
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 14 jan 2005, 10:19

Wat zou jij mij een enorm plezier doen om mee t komen!!
Heel simpel, 30 januari voor de zoo...Antwerpen he!!
Zo rond elf uur denk ik.
Maar ik moet me nog even laten re-informeren welk uur dat moet zijn.
Dat er meer bolle buiken, en een waare babyboom zal zijn, laat ik je weten, in een privee mail okee!!
Zeker alleen zal ik niet zijn! :lol:
Ja joeri komt mee, naar de apen kijken...
De twee oudste niet, Mike wil niet en Lydie is weg met school.

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 16 jan 2005, 19:50

Dag Glenn :D
Dat gaat al vooruit. Al 35 weken :D
Ik heb nog eens zin in een toffe babbel met jou :D Dat is al zo lang geleden :wink: Vanavond ben ik hier en ik hoop dat jij ook komt :D
Afspraak hier :D Tot seffens :D
Profiteer er maar van om al je vragen te stellen :D


Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 16 jan 2005, 23:14

bart schreef:Dag Glenn :D
Dat gaat al vooruit. Al 35 weken :D
Ik heb nog eens zin in een toffe babbel met jou :D Dat is al zo lang geleden :wink: Vanavond ben ik hier en ik hoop dat jij ook komt :D
Afspraak hier :D Tot seffens :D
Profiteer er maar van om al je vragen te stellen :D
Hey Bart, het spijt me, ik was wel ingelogd maar ben niet eel komen kijken, ik heb morgen namelijk inspectie op school en moest nog vanalles in orde maken. En alles in orde met Bartje? Ja het begint bij ons ook te korten nu, ons Luna is een echt stamperke, de mama heeft regelmatig harde en pijnlijke buiken. Nu is het afwachten op die ene dag dat alles begint, maar zoals Janeway en Dagmar mij al aanraadde ga ik eerst nog wat rusten en genieten.
Het allerbeste voor jou en hopelijk praten we elkaar snel.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 16 jan 2005, 23:18

Glenn,

harde buiken zijn normaal!!!
vervelend, beetje pijnlijk, maar zeker normaal.
Dat zijn de voorwééén....
En dat wil ook zeggen dat de bevalling stilletjes aan, zijn werk begint te doen!!
Als mevrouw een harde buik krijgt, gewoon, als het kan zitten en wachten tot het voorbij is.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 19 jan 2005, 18:09

Wel Glenn, hoe is het nu met Luna en haar mama en papa??
Alles klaar??
Iedereen paraat???
Niks vergeten???
En zeker niet vergeten in de paniek ruch naar het moederhuis....
de mama....

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 21 jan 2005, 00:49

janewaye schreef:Wel Glenn, hoe is het nu met Luna en haar mama en papa??
Alles klaar??
Iedereen paraat???
Niks vergeten???
En zeker niet vergeten in de paniek ruch naar het moederhuis....
de mama....
Ik denk dat alles klaar is en dat het nog wel zal meevallen. Ik hoop wel dat Debby op een avond of 'snachts of in het weekend bevalt. Dan moet ik mij al niet zenuwachtig maken de weg van school naar huis.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 21 jan 2005, 07:34

Weet je Glenn,
Het is een wetenschappelijk bewezen feit :?: dat baby's een moment kiezen om te komen, die nooit aanstaat aan de ouders...
Dus zelf vriendelijk vragen aan baby luna, kon je komen op een deftig uur dan weet ik zeker dat het niks zal helpen!!!
En met deze Laat ik hem nu gaan...
Countdown voor Luna..............
Verbeter me als ik mis ben...
Nog 29 dagen te gaan......

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 22 jan 2005, 01:01

Ik heb toch sinds woensdag mijn gsm op zak terwijl ik les geef, ze moest maar eens vroeger komen. Inderdaad normaal gezien nog 29 dagen.

Laat jij in de loop van de week nog iets weten of de zoo doorgaat: ja of neen.

Groetjes Glenn.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 22 jan 2005, 11:32

Ik weet niet of ik het al ergens gezegd hebben, maar er wordt toch altijd gezegd, de laatste maand is de laatste dag! Gewoon omdat het dan echt wel ieder moment kan zijn! Ik wens je vrouwtje in ieder geval een vlotte bevalling!!!
Gaan jullie ook naar de Zoo??? Wij ook normaal.. 't Hangt er een beetje vanaf hoe Mila en Karsten gezind zijn (Mila zal wel goedgezind zijn als ze hoort dat we naar de Zoo gaan)...
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 23 jan 2005, 22:56

Wij gaan proberen te komen naar de zoo, het zal er vanaf hangen hoe debby zich voelt. Ik zou het wel fijn vinden jullie eens te ontmoeten.

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 23 jan 2005, 23:02

Hey Glenn,

Ik vind het heel jammer, maar de Zoo gaat niet door.. Zeg maar wegens onvoorziene omstandigheden (Anna zal wel meer uitleg geven aan jou). Dus moeten we maar eens werk maken van een "bijeenkomst" met de hele bende van het babyforum.. Maar dat gaat waarschijnlijk pas zijn als Luna er is!
Ik ben ook zo benieuwd naar een aantal mensen van hier.. Toen Anna me kwam bezoeken in het ziekenhuis was ik zó zenuwachtig.. Ik durfde me zelfs niet aan het Frans wagen :oops: .. (Maar wees gerust, Anna is een tofke!!!)

En alles nog ok met Debby en Luna????

Groetjes..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 08 feb 2005, 09:59, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 24 jan 2005, 23:38

Ik heb de nodige uitleg gekregen van Anna, het is inderdaad jammer maar zoals je zelf zegt er zullen wel andere momenten komen wanneer het wel mogelijk is een bijeenkomst te doen.
Met Debby en Luna is alles prima, alles staat klaar, suikerbonen zijn verpakt en vanaf nu staat mijn GSM op luid want een van mijn collega's dat na ons moest bevallen is gisteren van haar zoontje bevallen.
Vandaag nog naar de gynaecoloog geweest, alles behalve debby haar bloeddruk verloopt prima, ze heeft 1 vinger ontsluiting en hij verwacht de klein normaal gezien niet vroeger. Ze woog nu iets meer dan 3kg en hij verwacht rond de 3.6kg bij de geboorte. Volgende afspraak is 7 Februari.

Nu ik zelf in de babykleertjes zit moet ik je toch wel gelijk geven dat er meer en mooiere dingen zijn voor meisjes dan voor jongens. ( Woon jij in de buurt van Hasselt, fijne stad om te winkelen).

Groetjes van ons drieën.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 25 jan 2005, 10:18

Ik woon inderdaad niet zo ver van hasselt.
ik duik graag eens hasselt binnen, al was het maar op een paar boeken te kopen in mijn eigen taal.
Luik is ook niet mis om te winkelen, maar...
onveilig!!
Hasselt, daar mogen niet door alle straten auto's en dat vind ik heel goed zo!!
Dat is al niet mis hoor die 1 cm opening.
Er zijn vrouwen die met niks opening een bevalling moeten beginnen, ( ik dus...) en dat is een lange weg hoor!!
En nu staa je pakklaar, en ik wens jullie het allerbeste toe!!
Niet ongerust zijn, alles komt goed!!
Ik ben op zoek naar sponsors voor babywelcom.
Wie weet pakt dat goed uit, en kan ik voor zomerse uitstappen zorgen
voor iedereen tegen een spotprijs, maar ik ben er nog aan bezig.
En anders, tijdens de zomer is het veeel aangenaamer.
Want hier ligt vandaag een ferm pak sneeuw...
Nu ben ik wel een beer van een vrouw, maar geen ijsbeer!!

De bloeddruk op het einde van een zwangerschap dat die doet wat hij wil, is ook normaal.
Het lichaam van je vrouw, draait zwaare overuren hoor!!
Nu is ze waarschijnlijk vaak moe, en rusten is goed.
Haar lichaam moet twee dingen doen, de baby "verzorgen" en zichzelf ook, en de bevalling stilletjs aan voorbereiden.
Nu is de tijd daar, om in de zetel naar mooie film te kijken, te rusten,
coconnen, dat is de naam!!
Binnenkort zullen jullie allebei ouders zijn en...
Dan zullen jullie flink in actie schieten!!
joeri gaat zeker twee dagen per week naar school.
Meer gaat niet. maar het is al iets....
ah ja....
Ik ben naar nederland geweest en heb daar kaartjes uitgekozen!!

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 06 feb 2005, 20:09

en ik kom heel nieuwsgierig hier eens kijken :D
Is Luna al geboren?

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 08 feb 2005, 00:37

Neen, Luna is er nog niet. We zijn vandaag bij de gynaecoloog geweest, alles is in orde met Luna en met de mama. We moeten volgende week donderdag terugkomen(als ze er nog niet is). Waarschijnlijk gaat de gynaecoloog die dag beslissen wanneer hij het zal inleiden, hij wil debby niet teveel over tijd laten gaan. Dus je mag spoedig nieuws van mij verwachten.

Groetjes Glenn.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 24 feb 2005, 10:17

Beste forumgangers hier ben ik eindelijk.
Dinsdagavond zijn we dus om 20u binnen gegaan in het ziekenhuis, daar hebben ze bloed genomen van debby en hebben ze haar bloeddruk en de hartslag van de baby goed gevolgd. woensdagmorgend om 3u zijn ze dan een eerste pilletje komen geven, dit had weinig effect, is de gynaecoloog om 8u30 de vliezen komen breken en hebben ze een weeënopwekkend middel gegeven en dit stelselmatig verhoogd.
Om 11u heeft Debby een epidurale gekregen voor haar rugpijn, elk uur werd ze gecontroleerd en werd er gezien hoeveel ontsluiting ze had.(dit bleef maar duren). Rond 18 u kreeg ze terug hevige pijn en is er nog bijgespoten maar dit heeft niets meer geholpen, vanaf 19u30 zijn er dan hevige weeën gekomen, om 21u mochten we de arbeidskamer binnen en Luna is zeer snel om 21u20 ter wereld gekomen. Mama heeft een knip gehad en er was wat gescheurd wat genaaid moest worden dus het was vrij pijnlijk.(de epidurale heeft op het moment van de bevalling niet geholpen). Ik heb de navelstreng mogen doorknippen en mocht ze direct na de verzorging vasthouden, het is momenteel een lieveke en een stille. Verschiet niet, ons Luna weegt 4120kg en meet 56cm.

Groetjes en tot een van de dagen.

Vanessa
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 mei 2004, 15:57

Bericht door Vanessa » 24 feb 2005, 10:36

Hey Teacher,

Dikke proficiat met de geboorte van jullie dochter, hoor.
Geniet er maar met volle teugen van .

Groetjes.

Vanessa.

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 25 feb 2005, 02:13

Ons Luna is nu al een flinke, ze is 's nachts voorlopig heel rustig, alleen wil ze nog niet veel eten. Heb vandaag voor de eerste maal een propere pamper mogen aandoen, het was voor mij een leuke ervaring. :D

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 26 feb 2005, 17:33

En Luna is een hele mooie meid!! Ik heb toch al lekker een foto gezien :P :wink: !!!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Tine
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 mar 2004, 19:58

Bericht door Tine » 28 feb 2005, 08:29

Dag teacher en echtgenote. Proficiat met Luna :D
Valt het een beetje mee, die eerste dagen thuis?

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 28 feb 2005, 17:49

teacher schreef:Beste forumgangers hier ben ik eindelijk.
Dinsdagavond zijn we dus om 20u binnen gegaan in het ziekenhuis, daar hebben ze bloed genomen van debby en hebben ze haar bloeddruk en de hartslag van de baby goed gevolgd. woensdagmorgend om 3u zijn ze dan een eerste pilletje komen geven, dit had weinig effect, is de gynaecoloog om 8u30 de vliezen komen breken en hebben ze een weeënopwekkend middel gegeven en dit stelselmatig verhoogd.
Om 11u heeft Debby een epidurale gekregen voor haar rugpijn, elk uur werd ze gecontroleerd en werd er gezien hoeveel ontsluiting ze had.(dit bleef maar duren). Rond 18 u kreeg ze terug hevige pijn en is er nog bijgespoten maar dit heeft niets meer geholpen, vanaf 19u30 zijn er dan hevige weeën gekomen, om 21u mochten we de arbeidskamer binnen en Luna is zeer snel om 21u20 ter wereld gekomen. Mama heeft een knip gehad en er was wat gescheurd wat genaaid moest worden dus het was vrij pijnlijk.(de epidurale heeft op het moment van de bevalling niet geholpen). Ik heb de navelstreng mogen doorknippen en mocht ze direct na de verzorging vasthouden, het is momenteel een lieveke en een stille. Verschiet niet, ons Luna weegt 4120kg en meet 56cm.

Groetjes en tot een van de dagen.
Proficiat Glenn en voor je vrouwtje ook. Amai, wat een gewicht :shock:
Ik hoop heel erg dat jij vanavond nog eens langskomt voor een gezellige babbel :D

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 28 feb 2005, 17:52

teacher schreef:Ons Luna is nu al een flinke, ze is 's nachts voorlopig heel rustig, alleen wil ze nog niet veel eten. Heb vandaag voor de eerste maal een propere pamper mogen aandoen, het was voor mij een leuke ervaring. :D
valt dat een beetje mee :?:

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 28 feb 2005, 17:54

Dagmar schreef:En Luna is een hele mooie meid!! Ik heb toch al lekker een foto gezien :P :wink: !!!
:evil: :evil: :evil: :evil: :evil:
mag ik heel erg jaloers zijn ...of is dat voorbehouden voor vrouwen :evil:

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 28 feb 2005, 17:59

jij mag jaloers zijn...
maar vertel eens hoe is het nu met het klein bartje??
Is hij een schatje, slaapt hij lekker door??
Eet hij flink, lijkt hij eerder op zijn moeder of op zijn vader??

bart
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 mar 2004, 21:51

Bericht door bart » 28 feb 2005, 19:44

met ons Bartje gaat alles goed.
Op wie hij lijkt dat weet ik niet: op zichzelf.
Hij slaapt vrij goed 's nachts: ongeveer 7 uur na elkaar. 's morgens eet hij dan al ongeveer 2 uur na de eerste keer en 's avonds zit hij graag bij ons en eet hij ook wel iets meer. Overdag eet hij ongeveer om de 4 uur.

Anna
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 jun 2004, 12:42

Bericht door Anna » 28 feb 2005, 20:08

Hmmmm....
Veel braver dan zijn vader dan..

Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 28 feb 2005, 22:13

Tine schreef:Dag teacher en echtgenote. Proficiat met Luna :D
Valt het een beetje mee, die eerste dagen thuis?
Heel goed, ze wordt enkel wakker voor haar flesje en een propere pamper.


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2005”