Maart: 2de op komst

Moderators:Welcome, Moderators

tombidik
Maart: 2de op komst

Bericht door tombidik » 24 aug 2004, 14:32

hoi, ik ben 27 en mijn tweede kind is voorzien op 4 maart 2005, ben nu ongeveer 14 weken ver, ik hoop dat ik het een dochtertje zal zijn, want ik heb al een zoon die in september '04 twee jaar zal worden (een schat van een kleine). het zal ongeveer 2.5 jaar schelen tussen die twee. ik ben heel blij. :D :lol:


Gebruikersavatar
teacher
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2004, 22:49

Bericht door teacher » 29 aug 2004, 22:49

Hey,

Proficiat mijn vriendin is in verwachting van ons eerste kindje dat verwacht wordt eind februari of begin maart.

Groetjes.

Teacher

Gast

Bericht door Gast » 08 okt 2004, 22:41

hey ik ben uitgerekend voor negen maart maar de gyn denkt rond vier maart het is mijn eerste zwangerschap en geniet ervan met volle teugen. ik ben erg blij dat ik geen last heb van vervelende kwaaltjes, als beroep ben ik kinderverzorgster en in onze sector mag je niet blijven werken als je zwanger bent dus zit ik thuis tot vijftien augustus 2005 maar blijf door betaald dat is het voordeel. vele groetjes Nele :wink:

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 09 okt 2004, 09:54

Proficiat met je zwangerschap!! Gelukkig heb je nog je zoontje, want wat moet je anders al die maanden doen?

Ik hoop dat je hier regelmatig komt en ons op de hoogte houdt van je zwangerschap! Dan kunnen we allemaal meeleven!!!

Groetjes..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 22 feb 2005, 14:42, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gast

Bericht door Gast » 13 okt 2004, 23:02

Ellow

Ben dus kelleke, en ons eerste boeleke wordt verwacht volgens de gyn op 30maart, maar volgens babybrabbel etc zal het iets voor 23 a 25maart zijn. Dus we zullen wel zien.

Kelleke


Gebruikersavatar
barbara
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 feb 2005, 14:00

Bericht door barbara » 22 feb 2005, 14:40

hey, ik ben uitgerekend voor 05/03, nog eventjes en dan kunnen we ons babytje in de armen nemen. het word een meisje! en we hebben al een zoontje, het kan niet beter!
groetjes!


Plaats reactie

Terug naar “Geboren in 2005”