collega van Linda

Moderators:Welcome, flupke, Moderators

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 10 okt 2007, 09:10

Zit dus echt met tranen als ik dat zo lees.
Heb er gewoon koud van.
Verschrikkelijk gewoon.
Je zal Linda mogen steunen,want dit zal haar wel heer erg aangrijpen nu ze zwanger is.
Wens haar veel sterkte toe.
En ook voor die mensen veel sterkte .


beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 10 okt 2007, 09:22

dat is inderdaad het zwaarste wat er is, je kind verliezen

een vriendin van mij daarbij werd als ze zes maanden zwanger was vastgesteld dat ze geen vruchtwater meer had. Ze hadden de keuze ofwel ineens dan bevallen ofwel de zwangerschap uit doen maar dan zou het kindje enorm vervormd zijn en zou het zowieso niet lang kunnen leven omdat de longen niet kunnen ontwikkelen zonder vruchtwater.

Zij kregen dan enkele dagen bedenktijd, het leek haar zo onecht, dit kindje bewoog nog in haar buik en leefde. Ze hebben dan beslist om de bevalling te laten inleiden op zes maanden. Yoran is ter wereld gekomen en heeft maar enkele seconden geleefd omdat zijn longetjes amper ontwikkeld waren.
Ook zij konden het kindje geen achternaam meegeven omdat ze niet gehuwd waren, dat vonden ze heel erg allebei.
Zij zal altijd dit verdriet met zich meedragen. Nu is zij opnieuw zwanger en ze zal blij zijn als ze de kaap van de 6 maanden voorbij is....

ik vind het ongehoord dat mensen geen achternaam aan hun kindje kunnen geven of zelfs geen naam. Dat mag eens dringend veranderen, het is al moeilijk genoeg voor de mensen die dit meemaken!

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 10 okt 2007, 09:24

beefje schreef:...
ik vind het ongehoord dat mensen geen achternaam aan hun kindje kunnen geven of zelfs geen naam. Dat mag eens dringend veranderen, het is al moeilijk genoeg voor de mensen die dit meemaken!
Echt hé, dat zoiets nog kan! :evil:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 10 okt 2007, 09:26

Dagmar schreef:
beefje schreef:...
ik vind het ongehoord dat mensen geen achternaam aan hun kindje kunnen geven of zelfs geen naam. Dat mag eens dringend veranderen, het is al moeilijk genoeg voor de mensen die dit meemaken!
Echt hé, dat zoiets nog kan! :evil:
ja ik word daar zo boos van eh?
zo ook bij mijn vriendin! die papa was daar echt van aangedaan hoor dat het kindje zijn naam niet kon dragen...
met wat zijn we dan bezig zeg???

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 10 okt 2007, 11:31

echt? :shock:
amaai, ik dacht dat vanaf 6maand zwangerschap het kindje een naam "moest" krijgen en begraven of gecremeerd moest worden?
amaai dat moet echt hartverscheurend geweest zijn om dat dan daarbovenop nog es mee te maken :cry: :cry:
Afbeelding

Afbeelding


beefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 mar 2007, 10:27
Locatie:waarloos
Contacteer:

Bericht door beefje » 10 okt 2007, 11:34

een naam heeft het wel maar geen achternaam dus
en het is gecremeerd, het kleine schatje en de urne staat bij hun thuis
ze hebben een boompje voor hem geplant en een beetje van zijn assen errond gestrooid

nessa20
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2007, 20:01
Locatie:hoboken
Contacteer:

Bericht door nessa20 » 10 okt 2007, 12:37

ik zit hier gewoon aan mijn stoel vastgenageld met tranen in mijn ogen.
mijn grootste schatten:
matthew geboren op 24 maart 2004
cato geboren op 18 februari 2005
jinto geboren op 2 februari 2007
ons allerlaatste kabouterke word verwacht rond 6 augustus 2008

Maandag 21 januari 2008 is het zover. Eindelijk de 1ste kennismaking met ons kabouterke. Ben zo benieuwd naar mijn klein schatteke.

Gebruikersavatar
Rampestamperke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 okt 2007, 09:52
Locatie:Oost vlaanderen Zulte
Contacteer:

Bericht door Rampestamperke » 10 okt 2007, 12:57

wat erg.. als ze dan ook nog geen oorzaak vinden, dan is dat toch echt heel erg voor die ouders .Je bent zo erg aan het uitzien naar je kindje en opeens valt heel de muur in duigen ...je hebt allemaal al spulletjes gekocht .
en alles doet je herinneren aan het meisje ...moet erg zijn .
Hopelijk komen ze er een stukje bovenop .. want eerst komt het bezoek nog maar na een paar maanden word dat minder en dan is het juist het zwaarst ...

en dan die achternaam dan zeggen ze samenwonen is gelijk aan trouwen ,blijkbaar toch niet ,heel erg in zo een situatie

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 10 okt 2007, 13:32

ja ale da begrijp ik nie :shock:
wij zijn ook nie getrouwd, en bij de geboorte kan de man toch zn kindje erkennen en dan kan het toch zijn achternaam krijgen, wat maakt da nu verschil uit of dat kindje geboren wordt op 6maand zwangerschap of 9maand zwangerschap????
verschrikkelijk! :cry:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 10 okt 2007, 13:49

Jawadde van die achternaam. Als het kind zou geboren zijn en nog zou leven dan zou niemand er een probleem van maken dat die pa zijne achternaam geeft ook al zijn ze niet getrouwd. En nu wel ... Da's toch ook niet leuk he?!

Gebruikersavatar
Schorpioentje73
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2005, 13:38
Locatie:Moorslede
Contacteer:

Bericht door Schorpioentje73 » 10 okt 2007, 14:42

wat een verhaal zeg, ge moogt dat eigenlijk niet aan denken dat het iedereen kan gebeuren he, brrrrrrrrr
een miskraam op zich is al erg, maar als dat in een heel vroeg stadium is, dan kan je dat nog beter plaatsen denk ik
maar als dat een bijna voldragen baby is, ge hebt dat al gevoeld, ge kijkt er naar uit, en dan zoiets. Amaai, ge moogt er niet bij stilstaan, moet echt enorm verschrikkelijk zijn zoiets :cry: .
Dat van die naam vind ik ook erg, normaal is dat toch vanaf een aantal weken zwangerschap dat het echt aanzien wordt als lid van het gezin, dus normaal aangegeven wordt, waarom kan die naam dan niet ? Ah ja, die wetten he :roll: , moet wel erg zijn voor die papa.


Plaats reactie

Terug naar “Soms loopt het mis....”