tis voorbij en het gaat

Moderators:Welcome, flupke, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne
tis voorbij en het gaat

Bericht door beam » 27 apr 2006, 20:01

Hoi forumers,
Gisteren was dus de "grote dag", 'k had nog ff gebeld naar het ziekenhuis en 'k mocht gaan rond 8 u. Om 9 u zijn ze me komen halen en 'k mocht dan nog een uur aan het OK liggen, 't was daar berekoud.
10 u kreeg ik zo'n spuit in mijn arm en was ik weg. Een halfuurtje kwam ik weer wakker in alle staten, in die korte tijd dat ik sliep droomde ik van alledrie mijn kids, en die waren ook allemaal weg... 'k Was helemaal in paniek... amai... 'k Ben echt geen "tere madam" absoluut niet, want tijdens de week sta ik helemaal alleen voor de opvoeding van hun en het loopt allemaal op rolletjes. Maar dit, dit wens ik zelfs mijn ergste vijand niet toe.
Ik ben nu "opgelucht" :cry: en volgende maand zou de gyn eventueel een verklaring kunnen geven voor dit mk, het wordt onderzocht in het zh en het idee alleen al dat ze dit doen, hou ik het niet uit. 'k Ben enorm kwaad tot het agressieve toe, er moet nu niemand te dicht komen of ...
Nazorg voor dit : methergin druppels (krijg je na een bevalling ook om de baarmoeder weer te laten toetrekken) - een lichte "pil" - apranax (tegen de pijn, die heb ik niet, gelukkig). Oja, en ook niet in bad, wel de douche.
Pfffffffffffff, 'k voel me leeg en tot niets nuttigs, da zal ier moeten veranderen of 't komt niet goed !!


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Re: tis voorbij en het gaat

Bericht door Dagmar » 28 apr 2006, 10:37

beam schreef:...
Pfffffffffffff, 'k voel me leeg en tot niets nuttigs, da zal ier moeten veranderen of 't komt niet goed !!
Ik zou zeggen, geef het de tijd die jij nodig hebt om het te verwerken.. En wat een droom! Je zou voor minder in paniek schieten!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 29 apr 2006, 20:26

Hoi Dagmar,
Nu het voorbij is, kunnen we allemaal verder want ik ben immers niet alleen hé, er lopen hier nog drie kids rond en mijn hubbie heeft er ook heel veel verdriet over gehad. Gisteravond zaten we ergens iets te drinken en ik stond op ontploffen en toen ie erover begon om niet te lang te wachten om opnieuw te beginnen kwamen de waterlanders af :cry: amai, de mensen op terras zullen nogal gekeken hebben naar ons want we zaten daar allbei te wenen... Het is goed dat we er allebei kunnen over praten en ik ben blij dat ik veel steun krijg van mijn hubbie, de lieverd..

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 29 apr 2006, 22:04

Ik wens jullie veel sterkte!!
Goed van je man dat hij jou steunt en begrijpt!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 04 mei 2006, 18:19

Zondag zijn we naar de kermis geweest en er was daar een dame die ik kende van vroeger en ze feliciteerde me met mijn zwangerschap, dat was nu al de derde die dit deed. Tja, het staat immers niet op mijn voorhoofd eh dat misliep, maar ge moogt er dan naar toe gaan en uitleggen dat het mis gegaan is en zo, pffffffffffff, ... En zij dan gegeneerd lijk geeneen, en ik dan weer ook, amai wat een situaties allemaal !!! We hadden het thans aan nie veel mensen verteld maar blijkbaar gaat dat rond als een vuurtje en tam tam tegelijk. De volgende keer moet mijn hubbie zijn mond houden zunne, nu, 'k denk wel dat ie er nie zo vlug zal bijzijn. We waren thans de kaap van 12 weken gepasseerd ?
Wat er nu ook van is, is dat iedereen nu weet dat we nog aan 't zien zijn voor een vierde, ken je die vragende ogen al ? Zo van : en ? ist ? ist nog nie ?
In ieder geval, dit volgende kindje zal heel welgekomen zijn, zoals mijn andere drie kids...


Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 07 mei 2006, 10:58

Cyn,

is goed dat je erover kan praten. En een goede man doet ook al veel, je kan elkaar steunen.
Ik wilde er niet over praten met Jersey en hij voelde zich daar een buitenstaander in. Dat is zo vier keer gebeurd en steeds wilde ik niet praten met hem, achteraf gezien een grote fout, want daar kwam natuurlijk ruzie van.
Ik hoop dat alles weer vlug in orde komt en een positief antwoord krijgt op wat er misgelopen is...
Een andere vriendin van mij uit de Panne, komt hetzelfde tegen, ik denk dat het al de derde keer moet geweest zijn dat ze een mk heeft gehad.
Ze heeft zich nu ook laten onderzoeken en haar man heeft ook zijn bijdrage moeten leveren, maar blijkbaar is daar alles in orde. En na onderzoek bij haar, blijkt ook alles in orde. Alleen hebben ze geconstateerd dat ze progesterontekort had en bij mij was dit net hetzelfde probleem. Het is al veel dat ze de oorzaak vinden van een mk, dan kunnen ze ingrijpen.

Ik wens je veel succes en het zal wel lukken, je hebt het al drie keer bewezen. En je kids zijn allemaal gezonde en bezige bijtjes.
Dat kan ik wel weten, surtout Stine telt voor 10!

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 07 mei 2006, 11:19

:D Hey nathje !!
Thx voor uw berichtje hier.

Inderdaad, spreken is de boodschap, al altijd geweest bij alles trouwens. Mijn hubbie heeft al wat traantjes gelaten zunne, amai, 'k wist nie dat dat kon :? , als je hoort van sommige hoe ze erover heengaan.
Zoals ik kan lezen hebben jullie dat vier keer meegemaakt en nu uw vriendin al voor de derde keer, 'k weet niet of ik dat zal doen, 'k twijfel zelfs nu om er nog es voor te gaan. Mijn hart zeg van "ja" maar mijn verstand twijfelt enorm. En ja, we hebben al drie kids, voor veel mensen niet weggegeven natuurlijk en we mogen blij zijn dat ze alle drie bere gezond zijn. Ondertussen zit ik hier zelfs al met eentje die pubert dus komen er nog twee achter pffffffffffffff. Als ik er aan denk ben ik wel een beetje ontmoedigt, maar denk dat dat nog altijd van dat mk is en al. Kan er wel al makkelijker over praten da wel, dus het slijt toch...

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 07 mei 2006, 17:24

Ja, uw hubbie ziet graag kindjes hé, dat heb ik al gezien...
Hij heeft het trouwens goed gedaan met Keanu hoor vrijdag. Hij is ook enorm kalm hé?

Je mag nog niet ontmoedigd raken. Maar het probleem met mijn vriendin is dat ze er enorm mee bezig is en das ook niet goed.
Ze heeft nochtans ook 2 gezonde kadetten en de oudste pubert ook al.
Je kan nog altijd de gyn zijn opinie vragen hé?
En mocht je nog een second opinion nodig hebben, ik heb een zeer goede gyn.

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 10 mei 2006, 13:25

Ja, da's waar, ie kan er goed mee overweg, met kids. Dat van dat kalm, klopt niet altijd zunne, ie kan goed uit zijne sloef schieten ook :lol: :lol: :lol: maar da's dan als ie "tenden" is.

Ik was daar ook veel te veel mee bezig, zodanig dat het natuurlijk eindeloos duurde....

Ewel, ik heb ook al gedacht om es een tweede opinie te vragen, eerlijk gezegd... 'k ga nu afwachten volgende donderdag wat ie zegt.

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 10 mei 2006, 22:40

Ist morgen dat je moet gaan? Laat je iets weten dan?

slaapwel wi, nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 11 mei 2006, 09:59

Donderdag 18 mei is het, pfffffffffffffff, nog een week.... Tis 's morgens, als ik iets weet laat ik zeker hier een berichtje na om te zeggen hoe het is geweest.
Oja, zaterdag gaat vicky weer niet naar de dansschool zunne, ewout doet zijn communie in de namiddag en 't zou anders stressy zijn.
De groetjes ginder !!

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 11 mei 2006, 22:08

Proficiat met de communicant eh?

Maakt Vicky er niets van dat ze niet kan komen dansen?

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 11 mei 2006, 22:56

Merci, 'k ben uiteindelijk dan toch nog rondgeraakt met alles, heb gister pas schoenen gevonden voor vicky en ewout, schandalig hé.

Nee, ze zaagt wel ne keer maar ja, da gaat nu voor eh, you can't always get what you want. :D
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 12 mei 2006, 22:57

Das juste, maar vertel dat ne keer aan Vicky eh?
Khoop dat het weer zal meevallen zondag.

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 13 mei 2006, 10:28

't Is zaterdag dat mag mooi weer zijn, liefst in de namiddag als ze de kerk uitkomen :D

Merci, 'k gaat em zeggen.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 14 mei 2006, 20:32

Hebt geluk gehad met het weer hé, Cyn?
Kunt ge eens nen foto doorzenden via mail of hebt ge geen digitalen?
Maar als ik mail naar u verzenne, krijg kik dat alsan were... :cry:

nathje.
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
beam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:20 apr 2006, 19:33
Locatie:Kuurne

Bericht door beam » 15 mei 2006, 14:13

Ja, we hebben geluk gehad zaterdag met het weer, 't was gezellig zo !

Er zijn foto's getrokken geweest maar niet met den oezen, stine's mémé fotografeert altijd met speciale gelegenheden en da's nog nie digitaal. Mijn broer heeft er ook gepakt en 'k zal die nog wel doorkrijgen, 'k zal er dan eentje hier neerzetten se.

Oes email adres is veranderd eh, door die crash hebben we moeten een ander aanmaken, 'k gaat dan ne keer doormailen.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Nathje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 jan 2006, 09:20
Locatie:Zwevegem

Bericht door Nathje » 19 mei 2006, 17:10

Verlange al voe de fotookes of het fotooke te zien wi

nathje.
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Soms loopt het mis....”