Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Moderators:Welcome, flupke, Moderators

Vanherle Kelly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 jan 2006, 12:00
Locatie:Herk de stad
Buitenbaarmoederlijke zwangerschap

Bericht door Vanherle Kelly » 20 feb 2006, 17:42

Hallo,

Vorige maand, 26 januari, ben ik met spoed geopereerd aan een bbz. Na 4 dagen van twijfel en bezorgdheid was er een einde gekomen aan de hoop die we toch koesterden om ons zoontje een broertje of zusje te geven. In het begin was ik blij dat ik het er levend vanaf had gebracht, want de gynaecoloog vertelde me dat het niets te vroeg was dat ik geopereerd werd.

Maar nu voel ik me zo leeg! In principe zou ik onmiddellijk terug mogen beginnen aan een tweede maar mentaal kan ik het nog niet. Ergens zit ik te hunkeren naar een nieuwe zwangerschap maar er is ook zoveel angst!

Aangezien de kans op herhaling 1 op 4 is, ben ik zo bang om er opnieuw voor te gaan. De pijn om mijn vruchtje is geweken (ik was nog maar 6 weken zwanger), maar de onwetendheid of ik ooit nog een kindje in mijn buik ga voelen, is zo erg!!!!!

Gisteren waren we in een taverne en zaten aan een tafel met 4 stoelen, toen mijn zoontje plots zei: Mama, papa, daar is nog plaats voor iemand!!

We keken naar elkaar en voelde de pijn van de ander.

Heeft er nog iemand dit meegemaakt?

Kelly
Mama van Lars (3,5 jaar) :cry:


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 20 feb 2006, 17:57

Ik heb er geen ervaring mee...maar ik wens je wel heel veel sterkte met het verlies...hou de moed erin
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Saartje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2005, 21:01
Locatie:Glabbeek

Bericht door Saartje » 20 feb 2006, 18:24

Ik kan me voorstellen dat het heel moeilijk is voor jullie!
Veel sterkte met het verwerken van het verlies en veel moed toegewenst voor de toekomst!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 20 feb 2006, 19:33

Jee, ik hoop dat jullie er samen uitraken.
Dat moet wel even slikken geweest zijn.
Geef de hoop niet op, wie weet wat er in de toekomst nog gaat gebeuren...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 20 feb 2006, 20:10

Hey.

Ik wil je veel moed en sterkte toewensen.

groetjes


Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 21 feb 2006, 10:20

Veel sterkte!

Ik kan je gevoelens begrijpen.
En zoals er dikwijls gezegd wordt: tijd heelt ...

Groetjes,

:)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
petrake
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 09:23
Locatie:Ruisbroek
Contacteer:

Bericht door petrake » 21 feb 2006, 10:37

Hoi Kelly,

Ik weet waar je over spreekt. Mijn eerste zwangerschap was ook buitenbaarmoederlijk. Heb het geluk gehad dat men er op tijd bij was en men geen eileiders heeft moeten wegnemen (een vriendin van mij had dit voor). We hebben het eerst moeten verwerken en zijn er daarna terug voor gegaan. Toen ik daarna terug zwanger was weet ik nog dat er een pak van mijn hart ging toen we naar de gyn. gingen en we zagen dat alles inorde was. Na de geboorte van ons Luna had ik een miskraam (spontaan) en daarna werd ons Isis geboren, ook bij deze zwangerschap is het toch altijd bang afwachten tot de eerste echo. Na de geboorte van Isis werd ik terug zwanger, maar ook deze keer eindigde dit in een spontane miskraam. Maar we hielden er de moed in en zie hier, ik ben terug zwanger van onze derde spruit. Nu is het nog wel even bang afwachten, want ik moet maandag voor de eerste keer een echo laten maken, maar we hebben er veel vertrouwen in.
Ik kan je alleen zeggen, laat alles eerst goed bezinken en laat de moed niet zakken. Vooral er over praten heeft bij mij heel veel geholpen zowel met mijn partner als met familie en hier op het forum natuurlijk.
Hier vindt je altijd een luisterend oor.


Veel sterkte gewenst

Groetjes Petrake
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Soms loopt het mis....”