weeral

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten
weeral

Bericht door jodocus » 18 sep 2007, 11:34

vraag ik mij af of ik deze maand zwanger ben. Ik moest normaal op 16/9 mijn NOD hebben. Die dag had ik 's morgens bij het afvegen wat licht rood bloedverlies. De rest van de dag nog enkele druppels (rood, soms roos-bruin). Gisteren 1druppel in mijn inlegkruisje en 2keer bij afvegen. Deze morgen net hetzelfde als op 16/9. Voor de rest geen bloedverlies. Heb gisteren test gedaan (merk lifetest) en deze was negatief.
Wat moet ik hier nu weer van denken? Ik heb soms wat ongi-pijn, maar eerder in vlagen, niet constant.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 18 sep 2007, 13:45

Aiai dat is afwachten geblazen. Het bloed kan natuurlijk innestelingsbloed zijn maar voor hetzelfde geld doen je regels raar deze maand.

Ik hoop op het eerste. Alleszins SUCCES!!! En dat je snel een antwoord mag weten!!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 18 sep 2007, 13:50

Ik sluit me volledig aan bij Mell!
Ik hoop dan maar dat het innestelingsbloed is! Een bloedtest is meteen zeker!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 18 sep 2007, 13:58

Ik hoop ook mee met jullie. Snel goed nieuws brengen he. :D
Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 18 sep 2007, 14:02

voor een bloedtest ga ik toch nog wat wachten hoor. Misschien doen mijn regels inderdaad wat raar.
Ik was gisteren enorm teleurgesteld. Dit is ronde 6 en mijn geduld raakt stilaan op. Ik weet dat het bij sommigen nog langer duurt hoor.
Waarom kunnen mijn regels er nu niet gewoon doorkomen of kan ik gewoon geen enkele bloeding hebben? Op deze manier is het zeer verwarrend.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
shanatje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:18 sep 2007, 14:09

ben ik zwanger?

Bericht door shanatje » 18 sep 2007, 14:14

dag iedereen,

ik ben een meisje van 21 jaar en ben sinds 4 maanden aan het proberen voor een kindje.
Ik denk er natuurlijk wel redelijk veel aan omdat ik echt graag een kindje wil dus het kan zijn dat ik mis ben want heb dat al een paar keer gehad. Ik heb veel last van witverlies, veel last van puisten terwijl ik er anders bijna nooit last van heb... Ik had gisteren erge krampen en steken over heel men buik, met name van men maag tot helemaal vanonder. Men buik staat ook al 2 weken keihard, tis precies een steen. Ik vraag mij af of er mensen zijn die zwanger zijn geweest die deze symptomen ook al gehad hebben?

groetjes,

shana

een

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 18 sep 2007, 14:36

@ shanatje
die symptomen (behalve witverlies ==> heb ik weinig last van) heb ik meestal net voor ik mijn regels moet krijgen. Ik hoop voor jou dat ze iets anders betekenen.
Deze maand had ik deze symptomen echter niet. Nog afwachten dus, bij mij nog steeds geen "echte" maandstonden te bespeuren.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Bolleke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 mei 2007, 20:59

Bericht door Bolleke » 18 sep 2007, 18:38

ik duim voor jullie alle twee op goed nieuws!
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 19 sep 2007, 13:50

Ik duim ook mee!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 19 sep 2007, 14:51

Ik duim ook nog ns mee tot ze weer blauw zien.
Afbeelding

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 20 sep 2007, 09:26

mijn regels zijn er gisteren goed doorgekomen. Spijtig, maar ook niet, want het is de eerste keer in 6maanden dat ik goed bloed. De vorige keren was het steeds minimaal, met een inlegkruisje kwam ik toe. Nu heb ik tampons nodig, net zoals vroeger. Misschien is alles nu pas op zijn plooi?
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 20 sep 2007, 09:28

Kan goed zijn, grote inwendige opruim :wink: :D .. Nog even afwachten en dan kan je er weer voor gaan hé! :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

jodocus
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jul 2007, 14:49
Locatie:Hoogstraten

Bericht door jodocus » 20 sep 2007, 09:29

inderdaad Dagmar, bedankt. Het is ook de eerste keer dat mijn cyclus 27 dagen duurt en geen 23 dagen.
groetjes

Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 20 sep 2007, 12:51

jodocus schreef:mijn regels zijn er gisteren goed doorgekomen. Spijtig, maar ook niet, want het is de eerste keer in 6maanden dat ik goed bloed. De vorige keren was het steeds minimaal, met een inlegkruisje kwam ik toe. Nu heb ik tampons nodig, net zoals vroeger. Misschien is alles nu pas op zijn plooi?
dat kan goed zijn jodocus!
bij mij was dat ook zo, de eerste 5maand na het stoppen met de pil had ik iedere keer miniem bloedverlies en kwamen "mn regels" hetzelfde als toen ik de pil wel nam, de 6de maand bleven ze oppeens uit... ik dus om een test die negatief was, toen zijn mn regels gewoon een week later doorgekomen en de maand erop was't "prijs" :wink:
blijkbaar is mn normale cyclus 32dagen ipv 28(met de pil) en die hormonen van de pil blijven nog een tijdje in je lichaam "hangen" volgens mijn gyne, vooral als je al lang de pil neemt (10j in mijn geval)

dus mss is bij jou nu ook alles op zn plooi gekomen :wink:
ik duim alvast mee voor jou!!!
succes!
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bijou
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2006, 16:33
Locatie:Turnhout

Bericht door bijou » 20 sep 2007, 13:39

Dan voel je je weer helemaal ´gezuiverd´ en kan je er opnieuw met volle moed aan beginnen.
Afbeelding

Gebruikersavatar
ericardtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 sep 2007, 18:25
Contacteer:

Bericht door ericardtje » 20 sep 2007, 14:00

jodocus schreef:mijn regels zijn er gisteren goed doorgekomen. Spijtig, maar ook niet, want het is de eerste keer in 6maanden dat ik goed bloed. De vorige keren was het steeds minimaal, met een inlegkruisje kwam ik toe. Nu heb ik tampons nodig, net zoals vroeger. Misschien is alles nu pas op zijn plooi?
Ik heb dat de voorbije maanden ook zo licht gehad met mijn regeltjes.
Nu deze maand zijn ze precies ook terug zwaarder. Zou dat dan effectief een goed teken kunnen zijn?
Ik hoop het en duim alvast hard voor jou ook jodocus! :wink:
Afbeelding

Afbeelding
________________________________________

www.baby.vereecke.eu

Marijke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 dec 2005, 16:15

Bericht door Marijke » 26 sep 2007, 18:55

Mijn laatste regels waren 11 september en deze zijn ook héél hevig geweest, waarschijnlijk maakt mijn lichaam zich klaar om opnieuw goed zwanger te kunnen worden! En we hopen althans binnenkort op een tweede....duimen maar!
Afbeelding

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”