Overtijd en negatief getest

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Dana1
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2007, 09:32
Overtijd en negatief getest

Bericht door Dana1 » 26 apr 2007, 19:46

Hoi allemaal

Ik heb even zitten zoeken naar een dergelijk topic maar heb ze niet gevonden of ze zijn heel oud en dan weet ik eigenlijk niet of er nog gereageerd op wordt.

Ik heb dus in begin Maart een poging IVF gehad die niet is doorgegaan, ook geen transfer en heb dus op 24 maart mijn regels gehad. Dus mijn cyclus is normaal 28 dagen. Ik ben begonnen met tempen dus op 7 april heb ik mijn eisprong gehad, dus als je 14 dagen erbij telt zou ik al bij al rond de 21ste mijn regels moeten hebben gehad.
Je ziet het al aankomen, ik heb ze nog niet en ook helemaal geen enkel gevoel dat ze er ook maar aankomen. Test op maandag en test vandaag wezen negatief uit. Ik heb geen zwangerschapssymptomen, geen witverlies, geen pijn aan de borsten alleen af en toe buikkrampen (hevige) maar geen menstruatie gevoel, temperatuur was nog altijd hoog vandaag. Ik moet wel zeggen dat het dinsdag en de dagen ervoor 36,90 meette, gisteren 36,36 en vandaag terug 36,60 wat ik toch een mooie stijging vind. Mijn temp voor mijn eisprong is vaak 36, 10-max 36,30 graden.

Ik word echt gek, de hoop dat het eindelijk toch gelukt zou zijn blijft door mijn hoofd spelen, zelfs wetende dat ik mijzelf zo alleen maar gekker maak

Heeft iemand er ervaringen mee? Overtijd, negatief getest maar toch zwanger of moet ik me helemaal geen illusies meer maken en kan het niet of denken jullie dat de IVF vorige maand misschien mijn hele hormoonhuishouding overhoop heeft gegooid. Het is niet mijn eerste IVF nl en na mijn regels had ik altijd normale cyclussen dus misschien is het nu anders. Alle ervaringen zijn welkom, zelfs degene die me terug met mijn voeten op aarde zullen doen donderen :lol:

Sorry voor het lang verhaal, maar ik wou het zo duidelijk mogelijk uitleggen

Nog een heel mooie avond toegewenst
Afbeelding


Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

ivf

Bericht door Aicha » 26 apr 2007, 21:02

hallo,

Ik heb geen ervaring met hormonenhuishouding na ivf maar wel met negatieve testen en toch zwanger!

Bij ons 2 e kindje testte ik bij 4 dagen overtij ook negatief en toch was ik zwanger! heb waarschijnlijk enkele dagen later dan normaal mijnene eisprong gehad waar mijn HCG nog te laag was op het testmoment om positief te geven. 3 dagen later hebben we nog eens getest en toen kwam er een heel licht streepje!

Het zou wel eens kunnen zijn dat jij nu in die situatie zit!
Ik wens het jou van harte toe om binnen enkele dagen ook zo'n streeje te zien!!!!!!!Veel succes en hou ons op de hoogte hé :wink:

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 27 apr 2007, 09:33

ik kan je ook niet helpen aan uitleg...

wel kan ik "helpen hopen" dat het mag lukken voor je!!!

heel veel succes, en hou ons op de hoogte he!
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Dana1
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2007, 09:32

Bericht door Dana1 » 27 apr 2007, 10:22

Goh, de realistische kant van mij zegt van: waarom zou dat nu wel gelukt zijn, na alles wat we geprobeerd hebben en van dat ik mijzelf mooi voor de gek ben aan het houden zeker omdat ik geen enkel symptoom heb.

Maar natuurlijk is er weer een andere kant van mij, die blijft hopen en blijft verhalen zoeken waar het toch wel kan

Ik hoop het ook lieve mensen maar de twijfel is heel erg groot. Het is vooral die onzekerheid die me parten speelt. Hoe langer ze wegblijven hoe meer hoop je krijgt. Had ik nu bijv pijnlijke borsten of witverlies dan was ik denk ik niet meer te stoppen maar doordat ik dat allemaal niet heb, zit ik nog juistjes met de voeten op de grond.

Aicha, ik heb gisteren nog eens getest met Prelude (die lijkt ook heel sensitief te zijn) en toen was ik 5 dagen overtijd. Lijkt me wel lang om nog positief te testen denk je niet. Maar goed, ik kan niets anders doen dan afwachten op het moment maar het doet al deugd om het van me af te schrijven en andere verhalen te lezen

Heel veel liefs

Een op de toppen lopende Dana :lol:
Afbeelding

Gebruikersavatar
Mieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 nov 2005, 10:56
Locatie:Bilzen
Contacteer:

Bericht door Mieke » 27 apr 2007, 10:25

ik duim alvast met je mee!!
Bij Marie testte ik pas na een week positief (met predictor)


Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 27 apr 2007, 10:42

Bij Amber heb ik ook negatief getest, ik heb uiteindelijk mijn bloed laten trekken en ik bleek toch zwanger te zijn.

Ik duim ook mee hoor !!!
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dana1
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2007, 09:32

Bericht door Dana1 » 27 apr 2007, 11:59

Ooooh dat geeft me weer hoop alhoewel mijn lieve gyn mij vandaag toch ook wel weer met beide voeten op de grond heeft gebracht. Hij zei dat het ook kon zijn dat mijn lichaam van slag was door de laatste IVF.

Ik blijf natuurlijk hopen dat dat niet het geval is maar ja, we zullen zien he en ik hoop zo zo erg dat ik hetzelfde voorheb als jullie, een late positieve test

Veel liefs
Afbeelding

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 27 apr 2007, 12:07

Heb je al een bloedproef laten doen om te zien of je zwanger bent? Dan ben je natuurlijk voor 100% zeker.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 27 apr 2007, 12:54

goh, en ik heb dan een negatief verhaal :oops:

Ik was ook overtijd en testte ook negatief, zelfs bloed laten nemen en al, negatief.
Na 10 dagen kreeg ik eindelijk mijn regels. Ik had toen een cyclus van 38 dagen gehad...

Maar wanhoop niet, 4 maanden later was het wél prijs :wink:

Maar toch hoop ik voor u dat het wel positief is Afbeelding mij duimen staan alvast in de goede richting :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dana1
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2007, 09:32

Bericht door Dana1 » 27 apr 2007, 13:31

Ik denk dat ik pas een bloedproef ga doen als ik 2 weken overtijd zou zijn en nog negatief zou testen maar sinds een paar uurtjes heb ik wel ongesteldheidspijn en pijn aan mijn borsten dus misschien zitten ze er toch aan te komen.
Ik hoop als ik dan toch niet zwanger ben dat ze er dan ook maar zo snel mogelijk aankomen, als het zo is dan vermoed ik dat mijn lichaam gewoon even de kluts kwijt was.
Ik hou jullie op de hoogte

Geniet nog maar van het heerlijk zonnetje. Raar aprilweer he
Afbeelding

Gebruikersavatar
Dana1
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 apr 2007, 09:32

Bericht door Dana1 » 27 apr 2007, 14:39

En dit is het einde van dit verhaal :lol:
Mijn regels zijn door aan het komen, de buikpijn is goed te voelen.
Gek he, ik dacht dat ik in zak en as ging zitten maar ik wil gewoon dat ze doorkomen zodat we weer aan een nieuwe ronde kunnen.
Ik ga het ook met mijn man hebben over een volgende IVF poging na de zomer. Of hij het ziet zitten.

Ik kan het maar niet opgeven, erg he. Wanneer trek je eigenlijk een grens?

Ik dank jullie allemaal voor jullie reacties

Nog een heerlijke avond

Gaan er onder jullie op vakantie gaan?
Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

ongi

Bericht door Aicha » 27 apr 2007, 15:50

Hey ,

jammer maar op naar de volgende ronde! Het ongesteld worden is ook weer een begin hé daarvan :wink: .

Een grens? tja, denk dat dat voor ieder koppel verschillend is maar ik denk dat je je grenzen met de tijd verlegd als het niet wil lukken om zwanger te geraken.

Ik hoop dat er voor jullie gauw een keerpunt komt en jullie kunnen uitkijken naar een klein hummeltje!

Wij gaan dit jaar niet op reis! Misschien is er hier al ergens een topic geopend hoor daaromtrent :wink:

groetjes Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 28 apr 2007, 13:39

Jammer dat het op niets is uitgedraaid!
Waar trek je de grens? Geen idee, niet makkelijk, want ik kan me wel voorstellen dat je dan zou denken van mss had het de volgende keer wel gelukt....
Ik denk dat je dat moet goed bespreken met je partner.
Ik hoop zo met jullie mee dat jullie vlug zwanger mogen zijn!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Liesj_
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 apr 2007, 10:45
Locatie:Mechelen
Contacteer:

Bericht door Liesj_ » 09 okt 2007, 09:44

Ja kheb deze morgen getest, negatief, 4 dagen overtijd.. kdenk dat ik binnen enkele dagen ng is moet proberen, oftewel is er helemaal niets he.. mjah, kvoel zoveel he....

xxxxxxxxxxxx

Afbeelding

Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

test

Bericht door Aicha » 09 okt 2007, 12:45

Ofwel is het idd niks ofwel een late eisprong gehad en dan kun je best binnen een paar dagen opnieuw testen!
En als je het niet meer uithoudt van onzekerheid kun je ook al altijd je bloed laten testen zodat je rap zekerheid hebt!!!

veel succes!!!!

liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”