Even stoom aflaten....

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 13 feb 2007, 15:00

Binnen een paar maanden ben je vergeten dat je zo ziek bent geweest :lol: Ik weet wat het is om misselijk te lopen...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
pitoeter
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jul 2006, 10:12
Contacteer:

Bericht door pitoeter » 14 feb 2007, 14:46

Yep Beagle, hier ook prijs sinds maandag avond. En ik ben bij de gelukkigen die heel de dag mottig zijn :D . En heel de dag ma slikken om die vieze smaak weg te krijgen, veel dingen die ik vind dat stinken. En stikmoe en onze Jarne heeft natuurlijk nog evenveel energie. Vermits we het in het weekend pas tegen de ouders gaan zeggen kan ik moeilijk vragen of hij een dagje naar daar kan. Dus nog wat vol houden....
Mama van Jarne en Jorit.
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
bioMam
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jul 2006, 15:44

Bericht door bioMam » 14 feb 2007, 15:08

tip tegen misselijkheid: tussendoor of als het opkomt dunne schijfjes rauwe patat eten (was mijn vv haar advies en het helpt ECHT) en je kan die zelfs meenemen in een klein (goed afsluitbaar) potje met een beetj water zodat ze niet uitdrogen.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 14 feb 2007, 15:47

Thx!

Momenteel heb ik meer last van mijn druipneus dan de misselijkheid. Ben snipverkouden! :roll:

Och, ik vind het allemaal niet zo erg hoor :wink: (maar ga het advies van Biomam toch volgen :wink: )
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 16 feb 2007, 14:01

Bij mij helpt ook elke 2-3u wat erten, crackers zijn tegenwoordig mijn beste maatjes! :lol: En ik ben ook bij de gelukkigen die er de hele dag last van hebben. Maar ik mag niet klagen, zolang ik eten in de buurt heb valt het nog best mee. Mijn maag reageert wel mee op sterke geuren heb ik al gemerkt.
Kan het trouwens dat het misselijk zijn bij mij aan het minderen is? Ben al 2 dagen hongerig geweest zonder het bijhorende misselijk gevoel!

Trouwens, ik heb blijkbaar wat gemist: aan al de zwangeren: hele dikke proficiat!!!!! :wink:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”