zwanger

Moderators:Welcome, Moderators

Plaats reactie
Leentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 apr 2006, 21:23
zwanger

Bericht door Leentje » 07 aug 2006, 15:40

Hallo,

Ik weet eigenlijk niet of ik zwanger ben of niet.
Ik heb niet echt een regelmatige cyclus en mijn eisprong voel ik ook niet echt.
Normaal als ik nu een cyclus van 29 dagen heb net zoals de vorige keer dan zou ik maandag mijn nod hebben. We hebben bijna elke dag geklust, dus zal ook wel ergens rond mijn eisprong zijn geweest.
Sinds vandaag heb ik krampen in mijn buik en pijn in mijn onderrug.
Vanaf wanneer kan je in het bloed zien dat er hcg aanwezig is? Want voor een thuis test zal het dan nog wat vroeg zijn denk ik.


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 10 aug 2006, 17:55

Normaal kan je testen vanaf de dag dat je normaal je :twisted: moet krijgen, dus in jouw geval maandag. Ik denk dat een bloedtest gevoeliger is maar dat weet ik niet vanaf wanneer je dan kan testen.
In ieder geval veel succes!!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Leentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 apr 2006, 21:23

Bericht door Leentje » 11 aug 2006, 11:34

Toch nog bedankt om te antwoorden maar het is niet meer nodig. Ik heb gisteren mijn :evil: gekregen.
Ben blijkbaar nog onregelmatig. eerst een cyclus van 31 dan van 29 en nu maar 25.
We zullen wel weer zien voor de volgende keer.

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 11 aug 2006, 17:07

ooh jammer volgende keer meer geluk.succes en beste in ieder geval.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 11 aug 2006, 21:42

Wat jammer dat je niet zwanger bent, maar vol goede moed op naar de volgende ronde... :D
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 12 aug 2006, 12:29

jammer maar succes bij de volgende keer
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Leentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 apr 2006, 21:23

Bericht door Leentje » 13 aug 2006, 11:18

Nog een vraagje:

Hoelang duren bij jullie jullie :evil: ? Bij mij is elke keer nog geen 2 dagen. Is dit normaal?

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 13 aug 2006, 11:56

jammer... maar niet opgeven hé! :wink:
bij mij duurt dat 2 dagen fel en 2 dagen bijna niets meer
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 13 aug 2006, 19:58

Bij mij meestal een dag of 5 waarvan de eerste en de laatste dag heel weinig. 2de en 3de dag heb ik het meeste bloedverlies en meestal ook buikpijn,...
Ik wou dat het bij mij maar 2 dagen duurde, lijkt mij wel leuk!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 13 aug 2006, 20:04

Bij mij dinsdagavond begonnen en tegen zaterdag waren ze weg :P
Ik heb wel mn regels veel minder erg dan toen ik de pil nam.

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 13 aug 2006, 20:10

Ik vind eigenlijk niet dat er bij mij veel verschil is. Ben ik eigenlijk wel blij om want je hoort dikwijls dat ze veel feller zijn als je stopt met de pil.
Het enigste verschil bij mij is dat ik nu heel lange cyclussen heb, dat had ik niet voor mn pil.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Leentje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:10 apr 2006, 21:23

Bericht door Leentje » 13 aug 2006, 22:45

Toen ik de pil nam had ik ze meestal 4 dagen, nu maar 2 dagen. Ik heb er nooit buikpijn ofzo van gehad, behalve dan deze keer. Had erge krampen gedurende 2 dagen, maar nadien ook niks meer.

Gebruikersavatar
Fredje & Fabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 23:08
Locatie:Leuven

Bericht door Fredje & Fabke » 05 sep 2006, 20:32

Beste lezertjes,effe vraagje, wanneer kan je na de zwangerschap testen of alles nog veilig is :o :? Aangezien ik niet weet wanneer de :twisted: de eerste maal moeten doorkomen en twijfel een beetje :oops: Vanaf wanneer kan je testen of er geen nieuw babytje op komst is ,voor ik opnieuw met voorbehoedsmiddelen begin. Met spiraaltje moest ik wachten tot zesde week na zwangerschap. Ben nu de vijfde week en zou even willen testen voor ik naar gyn ga. Duid dat op test nu al aan of is dit nog te vroeg? :oops: :D
Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 05 sep 2006, 22:16

Fredje & Fabke schreef:Beste lezertjes,effe vraagje, wanneer kan je na de zwangerschap testen of alles nog veilig is :o :? Aangezien ik niet weet wanneer de :twisted: de eerste maal moeten doorkomen en twijfel een beetje :oops: Vanaf wanneer kan je testen of er geen nieuw babytje op komst is ,voor ik opnieuw met voorbehoedsmiddelen begin. Met spiraaltje moest ik wachten tot zesde week na zwangerschap. Ben nu de vijfde week en zou even willen testen voor ik naar gyn ga. Duid dat op test nu al aan of is dit nog te vroeg? :oops: :D
Versta ik je goed? Bedoel je dat je denkt dat je zwanger bent?
Zo begrijp ik het toch. Je wilt testen voor je naar de gyn gaat.
Je kan heel vlug na de bevalling alweer zwanger raken, dus....
Welk spiraaltje zou je willen laten steken? Ik heb een mirena en ben er erg tevreden over. Ook 6 weken na bevalling laten steken.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fredje & Fabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 23:08
Locatie:Leuven

Bericht door Fredje & Fabke » 06 sep 2006, 11:07

Hey :D
Ja mirena,heb er geen ervaring mee maar denk dat het handig is je :twisted: wat minder te hebben. Twijfel wel nog een beetje omdat ik pilgebruik gewoon ben en heb lastige baarmoederhals dus ga bij consult nog eens overleggen met mijn gyn. Ook had ik gehoord dat het acné zou veroorzaken,dus even vragen want ik ben daar al gevoelig voor ondanks mijn bijna 33 lentes :lol: vandaar de keuze voor de pil vroeger.
Wat zwanger zijn betreft,dit is inderdaad waarom ik even een test zou willen doen voor ik op consult ga,kwestie van daar niet met de mond vol tanden te zitten moest het zo zijn :wink: Nu denk ik dat de kans wel erg klein is hoor gezien we voorzichtig zijn geweest :lol: maar twijfel toch aan een keertje :? en heb ook dat gevoel van zwanger zijn,maar dat zullen wel de hormonen zijn zeker :oops: Ik twijfel omdat mijn bloedverlies van de bevalling ook snel en plotseling gedaan was en ik geef flesvoeding dus weet dat je dan sneller vruchtbaar bent,maar dit zou wel zeer snel zijn dan :roll: Is geen ramp want een tweede kindje is nog welkom, daarna zou de knoop er dan wel ingaan :lol: Weet jij of ik dit met een test al zou kunnen zien op vijf weken,want het doorkomen van de eerste maandstonden is bij iedereen verschillend neem ik aan? Of moet je een aantal weken na het stoppen van de bloeding rekenen? Denk toch dat ik even ga testen,afspraak bij de gyn is pas binnen twee weken. Groetjes
Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 06 sep 2006, 11:10

ik heb geen flauw idee wanneer je zou kunnen testen...eerst en vooral moet al het HCG van de vorige zwangerschap uit je lichaam zijn,en ik weet niet hoe lang(kort) dat duurt...
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 06 sep 2006, 13:38

Ik volg sterretje!! Ik weet ook niet wanneer al het HCG waarde uit je bloed is.
Normaal kan je het aan 5 weken overtijd wel al zien met een gewone test, maar jij bent nog maar net bevallen dus dat is weer iets anders.
Toch maar wachten tot bij de gyn? Je hebt me nu wel nieuwsgierig gemaakt :D
ivm die mirena: is een goed dingetje!! Ik heb nog elke maand een beetje verlies, maar nooit geen echt bloed en maar een dag of 2. Dus dat valt heel goed mee.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fredje & Fabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 23:08
Locatie:Leuven

Bericht door Fredje & Fabke » 06 sep 2006, 14:44

:D Ja,denk dat ik voor spiraaltje ga gaan,zal eens overleggen. Zou wel snel zijn om zwanger te kunnen raken maar zal toch maar testen voor zekerheid, je weet maar nooit, ben van Gilles ook snel zwanger geraakt, na 15 jaar pilgebruik gestopt en maand erop al zwanger dus zal maar opletten :) Jullie zullen het hier wel merken moest het toch zo zijn,dan staat er ineens een balkje meer :lol: :? Groetjes
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fredje & Fabke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:13 aug 2006, 23:08
Locatie:Leuven

Bericht door Fredje & Fabke » 11 sep 2006, 16:12

Hey, het balkje zal nog uitblijven hoor :lol: zou ook niet gepland geweest zijn dan. Heb getest en is negatief, tenzij ik hem te vroeg gedaan heb,maar denk dat niet. Dus ga voor spiraaltje gaan, dan kunnen we onze kleine spruit maar wat verwennen :lol: Nog geen zusje dus voor Gilles 8) Groetjes en tot later
Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 16 sep 2006, 14:05

Was wel ff spannend hé. Nu heb je wel tijd om al je enrgie en liefde in je kleine spruit te steken hé. Geniet ervan!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”