Zwanger???

Moderators:Welcome, Moderators

Rafael
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 jul 2006, 15:12
Zwanger???

Bericht door Rafael » 24 jul 2006, 21:45

Hey, ik ben rafael en ik heb een groot probleem.
Ik weet niet of ik het wel in de juiste forum is geplaatst ofniet, maar hoe dan ook moet ik mn verhaal ff kwijt...
Een aantal maanden geleden(maand of 5/6) had ik voor het eerst seks met mn huidige vriendin, zij was nog maagd en ik heb er al wat gehad.
En we deden het ook niet veilig, dus was k na een paar minuten gestopt, naar mijn idee had ze wel voorvocht binnen gekregen dus is ze direct een morning after pil gaan halen en is ze gelukkig ook binnen een week ongesteld geworden en was er dus niks aan de hand.
En sindsdien hebben we t altijd veilig gedaan... tot afgelopen donderdag toen we geen condooms bij ons hadden en nja we waren heel erg opgewonden..maar we wilden niet nog een x hetzelfde probleem..dus schuurde ik gewoon tegen dr aan en we hadden beiden nog ondergoed aan mja toen ik de 2e x kwam had ik t niet echt onder controle ik kwam op haar dijen, mja gelukkig had ze dr string aan..even later kwam ik ook een 3e x en toen ik gekomen was had k nog een beetje sperma aan mn vingers en heel onbewust vingerde ik haar toen, maar de sperma was alleen beetje opgedroogd en t voelde een beetje poederachtig aan maar dat heeft ze wel binnen gekregen dus.. daarna vroeg ik haar van er is toch geen sperma binnengekomen toen zei ze nee..mja ik weet natuurlijk wel beter alleen wil ik dr niet weer zomaar in paniek brengen of wat
Is er miss kans dat mn vriendin zwanger is..?


Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 24 jul 2006, 22:17

Hey,

De kans is erg klein volgens mij. Voor het zeker te weten zul je moeten afwachten tot ze ongesteld moet worden. Maar ik denk niet dat je je ongerust moet maken.

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 25 jul 2006, 10:56

Ik denk ook dat die kans klein is, maar dat zal je moeten afwachten
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 26 jul 2006, 12:47

volgens mij is de kans ook klein dat je vriendin zwanger is,maar t'is inderdaad wel afwachten.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”