Is het deze keer gelukt?????

Moderators:Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar
Is het deze keer gelukt?????

Bericht door flupke » 19 apr 2006, 17:50

Hallo, hier ben ik weer. Er is ondertussen weer bijna een maand verstreken en we kunnen weer vol spanning zitten afwachten of de :twisted: er weer zullen aankomen. Ik hoop van niet natuurlijk. Voorlopig geen tekenen te bespeuren dat het zover zou kunnen zijn :cry: Maar das nog afwachten hé. Vorige maand had ik een cyclus van 36 dagen en was ik echt om de muren op te lopen. Heb dan ook 4 testen versleten en zelfs bloed laten trekken. Deze maand ben ik er eigenlijk het minste van al mee bezig geweest. Anders is de teleurstelling weer eens zo groot. Ik heb alles gewoon zijn gangetje laten gaan en we zullen wel zien. Als het niet zo is gaan we gewoon naar de volgende ronde hé. Niet getreurd hoor, maar hoe sneller hoe liever natuurlijk.

Toen ik de vorige keer zwanger raakte gebeurde dit in de vierde ronde. Na mijn miskraam, in december, zitten we nu weer aan de vierde ronde. Hopelijk is het deze keer dus weer prijs.

Heb gisteren een beteke last gehad van 'bruin' bloedverlies (enkele druppelkes). Deze morgen terug enkele druppelkes, maar da was echt te verwaarlozen. Hopelijk is het misschien een innestelingsbloedingske hé, maar daar zullen we maar niet te veel op hopen. Nog een weekske (of enkele dagen langer) afwachten en aftellen hé en dan zien we wel wat het geworden is hé. Ik hou jullie alvast op de hoogte hoor.
Het zou natuurlijk wel een schoon verjaardagscadeau zijn hé!!!! :lol: :lol:

groetjes cindy
AfbeeldingAfbeelding


Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 19 apr 2006, 19:03

veel succes,flupke!!

dat afwachten is altijd het lastige,he!!!!
ergens zou er een groen lampje moeten gaan branden als we zwanger zijn,ofzo,allez,ja....

veel succes
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 19 apr 2006, 19:11

Dat zou inderdaad makkelijk zijn sterretje :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Frieke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 jul 2005, 11:22
Locatie:Ieper

Bericht door Frieke » 19 apr 2006, 19:26

ik hoop voor je dat het gelukt is, veel succes met het resultaat alvast!
Afbeelding
Afbeelding

Hele fiere mama van Febe en Ferre

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 19 apr 2006, 19:41

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeel veel succes !!!! Ik ga voor je duimen !!!!
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding


liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 19 apr 2006, 19:42

Hoi Flupke.

Ook ik zit in wachtweken.
Heb ook nergens last van behalve extreme moeheid en af en toe duizelig.
Dit is mijn 1ste ronde met clomid.
Deze heb ik genomen van dag 3 t/m 7 en daarna op dag 15 of 16 eisprong gehad. Dit weet ik omdat op dag 16 echo gemaakt is en toen het eitje gesprongen was. Ik heb geklust ook rond deze dagen dus wie weet.
Mijn NOD zal rond 23 of 24 april zijn als ik tenminste uitga van 14 dagen na eisprong. Spannend dus. En ja een groen lampje zou idd gemakkelijk zijn. Want af en toe word je toch behoorlijk ongeduldig van dat wachten.

succes en we houden elkaar op de hoogte.

liesl

Sabientje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2006, 21:26
Locatie:Tongeren

Bericht door Sabientje » 19 apr 2006, 21:51

Hey Flupke,

Ik hoop van harte dat het lukt, meid! Ik ben ook ff af aan het wachten. Ben al 4 daagjes overtijd, maar durf geen test te doen. Omdat ik net als jij vorige keer 2 testen en een bloedafname gedaan heb en het resultaat toch negatief was. K heb toen gewoon een keertje m'n :twisted: overgeslagen!!!!

De laatste tijd ben ik wel erg moe, heb last van pukkeltjes in men gezicht en ook wat last in men onderbuik. En eigenlijk hoop ik er ook wel een beetje veel op dat k zwanger ben, dan krijg ik op men verjaardag een schattebolleke! Hihi.

Grtz...
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 19 apr 2006, 22:19

Hier duimen we ook mee, hoor Cindy!!!
En natuurlijk voor de andere meiden die elke maand in spanning zitten af te wachten...
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 20 apr 2006, 08:25

Hey Cindy

Ik hoop echt dat het gelukt is! Als 't kan helpen: ik duim mee (begin zelfs krampen te krijgen in mijn rechter-duim :lol: )

Hier ook rustig af aan 't wachten, maar ga ervan uit dat het niks zal worden (dan wordt het geen teleurstelling hé).

Hou ons op de hoogte :wink:

Doei
xxx
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 20 apr 2006, 10:02

Ik duim voor jullie allemaal!
Afbeelding
Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 20 apr 2006, 10:11

Hey Cindy,

ik hoop dat het deze keer wel gelukt is bij jou!
En voor alle anderen hier natuurlijk ook!!!!!

Ik ben nu nog maar 2 daagjes overtijd, maar heb sinds vanmorgen wel zeurderig gevoel in mijn onderbuik. :evil: zullen dus wel niet lang meer op zich laten wachten :(

Hopelijk kunnen jullie binnenkort van lijstje veranderen :wink:

Groetjes

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 20 apr 2006, 14:26

hopelijk is het zover!!!!
idd een mooi verjaardagsgeschenk moest het zo zijn!!!

@veerke
dat zeurderige gevoel had ik ook ... en ik was zwanger
Dus dat wil niet altijd zeggen dat het niet gelukt is :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Veerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2006, 13:17

Bericht door Veerke » 20 apr 2006, 15:54

Hmm, 't zal hier toch voor ten vroegste volgende maand zijn. Vanmiddag is de zondvloed begonnen :? :(

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 20 apr 2006, 16:00

Alvast succes voor de volgende ronde! :? :lol: 8) :lol:
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 20 apr 2006, 17:21

hey, bedankt voor jullie steunbetuigingen :lol: :lol: Is altijd leuk om te lezen. We kunnen nu alleen maar afwachten en hopen hé... maar ook weer niet te veel :roll: :roll:

Aan alle andere die eveneens aan het proberen zijn en degene die al enkele daagjes over tijd zijn... heel veel succes. Ik duim voor iedereen mee hoor. Hopelijk geeft de start van het mooie weer ook wat positieve berichten op het forum :wink: :wink:

groetjes cindy
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
jenniferv
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 dec 2004, 13:05
Locatie:Schelle

Bericht door jenniferv » 20 apr 2006, 20:39

Men duimen staan omhoog, ik wens je het van harte toe :lol:

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 20 apr 2006, 21:26

Amai, er zitten er precies veel in de 'wachtperiode'! Hopelijk voor jullie allemaal goed nieuws! Wij zitten bijna in de klusperiode (de tijd gaat zo langzaam als je cyclus wat langer duurt hé) dus voor ons duurt het nog wel even eer we iets weten.
Duimpjes staan hier omhoog voor iedereen! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Katharina
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:15 jun 2005, 16:27
Locatie:Veurne (West-Vlaanderen)
Contacteer:

Bericht door Katharina » 20 apr 2006, 23:18

ik duim ook voor je flupke, ik hoop het voor jou dat het positief is
AfbeeldingAfbeelding
AfbeeldingAfbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 21 apr 2006, 15:51

't was dus niets. Ze zijn er gisterenavond laat dan toch nog doorgekomen. Te vroeg... maar ja. Beter zo dan kunnen we ineens terug aan de volgende ronde beginnen. De vorige cyclus was 36 dagen... dat bleef maar duren... en uiteindelijk was het niets. Nu eentje van 28 dagen. Dan heb ik het zo toch liever. We laten ons hoofdje er alleszins niet door hangen hoor. Nog niet. Allez... kga nog een beteke genieten van het mooie weer.
De anderen die aan klussen zijn wens ik nog heel veel succes zunne. :wink: :wink:

groetjes cindy
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 apr 2006, 15:56

misschien is je cyclus nu terug normaal aan het worden???
en dat kan helpen om vlugger zwanger te worden hé
Dan weet je wanneer je er aan toe bent :wink:

ik had ook altijd het probleem van veeeeeel te lange cycli
en uiteindelijk is het ons ook gelukt... maar het duurde wel wat langer...

het is en blijft jammer voor je, en dat mag je zelf ook best erkennen hoor, je hoeft je teleurstelling niet te verdrukken...
maar geef zeker de moed niet op!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beagle
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 mar 2005, 13:02
Locatie:Limburg

Bericht door beagle » 21 apr 2006, 16:17

Hey Cindy!

Op naar de volgende hé
Have fun :lol:

En voor iedereen: Een heel leuk weekend gewenst 8)
"A spoonful of sugar helps the medicin go down, in the most delightful way" by Mary Poppins


Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 21 apr 2006, 16:29

Goortjes, het is niet zo dat ik het niet jammer vind hoor. Vorige maand vond ik het veel erger. Dan had ik al 4 testen versleten en bloed laten trekken en bleek het dan toch niets te zijn. Nu had ik volgende week de :twisted: maar verwacht en ben blij dat als ze er dan toch moeten komen dat ze er dan ook sneller aankomen dan anders. Ik hoop dat ik inderdaad een beetje een normale cyclus zal krijgen want die is toch serieus ontregeld zunne. Amai. Voor mijn miskraam kon ik telkens mijn eisprong voelen... dat heb ik nu niet meer. Ik vond dat eigenlijk toch makkelijk. Zo ben ik ook zwanger geraakt. Ik voelde mijn eisprong in november, maar was toen doodziek. Serieuze griep. Ikke mijn ventje alsnog opgetrommeld om ons kluswerk te doen :lol: :lol: Niet echt romantisch hé. Dan twee weken niets meer gedaan omdat ik te ziek was. En ja hoor... het was toen prijs !!! Dus dat was dan toch het voordeel... ik wist toen telkens wanneer we zeker moesten klussen. En ik wist dan ook exact wanneer ik ongesteld moest worden. Nu ben ik helemaal ontregeld na die miskraam, maar hopelijk komt alles terug snel wat op zijn plooi.

Ik weet niet wat het is, maar deze maand is de teleurstelling echt veel minder groot dan de drie vorige maanden. Het zomerseizoen tennis is nu ook net deze week begonnen en dan schuim ik elke week tornooikes af om wedstrijden te spelen. Ik ga ook drie keer per week 2 uur trainen en zo kan ik ook mijn zinnen verzetten. Ik heb dus momenteel iets om handen en ik zal het ook heel erg missen als ik geen wedstrijden meer kan spelen. Daarom wil ik nu toch nog een beteke profiteren van het niet zwanger zijn, want eens het zover is, stop ik onmiddellijk met wedstrijden spelen. Kwestie van mijn prioriteiten een beteke te leggen. Ik zal niet stoppen met sporten... dat zeker niet. De eerste maanden blijven tennissen en af en toe zwemmen en eens het buikske serieus begint uit te steken ga ik enkel nog zwemmen. En ondertussen blijven we rustig ons kluswerk doen :lol: :lol: En hopen we elke maand dat het prijs is hé.

groetjes cindy
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 21 apr 2006, 16:38

misschien juist nu je iets hebt dat je zinnen verzet... dat het bv volgende keer prijs is... omdat je er minder mee bezig bent :wink: succes in ieder geval!
Ook met de tennis!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 21 apr 2006, 20:24

ja veel succes flupke en hopen dat het volgende keer lukt met andere dingen bezig zijn is de bootschap
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 22 apr 2006, 00:36

Ik blijf verder voor jou en alle anderen duimen!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 22 apr 2006, 13:12

hey flupke,

och wat jammer toch eh,

ik hoop echt voor jou dat het één deze maanden prijs is eh,
ik had zeker gedacht dat het deze keer voor jou was weg gelegd maar precies toch nog niet,

maar we duimen natuurlijk verder in de volgende ronde eh,

ikzelf ben aant klussen nu, nog eventjes en dan zit ik ook weer in die wachtperiode, die is juist het ergste eh maja ook ik heb ni veel tijd om erover na te denken want we hebben puppies in huis en we gaan verhuizen dus mijn gedachten zitten ergens anders voor de moment,


alleszinds ik hoop dat het de volgende ronde raak is voor jou,
en natuurlijk ook voor al de anderen eh

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
bezeke555
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:06 nov 2005, 13:18
Locatie:boechout
Contacteer:

Bericht door bezeke555 » 22 apr 2006, 13:30

jammer om te lezen dat het deze keer niks is geworden, maar volgende ronde beter. wij zitten precies zo'n beetje gelijk met onze cyclus, want heb mijn :twisted: er twee dagen te vroeg doorgekregen.

op naar de volgende ronde voor ons beide (natuurlijk ook voor de andere die aan het proberen zijn)

succes!!!! :D
groetjes en dikke knuf
wen (bezeke555)

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 22 apr 2006, 15:28

Héél véél succes...
Is inderdaad vaak het geval hé, als je je sterk op iets anders concentreert, dat het dan ineens toch lukt!!

En het feit dat je cyclus voor je miskraam normaal was is volgens mij toch een goed teken niet? Denk dat je lichaam zichzelf wel zal herstellen!
Duim voor je Cindy, en ook voor Bezeke en al de andere die verlangen naar een kindje!
Afbeelding


Afbeelding

liesl
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:01 jan 2006, 19:20

Bericht door liesl » 22 apr 2006, 20:46

Hoi allemaal

Hier is het ook niets geworden.
Vandaag ongesteld geworden.
Maar goed nu weet ik wel dat ik weer een cylcus heb van 28 dagen da's wel goed nieuws dus. Maar nu moet ik maandag wel weer na gynea.
En dan weer terug met clomid beginnen.
Ach ja volgende keer beter he.

groetjes en sterkte allemaal

liesl

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 23 apr 2006, 15:48

Jammer hé Flupke dat het weer niks was deze maand (ook voor de anderen trouwens!). Maar je cyclus lijkt inderdaad in orde te komen, dus misschien dat het nu beter gaat gaan. Ik voel mijn eisprong ook niet, lijkt mij inderdaad heel gemakkelijk als je die wel voelt. Maarja, zo zal het ons ook wel lukken hé.
In ieder geval aan iedereen bij wie het deze maand weer niet gelukt is: heel veel geluk en klusplezier in de volgende ronde. Binnenkort zal het wel eens prijs zijn!
Groetjes! :D
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”