ben ik zover of niet?

Moderators:Welcome, Moderators

Katia

Bericht door Katia » 11 apr 2006, 00:21

ik kan niet meer volgen :lol:
zijn jij en je vriend terug samen dan?
Hoe reageerde hij op het feit dat het "kon zijn" dat je zwanger was?


Amy-lee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mar 2006, 14:50
Locatie:belgië

Bericht door Amy-lee » 11 apr 2006, 00:24

lang verhaal, ik ben niet terug samen met mijn ex. maar heb toegegeven aan mijn verliefdheid voor een andere man. ik ben der nu een maandje mee samen ,en ja tklikt snel maar zowel hij als ik willen kindjes , dus we zijn vollop aant oefenen met de hoop da het snel zo is. xxx amy lee

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 11 apr 2006, 10:05

hoi,

ik wil me helemaal niet bemoeien met je leven maar zou je nog niet eventjes wachten;

want eigenlijk ken je hem nog niet zoooo goed en dan al een kindje maken met hem is toch riskant vind ik want wat als het binnen 2 maand niet meer klikt dan ben je mss al zwanger,

ik heb zo een beetje het gevoel dat je zo graag een kindje wilt dat het niet uit maakt met wie, maar later ga je daar mss spijt van hebben,

dus denk er nog een keertje over na en neem dan een beslissing,

veel succes alleszinds,

groetjes
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Katia

Bericht door Katia » 11 apr 2006, 14:29

chanti schreef:hoi,

ik wil me helemaal niet bemoeien met je leven maar zou je nog niet eventjes wachten;

want eigenlijk ken je hem nog niet zoooo goed en dan al een kindje maken met hem is toch riskant vind ik want wat als het binnen 2 maand niet meer klikt dan ben je mss al zwanger,

ik heb zo een beetje het gevoel dat je zo graag een kindje wilt dat het niet uit maakt met wie, maar later ga je daar mss spijt van hebben,

dus denk er nog een keertje over na en neem dan een beslissing,

veel succes alleszinds,

groetjes
ik vind niet dat wij er geschikt voor zijn om daarover te oordelen.
Mijn man en ik waren ook nog "maar" 3 maand samen toen ik zwanger was... (kenden mekaar al wel veel langer, en liepen beiden voor zich al wel een jaar achter mekaar, ook heel lang verhaal.)
En dan nog, dat is iets dat zij zelf moet uitmaken... als ze er een goed gevoel bij heeft, dan moet ze ervoor gaan.
Jij zou dat misschien niet doen, maar anderen zijn daar anders in.

Amy-lee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mar 2006, 14:50
Locatie:belgië

Bericht door Amy-lee » 11 apr 2006, 17:44

het is zeker niet hals overkop besloten om aan kindjes te beginnen. wij voelen ons er klaar voor en versta me niet verkeerd he , ik zie de mijne doodgraag, ik loop der al langer achter, maar ik dacht steeds (heel naïef) da mijn ex ging terug komen. maar mijne vent heeft mij laten inzien da da niet zo is. het is zeker niet de bedoeling van een kind te maken met eenderd wie, wij zijn zo afgestemd op elkaar.
xxx amy lee


Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 11 apr 2006, 20:04

da vind ik ook as ge u goed voelt bij elkaar en je wilt het allebij dan zou ik ook nie twijfelen.gewoon wat jullie denken is't het belangrijkste,en de rest is bijzaak.
ofwel trek je het je aan of niet sommige doen da.
ga gewoon op je gevoel af.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Amy-lee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:08 mar 2006, 14:50
Locatie:belgië

Bericht door Amy-lee » 11 apr 2006, 20:16

thx voor jullie antwoordjes, ik na het lezen van die eerste reactie op mijn huidige situatie dacht ik da ik iedereen tegen zou hebben. maar der zijn der ook andere die mij wel kunnen begrijpen. das moeilijk uit te leggen maar wij zijn echt op elkaar afgestemd, we voelen elkaar ook perfect aan. hij is een schatje. xxxx amy lee

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 12 apr 2006, 07:24

chanti schreef:...
want eigenlijk ken je hem nog niet zoooo goed en dan al een kindje maken met hem is toch riskant vind ik want wat als het binnen 2 maand niet meer klikt dan ben je mss al zwanger,
...
Ik begrijp deze reactie wel.. Maar dat is omdat ik het zelf ook niet meemaakte.. Ik wist wel dat ik kindjes wilde bij Filip, maar ook niet zo snel.. Maar ik kan me inbeelden dat mensen soms gewoon aanvoelen dat het klikt en dat ze er voor kunnen gaan.. Mijn zus is ook snel zwanger geraakt en ik begrijp dat.. Als je hen ziet, je weet gewoon dat het goed zit..
Het interessante aan een forum is dat je er veel verschillende meningen krijgt.. En ergens is het wel goed dat Chanti dat aanhaalt, soms ga je dan nog eens extra over je relatie denken en ben je erna nog zekerder.. :wink:
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Katia

Bericht door Katia » 12 apr 2006, 15:06

Amy-lee schreef:thx voor jullie antwoordjes, ik na het lezen van die eerste reactie op mijn huidige situatie dacht ik da ik iedereen tegen zou hebben. maar der zijn der ook andere die mij wel kunnen begrijpen. das moeilijk uit te leggen maar wij zijn echt op elkaar afgestemd, we voelen elkaar ook perfect aan. hij is een schatje. xxxx amy lee
niet twijfelen dan :wink:

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 14 apr 2006, 21:53

ik bedoelde er ook helemaal niets mis mee hoor :oops:

ik dacht alleen dat je hem nog maar net kende en ik heb een paar vriendinnen die ook zo zijn aangekomen, elkaar pas kennen en zot zijn van elkaar en 2 maand later klikte het niet meer en toen bleek ze zwanger te zijn,

dus ik bedoelde er helemaal niets mis mee, als je je goed voelt bij elkaar en het klikt (je weet gewoon dat je gemaakt bent voor elkaar) dan moet je er voor gaan, maar ik dacht dat je hem nog maar net kende,

dus mijn excuses en ga ervoor zou ik zeggen, ik hoop dat je me begrijpt

mijn duimpjes staan hier omhoog :D
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”