Ja of nee? geen raad meer....

Moderators:Welcome, Moderators

kimmiee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 jan 2008, 18:35
Ja of nee? geen raad meer....

Bericht door kimmiee » 03 jan 2008, 18:41

Goeden Avond,

4 maanden geleden was ik mijn twee begin pillen van de maand vergeten (mini pil). Heb toen één keer onbeschermde sex gehad. Die maand bleef mijn maandstonde weg... Had in die maand 3 negatieve testen (kruitvat merk). Om zeker te zijn dat ik niet zwanger was heb ik de pil nadat ik geen maandstonden kreeg een maand de pil niet geslikt zodat het misschien later nog door zou komen. Een maand later kreeg ik toch mijn regels (gewoon 5 dagen zoals normaal). Ik begon toen weer aan de pil en mijn regels bleven weer weg... Moet mijn lichaam weer aan de pil wennen of ben ik zwanger? Ik heb laatst weer een negatieve test gehad (kruitvat)... Ik heb geen symptonen van misselijkheid... wel jeuken mijn borsten soms maar geen extra grootte oid. Ik slik nu me laatste pil op zondag, dus moet ongeveer op dinsdag/woensdag me regels krijgen...

Zal ik zwanger zijn? Ondanks die negatieve testen?

Mvg, Kim.


Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 03 jan 2008, 18:48

Geef je borstvoeding? Aangezien je de minipil neemt.. Dan kan het ook zijn dat je cyclus nog niet helemaal normaal verloopt.. Om helemaal zeker te zijn, kan je bloed gaan laten trekken..
Zoals ik altijd op dit soort vragen antwoord: het kan, maar het kan ook niet.. :?
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

kimmiee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 jan 2008, 18:35

Bericht door kimmiee » 03 jan 2008, 18:50

Nee geen borstvoeding, heb nog geen kind en dit was ook niet echt gepland.

Zijn de testen van kruitvat wel betrouwbaar?

Vind het ook wel raar dat me regels van 5 dagen (hevig) er tussen zaten...

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 03 jan 2008, 19:37

kimmiee schreef:Nee geen borstvoeding, heb nog geen kind en dit was ook niet echt gepland.

Zijn de testen van kruitvat wel betrouwbaar?

Vind het ook wel raar dat me regels van 5 dagen (hevig) er tussen zaten...
Ik heb nooit verkeerde testen gehad bij k*dvat

en vraag mij af waarom je eigenlijk de minipil neemt als je geen bv geeft :? Is zeker niet voldoende hoor in jou geval.
De minipil is prima als je bv geeft omdat het geen kwaad kan dan voor je moedermelk en je sowieso verminderd vruchtbaar bent maar anders zou ik dat toch niet nemen !

Volgens mij kan het idd alle richtingen uit!

Liefs Aicha
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Fieke :-)
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 nov 2007, 14:44
Locatie:Zele

Bericht door Fieke :-) » 03 jan 2008, 20:32

Hey hey
Ik heb ook een tijd de minipil genomen. Ik vond dat persoonlijk wel gemakkelijk. Gewoon doornemen, geen regels meer en ik had nergens last van. Toen ik stopte met de pil had ik ook een rare cyclus. De eerste keer gewoon mijn regels na 28 dagen. 2de keer héél weinig, maar na 29 dagen (ik ben van nature heel onregelmatig) en ik had ze maar een dag of 2 en bijna niet. Ik was al dolgelukkig dat ik AL zwanger was, snel een test gaan kopen, maar 't was toch vals alarm. Persoonlijk denk ik dus niet dat je zwanger bent. De testen van 't kruidvat zijn toch betrouwbaar. Maar als je het echt zeker wil weten denk ik dat je beter bloed laat trekken zoals Dagmar al zei.
AfbeeldingAfbeelding
Tristan wil later graag krokodil worden (een trein is ook goed zegt hij hier)

18de ronde


kimmiee
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 jan 2008, 18:35

Bericht door kimmiee » 03 jan 2008, 21:28

Vind het wel een beetje twijfelachtig... heb in 4 mnd tijd wel een stuk of 8 testen gedaan en alles negatief. Zou je na 4 maanden dan nog positief kunnen testen?

Gebruikersavatar
Dagmar
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:07 mar 2004, 19:49
Locatie:Schaffen

Bericht door Dagmar » 04 jan 2008, 08:28

Aicha schreef:...
en vraag mij af waarom je eigenlijk de minipil neemt als je geen bv geeft :? Is zeker niet voldoende hoor in jou geval.
...
Is niet waar hoor! Sommige vrouwen krijgen die voorgeschreven omdat andere pillen te zwaar zijn en ze er op één of andere manier op reageren.. Dus kan wel hoor! :wink: En is dus niet enkel veilig als je bv geeft, maar beschermt je ook als je geen bv geeft..
Laatst gewijzigd door Dagmar op 04 jan 2008, 15:24, 1 keer totaal gewijzigd.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Foto's!!!

toekomstige meter van Monchichi ;-)

Gebruikersavatar
Aicha
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:17 jun 2006, 19:42
Locatie:Lauwe (West-Vlaanderen)

Bericht door Aicha » 04 jan 2008, 15:09

Dagmar schreef:Is niet waar hoor! Sommige vrouwen krijgen die voorgeschreven omdat andere pillen te zwaar zijn en ze er op één of andere manier op reageren.. Dus kan wel hoor! :wink: En is dus niet enkel veilig als je bv geeft, maar beschermt je ook als je geen bv geeft..
Voila sè, kheb weer bijgeleerd! :wink: merciekes
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 04 jan 2008, 19:34

ik zou eens naar de dokter gaan en bloed laten nemen als je echt twijfelt,

ikzelf heb ook nog nooit slecht getest met krui vat testen, altijd juist resultaat

Hopelijk wordt het geen dat je wilt he, en laat iets weten he :wink:
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”