pil en zwanger?

Moderators:Welcome, Moderators

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 24 okt 2007, 14:08

Oh, jammer, als je er zo op gehoopt had...
Maar waarom nam je dan eigenlijk nog je pil???
Ga je er nu mee stoppen en er voluit voor gaan?
Zo ja... véél succes!!!
Afbeelding


Afbeelding


anni1804
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 okt 2007, 14:20
Locatie:Antwerpen
Contacteer:

Bericht door anni1804 » 24 okt 2007, 14:11

Mmmm, als het deze keer positief was geweest, zou ik heel erg blij zijn. Maar eigenlijk moet ik ni per se nu al mama worden. Ik ben nu 26 en we hebben 'gepland' om pas binnen een jaar of twee aan kinderen te beginnen. We willen graag nog wat sparen. Want als we aan kindjes beginnen, dan zullen die elkaar snel opvolgen denk ik. Dus zullen we nog eventjes geduld uitoefenen. Bij mij vriend is de kinderwens ook nog ni zo groot als bij mij. En ge moet er allebei voor 100% achterstaan natuurlijk :D Maar ik wil hier nog es iedereen bedanken voor de steun!

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 24 okt 2007, 14:21

Ach zo... alé vooruit, hopelijk binnen 2 jaar, als jullie er echt aan beginnen, van de eerste keer prijs hé!!!
Ik duim voor jullie!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 24 okt 2007, 14:47

ah we zullen duimen dat we het kunnen verwachten binnen 2 jaar ja je moet er achter staan anders lukt het toch niet want dan komen er spanningen maar als het onverwacht is dan kan je er nie aan doen maar in ieder geval veel succes.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!

Gebruikersavatar
Snuffie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:19 sep 2006, 16:15
Locatie:Brugge

Bericht door Snuffie » 25 okt 2007, 11:17

Ja das waar je moet er allebei 100 procent klaar voor zijn. Anders komt er meer ruzie van dan iets anders en das ook nie leuk...

Veel succes voor de toekomst :wink:
Afbeelding
Afbeelding


Alfredje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 aug 2007, 15:59
Locatie:Bilzen

Bericht door Alfredje » 25 okt 2007, 15:17

Succes anni1804!!
Afbeelding

Kekjiram
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:04 jan 2008, 09:34
Locatie:Nijlen

Zwanger of niet?

Bericht door Kekjiram » 04 jan 2008, 09:58

Hallo Anni en anderen natuurlijk
Ik zit ook weer te twijfelen of ik zwanger ben of niet...ik gebruik nuvaring en ben die nooit vergeten of zo. Ben zelf gekomen met de pil en mijn zus ook.
Maar is niet de eerste keer dat ik dit heb hoor... Ik wil heel erg graag kinderen en dit jaar gaan we eraan beginnen, alleen nog even niet. Ik zou wel willen, maar mijn vriend heeft het even te druk op zijn werk en wil wachten tot hij meer tijd heeft.
Ik vind dat een heel goeie uitleg om te wachten, maar heb het ook moeilijk! Ik zie overal zwangere vrouwen, in mijn familie en vriendenkring zijn ze aan het proberen, zwanger of pas bevallen...
Ik ben misselijk, heb 's avonds last van mijn maag en darmen, zware benen, zelfs vocht uit mijn tepels (kan ook als je niet zwanger bent, heb het nog ooit gehad), veel plassen, 's morgens kokhalzen, 's avonds ondanks last van buik en maag toch zin in allerlei dingen om te eten.... noem maar op. 't Is een echte obsessie aan het worden!
Maar omdat ik dit vorig jaar ook gehad heb en uiteindelijk niet zwanger bleek te zijn na een zwangerschapstest en bloedtest vond ik het deze keer ook niet de moeite om me zorgen te maken. Ik denk dat als je iets graag wil ook kwaaltjes kunnen komen die je zelf ontwikkeld. Ook mensen rondom je denken in die richting als je je kwaaltjes verteld, en daardoor ga je je nog erger inbeelden dat ze misschien zwanger bent.
Ik ging me dus deze keer niet meer laten doen zei ik tegen mezelf!
Maar dan ging ik naar een kaartlegster voor totaal wat anders en opeens vroeg die me "ben je zwanger"? Ik verschrok en zei neen, toen vroeg ze of ik dan wel bezig was met kinderen krijgen, ik zei weer neen... Het zou niet meer lang duren zei ze toen.
Dan droomde ik enkele weken erna dat ik dacht dat ik zwanger was en een test wou kopen, het was zatedag ochtend in mijn droom en mijn moeder zei dat ik moest wachten tot ne dat weekend want dat de apotheker niet open zou zijn. Ik zei dat dat voormiddag wel open was en zo was het een discussie!
Ik werd wakker en het was echt zaterdag! Ik dacht oh neen, dat was misschien een teken. Dus ik vertel dat tegen mijn vriend en die zei dat ik best meteen een test zou doen om zeker te zijn. Dat deed ik en ze was negatief!
Maar de kwaaltjes blijven en verergeren zelfs! Nu hoorde ik dat als ik mijn laatste regels ongeveer 9 december gehad heb dat ik nu te vroeg getest heb... Ik moet dus nu na het weekend weer een test doen om heel zeker te zijn. (de droom zei me onrechtstreeks om te wachten).
Maar ik sla mijn regels altijd enkele keertjes over, dus ik doe 3 ringen na elkaar aan een stuk door en laat dan eens regels komen, mocht dat van gyne zo doen. Maar ja als je zwanger bent en de pil of ring blijft doen krijg je toch nepmaandstonden, ze zijn nooit echt met anticonceptie.
Ik ben onlangs bij dokter geweest en ben vergeten te vragen achter bloedtest, dit omdat ik voor mijn maag en darmen ben gegaan en het blijkt dat ik daar wat aan mankeer....
Ach ja ik wil zo graag nu al aan kinderen beginnen en ik ben een beetje gek aan het worden denk ik... En toch wil ik wachten, want mijn vriend heeft gelijk. Eind april doe ik geen nieuwe nuva meer hebben we afgesproken. We willen in de zomer zwanger zijn, maar dan heb ik weer bang dat het niet lukt en blablabla... Ik weet dat het riskant is om er zo mee bezig te zijn, maar ja hoe doe je dat er niet aan denken als je denkt die kwalen te hebben?
Ik ben er ook achter gekomen dat er eigenlijk geen kwalen zijn die je zekerheid geven dat je zwanger bent, want als je duizelig bent kan dat veel zeggen, veel plassen kan vanalles zijn...
Mijn moeder was al twee maanden zwanger en wist het niet, ze heeft nooit één enkele kwaal gehad!
Ach ja ik wil met dit bericht mensen wat gerust stellen.... Ik laat in ieder geval weten als ik wel zwanger ben nu of op een ander moment dit jaar...
xxx
Kekjiram
Graag kinderen willen veroorzaakt zwangerschapskwaaltjes...


Plaats reactie

Terug naar “Ben ik wel zwanger ?”