verdikken

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
sp
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jun 2007, 17:11
Locatie:8700
Contacteer:
verdikken

Bericht door sp » 20 jul 2007, 21:07

hallo!

een vraagje aan de anciens hier op het forum!

voor mijn zwangerschap was ik al behoorlijk wat aangekomen, had ik al een buikje gekweekt. nu zie ik natuurlijk niet meer of mijn buikje begint te groeien door de zwangerschap of dat het komt van al de rest...

vanaf wanneer begint een buik te groeien?

ik ga morgen een lintmetertje kopen denk ik :)!

een heel fijn weekend allemaal!!
s
Afbeelding


Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 20 jul 2007, 21:20

Goh, ik denk dat dat afhangt van je lichaamsbouw.
Bij mij zag je bij mijn eerste al een "bolling" op 8 weken, maar geen mens dat het wist dat het een zwanger buikje was.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jenny
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:28 feb 2006, 13:00
Locatie:Brussel
Contacteer:

Bericht door jenny » 20 jul 2007, 22:21

mijn buikje begon pas rond mijn 20 weken te zien :? frustreerde mij wel een beetje :lol: maar eens het begon, kon het niet meer ophouden :lol: heb nog enkele foto's van mijn buik in mijn fotoalbum hier staan, (link staat beneden na mijn banner) er is er eentje van 12weken waar er niets te zien was en mijn laatste buikjes waar je niet naast kon kijken

het hangt echt af van persoon tot persoon...het kan nu al of zoals ik kan het nog wat duren... :lol:

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 20 jul 2007, 22:23

ik heb bij mijn eerste zwangerschap bijna geen buik had ! ik was maar 4kg bijgekomen ... van den tweede had ik direkt een enorme buik en van den derde viel dat heel goed mee ! het hangt van zwangerschap tot zwangerschap af die buik . je moet je gewone broeken aanhouden en dan voel je van zelf wanneer je verdikt !
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 20 jul 2007, 22:37

euh, zeker weet ik het niet meer
maar in ieder geval al heel snel bij mij...
en het werd 2x een gigant van een buik :oops:
Afbeelding
Afbeelding


Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 21 jul 2007, 12:38

Ik heb van mezelf ook al een buik(je). Tegen een week of 8/10 moest ik van mijn gewone broeken de knoop laten openstaan. Zo heb ik dan een tijdje rondgelopen aangezien ik toch altijd iets aanhad dat langer kwam.
De buik zelf is nog altijd niet groot (vergelijkbaar volgens mij met iemand die 5 maand zwanger is ...)
Ik ben dan ook nog niets bijgekomen.
Ik heb wel 2 supergemakkelijke zwangerschapbroeken en sinds kort een driekwart broek in soepele jeans (pm me voor de winkels :wink: )
Van bovenkledij kan ik dus nog altijd mijn gewone dingen aan. Al heb ik me wel specifieke kledij gekocht anders viel het totaal niet op :? (en valt me nu op dat ik toch echt wel wijde kledij heb)
Oja, in het topic 'mama's' sta ik ook in "zwangerschapsoutfit" De broek ook nog altijd goed ingesnoerd in de rug :P

Het is zoals hier eerder gezegd ... je kan er geen lijn in trekken. Gezien mijn lichaamsbouw had ik gedacht gigantisch aan te komen maar het tegendeel is gebleken.

Maar anders zal je wel merken hoor wanneer je buikje uitzet :wink:
Geniet er alleszins van!!

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 21 jul 2007, 13:49

Ik ben ook van nature 'dik', mijn zwangeren buikje was goed te zien vanaf 4 maanden...

Hangt volgens mij idd van zwangerschap tot zwangerschap af...

't Kan daar ineens zijn hoor, je zwangere buik!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
sterretje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 apr 2004, 19:08
Contacteer:

Bericht door sterretje » 21 jul 2007, 13:52

ik ben van nature 'gewoon',en bij de eerste zwangerschap zag je het pas rond een maand of 7(was 9 kilo bijgekomen),en bij de jongste zag je het eigenlijk vrij snel(een maand of 3),en was ik in totaal maar 4 kilo bijgekomen.
AfbeeldingAfbeelding

AfbeeldingAfbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 21 jul 2007, 14:07

hmm, van de eerste heb ik pas op 5.5 maand een zwangerschapsbroek gekocht. Ik had al wat buik van m'n eigen, en ik denk niet of de mensen wisten of ik zwanger was, of gewoon heel erg dik :roll: Vandaar dat zo'n zwangerschapsbolleke handig kan zijn :wink:

Bij de 2e had ik al heel erg snel een zwangere buik, op 3 maand of zo.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 21 jul 2007, 16:41

vanaf 10 à 12 weken al in zwangerschapskledij. Ben in totaal 30 kg aangekomen en onlangs de laatste daarvan kwijtgeraakt.

Ik keek er niet om, ik verlangde in het begin zo erg naar de eerste stampjes :oops:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
sp
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 jun 2007, 17:11
Locatie:8700
Contacteer:

waauw

Bericht door sp » 21 jul 2007, 17:02

proficiat voor het wegspelen van je 30kilo! als ik wist dat ik zo'n karakter had, dan zou ik me ook dik laten gaan :)!
hoe ben je die kilo's kwijt gespeeld?
was de gynaecoloog niet vies?
Afbeelding

spotje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 dec 2005, 11:23
Locatie:De Kust

Bericht door spotje » 21 jul 2007, 17:10

En of! Elke week kreeg ik onder mijn voeten.

Veel van dat gewicht was puur vocht ophouden.
Na de KS en het verlaten van het moederhuis was ik al bijna de helft kwijt. Dan nog eens een deel vanzelf. De laatste loodjes zijn er met behulp van een dieetiste afgegaan.

Ik zou bij een 2de weer een dieetiste nemen om toe te zien dat ik enkel het noodzakelijke bijkom.... :wink:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
mell
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:20 aug 2006, 14:29

Bericht door mell » 21 jul 2007, 19:06

ik had niet echt een buikje
maar was wel meer dan 20kg bijgekomen (gelukkig dat de gyne in het begin zelf op zwangerschapsverlof was en daardoor van die eerste maanden niet geweten is hoeveel ik ben bijgekomen) :oops:


Plaats reactie

Terug naar “Ik ben juist zwanger....”