yessssssssssssssssssssssssss

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Chantal
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:30 jun 2006, 13:29

Bericht door Chantal » 19 jan 2007, 09:37

Ambertje schreef:Joepie, nog een septembermama!!! Er moeten er wel nog volgen hé (Muisje en Beerke, t'is op jullie hé!)
Hier is het ook nog altijd niet helemaal doorgedrongen, ik denk dat het echte besef pas bij de echo gaat komen. Jij hebt al een echo gehad (helemaal jaloers! :D ) Wij moeten nog 2 weekjes wachten, dan ga ik op een dagje na net 8 weken zijn.

Geniet ervan!!! :wink:
Ik moet je eerlijk zeggen dat ik het ook nog niet echt besef hoor. Ik heb dan wel een echo gehad maar toch. Kan het nog steeds niet geloven dat er een klein mensje in me lijf groeit. Ik moet dinsdag naar de verloskundige voor een intake gesprek en daarna met 12 weken weer terug komen om te kijken of alles goed is. Daarna om de 4 a 5 weken vertelde ze aan de telefoon.

Maar je eerste echo is wel heel bijzonder en vooral als je het hartje hoort. Nu zit ik alleen soms nog te malen als het allemaal maar goed gaat. Familie weet het ook nog niet, partner wil het pas met 12 weken vertellen. En dat is zo moeilijk je mond houden. Maar nog ff volhouden, en dan nemen we onze ouders mee uiteten en vertellen we het.

Jij nog ff 2 weken wachten en dan zie je je kleine hummeltje en dat is het wachten echt zo waard!! Leuk zeg al 2 septembermama's, maar er mogen er nog meer bij hoor!! Gezellie met elkaar verhalen delen :D :D

Groetjes Chan
Groetjes Chantal



Afbeelding


Gebruikersavatar
mieke1983
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 jan 2007, 17:22
Locatie:poperinge
Contacteer:

Bericht door mieke1983 » 20 jan 2007, 13:31

proficiat met de zwangerschap,
Afbeelding

trotse mama van 3schatten

http://defluppe.spaces.live.com/

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 21 jan 2007, 09:44

Ik vind het ook ene heel gek idee dat er een ieniemienie mensje in mn buik aan het groeien is! Ik kan echt niet wachten tot de echo!
Hier hebben we het toch al tegen de familie verteld. Bedoeling was om het alleen tegen de ouders te vertellen ma mijne pa was zo dolenthousiast en hij kon gewoon niet zwijgen dus hebben we het ook ma tegen de rest verteld. Op het werk wil ik nog zwijgen tot na de eerste echo.
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 21 jan 2007, 11:02

Ik ga me hier ook eens mengen want we zijn al met zn drietjes :wink:

Gisteren heb ik het gezegd aan mijn ma, zus en 2 tantes en straks aan dieter zijn ma en vanavond zijn pa.
Een goeie vriendin van mij weet het ook (kon echt niet zwijgen).
Voor de collega's op het werk hou ik het liever nog wat stil tot ik iets van 10 weken ben. En vanaf dan mag voor mijn part iedereen het weten :wink:

Gebruikersavatar
Lena
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:12 jun 2005, 12:43
Locatie:Zuid-Limburg

Bericht door Lena » 21 jan 2007, 16:34

proficiat
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ik ben juist zwanger....”