Jonge moeder

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Gebruikersavatar
beerke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:29 jan 2006, 13:34
Locatie:Maldegem
Contacteer:

Bericht door beerke » 23 feb 2007, 22:42

ja dat kan ik geloven zou er ook alles voor over hebben je krijgt er iets moois en beter voor in de plaats hé
allé tof je weet dus al dat het een jongentje gaat zijn en dat alles goed is nu ben je al gerust denk ik hé.ik ga dat latr ook wel gebruiken zo puzzeltje vind da wel tof.
Afbeelding

onze liefde is beloont met dit mooi engeltje!!!


Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 24 feb 2007, 10:53

Leuk dat alles in orde is!! En wat je niet bijkomt moet er daarna ook niet meer af hé! En misschien haal je je schade nog in naar het einde toe. Geniet nog van de trappeltjes van je kleine jongen, ik kan ook al niet wachten tot dat gebeurt! :lol:
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 24 feb 2007, 21:49

Hoi allemaal,

Sofie: ik heb al meteen een shoppingdagje gepland :)

Mama24 : zo denk ik er ook over nu zou ik het niet zo erg vinden om wat kilo's bijtekomen maar voor achteraf is het inderdaad erg gemakkelijk ik heb trouwens nog 22 weken 3 dagen te gaan dus er kan nog veel veranderen (nu ik dat zo schrijf valt het pas echt op hoe snel de tijd gaat ik kan echt niet geloven dat ik al bijna 5 maand zwanger ben)

Muisje: tja snap het ook niet
dacht bijmezelf: dan heb ik die 2 kg die ik volgens jou eerst teveel woog toch goed gemaakt 8)
Nee ik heb me nog niet toegevoegd daar maar da's misschien wel een goed idee

Beerke: inderdaad
en ik ben nu echt wel een heel pak geruster , momenteel toch haha maar ik denk dat je dat altijd wel hebt bij een eerste zwangerschap je weet niet wat je" moet" voelen en wat niet dus dan slaat de onzekerheid wel eens toe

Ambertje: Soms schrik nog van dat gevoel ik zit dan zo lekker ontspannen in de zetel voor de tv ff alles "vergeten"als ik plots iets voel en dan denk ik oeh wat was dat?? ah juist mn prutske :wink:
Echt een fantastisch gevoel ook al is het nu nog heel zachtjes
Ik was gisteren aan het praten met 2 vriendinnen en ze zeiden wacht maar als ie groter word dan kan het soms verschrikkelijk veel pijn doen...
Ach ja...

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 24 feb 2007, 21:54

Alé dus, een zoontje!! Proficiat!!
Naar het einde toe gaat het idd pijnlijker worden met als hoogtepunt de bevalling... :lol: :lol:
Maar nadien ga je dat nog missen meid, geloof me maar!!!
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 26 feb 2007, 21:47

Hey Yassira,

Wat leuk dat je weet wat het wordt!
Aftellen maar, eens de lente in 't land zal zijn, zal het allemaal héél snel gaan, je zal zien!
Afbeelding


Afbeelding


Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 27 feb 2007, 16:42

het gaat idd heel snel, voor je het goed en wel beseft is de tijd van de bevalling aangebroken!

geniet maar met volle teugen van je zwangerschap! want dat heb ik door omstandigheden te weinig gedaan(naar mijn eigen gevoel), we zaten ook midden in de verbouwingen en het was volop stressen om alles voor de bevalling af te hebben...
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 28 feb 2007, 22:11

hoi,

Sandy: dank je!!
Ach de pijn, vermoeidheid, misselijkheid en weet ik veel wat neem ik er graag bij (ook al is het niet altijd even gemakkelijk)en die bevalling ...tja zal ook wel moeten he :wink:
Ach ik heb al vaak gehoord dat je pijn van de bevalling al heel snel weer vergeten bent dus ja...

Molly: Ik sta er telkens van versteld hoe snel het allemaal gaat echt raar
Deze ochtend ook toen ik mn vitaminen nam ik keek naar die strip en dacht eh zijn er nu alweer 10 dagen voorbij???

Sabtje: ik geloof best dat je er dan niet ten volle van kan genieten gelukkig heb ik daar geen last van :D

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 01 mar 2007, 21:23

Ja, de pijn ben je weer snel vergeten, dat is helemaal waar! :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 01 mar 2007, 23:25

yep, da's echt raar maar waar, je vergeet da rap!
je krijgt er ook iets enorm schoons voor in de plaats he! :)
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 04 mar 2007, 23:07

weer al iets waar ik me enorm over verbaas: qua gewicht kom ik dan wel zo goed als niks bij mijn buikje vergroot toch echt wel en de laatste paar weken serieus ook
net ff de meter erbij gehaald en mn buikomtrek is van 62 cm naar een goeie 80 cm gegaan :? snap ik toch echt niks van wil dat dan zeggen dat ik op andere plaatsen afval ofzo??

Verder ben ik veranderd in een echte schijtluis: ik word van het minste geluidje wakker(of dat nu in huis, buiten of zelfs bij de buren is) en dan duurt het minstens een uur voor ik mezelf er van heb kunnen overtuigen dat er niks aan de hand en ik mn ogen weer durf sluiten,
als ik snachts naar de wc moet stel ik dat liefst uit tot het licht word (vraag me niet waarom hoor)
Bij het minste geurtje dat er volgens mij niet hoort begin ik te paniekeren

enkele dagen geleden toen ik het lichtje van de dampkap opzette gaf die ineens een knalletje en viel uit, ik dacht een gesprongen lamp maar toen ik terug probeerde werkte dat lampje terug (op dat moment leek me dat echt heel bizar) toen vielen plots de lichten in de keuken,kookplaten enz uit plon gesprongen dus terug opgezet
een goed uur later rook ik ineens verbrand plastiek of rubber of zoiets maar op die moment niet echt veel aandacht aanbesteed (hier staat een gaskachel en hier lopen wel eens kindjes rond die het leuk vinden om daar een stukje plastiek of dergelijke op te leggen)
De dag erna viel plots alles terug uit in de keuken (een minuut later begonnen de keukenlichten ineens te knipperen dacht ik helemaal dat ik gek aan het worden was)
Dus dan maar een goede vriend gebeld om hulp : eerst in de kelder geprobeerd de zekering terug omtezetten geen resultaat nog steeds geen electriciteit,
de spotjes uit het plafond gehaald, stopcontacten losgemaakt, dampkap en kookplaten afgekoppeld, met het gedacht dat er misschien een draad was doorgebrand: geen resultaat
terug naar de kelder en toen werd het duidelijk: als je net de trap afkomt hangt er een contactdoos en die was helemaal doorgebrand (vandaar ook die geur van verbrand plastiek)

Hij heeft de draden hersteld maar die hele affaire had wel het gevolg dat ik nu nog meer schrik heb

Om gek van te worden
Dat mn kleintje er maar snel is (in de hoop dat ik dan van die paniekerigheid geen last meer heb)

MiKySh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 feb 2007, 12:58

Bericht door MiKySh » 05 mar 2007, 08:51

kan best geloven dat je geschrokken bent en gelukkig had je niet meer schade.
Trotse mama van drie schatten van bengels
Afbeelding

Sofie S.
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:25 apr 2006, 16:51
Locatie:Hooglede
Contacteer:

Bericht door Sofie S. » 05 mar 2007, 08:59

yassira schreef:

Dat mn kleintje er maar snel is (in de hoop dat ik dan van die paniekerigheid geen last meer heb)
Ik wil je niet ontmoedigen é, maar de ongerustheid over alles en nog wat wordt er alleen maar groter op, met zo'n kleintje in huis :? :wink:
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 05 mar 2007, 13:47

ik was ook enorm blij dat het enkel die contactdoos was het had veel erger kunnen zijn... het rare was dat mn moeder 2 dagen voordien iets soortgelijks had meegemaakt

Sofie: ik weet het maar dat worden dan weer totaal andere dingen om je zorgen over te maken volgens mij en dit is echt geen doen ik heb deze nacht tot 4u20 tv liggen kijken omdat ik vanalles "hoorde" dat er niet zou moeten zijn uiteindelijk kon ik gewoon mn ogen niet meer openhouden en ben dan toch in slaap gevallen :roll:

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 06 mar 2007, 22:30

Tja, die onrust is echt om gek van te worden hè!
Ik ben ook zo'n schijtluis!
Probeer toch maar voldoende te slapen hoor!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 07 mar 2007, 23:04

Hoi molly,

Blij te lezen dat ik niet de enige ben 8)

Ik probeer maar echt goed lukt het niet :lol:
Ik heb wel het geluk dat ik een job heb waarbij ik niet al te lange uren moet kloppen zodat ik overdag heel wat slaap kan inhalen

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 13 mar 2007, 22:10

ik kom hier eens ff julie mening vragen :wink:
Ik ben al heeeeel lang aan het denken over een naam en volgens mij ben ik er min of meer uit maar helemaal zeker ben ik nog niet (alhoewel dit de enige naam van mn lijstje is die ik blijf mooi vinden)

Aangezien mn klein schatje half marokaans is (mja juist dat wisten jullie nog niet 8) ) wil ik hem ook een arabische naam geven maar wel iets dat je niet te vaak hoort en niet "te" marokaans klinkt
dus... dacht ik aan Rayan (riejan uitgesproken)...

Het viel me net op dat ik morgen al 20 weken ben ik geloof het bijna zelf niet :)
Vanaf nu beginik aftetellen (weliswaar in weken) ipv optetellen :P

xxx

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 14 mar 2007, 13:53

Rayan... is niet direct mijn smaak... maar als je persé een marokkaanse naam wil geven, zou ik hem wel preferen boven een andere marokkaanse naam.
Hij klinkt een beetje internationaal!

Weet je wat ik een héél mooie naam vind! Yenner (uitgesproken 'Jenner'), maar ik denk dat dit turks is...

Alleszins, niet makkelijk hé, namen kiezen!
Afbeelding


Afbeelding

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 14 mar 2007, 14:26

Ik vind die naam niet mis, maar ook niet typisch Marrokaans.
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 14 mar 2007, 15:42

hoi

Molly: dat is inderdaad een turkse naam... vind het zelf ook niet mis maar ja :)
Neen het is inderdaad alles behalve gemakkelijk maar heb nog 20 weekjes dus tegen dan ben ik er hopelijk wel uit :)

Sandy: Dat is ook wel de bedoeling :)

xx

Gebruikersavatar
sandy
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2004, 22:41
Locatie:maldegem

Bericht door sandy » 14 mar 2007, 19:40

ok dan! :lol:
Ik vind hem dus wel klinken! :lol:
Mama van Yana (11/2/04 om 14.33u) en Milan (6/6/05 om 6.11u).
Gelukkig getrouwd met Filip sinds 21/9/2001.
20/12/07: Laura is geboren!!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 mar 2007, 12:13

hahaha :lol:

Pft een van mn borsten is een en al straei op mijn andere heb ik er totaal geen last van vind het maar raar ach ja wat niet is kan nog komen (al heb ik liever van niet :wink: )

Gebruikersavatar
mama24
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 sep 2006, 15:03
Locatie:poperinge

Bericht door mama24 » 16 mar 2007, 13:14

oei dat is jammer
en wat smeer je aan je borsten en buik?
ik van alledrie gewone zoete amandelolie van apotheek en geen enkel
sriempke :wink: en is zeer goedkoop :lol:

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 16 mar 2007, 16:25

voor mn buik gebruik ik de mama buikbalsem van zwitsal en daar valt ook niks te zien maar blijkbaar heb ik de fout gemaakt van aan mn borsten niks te smeren dacht dat het wel niet zo'n vaart zou lopen (weer verkeerd gedacht dus) :roll:

Gebruikersavatar
femmie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:07 jan 2007, 18:28
Locatie:merksem

Bericht door femmie » 16 mar 2007, 18:43

das wel jammer dat je er last van krijgt ik ben er tot hiertoe gespaard van gebleven gelukkig maar ik heb ook wel elke dag gemeerd int begin met amandelolie later gewoon bodylotion... het was eigenlijk papa zijn job alhoewel hij het twee weken geleden heeft opgegeven beetje beu denk ik maar ik smeer nog elke dag. ik weet toch niet echt ofdat eriets mee te maken heeft het hangt toch ook een beetje van je huid af een vriendin van me smeerde ook elke dag met zeer dure speciale creme van nustella en die heeft er toch :? maar ja toch maar beter smeren dan kan j het mss nog beperken
in elk geval veel smeerplezier zou ik zegge
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 16 mar 2007, 23:45

das idd jammer... ik heb ook gewoon ingesmeerd met zoete amandelolie, en heb er geen, al is mijn huid wel ferm uitgerokken geweest (had een ENORME buik :lol: ) en ook mijn borsten waren gegroeid: wel 2cup maten :shock:


wat de naam betreft: ik vind hem mooi!! vind het echt een toffe naam en zeker niet marokkaans klinken! ben niet zo aan die typische marokkaanse namen :wink:
deze vind ik dus wél goed klinken!
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Gebruikersavatar
Ambertje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:16 feb 2006, 21:11
Locatie:Noord-Limburg

Bericht door Ambertje » 18 mar 2007, 15:27

ik vind het ook een hele mooie naam. Maar ik had hem wel uitgesproken met een a (ipv ie). Ik vind beide dingen (a en ie) mooi! Ik zou ervoor gaan!
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan!

Afbeelding

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Bericht door Muisje » 19 mar 2007, 08:54

ik vind de naam ook wel geslaagd :)

Gebruikersavatar
yassira
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:21 nov 2006, 17:54
Locatie:antwerpen
Contacteer:

Bericht door yassira » 25 mar 2007, 14:33

Eergisteren naar de gynae geweest(eindelijk :P ) en alles gaat uitstekend

vlak voor ik op de onderzoekstafel ging liggen vroeg hij(nog maar eens ) of ik het geslacht al wist
en op een gegeven moment zei hij: wat had ik gezegd? dat het een zoontje ging zijn??jah das wel heeeeeel duidelijk
Mn moeder was erbij en die stond ook te kijken(jah amai zeg da wel)
:lol:

Hij weegt ongeveer 430 gr als ik het goed heb gehoord(echt zeker ben ik niet t enige da ik nog zeker weet is dat het met een 4 begon :roll: )

Ik schrok zelf wel ff toen ik op de weegschaal moest gaan staan het is wel duidelijk dat het overgeven zo goed als voorbij is (en dat ik met momenten serieus last heb van vreetbuien de laatste 2 weken)ik ben 4kg :!: :!: bijgekomen op precies 4 weken tijd :shock:

Gebruikersavatar
Sabtje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:11 jan 2007, 16:21
Locatie:West - Vlaanderen

Bericht door Sabtje » 25 mar 2007, 21:05

blij dat alles in orde is!!
da's toch iedere keer weer iets speciaal hé, die echo... :)

enne... tja... kilootjes zullen er nog wel bijkomen :lol:

geniet nog van je zwangerschap.. en van de bewegingen en schopkes(plezant hé!?, ale tot ze in uw ribben beginnen stampen :? )
grtjs
Afbeelding

Afbeelding

Molly
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 mar 2006, 23:21
Locatie:GERAARDSBERGEN

Bericht door Molly » 25 mar 2007, 21:42

Alé, duidelijk een jongetje!!!
Plezant hé als je dat zo zeker bent!

En alles gaat uitstekend! Proficiat Yassira en kleine man!
Afbeelding


Afbeelding


Plaats reactie

Terug naar “Ik ben juist zwanger....”