Hoe je familie inlichten van je zwangerschap

Moderators:goortjes, Welcome, Moderators

Plaats reactie
Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar
Hoe je familie inlichten van je zwangerschap

Bericht door flupke » 02 dec 2005, 20:59

Hoi,

Ik ben net zwanger en ben uitgerekend voor juli 2006. Nu wil ik dit morgen aan mijn tante vertellen en haar ineens vragen om meter te worden. Weten jullie een originele manier om dit te doen. Hier is al eens een topic over geweest, maar ik vind het niet terug.

groetjes cindy
AfbeeldingAfbeelding


Vivie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 nov 2005, 21:32

Bericht door Vivie » 02 dec 2005, 21:32

Bij mijn eerste kindje: een babykous ingepakt afgegeven met daarin een karton om de vorm van de kous te behouden met langs de ene kant een foto van de echo (ingescand en uitgeprint) en langs de andere kant van het karton de tekst 'wil jij meter/peter worden?'.

Bij de tweede: onze zoon een t-shirt aangetrokken met de tekst (met alcoholstift er zelf op geschreven): vooraan: oh, wat ben ik stoer; achteraan; want ik word grote broer! en dan gewoon gevraagd of ze peter/meter wilden worden.
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
Anneliefje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 nov 2005, 18:01

Bericht door Anneliefje » 04 dec 2005, 11:46

Nu las ik net in de flair van iemand die met Kerst als meter werd gevraagd. Ze kreeg als cadeau een stuk lintmeter, afgeknipt tot op 1 meter ....

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 04 dec 2005, 12:28

amai prachtige ideeën....
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
laetitia
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:22 aug 2005, 22:00
Locatie:leuven
Contacteer:

Bericht door laetitia » 04 dec 2005, 15:19

leuke ideeen goed om te weten voor het volgende ( nog niet direct hoor)
Afbeelding


Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 04 dec 2005, 16:24

wij hadden een cd-rom gemaakt voor de peters...tegen nieuwjaar hadden wij dit dan afgegeven omdat we dan al wat echo's samen hadden. Dan hadden we ook foto's van video afgehaald en zo een powerpoint gemaakt en tekst bij gezet en zo een versje van wil jij mijn peter worden
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 04 dec 2005, 16:31

Allemaal zeer leuke ideetjes, maar ik kon niet wachten tot ik mijn eerste echo had. Ik heb het dan gisteren zomaar gevraagd. Mijn tanteke was heel erg blij en liet er zelfs een traantje bij. 't Was toch een geslaagd moment, maar niet erg origineel. Maar achteraf bekeken vond ik da toch nie zo erg.

Ik heb alleszins al ideetjes opgedaan voor als er misschien nog een tweede kindje komt. Eerst natuurlijk deze zwangerschap zonder problemen doorspartelen.
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
bessy
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:05 sep 2004, 16:25
Contacteer:

Bericht door bessy » 04 dec 2005, 17:21

De peter van ons Resa hadden we gevraagd op zijn verjaardag. Ik had een echo in een kaartje geplakt en een tekstballonnetje bijgetekend: wil je mijn peter worden? Hij wist wel al dat we zwanger waren.

Katia

Bericht door Katia » 04 dec 2005, 18:04

ik weet dat er kaarsen bestaan waarin wanneer je ze brandt een boodschap zichtbaar wordt...
ik ga nog eens zoeken naar de site daarvan...
er was er alleszins 1 bij met "ik ben zwanger"

Vivie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 nov 2005, 21:32

Bericht door Vivie » 04 dec 2005, 19:41

Hoe Flupke, en dat kindje op de foto? Is dat niet uw kindje dan? Omdat je schrijft 'als er nog een tweede kindje bijkomt'?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
jong moederke
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:27 jul 2005, 14:54

Bericht door jong moederke » 04 dec 2005, 22:21

nee dat is haar petekindje als ik goed zit :roll:


En Flupke je kan nog steeds achteraf een mooi gebaar geven he!
Afbeelding

Nog eventjes maar....
Afbeelding

WWW.GEZINSFORUM.BE (mijn forum)

Katia

Bericht door Katia » 04 dec 2005, 22:48


Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 05 dec 2005, 16:45

het klopt inderdaad dat da manneke op de foto mijn petekindje is (kindje van mijn zus). Hij wordt op 28 dec 4 jaar. Een schat van een ventje waarvoor ik niet alleen mijn hand in het vuur zou steken. Binnen enkele maandjes zal ik mijn aandacht wel moeten verdelen. Ocharme da ventje. Mijn zus heeft hem vandaag verteld dat zijn meter (ikke dus) een kindje krijg. Haar man zei tegen Kenzo dat hij de peter zou worden. Kenzo superkwaad natuurlijk. Hij zei tegen zijn papa: 'NEEN IK WIL PETER WORDEN'. Schattig hé.
AfbeeldingAfbeelding

Vivie
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:03 nov 2005, 21:32

Bericht door Vivie » 05 dec 2005, 22:17

aha, knap ventje trouwens!
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
kyrodu
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 mar 2005, 11:21

Bericht door kyrodu » 06 dec 2005, 09:06

Van de jongste heb ik een kaartje gekocht met een lief beertje op.
Daarin had ik dan een echo gekleefd en ook nog een mooi tekstje geschreven.
Mijn zus,die meter is, was er helemaal van ontroerd.
Het staat zelfs nog in haar kast waar iedereen het kan zien.

Gebruikersavatar
Tamaravh
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:24 sep 2005, 22:12

Bericht door Tamaravh » 20 dec 2005, 20:28

Wij hadden een boekje gekocht: help, ik word oma/opa en hun dat afgegeven. Het duurde eventjes voor ze het dan echt door hadden maar daarna was hun gezicht geld waard.
De 2 allerliefste meisjes ter wereld:
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 16 mei 2006, 07:47

wij zijn gisteren het nieuws aan bjorn zijn ouders gaan vertellen

en hadden bij de bakker 2 taartjes besteld, nu het was een beetje mislukt maar dat hebben we zelf opgelost,

het was de bedoeling voor 2 taartjes en als ze aant eten waren dan kwamen ze op een tutje uit, maar omdat we het te laat besteld hadden hadden we het tutje gewoon bovenop het taartje gezet,

bjorn zijn mama had het eerst nog niet door, ze zei al van wat moet ik met een tutje doen, hihihi toen maar bomma nicole gezegd, toen wist ze het en begon ze te wenen, :lol:
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
Annubis
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:27 okt 2005, 15:17
Locatie:pulderbos(zandhoven)
Contacteer:

Bericht door Annubis » 16 mei 2006, 09:28

fantastisch dat was wel heel origineel :wink: ale dan waren ze mega tevreden :wink:
ALESSIO(16/09/2003) EDWARDO(13/06/2005) EN IMILIO(19/09/2006)

Gebruikersavatar
goortjes
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:14 nov 2005, 10:20

Bericht door goortjes » 16 mei 2006, 12:41

amaai die zullen wel geschrokken zijn!!! :lol:
wel heel tof!
en fier zeker!?
Afbeelding
Afbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 16 mei 2006, 16:11

amai nog niet,


ze kon haar tranen niet bedwingen en ik en mijn schoonzus toen natuurlijk ook niet meer eh :lol:

maar het waren natuurlijk traantjes van geluk,

iedereen is superblij en super fier voor ons, echt waar,

we zijn dan ook aan beide kan van onze ouders als eerste, voor allebei de families het eerste kleinkind, is altijd iets speciaals eh en voor mijn grootouders het eerste achterkleinkind, dus we zijn overal bijna als eerste, is wel leuk eh, we zullen zeker niks te kort komen :lol: :P
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Gebruikersavatar
flupke
Moderator
Berichten:0
Lid geworden op:01 aug 2005, 19:22
Locatie:aartselaar

Bericht door flupke » 16 mei 2006, 19:23

hey chanti, een héééélll originele manier hoor. Ge brengt me al op ideetjes voor als het bij mij ook ooit eens zover komt. Ik zal de taartjes op tijd bestellen dan kunnen de tuutjes er nog ingemoffeld worden :lol: :lol:
AfbeeldingAfbeelding

Gebruikersavatar
chanti
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:02 nov 2005, 20:33
Locatie:zonhoven

Bericht door chanti » 17 mei 2006, 08:23

ja zeker en vast, en ge kunt beter zelf de tutjes kopen en brengen naar de bakker, dan kan hem zeker niet zeggen dat hij er geen meer heeft,

ja ik vond het ook origineel maar het was een beetje mislukt bij ons maar ondertussen weet bijna iedereen het nieuws al en valt dat eigenlijk in het niets dus :D
Afbeelding

liefde is iets wat niet te koop is, als je het gevonden hebt laat het dan nooit meer gaan, hou het met 2 handen vast en koester het.

Muisje
Pas blauw
Berichten:0
Lid geworden op:14 apr 2006, 17:09

Re: Hoe je familie inlichten van je zwangerschap

Bericht door Muisje » 17 mei 2006, 09:26

flupke schreef:Hoi,

Ik ben net zwanger en ben uitgerekend voor juli 2006. Nu wil ik dit morgen aan mijn tante vertellen en haar ineens vragen om meter te worden. Weten jullie een originele manier om dit te doen. Hier is al eens een topic over geweest, maar ik vind het niet terug.

groetjes cindy
Die topic staat bij POLL'S " Hoe hebben jullie aangekondigd dat jullie zwanger waren'

Alvast een hele dikke proficiat!!!


Plaats reactie

Terug naar “Ik ben juist zwanger....”